• Facebook
  • Twitter
  • Google+
  • YouTube
  • LinkedIn
  • Pinterest
  • Contact
קידום בפייסבוק | קידום בגוגל | קידום עסקים |
  • שיווק באינטרנט
  • בלוג שיווק בדיגיטל
  • קורסים מקצועיים
  • רשתות חברתיות
    • פייסבוק
    • קידום באינסטגרם
    • קידום ביוטיוב
  • צור קשר
  • שיווק באינטרנט
  • בלוג שיווק בדיגיטל
  • קורסים מקצועיים
  • רשתות חברתיות
    • פייסבוק
    • קידום באינסטגרם
    • קידום ביוטיוב
  • צור קשר
קידום בפייסבוק | קידום בגוגל | קידום עסקים |
  • שיווק באינטרנט
  • בלוג שיווק בדיגיטל
  • קורסים מקצועיים
  • רשתות חברתיות
    • פייסבוק
    • קידום באינסטגרם
    • קידום ביוטיוב
  • צור קשר
  • שיווק באינטרנט
  • בלוג שיווק בדיגיטל
  • קורסים מקצועיים
  • רשתות חברתיות
    • פייסבוק
    • קידום באינסטגרם
    • קידום ביוטיוב
  • צור קשר
האם כדאי לפתוח בלוג לעסק או לחברה שלי?
ראשי » שיווק באינטרנט » האם כדאי לפתוח בלוג לעסק או לחברה שלי?

האם כדאי לפתוח בלוג לעסק או לחברה שלי?

15 במרץ 2015 20:05 אין תגובות Irit davidson
פעמים רבות אני נשאלת על ידי מנהלי שיווק או בעלי עסקים "את חושבת שכדאי לפתוח בלוג לעסק/חברה שלי"? ואני רוצה לענות עכשיו לכל מי שמתלבט האם בלוג יכול להועיל לשיווק שלו? כיצד? ומדוע?
ובכן נתחיל מההתחלה, השאלה הראשונה שמטרידה מנהלי שיווק ובעלי עסקים היא שאלת התוכן? # שאלה ראשונה: על מה אכתוב? על מה כבר אפשר לכתוב בתחום שלי? התשובה לכך היא פשוטה מאוד. אנחנו מתחילים בשאלות שלקוחות שואלים אתכם על המוצר או השירות שלכם, כל שאלה היא כותרת, והתשובה היא פוסט לבלוג. ולפתע כל השאלות המהותיות ביותר בתחום שלכם מופיעות כתוכן איכותי בבלוג שלכם. על מה עוד אפשר לכתוב? לכל תוכן יש תכנים שעל יד שיכולים להניע את הלקוחות הפוטנציאליים שלכם לבלוג שלכם עוד לפני שהתקבלה ההחלטה לרכוש את המוצר או השירות שלכם. ולמה הכוונה? בואו ניקח לרגע גן אירועים שמציע את גן האירועים ושירותי הקייטרינג לאירוע. ניתן לפתוח בלוג חתונה באתר של העסק ולכתוב על הצעות נישואין מדליקות, איך בוחרים טבעת נישואין? טיפים איך להכין רשימת מוזמנים? רעיונות לרשימת שירים לחתונה ועוד ועוד – לא חסר, מסכימים? אם מדובר במאפייה או קונדיטוריה או אפילו בשף, מלבד המתכונים המהממים שיכולים להתפרסם בבלוג, אפשר לצלם מנות מוכנות ולספר את הסיפור שקרה באותו יום. אפשר להמליץ על קמח מסויים, על שיטה מיוחדת לשיומש בשמרים, או יין מסויים שמומלץ לבישול. להמליץ על רכיבים, על צורות הגשה, על כלי הגשה ומה לא – חסר תוכן? ברור שלא! וכך בכל תחום שתגידו לי שאין לכם רעיונות לתוכן, כתבו לי ממש כאן בתגובות, ואוכל תוך כמה דקות לתת לכם לפחות 10 רעיונות לתכנים, ואם נדבר קצת, נוכל למצוא יחד עוד הרבה יותר תכנים.
בכל תחום ניתן לכתוב על תכנים שקשורים לעסק ותחומים שנמצאים על יד
בכל תחום ניתן לכתוב על תכנים שקשורים לעסק ותחומים שנמצאים על יד
#שאלה שניה: מי ייקרא את התוכן שלי בבלוג? לשאלה הזו יש הרבה אפשרויות, אפשרות ראשונה: כל כתבה שעולה לבלוג יכולה להישלח לרשימת המנויים שלכם בבלוג. בנוסף אם תשלבו מילות מפתח רלוונטיות ומחופשות בבלוג שלכם, גוגל כבר יישלח לכם תנועה לכתבה בבלוג שלכם. שיתוף הלינק לכתבה בפייסבוק, בעמוד העסקי שלכם ובקבוצות רלוונטיות ויש עוד הרבה אפשרויות, אבל רק מהרעיונות שכאן כבר תוכלו להניע כמה מאות קוראים לכתבה שלכם. #שאלה שלישית: ובהנחה שייקראו את הכתבה שלי, מה זה נותן לי? התשובה לכך פשוטה מאוד, עסק שמשמש מקור למידע איכותי, מקצועי, ולעתים תכופות, זוכה להכרה מקהל הקוראים שלו. הוא הופך ל"מומחה" בתחום שלו, הוא בונה סמכות מול קהל היעד שלו, ובהנחה שהם זקוקים למוצרים או לשירותים שלו, ככל הנראה שייפנו אליו בראש ובראשונה לקבלת הצעה. הידע שתספק לקהל היעד שלך, יגרום לו לסמוך עליך, לבטוח באיכות המוצרים והשירותים שלך, והנכונות של קהל היעד שלך לרכוש ממך לאחר שקראו תכנים איכותיים אצלך – תעלה בעשרות מונים. בסקר שערך בלוג השיווק הגדול ביותר בארה"ב נשאלו הנסקרים, כמה החלטות קניה ביצעו בעקבות קריאה בבלוג אהוב, והתשובה היתה שכמעט כל מי שעקב וקרא בבלוג רכש משהו בעקבות המלצת הבלוגר או בלוג החברה לפחות פעם אחת ואף יותר. חשוב לזכור, על מנת שהקוראים שלך, יהפכו ללקוחות שלך, עליך לשלב הצעות לרכישה בפוסטים שלך, כדי שהקוראים שלך, יידעו מה ניתן לרכוש ולקבל ממך, כשיידעו, יגיע הרגע שיירצו לרכוש משהו ממך, מהעסק או מהחברה שלך. #שאלה רביעית: ומי יכתוב את התכנים? אין לי כישורי כתיבה  אין קשר בין כישורי כתיבה לכתיבה מקצועית בבלוג, ועל השאלה הזו עניתי מספר פעמים בתכנים שמופיעים בבלוג השיווק של סושיאל ליד ובהן אני מראה כיצד ניתן לשפר את כישורי הכתיבה בקלות ממש. למשל, אני ממליצה לך לקרוא את הכתבה הזו: חמש דרכים לשפר את כישורי הכתיבה שלכם ולהפוך לבלוגרים טובים יותר. ויש עוד הרבה כתבות שיכולו לעזור לכם לשפר את כישורי הכתיבה שלכם, אני ממליצה לכם להירשם לסדרת הכתבות שלנו: שיפור אסטרטגיית תוכן, שתאפשר לכם לשפר את כישורי הכתיבה שלכם די מהר, פשוט להירשם לסדרת הכתבות בקישור הבא: הצטרפות לסדרת הכתבות של סושיאל ליד על שיפור אסטרטגיית התוכן וכישורי הכתיבה שלך. ואם זה ממש לא בשבילך, תמיד ניתן לפנות לכותבים מקצועיים, או לשירותי התוכן של סושיאל ליד: 052-7756200 ולקבל הצעת מחיר לשירותי כתיבת תוכן וניהול בלוג. אין ספק, שעסק שיש לו בלוג מוביל בתחום שלו, ייראה שמהר מאוד כמות הלקוחות שלו עולה ועולה בהתמדה, וההשקעה שווה.
אם יש לך עט ונייר, אם יש לך יכולת לדבר על התחום שלך - ניתן בקלות לכתוב על התחום
אם יש לך עט ונייר, אם יש לך יכולת לדבר על התחום שלך – ניתן בקלות לכתוב על התחום
#שאלה חמישית: האם עדיף שהבלוג יהיה באתר או נפרד מאתר החברה? ההמלצה שלנו היא תמיד לשלב את הבלוג כלשונית באתר, כיוון שעצם קיומו באתר שלך כבר משפר את הדירוג של האתר בגוגל. ונכון שגוגל מדרגת עמודים ולא אתרים, אבל בסוף הדירוג הכללי של האתר נגזר גם מהדירוג של סך העמודים באתר. אז מה אני בעצם אומרת? כמובן שעדיף שהבלוג יהיה חלק אינטגרלי מהאתר, אבל אם אין לך אפשרות להוסיף לשונית כזו לאתר הקיים כרגע, ואין לך כוונה לשנות את האתר עכשיו, אז לנהל בלוג על סאב דומיין של האתר ולקשר אותו לאתר יכול להיות פתרון לא רע בכלל, ועדין זה פתרון שיוביל לבניית הסמכות שלך בתחום וליצירת קהל קוראים אוהד למותג שלך. אם יש לך שאלות נוספות לגבי הצורך או החשיבות או אופן ניהול הבלוג, כמובן שאשמח לענות לך על כל שאלה ממש כאן בתגובות, שפוט לשאול בתגובה ואני עונה לך באופן אישי. בהצלחה לקבלת הצעת מחיר לשירותי תוכן מסושיאל ליד, פשוט להשאיר פרטים כאן בטופס למטה ואנחנו נחזור אליך בהקדם.
שיתוף
  • Facebook
  • Google
  • LinkedIn
  • Twitter
  • Pinterest
  • Email
  • Print
בקשה להצעת מחיר חברה לשיווק אונליין חברה לשיווק באינטרנט כתיבה שיווקית ניהול בלוג ניהול בלוג חברה תוכן לבלוג
« הקודם
הבא »
השארת תגובה

ביטול

חיפוש תוכן באתר
פוסטים לאינסטגרם ערוכים ומוכנים בשבילך

להשיג יותר לקוחות, יותר פניות, יותר עוקבים, יותר לייקים

מדריך אינסטגרם להורדה בחינם: חמישה טיפים קלים ליישום מיידי!

90% מהמשתמשים הפעילים באינסטגרם רכשו לפחות פעם אחת שירות או מוצר באינסטגרם! ועם מעל 4 מיליון משתמשי אינסטגרם פעילים בישראל… מאוד חשוב לקפוץ לעגלה הדוהרת הזו ולהתחיל מיד בחיזוק הפרופיל העסקי שלכם באינסטגרם, ולעשות את הצעדים הדרושים להצלחת השיווק שלכם באינסטגרם!

לחצו עכשיו על הקישור והורידו את המדריך שלכם

הדרכות וסדנאות NLP לחברות ולאירגונים

רתמת פעם את כוחו המופלא של ה- NLP כדי להגיע עם הצוות להצלחות יוצאות דופן? טכניקות NLP עוזרות לפתח גישה אפקטיבית ונעימה לבקש בקשות בדרכים מדוייקות ליצירת השפעה ושכנוע על אנשים. כך שצוותים שלומדים טכניקות NLP מצליחים להגיע יחד לתוצאות יוצאות דופן

הדרכות NLP לחברות ולאירגונים
הדרכות NLP לחברות ולאירגונים
תוכן קטלני ליוטיוב - איך לגרום לאנשים לצפות בסרטונים שלך עד הסוף
שפת גוף נכונה מול מצלמה

עקבו אחר ערוץ היוטיוב שלנו

ערוץ היוטיוב שלנו מתעדכן בכל שבוע עם סרטון רלוונטי לקידום השיווק הדיגיטלי שלך: ברשתות החברתיות, במייל תוך שימוש בכלי NLP ליצירת השפעה ושכנוע

להרשמה בחינם למגזין הדיגיטלי על שיווק באינטרנט

רוצה לקבל התראה בכל פעם שכתבה חדשה, טיפים בוידאו, מידע על כנסים, סדנאות וקורסים על שיווק בדיגיטל עולים לאתר או קורים? לחצו על הקישור והירשמו ללא עלות וללא התחייבות

תקנון האתר

תקנון אתר

שתפו את העמוד בפינטרסט
Theme by Pojo.me - WordPress Themes
Powered by WordPress
גלילה לראש העמוד
loading ביטול
Post was not sent - check your email addresses!
Email check failed, please try again
Sorry, your blog cannot share posts by email.
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס