לאחר מעל 5 שנות ניהול תיקי לקוחות, שמנו לב לצורך נוסף שקיים אצל רבים מהפונים אלינו. יש להם עסק חדש או מוצר חדש והם רוצים לשווק אותו אבל ההתחייבות לריטיינר שנתי קצת מלחיצה אותם. עד כה פשוט החלטנו לא לתת שירות לעסקים אלו, אלא לעסקים בשלים יותר.
ואז חשבנו ואמרנו: "אבל מדוע?, הרי ניתן ליצור מוצר שמותאם ללקוחות אלו, די בקלות"
מה בעצם צריך לקוח עם מוצר או שירות חדש? הוא צריך את "המודל", ומה הוא בעצם "המודל"? זוהי תשתית השיווק הדיגיטלי שלך, להלן פירוט רכיבי "המודל" כפי שאנחנו בנינו, ולכל מסלול אנו משתמשים ברכיבים אחרים, אך ראשית הנה הפירוט של רכיבי המודל ומשמעותם:
1. עמוד נחיתה שמסביר על המוצר החדש ומוכר אותו
בראש ובראשונה צריך איזו נקודת התייחסות דיגיטלית שמפרטת על המוצר/השירות/העסק החדש, באופן שיווקי ומשכנע, כך שקהל היעד שיגיע לעמוד ירצה מיד לדעת יותר או לרכוש.
זה עמוד שצריך ליצור עניין וסקרנות, מצד אחד ולספק מענה ברור מצד שני, כך שהעמוד הזה למעשה יגרום למתעניינים ליצור קשר עם תקווה, שסוף סוף מצאו את מה שרצו, או פשוט לרכוש מיד.
פעמים רבות בעלי עסקים נרתעים מהעלויות הגבוהות שבשיווק העסק שלהם, ולכן מעדיפים ללמוד ולעשות בעצמם. ואנחנו בעד האפשרות הזו, אך עדיף שבפעם הראשונה אנשי שיווק מקצועיים ייצרו עבורכם את התוכן, כך שיהיה לכם מודל להתייחסות.
"המודל" שלנו מייצר את עמוד הנחיתה במערכת של הלקוח, והוא יכול להמשיך ולהשתמש בו גם זמן רב לאחר שאנחנו סיימנו את עבודתנו. יתרה מכך, הוא יכול לשכפל את העמוד וליצור אחד חדש, תוך שמירה על חלקים רלוונטיים בעמוד הקודם. כך שבעצם בשיטה הזו, אנו מספקי מענה מקצועי שנשאר איתך לאורך זמן.
2. עמוד נחיתה שמושך לקוחות להצטרף לרשימת התפוצה/מועדון הלקוחות שלך
איך עושים את זה? בוחרים מוצר חינמי, זה יכול להיות תוכן דיגיטלי, פגישת היכרות ללא עלות, שיחת אבחון טלפונית ללא עלות או כל מוצר חינמי אחר שמושך לקוחות חדשים אליך. לאחר שיהיה ברשותך עמוד נחיתה רלוונטי שמותאם למשוך לקוחות רלוונטיים לרשימה שלך, כל מה שצריך לעשות זה להתניע תנועה לשם.
במסגרת "המודל" קיימים מספר מסלולים, וישנם מסלולים בהם אנו מייצרים לך תנועה לעמודי הנחיתה שבנינו, מקבוצות של פייסבוק ומשני רשתות חברתיות רלוונטיות. בהתאם לכמות התנועה שהעברנו, וביחס לכמות הנרשמים/רוכשים אנו יודעים האם עמוד הנחיתה טוב מספיק או שנדרשת עבודת אופטימיזציה לעמוד הנחיתה.
וכך אנו מטייבים את עמוד הנחיתה, את הקהל ואת המסר משך 3 חודשים, ואז מוסרים לידיך את עמודי הנחיתה והקהלים ובאפשרותך פשוט להמשיך בעצמך.
כיום יש חברות שבונות עמודי נחיתה או אתרי אינטרנט, ויש חברות שמשווקות אותך. אין חברה שבונה עבורך את הנכסים הדיגיטליים, מטייבת אותם עבורך ומאפשרת לך להמשיך ולנהל את השיווק בעצמך.
מרבית חברות השיווק משתמשות בעמודי נחיתה וקהלים שנמצאים אצלם, וברגע שהלקוח עוזב, הנכסים הדיגיטליים שלו נותרים בידי חברת השיווק. זו בעצם העצם בגרון שחברות השיווק מכניסות ללקוחות שלהן.
אצלנו זה לא כך, ובנוסחה החדשה של "המודל" ההתחייבות קצרה הרבה יותר, ויש לך אפשרות לקחת את המושכות חזרה לידיך די במהירות.
יחד עם זאת, אם לאחר 3 חודשים הלקוח רוצה להמשיך ולקבל שירותי שיווק דיגיטלי הכוללים ניהול עמוד פייסבוק וניהול הקמפיינים, ניתן להצטרף כלקוח בריטיינר קבוע, כמו כל לקוח של סושיאל ליד, ואנו נמשיך לייצר תוצאות עם התשתית שהכנו עבורך.
3. יצירת מיילים אוטומטיים לנרשמים בעמודי הנחיתה
אחד הפרמטרים החשובים ביותר בהפיכת לידים ללקוחות מתעניינים, הוא טיפוח הלידים. לאחר שהאדם נרשם/רכש אנחנו ממשיכים לשמור איתו על קשר ולהציע לו מידע נוסף/מוצרים/שירותים נוספים. כך אנחנו למעשה מקדמים נרשמים שרק הורידו משהו חינמי במורד המשפך השיווקי שלך אל עבר הקופה הרושמת שלך. או לוקחים לקוח שכבר רכש משהו ומציעים לו ערך נוסף ומוצרים משלימים למוצר שרכש.
ככל שיהיו יותר מסרים אוטומטיים, כך יעלה הסיכוי למכור לנרשמים מעמוד הנחיתה עוד מוצרים/שירותים.
4. יצירה וניהול 2 קמפיינים בפייסבוק
אנחנו מומחים בניהול קמפיינים בפייסבוק! אנחנו מנהלים בהצלחה קמפיינים ללקוחות שלנו, ולעצמנו, לצד הסדנה המובילה בתחום: "הסדנה לפרסום מתקדם בפייסבוק" אותה העברנו עשרות פעמים בכל רחבי הארץ. כך שהאפשרות לזכות בניהול שלנו לקמפיינים שלך, יחסוך לך הרבה מאוד כסף בעתיד.
אנו הופכים למנהלי מערכת ניהול המודעות שלך יחד איתך, בונים לך קהלים במערכת שלך, בונים לך קמפיין ומטייבים אותו במערכת שלך, ולאחר כשלושה חודשים של מעקב ואופטימיזציה, יש באפשרותך להמשיך בעצמך.
גם כאן המושכות חוזר לידיך עם כל הנכסים שיצרנו עבורך במערכת ניהול המודעות של פייסבוק שלך.
המודל אינו כולל את תקציב הפרסום בפייסבוק, כך שיש לך אפשרות לשלוט גם בזה ולקבוע בדיוק מה התקציב המתאים לך לפרסום בפייסבוק לשם הנעת תנועת גולשים רלוונטיים לשני עמודי הנחיתה שיצרנו עבורך.
זה מבטיח לך החזר על ההשקעה! אם המוצר/השירות/העסק שלך הוא אטרקטיבי – הוא יימכר! אנחנו נדע כיצד להדגיש את היתרונות והתועלות של המוצר/שירות/עסק וכיצד לגרום ללקוחות פוטנציאליים להבין כי זה בדיוק מה שהם רוצים וצריכים.
הרי ידוע שאחוז ניכר מהלקוחות נמצא היום בפייסבוק, מחקרים מוכיחים כי הישראלי הממוצע שוהה מעל שעה ביום בפייסבוק והסיכוי לפגוש אותו שם ולעניין אותו במוצר/שירות/עסק שלך הוא גאוני! ולכן זה מצליח לעסקים שעובדים נכון! לעסקים שמשווקים באופן מקצועי.
גם אם בעלי עסקים לומדים שיווק, ואנחנו גם לימדנו ומלמדים בעלי עסקים רבים. עד שהם יגיעו לרמה שלנו, ייקח להם זמן! זה כוחו של הניסיון, לכן גם אם למדת שיווק, עדיין שווה לך לקבל את התוצרים האלה מאנשי שיווקי מקצועיים שיכינו עבורך את התשתית ומשם ניתן להמשיך לבד.
5. הפצה לקבוצות פייסבוק
הקבוצות של פייסבוק מקבצות קהלים לפי תחומי עניין, לפי אזורים ולפי מכנה משותף כלשהו בין חברי הקבוצה. אנו מאתרים קבוצות בנות מעל ל – 1,000 חברים ומפיצים ל – 15-25 קבוצות רלוונטיות ביום פוסט המכיל מסר שמניע את הקהל מהקבוצות הרלוונטיות לעמודי הנחיתה שיצרנו עבורך.
מדובר בפעולה סופר אפקטיבית, שלו נאלצת לבצע בעצמך היתה גוזלת ממך זמן רב, אך לנו יש דרכים מתוחכמות לבצע זאת עבורך ולייצר לך עוד לידים, ולהגדיל לך את הרשימה.
מכלול הפעולות שאנו מייצרים עבורך במסלולי המודל השונים בנויות כך שככל שהמסלול מתקדם יותר כמות הלידים והלקוחות הפוטנציאליים ברשימה שלך עולה באופן משמעותי. ההפצה לקבוצות זו אחת האסטרטגיות החזקות לצורך העניין.
6. הפצה לשתי רשתות חברתיות נוספות הרלוונטיות לעסק שלך.
לכל רשת חברתית יש איפיון וייחודיות, בהתאם לסוג הפעילות העסקית שלך אנו יודעים להתאים את הרשת החברתית המתאימה ביותר לעסק שלך. הנוכחות ברשתות חברתיות נוספות, כוללת הפצה לקבוצות ברשת החברתית הנוספת או פעילות אחרת שמטרתה להגיע לקהל שלך. כמו העלאת סרטונים ליוטיוב תוך שימוש במילות מפתח רלוונטיות עבורך ועוד… מעבר לכך הנוכחות ברשתות חברתיות נוספות מביאה קהל נוסף, תורמת למיתוג העסק שלך, ומחזקת את ההיכרות עם המותג שלך.
7. יצירת סרטוני אנימציה שיובילו תנועה לקמפיין
זה כבר ידוע שאחוז ניכר מהגולשים באינטרנט צופים אך ורק בסרטונים, מדובר על כ – 25% מהגולשים. וחלק אחר של הגולשים מאוד אוהב לקבל מידע בסרטונים. כך שקמפיין ללא סרטונים יוריד באופן ניכר את כמות המתעניינים במוצר/שירות/עסק שלך. על מנת ליצור עבורך קמפיין שפונה לקהל נרחב אנו מייצרים עבורך סרטון או שני סרטוני אנימציה בתוכנה ייחודית.
חברות רבות מציעות שירותי עריכת סרטוני אנימציה באלפי ואף בעשרות אלפי שקלים, כאן אנחנו מציעים לך סרטון בעלות מופחתת מאוד, וכחלק מהחבילה, היות ואנו עורכים ומכינים את התכנים, כבר יהיה בידינו חלק נכבד מהרעיון… מה שמפחית עלויות ומאפשר לך לקבל חומרים ברמה ובאיכות גבוהה ובמחיר משתלם במיוחד.
8. יצירת מתנה חינמית
אחת הדרכים הטובות להגדיל את הרשימה היא באמצעות הצעת ערך לקהל הלקוחות, לכל עסק יש ידע שניתן להציע לקהל היעד, שיהיה שווה "לשלם" עבורו בכתובת המייל שלך.
במידה ולא יתנו את המייל הנכון, המתנה לא תגיע אליהם…
אנחנו מומחים בעיצוב ויצירת מתנות חינמיות שמשדרות "מתנה בעלת ערך" על מנת שהלקוחות הפוטנציאליים לא יתאכזבו מהמתנה שעבורה "שילמו במתן המייל שלהם".
לאחר שישאירו פרטים ויקבלו את המתנה החינמית. יקבלו 2-3 מיילים אוטומטיים שמטרתם לקדם אותם במשפך השיווקי לרכישת מוצרים או שירותים שלך.
9. יצירת כתבות לבלוג
יצירת כתבות לבלוג שלך כוללת שימוש במילות מפתח רלוונטיות לתחום העיסוק שלך ומילות מפתח עם זנב ארוך. כך אנו מביאים את המוצרים או השירותים שלך גם למנוע החיפוש של גוגל. בדרך כלל כתבות עומק מעניינות הכוללות מילות מפתח מעלות את סיכויי האתר שלך להגיע גבוה יותר בדירוג בגוגל.
מובן שאנו מכינים לך כתבות עם תמונות ואומרים לך אילו תיוגים לשים לתמונה, אילו מילות מפתח, אילו קטגוריות ועוד על מנת שהכתבה תהיה מותאמת ותדבר עם הרובוט של גוגל בשפה שלו.
לסיכום מתוך 3 אפשרויות שבנינו ניתן לבחור את המסלול המתאים ביותר עבורך, ברוב המקרים הלקוח מתייעץ עמנו ואנחנו מייעצים לו לגבי המסלול המתאים. לאחר בחירת המסלול והעברת התשלום, אנחנו בונים לך את "המודל" השיווקי שיניע לך לקוחות ועסקאות ויגדיל לך את המחזור. להרשמה לקבלת השירות פשוט להיכנס לעמוד הבא: כל מה שרצית לדעת ולא העזת לשאול על "המודל" השיווקי של סושיאל ליד
להלן פירוט המסלולים: