אחד הדברים החשובים ביותר בכל העניין של עמודי נחיתה, הוא הנעת תנועה לעמוד הנחיתה. מה הטעם ליצור עמוד נחיתה מעולה עם הוא יושב בודד באיזו פינה נידחת ברחבי רשת האינטרנט? אם כך כיצד הופכים את העמוד החשוב לעמוד מבוקש ונדרש?
לאחר שיצרנו את עמוד הנחיתה שלנו, ובכתבות הבאות תבינו מדוע אני ממליצה ליצור יותר מעמוד נחיתה אחד לאותה מטרה, ובכל זאת, יש לנו עמוד נחיתה עם מטרה ברורה! אנחנו רוצים למכור משהו: שירות, מוצר או אפילו למכור את הרעיון שמישהו יירשם כדי לקבל ממך ידע בתחום שלך: ספרון או סדרת טיפים או כל מוצר מידע אחר.
כיצד נגרום לעמוד הנחיתה הזה להגיע לקהל היעד שלו? כיצד נגרום ליותר ויותר אנשים לראות את עמוד הנחיתה ולהכיר את ההצעה שהכנת עבורם?
לשם כך נדרש שיווק ממוקד, מדויק ומשמעותי, ולמה הכוונה?
האם יש לך מערכת דיוור מסודרת ואסטרטגיית שיווק במייל?
היעד הראשון לשיווק עמוד הנחיתה שלך הוא הרשימה שלך, רשימת הדיוור שלך. ועם עמוד הנחיתה מתייחס למוצר ספציפי או לשירות או מידע ספציפי, אני מקווה שבשלב זה רשימת הדיוור שלך מחולקת לתחומי עניין, ואני ממליצה בשלב הראשון לשלוח את הדיוור על עמוד הנחיתה רק לקהל המיידי והמובהק של עמוד הנחיתה שיצרת. אני ממליצה לך על מערכת הדיוור של Viplus לשיווק במייל בשל מגוון האפשרויות הרחב שהיא מאפשרת, לצד קלות ונוחות השימוש במערכת. אני בחנתי מספר מערכות דיוור מובילות, ולבסוף החלטתי – שזו מערכת הדיוור הנוחה והיעילה ביותר לשיווק, ולכן בחרתי בה לשיווק שלנו במייל, וכן עבור לקוחותינו. מערכת דיוור נוספת שאני ממליצה עליה בחום, היא מערכת הדיוור של Activetrail הדומה מאוד למערכת הדיוור של Viplus אבל אני מצאתי בה מספר יישומים חסרים, ולכן העדפתי את Viplus.
האם יש לך עמוד פעיל בפייסבוק?
אם יש לך עמוד פעיל בפייסבוק, זה הזמן לפרסם את עמוד הנחיתה בעמוד, אך גם לקדם את הפרסום באמצעות מערכת הקידום הממומן של פייסבוק, ולדייק את הפצת הפרסום לקהל מדויק. בכל פרסום שעולה לפייסבוק ניתן לדייק בהפצת התוכן לקהל הרלוונטי ביותר. מי קהל היעד של עמוד הנחיתה שלך? חשוב להגדיר במדויק את הקהל וכעת לקדם את הפרסום בעמוד הפייסבוק שלך בהתאם.
פרסום בפייסבוק
מעבר לפרסום בעמוד שלך בפייסבוק, ומעבר לקידום הפרסום בפייסבוק בכסף. יש אפשרות ליצור מודעות פשוטות וקלות במערכת הפרסום של פייסבוק שתניע תנועה ישירות מפייסבוק לעמוד הנחיתה שלך. גם כאן יש אפשרויות פילוח נרחבות וחשוב לדייק בהגדרת הקהל אליו יגיע הפרסום על עמוד הנחיתה.
קבוצות בפייסבוק
כמעט לכל תחום היום יש קבוצות נושאיות בפייסבוק. מומלץ לך להצטרף לכמה שיותר קבוצות פעילות ורלוונטיות לתחום העיסוק שלך, לצד קבוצות שנועדו לפרסום ולשיווק קבוצות שנקראות "המלצות", "פרסם כאן", "כל מה שרצית לפרסם" ועוד. ולאחר שעמוד הנחיתה שלך מוכן, פשוט לפרסם אותו בכמה שיותר קבוצות רלוונטיות, ניתן לחזור על פרסום בקבוצות אחת לשבוע, ובהתאם לעניין, ולזמן הפרסום אף יותר מפעם אחת בשבוע. למשל, אם עמוד הנחיתה מציע קורס שנפתח בעוד חודש, זה לגמרי הגיוני להפיץ את עמוד הנחיתה פעמיים בשבוע עד לתחילת הקורס או עד לסגירת מועד ההרשמה, הראשון מבין השנים.
לצורך הפצה בקבוצות אנחנו משתמשים בשתי מערכות הפצה: T-roo שהיא מערכת הפצה קלה, נוחה לשימוש ויעילה מאוד. וב Profile Manager של EZ Tools הפרופייל מנג'ר דורש מעט יותר סבלנות בלימוד המערכת, אך ברגע שתלמדו אותה תוכלו להפיק ממנה המון, והמחיר שלה מאוד מפתה…
רשתות חברתיות
במידה ויש לך פעילות נאה ברשתות חברתיות נוספות, למשל: גוגל פלוס, לינקדאין, יוטיוב ועוד. אני ממליצה להפיץ את עמוד הנחיתה גם ברשתות אלו. כמובן שההמלצה שלי היא להתחבר לרשתות אלו לא רק באמצעות פרופיל אישי, אלא לפתוח גם עמוד עסקי, ובנוסף, להצטרף לקבוצות וקהילות ברשתות חברתיות אלו ולהפיץ את עמוד הנחיתה בכל במה אפשרית, ובלבד שתהיה זו במה רלוונטית לתוכן של עמוד הנחיתה וההצעה המיוחדת שבתוכו.
גוגל
אם שקלת פרסום בגוגל אדוורדס – זה רעיון מעולה! רק חשוב לקרוא לפני כן את הדגשים של גוגל לעמודי נחיתה במערכת הפרסום שלהם, ובכל מקרה שיש לך ספק, התמיכה של גוגל תוכל לעזור לך מאוד. במערכת הפרסום של גוגל אדוורדס למעלה מצד שמאל, נמצא כפתור העזרה, לחיצה עליו תפתח גלילה ובה אפשרויות העזרה, אחת האפשרויות היא עזרה טלפונית, יש לחפש את ישראל, ולהתקשר – רמת השירות, התמיכה והעזרה של גוגל אדוורדס היא פשוט מדהימה! והיעילות של פרסום בגוגל מוכחת כבר שנים, כמובן שזה תלוי באיכות המודעות, באיכות עמוד הנחיתה שלך וברלוונטיות של עמוד הנחיתה למילות המפתח שהגדרת במודעה.
גוגל 2
אנחנו לא חושבים רק על הוצאה כספית בגוגל על מנת לקדם את עמוד הנחיתה שלך ולכן… כבר בהכנת עמוד הנחיתה שלך חשוב לשים לב למילות המפתח שמובילות מחפשים במנוע החיפוש של גוגל לרכישת המוצר או השירות שלך. חשוב לוודא כי עמוד הנחיתה שלך נכתב בקוד HTML אותו גוגל יודע לחפש ולמצוא וכי עמוד הנחיתה שלך אינו תמונה. גם התמונות שעולות לעמוד הנחיתה יכולות לקבל תיוג במילות מפתח רלוונטיות וכמובן תיוג העמוד עצמו. אם הדרך שלך לייצר עמודי נחיתה היא באמצעות מערכת הדיוור שלך – זה רעיון מעולה! כיוון שמערכות דיוור מתקדמות מאפשרות לך להכין הרבה מאוד עמודי נחיתה בעלות אפסית, תוך מתן אפשרויות מעולות להפיכת העמוד שלך לעמוד שמנוע החיפוש של גוגל יודע לחפש ואף למצוא. אני ממליצה לך על מערכת הדיוור של Viplus עמה אני משתמשת והיא נוחה לשימוש, קלה ומהירה ונותנת את כל האפשרויות הדרושות לך ליצור עמודי נחיתה מקסימים, אבל גם נכונים מבחינת הקוד ומותאימים לגוגל.
פרסום בבלוג שלך
יש לך בלוג? מצויין! ניתן להכין כתבה שמפרטת לעומק את ההצעה שבעמוד הנחיתה, ממש מספרת את הסיפור ולבסוף לא לשכוח לשתול קישור לעמוד הנחיתה, ואולי אפילו יותר מקישור אחד בפוסט לעמוד הנחיתה שלך.
פרסום באתר האינטרנט שלך
אם יש לך אפשרות לשלב פרסומים, באנרים באתר שלך, חשוב לשלב באנר באתר האינטרנט שלך שמפנה לעמוד הנחיתה שלך. כמובן שזה תלוי באסטרטגיית התוכן שלך באתר, אבל במידה ועמוד הנחיתה הזה מאוד רלוונטי לקידום המטרה העיקרית שהגדרת באסטרטגיית התוכן שלך, אז, כמובן שזה הזמן להכין באנר לאתר האינטרנט שמפנה לעמוד הנחיתה שלך.
שיתופי פעולה
כל רעיון לשיתוף פעולה עם עסקים משלימים, קולגות או כל מי שקהל היעד שלך נמצא באתר שלו, בעמוד הפייסבוק שלו או בכל זירה אחרת ומוכן לשתף את עמוד הנחיתה שלך בתמורה להצעה מעניינת עבורו, יכול להתאים. חשוב לא להיכנס להוצאות מיותרות, אבל אם יש לך אפשרות לקודד את הלינק שמגיע מהאתר המפנה ולזהות מהיכן הגיע כל ליד או קונה ובהתאם לתגמל את המפרסם – זו הדרך הטובה ביותר לשיתופי פעולה. וכמובן שכאן אני מזמינה את היצירתיות שלך לעזור לך בבניית ויצירת שיתופי פעולה ארוכי טווח ומשמעותיים.
לסיכום, זה לא מספיק לייצר עמודי נחיתה מעולים, צריך גם לדעת לשווק אותם היטב 🙂
אם נדרש לך שירותי שיווק מקצועיים לעסק, לחברה או למותג שלך, SocialLead Digital Marketing עוסקת במתן שירותי שיווק אונליין לחברות ארגונים ועסקים בשלל אופנים: ייעוץ וליווי שיווקי, קורסים, הרצאות, סדנאות וכנסים ועד לניהול בפועל של השיווק אונליין עבור לקוחות קצה.
לפרטים נוספים על שירותי השיווק שלנו ועל התאמת המוצר המתאים ביותר לצרכים שלך, רק להשאיר פרטים בטופס ונחזור אליך בהקדם:
איך נחשוף את עמוד הנחיתה שלנו לקהל רחב יותר אך ממוקד
השארת תגובה