אם עקבת אחריי וקראת תכנים נוספים שלנו, בודאי שמת לב שאנחנו לא מתמקדים באסטרטגיית שיווק אונליין בודדת, אלא מתמקצעים במגוון רחב של אסטרטגיות. והרבה פעמים אנחנו נשאלים מדוע? מדוע אנחנו מתמקצעים בכל כך הרבה אסטרטגיות.
התשובה לכך היא די פשוטה, למרות שכל המומחים מנסים להגיד לך שזה מאוד קשה ומאוד מסובך ורק מי שמתמחה באסטרטגיה אחת יכול לייצר תוצאות ממשיות, בפועל אנחנו מייצרים תוצאות מדהימות מלא פחות מ – 8 ערוצי שיווק דיגיטליים שונים, ויותר מזה אנחנו מלמדים משווקים ובעלי עסקים קטנים ובינוניים כיצד לשווק את העסק שלהם בעצמם והם מצליחים לייצר תוצאות מדהימות בתוך זמן קצר, תוך כדי הקורס.
כלומר זה לא שרק אנחנו יודעים לייצר תוצאות יוצאות דופן מאסטרטגיות מגוונות, אלא שגם בעלי עסקים או משווקים בדיוק כמוך מצליחים לעשות זאת תוך זמן קצר בעזרת ההנחייה שלי בקורס בניית קמפיין שיווקי ברשתות החברתיות ובאינטרנט.
הפעם החלטתי לתת לכם שלושה סיפורי הצלחה של בוגרי הקורסים שלנו מהתקופה האחרונה, ונשמח לשתף סיפורים נוספים בהמשך שיעזרו לך להבין שהצלחה בשיווק אונליין במגוון ערוצים, אינה אגדה, אלא תוצאה של בחירת המורה הנכון שילווה אותך יד ביד ויעזור לך להגיע להצלחות דומות.
אדר מירון – מורה לפלמנקו והיזמת של פסטיבל הפלמנקו בים האדום.
אדר הגיעה אליי לקורס שהתחיל בינואר השנה לאחר ששני שיעורים כבר חלפו. הבטחתי להשלים לה מיד את השיעורים שהחסירה, וכך היה. אדר התעקשה להגיע לקורס בינואר, כיוון שכבר באמצע פברואר פסטיבל הפלמנקו שלה היה אמור להתקיים בפעם השלישית, אלא שבשל מיעוט הנרשמים כמעט שקלה לבטלו.
בשום פנים ואופן לא! הצהרתי בפניה. כמה נרשמים יש לך היום 3 שבועות לפני תחילת הפסטיבל? שאלתי 14 בלבד, השיבה אדר. ומה היעד שלנו עד ה – 18 בפברואר? שאלתי 140 נרשמים, השיבה. אין בעיה אנחנו בונים לך קמפיין יחד, תוך כדי הקורס ומביאים 140 אנשים לפסטיבל.
כבר ברגע שיצאה מההדרכה הפרטית ממני הצהירה: "זה חידוש עבורי, הגישה שאת מציעה לי. בכלל לא חשבתי על זה. אנסה" מאוחר יותר באותו יום התקשרה לספר לי על השינוי המטורף שחל בתגובות לקמפיין, ועל כמות הנרשמים כבר באותו יום. המשכנו בעיצוב עמוד נחיתה תוך שימוש באסטרטגיה מתוחכמת להמחשת שוויו של הפסטיבל. כיוון שאדר התלוננה שאנשים טוענים שהפסטיבל יקר מדיי. תוך זמן קצר עמוד הנחיתה היה באוויר והופץ למקומות הנכונים בעזרת פרסום ממומן בפייסבוק, הפצה לקבוצות פייסבוק ושיווק במייל, לכל אלה צורף סרטוןן שהועלה ליוטיוב ולפייסבוק – והקמפיין התחיל לדהור קדימה.
אדר ביצעה עוד כמה פעולות שיווקיות תומכות, כאשר לאורך כל הדרך היא מתייעצת עמי לגבי הדרך. ב – 18 בפברואר הפסטיבל החל עם 140 נרשמים! עמדנו ביעד, ויותר מזה, הרווחים של אדר מהפסטיבל השלישי היו גבוהים משמעותית מהרווחים בפסטיבלים הקודמים שקיימה!
מובן שאנחנו עדיין בקשר, ןבעצתי, צילמה ופימפמה את כל אירועי הפסטיבל בפייסבוק, כאשר היא מתעדת כל מהלך ומהלך, ויוצרת את החומרים השיווקיים לפסטיבל הפלמנקו הרביעי בים האדום בשנה שעברה. והיעד שלה לפסטיבל הרביעי הרבה יותר גבוה מהיעד בשנה הזו. היא כבר מבינה איך זה עובד, ויכולה לייצר כמויות לידים רבות יותר והרבה יותר מכירות.
גלעד ליטבק – מורה דרך הבעלים של "בטבע שלנו":
גלעד הגיע לסדנה לפרסום מתקדם בפייסבוק שאני מקיימת מדיי חודש, כדי להתרשם ולהחליט האם להצטרף לקורס. גלעד התרשם מאוד ונרשם כבר בערב הסדנה. את הקורס הוא החל עם ידע מועט מאוד עד לא קיים בתחום השיווק אונליין. אבל גלעד הוא מהנחושים, והתעקש להבין כל פרט ופרט לעומק, ותוך זמן קצר, הוא החל את הקורס ב – 3 במרץ השנה, ועכשיו באמצע אפריל כבר יש לו קמפיין מדהים באוויר. והוא מציע לאנשים להצטרף אליו לאחד מטיולי הפסח שלו.
מעבר להצלחה האדירה להעמיד קמפיין ברמה כל כך גבוהה לבדו, תוך זמן כל כך קצר, הוא גם הצליח לייצר לידים ותוצאות מדהימות. על מנת למנף את תוצאות הקמפיין שלו החליט להציע לרשימה הפרטית שלו הצעה מיוחדת על כל טיול שירכשו יקבלו את השני מתנה.
אם כך, הצעתי לגלעד, אני מציעה שנספר לרשימה שלי על ההצלחה שלך ואולי תרשה לי להציע גם להם את ההצעה המיוחדת של רכישת טיול מדהים וקבלת השני מתנה. מדובר בטיול בשווי 150 ש"ח והשני מתנה – כך שזו ממש הצעה נדיבה ומשתלמת, מוזמנים להיכנס לקישור הבא: הטיול השני מתנה עם "בטבע שלנו" ולהצטרף לאחד הטיולים כבר בפסח.
שון- הכשרה מקצועית למסחר בשוק ההון
שון הוא מהאנשים המיוחדים שחייבים להבין לעומק בהכל ושמגיעים לקורס על אף שיש להם ידע בשיווק, על אף שהם משווקים אונליין ומשיגים תוצאות, אבל כמו כל דבר אחר בחייהם, חשוב להם להיות הכי מקצועיים שאפשר!
וכך הוא הגיע בהתחלה לסדנה לפרסום בפייסבוק, על מנת לטעום ולהכיר. לאחר הסדנה פנה אליי טלפונית וביקש להבהיר כמה נקודות בקשר לקמפיין שלו. נתתי לו כמה טיפים מקצועיים שיחד עם הידע שלו הפכו את הקמפיין שלו למוצלח מאוד.
לאחר שתי ההתנסויות, היה ברור לשון שקורס מלא יכול לתרום ולהעשיר את הידע שלו והלהביא את המקצועיות שלו לרמה הבאה. וכך הגיע לקורס המלא שלנו ונחל הצלחה מרובה והצליח למלא אולם עם כמות נרשמים חריגה ומטורפת כמרצה בתחילת דרכו. מעבר לכך גרם לעניין רב עם נרשמים חדשים להכשרה המיוחדת שלו, ובעקבות חשיבה מחודשת, החליט לבחון אסטרטגיה שיווקית חדשה.
פתאום היה ברור לו מה הבסיס להצלחת העסק, וכיצד עליו להשקיע את המאמץ. שון סיפר לי שהורס לימד אותו לא רק כמה מרזי השיווק אונליין, אלא פתח והרחיב את אופקיו בעניין החשיבה האסטרטגית ובניית מודל עבודה מדויק.
אני מזמינה אתכם לעקוב אחר שון, סוחר מצליח בשוק ההון, שמלווה סוחרים יד ביד או בקורס מיוחד שהוא פיתח, ומודל העבודה הוא תשלום עבור הקורס ואחוז מסויים מהרווחים, כיוון שיש לו וודאות די ברורה שהרווח האמיתי הוא מרווחי המשתתפים, אותם הוא מלמד כיצד להרוויח כסף ולא להפסיד, הפרטים המלאים על הקורס בקישור הבא: הכשרה מקצועית לסוחר בשוק ההון.
בנוסף, אתם מוזמנים להציץ על עמוד הנחיתה שניבנה במהלך הקורס, והוביל להצלחה ולאחוזי המרה גבוהים פי כמה מאחוזי ההמרה שהיו לו בעמודי המכירה הקודמים: עמוד הנחיתה להרצאה פרונטלית
ויש עוד המון סיפורים של בוגרים שלנו שחוו פריצת דרך תוך כדי הקורס, אך גם חודשים ושנים אחרי ההשתתפות בקורס, ממשיכים לראות תוצאות כמותן לא השיגו לפני השתתפותם בקורס, הפרטים המלאים על הקורס שלנו בקישור הבא: קורס בניית קמפיין שיווקי ברשתות החברתיות ובאינטרנט וכמובן שנשמח לענות על כל שאלה בנוגע לקורס בטלפון: 052-7756200