מה זה סרטון הסבר?
זמן קצר אחרי שחברת אחסון וירטואלית קטנה החלה את פעילותה לפני מספר שנים, הם הבינו שיש להם בעיה לצרף אנשים לרעיון המבריק שלהם. גם כשהם הצליחו להניע תנועה לעמוד הנחיתה שלהם, היתה להם גם בעית המרה קשה בדף הבית שלהם כי אף אחד לא הבין מה בדיוק הם עושים, ומי צריך את זה בכלל? הם התמודדו עם אתגר של שיווק מוצר שפותר בעיה שיש להמון אנשים שבכלל לא מבינים שיש להם מגבלה שהיא בעיה חמורה…
הם חשבו איך אפשר להתגבר על האתגר?? פנו למיטב מומחי השיווק בעולם ואז… הם שחררו הסבר קצר, מאוד ברור ותמציתי על הטכנולוגיה המאסיבית שלהם בסרטון ווידאו מהנה ושנון. הסרטון הזה דחף את DropBox אל מסלול שכלל ערימה ענקית של מימון, 50 מיליון לקוחות והערכת החברה בשווי של כ-4 ביליון דולר. אפילו סטיב ג'ובס התעניין ברכישת החברה!
זה דבר אחד שיהיה סיפור נהדר, אבל זה דבר שונה לגמרי (והרבה יותר קשה) לקשר בין הסיפור הזה והחזון למשקיעים פוטנציאליים, שותפים ולקוחות. וזה בדיוק מה שמומחי השיווק שעבדו עם DropBox עשו.
אז, מהי הדרך המהירה ביותר לגרום לאנשים להבין במהירות למי העסק שלך מתאים ועל איזה צורך או רצון הוא עונה? ואיך ניתן לפנות אליהם באופן שימיר אותם ללקוחות, בקלות ובמהירות? אם ניתן להראות להם את הסיפור שלך, לא רק לספר להם אותו… זו הדרך הנכונה, וברור שהדרך הטובה ביותר היא באמצעות וידאו הסבר. סרטון ההסבר הוא סרטון קצר שעסקים משתמשים בו כדי להציג את עצמם במהירות, להסביר מה הם עושים ולספר איך הם עוזרים לפתור את הבעיות של הלקוחות שלהם. זו דרך מהירה מאוד ובלתי נשכחת להשפיע על הקהל שלך ולעזור לספק לצופה את המידע החשוב שהוא צריך על מנת לקבל החלטה.
טווחי תשומת הלב אינם ארוכים בימים אלה, אם אחרי 90 שניות לא אמרת מה שאתה צריך לומר ולא גרמת לצופה להתרגש ממך ומהמוצר שלך, הסרטון שלך טבע באוקיינוס התכנים שאף אחד לא שם לב אליהם.
ובגלל שיש לך רק 90 שניות (שמתורגמות ל 150-240 מילים) הסרטון שלך לא צריך לכלול כל פרט בעסק או בפתרון שלך! סרטון טוב מוגבל לתועלות החשובות ביותר של המוצר או השירות שלך ללקוח שלך.
ואם עדיין לא השתכנעת, אז הנה…
5 התועלות המרכזיות של קטעי וידאו לשיווק שלך:
- מגדיל את שיעורי ההמרה
נתוני הגלישה של האינטרנט העולמי מוכיחים כי, יותר מ85% מהאנשים שצפו בסרטון הסבר על מוצר או שירות מסויים, ישקלו ברצינות רבה יותר לרכוש אותו. זה עזר לחברת Rypple(שלאחרונה נמכרה ל SalesForce) להעלות את אחוזי ההמרות שלהם ב20%, בחברת CaseComplete העלו ב23% את אחוזי ההמרות שלהם ו CrazyEgg הוסיפו סרטון הסבר לדף הבית שלהם והעלו את שיעורי ההמרות ב 64%! מטורףףףףףףףףףףףף!!! לא ככה?
- תוצאות טובות יותר בגוגל
לאתרי אינטרנט עם וידאו יש סיכוי גבוה פי 50 להיות מדורגים בדף הראשון של גוגל. על מה לדעתך אנשים ילחצו קודם? טקסט-קישור או על התמונות המזמינות של הסרטון? נכון! הסרטונים הרבה יותר מושכים את העין. למעשה, הסיכויים שיילחצו על הסרטון שלך גבוהים ב41% מהסיכויים שיילחצו על טקסט. כעת, כשהאתר שלך בעמוד הראשון של גוגל, ברור שיותר אנשים ייצפו בסרטון שלך ויהיו מעוניינים לקנות את המוצר שלך. האם אפשר להרוויח מזה יותר כסף?? ברור שכן!
מחקרים מוכיחים כי הסרטון שלך צפוי לקבל 41% יותר קליקים מאשר טקסט!
- המגרש המושלם שלך בכל פעם
כמה פעמים ראיתם מישהו בפייסבוק או נכנסתם לאתר אינטרנט כלשהו ופשוט לא הצלחתם להבין מה הם עושים?? זה קורה הרבה, נכון? שמשהו במסר לא עובר טוב, לא ברור! אין משהו נורא יותר לשיווק שלך מאשר העברת מסר לוקה או חסר לגבי מהות העיסוק של החברה או העסק שלך! חייבים למצוא דרך לספר לאנשים מה מהות העסק/המוצר/השירות שלך בצורה שהם יבינו את זה באופן מיידי. סרטון הסבר עוזר לך לתת הצגה מושלמת בכל רחבי העולם בכל שעה ביום. ואף אחד לא צריך להיות שם! רק הסרטון שעושה עבורך את העבודה. כשיש סרטון הסבר טוב! הסרטון בלבד יכול להיות השותף הכי טוב שלך! אפשר להשתמש בו בהצגות, באתר שלך, בשיווק באימייל ועוד.. - שיתוף בקלות
עכשיו כשיש לך את המגרש המושלם, יש לך אפשרות לשתף את הסיפור עם העולם, ובקלות. 70% ממשתמשי האינטרנט צופים בסרטונים מקוונים, אם יהיה לך סרטון הסבר מושלם תהיה לך האפשרות לרתק כל אחד עם העסק המדהים שלך! עכשיו יהיה לך הרבה יותר קל לשתף כי יש וידאו שאפשר לשלוח לכל אחד, ושאלפים יצפו בו, ולמומחי אינטרנט אמיתיים – יש אפשרות להגיע למיליונים! אפשר להביא את הסרטון אתך לפגישות, כנסים ועוד. זהו! אף פעם לא צריך לדאוג יותר שהמצגת שלך תיהרס שוב… בדקה וחצי אפשר להגיד כל מה שחשוב, ואת היתר אפשר לספר בעל פה, המסר החשוב כבר עבר! - החזר השקעה (ROI)
תמצאו חברה שיכולה לעזור לכם להפיק סרטון הסבר, וצפו בהשקעה קטנה הופכת להחזר ענק ונהדר! DropBoxבזבזה 50,000$ כדי לספר את הסיפור שלהם בסרטון הסבר, זה הביא ל 5 מיליון לקוחות חדשים ומעל 24 מיליון דולר בהכנסות, ואחר כך כבר לא היה צריך להסביר, כי כולם כבר ידעו…. CrazyEgg הגדילה את הכנסותיה ב21,000$ לחודש.
מה יהיה סיפור ההצלחה שלך?
מחפשים חברה מקצועית שתעזור לכם ליצור את סרטון ההסבר שלכם? צרו עמנו קשר עוד היום: 052-7756200 או השאירו פרטים בטופס שנמצא ממש כאן למטה:
אודה ליצירת קשר לקבלת אינפורמציה על קורס אצלכם
בשמחה, בדיוק עובדים על קורס חדש 🙂 מה מספר הטלפון שלך?