• Facebook
  • Twitter
  • Google+
  • YouTube
  • LinkedIn
  • Pinterest
  • Contact
קידום בפייסבוק | קידום בגוגל | קידום עסקים |
  • שיווק באינטרנט
  • בלוג שיווק בדיגיטל
  • קורסים מקצועיים
  • רשתות חברתיות
    • פייסבוק
    • קידום באינסטגרם
    • קידום ביוטיוב
  • צור קשר
  • שיווק באינטרנט
  • בלוג שיווק בדיגיטל
  • קורסים מקצועיים
  • רשתות חברתיות
    • פייסבוק
    • קידום באינסטגרם
    • קידום ביוטיוב
  • צור קשר
קידום בפייסבוק | קידום בגוגל | קידום עסקים |
  • שיווק באינטרנט
  • בלוג שיווק בדיגיטל
  • קורסים מקצועיים
  • רשתות חברתיות
    • פייסבוק
    • קידום באינסטגרם
    • קידום ביוטיוב
  • צור קשר
  • שיווק באינטרנט
  • בלוג שיווק בדיגיטל
  • קורסים מקצועיים
  • רשתות חברתיות
    • פייסבוק
    • קידום באינסטגרם
    • קידום ביוטיוב
  • צור קשר
תפריט השיווק המושלם בפייסבוק למסעדות ולבתי קפה
ראשי » אסטרטגיות שיווק » תפריט השיווק המושלם בפייסבוק למסעדות ולבתי קפה

תפריט השיווק המושלם בפייסבוק למסעדות ולבתי קפה

2 במאי 2015 8:39 8 תגובות Motty Davidson
לכל תחום עסקי יש את המאפיינים הייחודיים שלו. הפעם החלטנו להתמקד במסעדות ובתי קפה ולהסביר לכם בעלי המסעדות/בתי הקפה, איך תוכלו ליצור שיווק אפקטיבי ברשתות החברתיות דיי בקלות.
מדיי יום עשרות אנשים נהנים לאכול ולשתות אצלכם
מדיי יום עשרות אנשים נהנים לאכול ולשתות אצלכם
אנחנו לא נסביר רק מה צריך לעשות, אלא ניתן גם טיפים "איך ליישם" בפועל את הרעיונות שנעלה עבורכם כאן. מוזמנים לקרוא:
  1. המלצות של לקוחות מרוצים בכל יום מגיעים עשרות (ואף יותר) לקוחות למסעדה/בית קפה שלך. סביר להניח, שמרביתם מרוצים ואפילו מאוד מרוצים. סביר להניח שחלק לא קטן מהם הם לקוחות חוזרים שבוחרים לבוא אליכם בכל פעם מחדש. חשוב מאוד לאסוף פידבק על בסיס יום-יומי על האירוח, האוכל, הטעם, האווירה. איך עושים את זה? תדריכו את המלצרים/מנהלי המשמרת שבאים במגע קרוב עם הלקוחות לבקש חוות דעת מלקוחות. ניתן ליצור עמדת איי-פד המכוונת לעמוד הפייסבוק שלכם ולבקש מאנשים להיכנס מהיוזר שלהם ולהשאיר שם המלצה. אפשר ליצור קוד QR ולבקש מלקוחות לסרוק את הקוד להגיע ישירות לעמוד ההמלצות שלכם בפיסבוק ולהשאיר שם המלצה. ברגע שיהיה לכם ברור כמה לקוחות חדשים יגיעו אליכם כתוצאה מעידוד ההמלצות בעמוד הפייסבוק שלכם, תהיו מכווני מטרה, ותגלו שבכל יום יש לכם כמה המלצות חדשות והמסעדה/בית הקפה שלכם מתמלא בלקוחות בקצב הרבה יותר משמעותי.
    אין כמו המלצה טובה על מנה כדי לעורר לקוחות חדשים לעסק שלך
    אין כמו המלצה טובה על מנה כדי לעורר לקוחות חדשים לעסק שלך
  1. קדמו באופן קבוע: משהו חדש בתפריט. אתם אוספים חברים חדשים בעמוד הפייסבוק שלכם, כיצד תגרמו להם להישאר מעוניינים? לב העסק שלכם הוא המנות המשובחות, הקינוחים והקפה שאתם מגישים, בכל שבוע ספרו על מנה אחת מיוחדת שיש לכם בתפריט, רצוי מנה חדשה יחסית, שסביר להניח שפחות לקוחות שמעו עליה. בתיאור המנה נסו ליצור מסתורין, סקרנות ועניין, כדי שלקוחות ירצו כבר להגיע אליכם כדי לטעום.
  2. קדמו ונסו דברים חדשים, הן בתפריט והן באווירה. כולנו יודעים שהתפריט והמנות הם לב העסק, אבל זה לא הכל, גם עם החלפתם את כלי האוכל, את הסכ"ום הוספתם אביזר עיצובי בחלל, החלפתם פלייליסט כל דבר שהוא שמשפיע על חוויית הלקוח – שתפו את חברי העמוד בפייסבוק וצרו עניין, כדי שלקוחותיכם ירצו לבוא ולראות מה השינוי.
  3. שגרירי רשת- קדמו עובדים, פרגנו לחברים ומשפחה או כל אדם שיכול להיות שגריר נאמן של בית הקפה/מסעדה שלכם – תנו להם הטבות ודאגו להם אישית. אם יש מלצר או מנהלת משמרת שמייצר לכם יותר המלצות בעמוד הפייסבוק בכל יום, צ'פרו אותו או אותה, שבחו אותם בישיבת הצוות מול כל העובדים, והפכו את זה לעניין רציני שמניב הערכה רבה מצדכם.
    רתמו את העובדים שלכם לשירות הרשתות החברתיות וקדמו אותם בהתאם או תנו להם בונוסים
    רתמו את העובדים שלכם לשירות הרשתות החברתיות וקדמו אותם בהתאם או תנו להם בונוסים
  4. צרו דיאלוג ישיר עם לקוחות פוטנציאלים שלכם, כשלקוחות שואלים שאלות או מבקשים בקשות בעמוד הפייסבוק נסו לתת מענה מיידי או לכל הפחות בטווח של 24 שעות. תגרמו להם להרגיש כי באמצעות הפייסבוק או עמוד הלינקדאין נוצר מגע אישי ותשומת לב יייחודית.
  5. עדכנו את לקוחותיכם בשינויים, כל שינוי שצפוי להיכנס לתוקפו במסעדה/בית הקפה יעודכן גם בעמוד הפייסבוק שלכם, למשל: שיפוצים, הכנסת ערך חדש למסעדה כמו שעות פתיחה חדשות, חידוש פינות או שירותים. כך הלקוחות יתייחסו לתוכן שלכם שמופיע בזרם החדשות שלהם ברצינות, הם יבינו שזה ערוץ שמירה על קשר עמכם.
  6. מודעות וריגושים סביר להניח שבכל שבוע מתקיימים אצלכם מספר אירועים מרגשים, כמו  ימי הולדת, הצעת נישואין, יום נישואין, מסיבת גיוס, סלב שהיה אצלכם ועוד. עודדו את צוות המקום לצלם את האירועים האלו, ולבקש את רשות בעלי השמחה להעלות את התמונה לעמוד המסעדה בפייסבוק, ומדיי שבוע הקפידו להעלות לפחות פרסום אחד על אירוע מרגש שהתרחש אצלכם. זה יעודד אנשים נוספים לחגוג אצלכם.
    סביר להניח שבכל שבוע מתקיימים אירועים מרגשים בעסק שלכם, מנפו אירועים אלו לקידום המסעדה/בית הקפה שלכם
    סביר להניח שבכל שבוע מתקיימים אירועים מרגשים בעסק שלכם, מנפו אירועים אלו לקידום המסעדה/בית הקפה שלכם
    וכשאתם בוחרים להשתמש ברעיון הזה, תנו איזה בונוס למי שחוגג, מעבר לנרות וזיקוקין, אפשר לחשוב על שובר מתנה לחוגגים אצלכם, 10% הנחה, קפה במתנה ועוד. בודאי אם תקדישו לזה מחשבה, תעלו על רעיון מדליק וכלכלי.
  7. נטוורקינג ברשתות החברתיות אתרו מובילי דעה בפייסבוק שמגיעים אליכם, צרו עמם קשר אישי פנקו אותם כשהם מגיעים ועודדו אותם לשתף בפרופיל הפייסבוק שלהם את החוויות שלהם במסעדה/בית הקפה שלכם. תנו להם מעמד קבוע במסעדה, צרו סוג של כרטיס VIP עבורם, כדי שגם צוות המקום ידע לנהוג בהם בהתאם, כיוון שהרעיון המבריק הזה יכול להיות חרב פיפיות במקרה שהם לא יקבלו את השירות אליו הורגלו.
  8. חפשו עובדים חדשים רק במדיה החברתית אין ספק שמבין חברי העמוד שלכם יש קהל יעד מעולה לאיתור עובדים עבורכם. וכמובן במעגל הנרחב של החברים של חברי העמוד שלכם. חיפוש עובדים ברשתות החברתיות יוצר חשיפה ומראה על גדילה של העסק, וכן יכול להביא אליכם עובדים נאמנים שאוהבים את המסעדה/בית הקפה שלכם. צרו תמונה מדליקה של חיפוש עובדים, נסחו פוסט שמפרט את דרישות התפקיד, הכישורים הדרושים ואת הכדאיות לעבוד אצלכם, נסחו את הפוסט בצורה שמבהירה שאתם שמחים לפנות ולחפש עובדים בקרב הלקוחות והחברים של המסעדה/בית הקפה, השקיעו בתקציב ממומן בפוסט לחברי העמוד ולחבריהם, מודעות דרושים זוכות לשיתופים וחשיפה רחבה, וסביר להניח שתמצאו עובדים נהדרים בדרך זו.
    צרו מודעה מדליקה לחיפוש עובדים
    צרו מודעה מדליקה לחיפוש עובדים
  9. נהלו מוניטין באופן גלוי במדיה החברתית ע"י המלצות של לקוחות שאספנו בסעיף הראשון, עובדים שיספרו מדוע בחרו לעבוד דווקא עמכם, שותפים עסקיים שיספרו על הקשר העסקי עמכם, הצטלמו עימם, צרו וידאו שלהם איתכם והפיצו את זה במדיה החברתית. חשוב שיכירו את המסעדה/בית הקפה, אבל רשתות חברתיות עוסקות באנשים – הוסיפו פנים לשיווק שלכם ברשתות החברתיות.
הרשתות החברתיות שלכם: לינקדאין – קשר עיסקי, מיועד לבתי אוכל שממוקמים סמוך למרכזי תעשייה, קניות ומסחר, גם המוכרים בחנויות אוכלים ושותים J פייסבוק – קשר חברתי יו-טיוב – שיתוף וידאו, ניתן לשתף כל ווידאו שיצרתם גם בפייסבוק גוגל פלוס- נטוורקינג עסקי ואישי אינסטגראם- שיתוף תמונות מותאם לקהל צעיר יותר וסלבס פינטרסט – שיתוף תמונות מיוחדות, יצירת מעין גלריה עם אלבומי תמונות של העסק שלכם.

 בעלי מסעדות/בתי קפה, מחפשים חברה רצינית ומקצועית לשיווק העסק שלכם? צרו עמנו קשר עוד היום בטלפון: 052-7756200 או השאירו פרטים בטופס שנמצא ממש כאן למטה ואנו נחזור אליכם בהקדם

שיתוף
  • Facebook
  • Google
  • LinkedIn
  • Twitter
  • Pinterest
  • Email
  • Print
שיווק ברשתות החברתיות לבתי קפה שיווק ברשתות חברתיות למסעדות שיווק בתי קפה בפייסבוק שיווק בתי קפה ברשתות החברתיות שיווק מסעדות בפייסבוק שיווק מסעדות ברשתות חברתיות
« הקודם
הבא »
8 תגובות
  1. איתי 16 במרץ 2017 בשעה 10:49 הגב

    0544308004

  2. Irit davidson 4 באפריל 2017 בשעה 10:51 הגב

    היי איתי,

    ייצרו איתך קשר עוד היום

  3. ואדים 10 ביולי 2017 בשעה 12:31 הגב

    0548133710

    • Irit davidson 17 ביולי 2017 בשעה 0:01 הגב

      היי ואדים, ייצרו איתך קשר מחר.

  4. קרן 24 באפריל 2018 בשעה 13:19 הגב

    היי 🙂
    אשמח לקבל הצעת מחיר לפרסום ושיווק של מסעדה , בחולון.

    תודה מראש,
    קרן
    0508550315

  5. אמיר 28 באפריל 2019 בשעה 12:36 הגב

    05057555275

    • Irit davidson 19 במאי 2019 בשעה 20:06 הגב

      ראינו רק עכשיו, יצרו איתך קשר בהקדם

    • Irit davidson 19 במאי 2019 בשעה 20:08 הגב

      יש מספר אחד יותר מדיי… תוכל להשאיר את המספר הנכון, או להתקשר אלינו: 052-7756200

השארת תגובה

ביטול

חיפוש תוכן באתר
פוסטים לאינסטגרם ערוכים ומוכנים בשבילך

להשיג יותר לקוחות, יותר פניות, יותר עוקבים, יותר לייקים

מדריך אינסטגרם להורדה בחינם: חמישה טיפים קלים ליישום מיידי!

90% מהמשתמשים הפעילים באינסטגרם רכשו לפחות פעם אחת שירות או מוצר באינסטגרם! ועם מעל 4 מיליון משתמשי אינסטגרם פעילים בישראל… מאוד חשוב לקפוץ לעגלה הדוהרת הזו ולהתחיל מיד בחיזוק הפרופיל העסקי שלכם באינסטגרם, ולעשות את הצעדים הדרושים להצלחת השיווק שלכם באינסטגרם!

לחצו עכשיו על הקישור והורידו את המדריך שלכם

הדרכות וסדנאות NLP לחברות ולאירגונים

רתמת פעם את כוחו המופלא של ה- NLP כדי להגיע עם הצוות להצלחות יוצאות דופן? טכניקות NLP עוזרות לפתח גישה אפקטיבית ונעימה לבקש בקשות בדרכים מדוייקות ליצירת השפעה ושכנוע על אנשים. כך שצוותים שלומדים טכניקות NLP מצליחים להגיע יחד לתוצאות יוצאות דופן

הדרכות NLP לחברות ולאירגונים
הדרכות NLP לחברות ולאירגונים
תוכן קטלני ליוטיוב - איך לגרום לאנשים לצפות בסרטונים שלך עד הסוף
שפת גוף נכונה מול מצלמה

עקבו אחר ערוץ היוטיוב שלנו

ערוץ היוטיוב שלנו מתעדכן בכל שבוע עם סרטון רלוונטי לקידום השיווק הדיגיטלי שלך: ברשתות החברתיות, במייל תוך שימוש בכלי NLP ליצירת השפעה ושכנוע

להרשמה בחינם למגזין הדיגיטלי על שיווק באינטרנט

רוצה לקבל התראה בכל פעם שכתבה חדשה, טיפים בוידאו, מידע על כנסים, סדנאות וקורסים על שיווק בדיגיטל עולים לאתר או קורים? לחצו על הקישור והירשמו ללא עלות וללא התחייבות

תקנון האתר

תקנון אתר

שתפו את העמוד בפינטרסט
Theme by Pojo.me - WordPress Themes
Powered by WordPress
גלילה לראש העמוד
loading ביטול
Post was not sent - check your email addresses!
Email check failed, please try again
Sorry, your blog cannot share posts by email.
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס