לא מעט נאמר על שיווק בפייסבוק, על כוחה של המדיה החברתית ועל יצירת מותגים חזקים באמצעות פייסבוק. אם נאמר לכם שמדד הלייקים הוא מדד הפופולאריות שלכם בפייסבוק לא נחדש לכם ולא נפתיע אתכם. ובכל זאת מרבית הדפים והסטאטוסים בפייסבוק נותרים בדד – ללא אהדה או התייחסות – וברמה המקצועית – חבל שכך! כמשווקים אנו זקוקים לפופולאריות הזו ככלי למינוף עסקי. לא נכביר במילים על אהדה ושיווק וניגש ישר לנקודה – כך תייצרו יותר לייקים בפייסבוק:
(חלק ראשון)
משיכת לייקים לעמוד פייסבוק מהזירה הדיגיטלית
- שתלו את כפתור הלייק של פייסבוק באתר שלכם – אפשרו לאנשים שאוהבים את האתר שלכם להצטרף לפעילות שלכם בפייסבוק. לפי נתונים של פייסבוק אתר החברה שולח לעמוד הפייבוק של החברה כשליש מכמות הלייקים של הדף. מעבר לכך מומחי SEO מדווחים שככל הנראה אתרים שיש להם את כפתור הלייק של פייסבוק זוכים לPR (דירוג של גוגל לאתר) גבוה יותר
- כשאתם מעלים סרטון ביוטיוב – הזמינו את הצופים בסרטון להצטרף לעמוד הפייסבוק שלכם. מומלץ אף יותר – השקיעו בסרטון וויראלי מדליק, אולי סרטון אנימציה – אלו הסרטונים הזוכים להפצה וויראלית רחבה ביותר – ושם גם תזמינו להצטרף לעמוד הפייסבוק שלכם.
- תזמינו אנשים להצטרף לעמוד הפייסבוק שלכם בחתימת הדואר האלקטרוני שלכם. כשאתם שולחים למישהו מייל, פעמים רבות הוא רוצה לדעת עליכם יותר – פייסבוק מספק מידע נוסף עליכם – ואם הם עוברים מהמייל לעמוד נחיתה שמציע הטבה מעניינת – הסיכוי שלכם לזכות בזרם לייקים נוסף – עולה.
משיכת לייקים לעמוד מתוך פייסבוק
- תייגו את העמוד שלכם בסטאטוסים בפרופיל שלכם. כך תיצרו קשר וזהות ביניכם לבין העמוד שלכם וחברים שלכם יבינו שזה העמוד שלכם – הסיכוי שחברים שלכם יאהבו את העמוד שלכם הוא לא רע בכלל.
- צרו תוכן מושך! זה כנראה הדבר החשוב ביותר! עניין = אהדה! הומור, תמונות מרגשות/יפות/מושכות, אינפוגרפיות טובות, מידע רלוונטי ועוד – כל מה שיכול לגרום לאנשים לאהוב סטאטוסים של הדף שלכם שוב ושוב ולהחליט שהם נותנים לייק – כי אם לא הם מפסידים!
- הזמינו חברים לעמוד שלכם. זה מודול שבא והולך לפי הלך הרוחות בפייסבוק – נכון להיום הוא פעיל – נצלו את האפשרות ומהרו להזמין חברים לעמוד.
- ערכו קמפיין ממומן בפייסבוק ליצירת לייקים לעמוד. כך תגיעו למעגל השלישי ומעלה בקלות ותרחיבו את מעגל החברים של העמוד שלכם בכל קמפיין.
- תציעו "שוחד" לחברי הדף. אנשים נותנים לייק ביתר קלות כשיש להם "רווח" – הטבה, הנחה קבועה, ספר עם טיפים/עצות/מידע חשוב – תהיו נדיבים, תחשבו עד כמה זה "שווה" זה יעודד חברים להצטרף לעמוד שלכם.
משיכת לייקים לעמוד הפייסבוק מחוץ לזירה הדיגיטלית
- כשאתם הולכים לאירועי נטוורקינג ואירועים עסקיים – קחו אתכם מצלמה – גם המצלמה של הסמארטפון שלכם רלוונטית. הצטלמו עם אנשים, הציעו לצלם אנשים יחד – העלו את התמונות בדף – פתחו אלבום, קראו לו בשם האירוע, העלו את התמונות ותייגו את האנשים החדשים שפגשתם – סביר להניח שתצליחו לייצר לא מעט לייקים חדשים. וחשוב לא פחות – עצם התיוג חושף אתכם לחברים של אותם אנשים.
- הזמינו חברים לעמוד הפייסבוק של העסק שלכם באמצעות כרטיסי הביקור של החברה, ברושורים, פולדרים וכל פרסום שאתם מפיקים.
- הזמינו את עובדי החברה להצטרף לעמוד הפייסבוק של החברה באמצעות תלוש המשכורת ושאר התכתובות הפנים ארגוניות.
- בלוח המודעות של המשרד שלכם תלו שלט עם הזמנה לעמוד הפייסבוק שלכם – כך שכל מי שייכנס בשעריכם יידע כי יש לכם עמוד פייסבוק.
- בחנויות שלכם הדגישו מוצרים שניתנים בהנחה מיוחדת לחברי פייסבוק., הציעו הנחה קבועה לחברי פייסבוק, הטבה לחברי פייסבוק – כמו בכניסה לעמוד כך בכניסה לחנות הציעו "שוחד" קטן כדי לעודד הצטרפות לעמוד הפייסבוק שלכם.
רוצים ללמוד עוד על יצירת לייקים לסטאטוסים שלכם ולעמוד שלכם? רוצים ללמוד עוד על חשיפת התוכן שלכם לכמה שיותר אנשים? המשיכו לעקוב אחרינו או הצטרפו לקורס שיווק במדיה חברתית. הקורס הקרוב שלנו ייפתח ב – 19 בדצמבר 2011 ותוכלו ללמוד עוד על הקורס כאן.
SocialLead Communications מספקת שירותי ניהול מדיה חברתית ושיווק באינטרנט לחברות ואירגונים ואתם מוזמנים ליצור עמנו קשר עוד היום כדי ללמוד על השירות שלנו ולהתחיל ליהנות מחשיפה רחבה באינטרנט: 09-7447740
כמשרדנו למיתוג למדנו כי יש להשקיע כחצי שעה עד שעה ביום כדי להפיק רווח מדף האוהדים בפייסבוק.
צריך להקפיד לעשות זאת בשעות הגלישה הפופולריות, תשע בבוקר ושש בערב – וההשקעה תשתלם!