אנחנו משתמשים בהאשטגים בפייסבוק, אם כי בצורה הרבה יותר עדינה מאשר באינסטגרם, והסיבה לכך טמונה בעובדה שמחקרים הוכיחו שריבוי האשטגים גורם לירידה בכמות החשיפות בפייסבוק, לא יותר משני האשטגים לפוסט בפייסבוק!
מה עוד צריך לדעת על האשטגים בפייסבוק והאם זה בכלל הכרחי?
- אז כפי שציינו רצוי שיהיה האשטג אחד מקסימום שניים בפוסט, וגם ההאשטגים האלו צריכים להיות מילים שאנשים מחפשים למשל #צילומיבתמצווה #שיווקדיגיטלי #חופשה בישראל ולא איזה האשטג מומצא כלשהו כמו #דבריםשרקאיריתחושבתעליהם #הכל #תמיד כל מיני האשטגים מופרחים.
אם תתחילו לנהל שיחה על נושא מסויים למשל: #חופשתחורף #עיצובפנים #קורסשיווקדיגיטלי משהו שנמצא בפוקוס השיחה שלכם בזמן הקרוב, כדאי לייצר עבורו האשטג, פייסבוק יזהה את ההאשטג ייצר כתובת URL ייחודית להאשטג הזה, ותוכלו להפנות אנשים באמצעות ההאשטג לשיחה שיצרתם על זה. וזה מגניב – לא ככה?
- עניין חשוב נוסף, אם קהל היעד שלכם בקיא ברזי השיווק ברשתות חברתיות, ההאשטגים יהיו רלוונטיים עבורו, אם לא, אז פחות… למשל לקידום תחום השיווק הדיגיטלי זה מתאים, כנ"ל לגבי עיצוב, חופשות, בת מצווה, אופנה… כלי עבודה, מכוניות, אופנועים… פחות. זה לא אומר שלא כדאי לשים האשטג, אפשר, אבל סבירות גדולה שזה לא יועיל מאוד.
- אם יש לכם קמפיין באינסטגרם ואתם משתמשים בהאשטג קבוע, שווה להשתמש בו גם בפייסבוק, זה רק יחזק את ההאשטג ואת השיווק בשתי המדיות. בארה"ב יגידו לכם שזה גם בטוויטר, אבל אנחנו בישראל – והישראלים לא כל כך מתחברים לטוויטר, נכון?
- אם יש לכם אירוע, או קמפיין ייחודי – האשטג בפייסבוק ובאינסטגרם יכול להוות עניין ולהשפיע על נתוני הצפייה וההיכרות עם הקמפיין או האירוע. בשיווק יומיומי, פחות.
- אם יש לכם טיפ שבועי או המלצה שבועית באופן קבוע בעמוד שווה להשתמש בהאשטג #טיפעסקי #טיפשיווקי #טיפאופנה #טיפטיפוח #המלצהעלמלון #המלצהעלחברתשיווק #המלצהעלחנותאופניים ועוד, כך שאנשים ילחצו על ההאשטג הם יראו את כל הטיפים או כל ההמלצות שלכם וזה תוכן שבונה סמכות ואמון דיגיטלי וזה יכול להיות האשטג שימושי.
- שימוש בהאשטגים שיכולים להיות מילה מחופשת במנוע החיפוש של פייסבוק יגרום להאשטג שלכם לקפוץ בתוצאות החיפוש לצד עמודים וקבוצות שעונים למילת החיפוש.
לסיכום, אפשר להשתמש בהאשטג מגניב בפייסבוק, אם יש לכם משהו קבוע בעמוד כמו טיפ, המלצה, סרטוני ערך על נושא מסוים, קמפיין מיוחד, אירוע מיוחד, שווה לשים האשטג קבוע שאליו תוכלו להפנות את הקהל שלכם אחר כך. אל תגזימו עם האשטגים בפייסבוק, אחד או שניים מקסימום בפוסט. ואם תגלו שזה לא ממש יעיל לכם, ולא תבחינו באיזו עליה בחשיפות – תבחרו אם להמשיך או להפסיק.
מאחר ופייסבוק עצמם לא הוציאו שום הנחיה לגבי ההאשטגים מעיד על החשיבות של ההאשטג בפייסבוק, אבל אנחנו תמיד בעד לנסות, מקסימום זה יצליח 😊
מחפשים חברת שיווק דיגיטלי מקצועית שתקדם אתכם אונליין, מוזמנים ליצור קשר: 052-7756200 המקצוענים של סושיאל ליד מניבים תוצאות יוצאות דופן ללקוחותיהם כל יום.