העוסקים בשיווק באינטרנט זקוקים למגוון כלים על מנת להעריך את תוצאות עבודתם ולשפר את הביצועים והתוצאות על בסיס קבוע. רשת האינטרנט מציעה מגוון כלים שמסייעים למשווקים באינטרנט בעבודתם. אחד הכלים החביבים ביותר הוא גוגל אלרטס , כלי חינמי נוסף מבית גוגל באמצעותו אתם יכולים לגלות מידע חשוב עליכם, על המותג שלכם על המתחרים שלכם ובעצם לקבל מידע על השיחה שרלוונטית לכם לניהול המוניטין האישי והמקצועי שלכם. תוכלו להזין בגוגל אלרטס מילות מפתח ולקבל מגוגל התראה בכל פעם שעולה מידע חדש לרשת עם מילת המפתח שביקשתם. יש שש סוגים שונים של התראות שגוגל אלרטס מציע לכם, ואתם רשאים לבחור בסוג ההתראה המתאימה לכם – בדרך כלל ההמלצה היא לבצע התראה על הכל, סוגי ההתראות הן: הכל, חדשות, בלוג, ווידאו, דיונים, ספרים – אתם תבחרו ותחליטו מה מתאים לכם, למרות ההמלצה. כמו כן אתם יכולים לבקש לקבל התראות בזמן אמת, או פעם ביום, אחת לשבוע וכיו"ב.
כיצד נרשמים לשירות של גוגל אלרטס?
נכנסים לדף הבית של גוגל אלרטס הזינו את המונחים שאתם מעוניינים ליצור עבורם התראה, את סוג ההתראה הרצוי לכם, אחת לכמה זמן תרצו לקבל התראה ואת כתובת המייל שלכם – זהו ההתראה נוצרה ותוכלו ליצור התראה חדשה. תוכלו לנהל את ההתראות שלכם בכל עת, לשנות את סוג ההתראה, להוסיף מונחים חדשים ולבטל מונחים לא רלוונטיים. היופי בכלי הוא בפשטות השימוש בו מעבר למידע הנפלא שהוא מביא עד לתיבת המייל הפרטית שלכם.
ברגע שסיימתם ליצור את ההתראות הרצויות לכם, למעשה כל שיחה שעולה לרשת עם מילת המפתח שהקשתם מגיעה לתיבת הג'ימייל שלכם. מה עושים עם הכלי הזה וכיצד משתמשים במידע שזורם אליכם?
אלו סוגי ההתראות שעליכם ליצור בגוגל אלרטס
- שם העסק או המותג שלכם – כשמישהו מזכיר את העסק שלכם כדאי שתדעו מה נאמר שם ואם יש צורך כדאי להגיב או לטפל בנושאים שעולים.
- השם שלכם – יכול להיות שתגלו דברים שלא ינעמו לכם, יחד עם זאת כדאי לדעת מה אומרים עליכם. ולבנות את המוניטין שלכם בצורה נכונה. גם כאן, אם תראו מה אומרים – תהיה לכם אפשרות להגיב או לטפל בנושאים שעולים. אם אינכם מכירים בשיחה שמתנהלת עליכם – אתם מחוץ למשחק!
- שמות המתחרים שלכם – מותגים או מוצרים מתחרים. העולם דינאמי ושינויים מתרחשים במהרה – אינכם רוצים להיות האחרונים שמעודכנים בשינויים וחידושים בתחום שלכם.
- כתובת האתר שלכם – תגלו מי מפרגן לכם בלינקים או מי מזכיר את האתר שלכם ומדוע – ייתכן שתוכלו ללמוד אילו תכנים פופולאריים וזוכים לשיתופים, או כל דבר אחר – אילו התראות מאוד חשובות לכם לניהול המוניטין שלכם ושל העסק שלכם ברשת.
- שמות הלקוחות המובילים שלכם – כך תוכלו לפרגן להם כשיעה משהו מעניין שקשור בהם, תוכלו לגלות עניין בהם כשתשוחחו עמם – תראו שאכפת לכם, תראו שאתם מעורים.
- RFP (request for proposal) הקשור לתחום עיסוקיכם – כך תוכלו להשיג לידים חמים למכרזים והצעות עבודה מעניינים.
- חדשות הקשורות לספירה העסקית שלכם – צרו התראות למילות מפתח מרכזיות בתחום העיסוק שלכם וגלו אילו חידושים יש בתחום, אינכם רוצים להגיע לפגישות כשאתם לא מעודכנים בחידושים האחרונים בתעשייה.
אילו סוגי התראות אתם מייצרים? באילו כלים אתם משתמשים? איזה שימוש אתם עושים במידע שזורם אליכם? נשמח לשמוע ממש כאן בתגובות.
אם אתם מחפשים חברת שיווק באינטרנט שעובדת באופן מקצועי תוך שימוש בכלים מתקדמים וביצוע מעקב נכון אחר תוצאות – התקשרו אלינו עוד היום לקביעת פגישת ייעוץ ראשונית ללא עלות וללא התחייבות: 09-7447740