• Facebook
  • Twitter
  • Google+
  • YouTube
  • LinkedIn
  • Pinterest
  • Contact
קידום בפייסבוק | קידום בגוגל | קידום עסקים |
  • שירותי השיווק שלנו
    • שיווק במייל
    • ניהול בלוג
    • כתיבה שיווקית
    • שיווק ברשתות החברתיות
    • בניית עמודי נחיתה
    • קורסים מקצועיים בשיווק דיגיטלי
    • עריכת סרטונים שיווקיים
    • בין לקוחותינו
  • בלוג שיווק בדיגיטל
    • רשתות חברתיות
    • קידום באינסטגרם
    • פייסבוק
    • קידום ביוטיוב
    • קורסים מקצועיים
  • צור קשר
  • שירותי השיווק שלנו
  • בין לקוחותינו
  • ניהול השיווק בדיגיטל
  • שיווק במייל
  • תיק עבודות
  • דוגמאות עיצוב ללקוחות
  • תוכן לאתר אינטרנט ולבלוג עסקי
  • מיתוג עסקי
  • פרסום קמפיין בפייסבוק
  • סדנאות שיווק
  • פרסום בגוגל
  • בלוג שיווק באינטרנט
  • קורס שיווק באינטרנט
  • צור קשר
  • מתנה: מדריך גיוס לייקים
קידום בפייסבוק | קידום בגוגל | קידום עסקים |
  • שירותי השיווק שלנו
    • שיווק במייל
    • ניהול בלוג
    • כתיבה שיווקית
    • שיווק ברשתות החברתיות
    • בניית עמודי נחיתה
    • קורסים מקצועיים בשיווק דיגיטלי
    • עריכת סרטונים שיווקיים
    • בין לקוחותינו
  • בלוג שיווק בדיגיטל
    • רשתות חברתיות
    • קידום באינסטגרם
    • פייסבוק
    • קידום ביוטיוב
    • קורסים מקצועיים
  • צור קשר
  • שירותי השיווק שלנו
  • בין לקוחותינו
  • ניהול השיווק בדיגיטל
  • שיווק במייל
  • תיק עבודות
  • דוגמאות עיצוב ללקוחות
  • תוכן לאתר אינטרנט ולבלוג עסקי
  • מיתוג עסקי
  • פרסום קמפיין בפייסבוק
  • סדנאות שיווק
  • פרסום בגוגל
  • בלוג שיווק באינטרנט
  • קורס שיווק באינטרנט
  • צור קשר
  • מתנה: מדריך גיוס לייקים
תהיות ממחאת הקוטג' ועד לחרם הצרכנים על היצרנית של פסק זמן
ראשי » רשתות חברתיות » פייסבוק » תהיות ממחאת הקוטג' ועד לחרם הצרכנים על היצרנית של פסק זמן

תהיות ממחאת הקוטג' ועד לחרם הצרכנים על היצרנית של פסק זמן

23 בפברואר 2012 11:44 2 תגובות Irit davidson

ניהול משבר במדיה חברתית

בשבת האחרונה התעוררתי לעוד שבת גשומה בחורף 2012 – וכמנהגן של שבתות גשומות – כולנו הצטנפנו בבית סביב השולחן, הטלוויזיה, ובעידן שלנו – כמעט כולם מצאו את עצמם בסופו של תהליך – מול פייסבוק.

ומה מצאנו שם? מצאנו שם ישראלים עצבנים, כועסים ומתוסכלים שממחאת הקוטג' בקיץ 2011 לא מצליחים להירגע, לאחר שההכרה שאנחנו עם מנוצל! מנוצל על ידי חלק גדול במגזר החרדי שלא משרתים בצבא לא עובדים וחיים על קצבאות הביטוח הלאומי, מנוצלים על ידי חלק גדול במגזר הערבי שלא משרת בצבא, לא עובד וחי על קצבאות הביטוח הלאומי, מנוצל על ידי ממשלה שאינה מייצגת את האינטרס של הרוב אלא בעיקר את הכיסא עליו היא יושבת, מנוצלים על ידי חברות שצברו כוח ויכולות לנצל את עומק כסו של האזרח הקטן – ועושות זאת רק בגלל שהן יכולות, מנוצלים על ידי כל כך הרבה גורמים שכבר קשה לשים את האצבע על הנקודה הכואבת – כל הנקודות כואבות!

ואז החליטו לצאת למאבק, ולצאת לרחובות והמחאה החברתית שהשתוללה כאן נטעה תקווה בלבם של אזרחים רבים, אך בעיקר שיקפה את חוסר הצדק החברתי! המאבק שכח עם רוחות החורף הקרירות – עם ישראל היושב בציון שונא קור, רוח ורטיבות. אבל העצב נותר חשוף וכואב וכל נגיעה קלה יכולה להצית מחדש את הכאב בלב האזרחים.

ולמציאות הזו נחתה התמונה של יואב רוקח פן – ישראלי שחי בארה"ב, מחירו של פסק זמן, מותג ישראלי אהוב ומוערך, נמכר בישראל במחיר שלמעלה מפי שניים. ההיגיון הבריא אומר שמוצר אמור להימכר בארץ הייצור במחיר הנמוך ביותר, והתמונה הזו שוב חשפה את העצב החשוף והכואב והוכיחה שככל הנראה, חברת שטראוס מוכרת את מוצריה לספקים ישראליים במחיר יקר יותר מאשר לספקים מעבר לים – למרות עלויות השינוע.

לא היה צריך יותר מזה כדי להדליק את האש, ואכן הניצוץ הקטן הזה פשט כאש בשדה קוצים יבש. חברת שטראוס, שחיה על הכשרות של מוצריה – התעכבה ולא החליטה על אסטרטגיית פעולה לפני כניסת השבת – וכך הותירה את השדה הבוער למשך יותר מ – 24 שעות בהן הלהבות עלו לגבהים, שמכאן היכולת לשלוט באש ולגרום לה לגווע הייתה קשה ומסובכת.

חברת שטראוס עשתה טעות בפעם השנייה, כאשר העבירה את האשמה לרשתות, וטענה שהחנות בארה"ב, לכאורה, מוכרת במחירי הפסד, מעבר לכך נקבה במחיר בו היא מספקת לרשתות: 3.5 ₪. ועם המידע הזה אמינות התגובה של שטראוס ירדה כשעלו תמונות נוספות של פסק זמן מערים שונות בעולם שנמכרו מתחת למחיר שלכאורה הספקים בישראל רוכשים את המוצר משטראוס בישראל. אם שטראוס מוכרת לרשתות בישראל ב – 3.5 ₪ פסק זמן – כיצד התענוג עולה פחות מ –  2.75 ₪ לצרכן בנכר? ועכשיו המנכ"ל עולה וטוען בתוקף שלא יורידו מחירים ושיש מצב שהם מוכרים לחו"ל במחיר נמוך מהמחיר שגובים מאתנו, טוב לדעת…

אין כאן ניסיון לייעץ לחברת שטראוס, אך על פניו החברה ניסתה לצאת "צודקת" בעיני הלקוחות ולגלגל את האשמה למקום אחר, ובמקום זה – חטפה גל כעס גדול הרבה יותר – ויסלחו לי בשטראוס, אך הכעס מוצדק! ולאחר מכן, הם מוסיפים שמן למדורה וטוענים שלא תהיה הורדת מחירים בישראל, למרות שאותם מוצרים נמכרים לחו"ל במחיר נמוך יותר – זו בדיוק הדרך להרגיע צרכנים זועמים…

מה היה יכול להיות כל כך נורא לו החברה הייתה מגיבה בצורה יותר אחראית, משהו בסגנון, אנו בודקים את הטענות שעלו כאן, ומנסים להבין כיצד "פסק זמן" נמכר לצרכן במחיר כה נמוך בארה"ב. אנו נבחן את אסטרטגיית המחיר בישראל ואם נמצא שאכן המחירים יקרים, נשקול לעשות כל שביכולתנו על מנת שהצרכן הישראלי יוכל להמשיך וליהנות מהמוצרים האהובים עליו.

"קחו פסק זמן – רגע מתוק בחיים" – זוכרים את הסיסמא? בשטראוס יכלו לקחת פסק זמן, לעצור ולחשוב, לבחון את המצב, ולקיים דיונים אינטנסיביים ולהפעיל את טובי המוחות שיש להם בשטראוס כדי לעלות עם תשובה שתניח את דעתו של הצרכן הישראלי.

מובן ששטראוס לא אחרה את הרכבת, שכן היא שחקנית מרכזית במטבח הישראלי, בקיבה הישראלית וכן עדיין בלב הישראלי – וזוכה לפופולאריות רבה. הישראלים אינם "שונאי שטראוס" – שטראוס היא לא אחמדיניג'אד וגם לא נסראללה, הישראלים גאים בחברות ישראליות ואוהבים אותן. יש לשטראוס הרבה מאוד קלפים טובים ביד – עדיין, ואם הם ישתמשו בהם נכון, הם יכולים לנצח את המשחק.

ההנחה היא ששטראוס תיאלץ לשלם מחיר כלשהו, אולי לעשות הנחה רוחבית, אולי לשכלל מחדש מחיר למספר מוצרים, אך כפי שנאמר – אין בכתבה זו כל כוונה להשיא בפני שטראוס עצות – הרי הם יודעים יותר טוב מכולנו – הקלפים בידיים שלהם, הנתונים בידיים שלהם, ההחלטות בידיים שלהם – ומה שנותר לנו שוחרי המדיה חברתית, המחאות החברתיות, ושוחרי ניהול המשברים באשר הם – הוא לצפות כיצד ענקית מתפתלת, ולראות האם היא מצליחה לשלוף את האסים והג'וקרים ולצאת מהמשחק הזה מחויכת – אך לא פחות חשוב, להשאיר את הלקוחות שלה, הצרכן הישראלי הקטן, מרוצה ומחויך גם כן. כי זה לא משחק של הורדות ידיים – אלא משחק של בניית קשר נכון עם הלקוח.

שיתוף
  • Facebook
  • Google
  • LinkedIn
  • Twitter
  • Pinterest
  • Email
  • Print
אסטרטגיות שיווק אונליין בקשה להצעת מחיר חברת שיווק באינטרנט חברת שיווק ברשתות חברתיות מחאה חברתית ורשתות חברתיות ניהול משברים באינטרנט ניהול משברים במדיה חברתית שיווק באינטרנט
« הקודם
הבא »
2 תגובות
  1. ישראל פטשניק 26 בפברואר 2012 בשעה 13:56 הגב

    אני אל מבין את שביתת פסק הזמן
    יקר ? אל תקנו
    זה לא חלב

    • mygal 26 בפברואר 2012 בשעה 15:51 הגב

      המחאה אינה על יוקר המחיה, אלא על התחושה שחברות זוכות להיות מונופול במדינת ישראל ומנצלות את חופש הפעולה הבלתי מוגבל כדי לייצר רווחים מהירים על גבו של הצרכן הישראלי – ואותך זה לא מרגיז?

השארת תגובה

ביטול

חיפוש תוכן באתר
פוסטים לאינסטגרם ערוכים ומוכנים בשבילך

להשיג יותר לקוחות, יותר פניות, יותר עוקבים, יותר לייקים

מדריך אינסטגרם להורדה בחינם: חמישה טיפים קלים ליישום מיידי!

90% מהמשתמשים הפעילים באינסטגרם רכשו לפחות פעם אחת שירות או מוצר באינסטגרם! ועם מעל 4 מיליון משתמשי אינסטגרם פעילים בישראל… מאוד חשוב לקפוץ לעגלה הדוהרת הזו ולהתחיל מיד בחיזוק הפרופיל העסקי שלכם באינסטגרם, ולעשות את הצעדים הדרושים להצלחת השיווק שלכם באינסטגרם!

לחצו עכשיו על הקישור והורידו את המדריך שלכם

הדרכות וסדנאות NLP לחברות ולאירגונים

רתמת פעם את כוחו המופלא של ה- NLP כדי להגיע עם הצוות להצלחות יוצאות דופן? טכניקות NLP עוזרות לפתח גישה אפקטיבית ונעימה לבקש בקשות בדרכים מדוייקות ליצירת השפעה ושכנוע על אנשים. כך שצוותים שלומדים טכניקות NLP מצליחים להגיע יחד לתוצאות יוצאות דופן

הדרכות NLP לחברות ולאירגונים
הדרכות NLP לחברות ולאירגונים
תוכן קטלני ליוטיוב - איך לגרום לאנשים לצפות בסרטונים שלך עד הסוף
שפת גוף נכונה מול מצלמה

עקבו אחר ערוץ היוטיוב שלנו

ערוץ היוטיוב שלנו מתעדכן בכל שבוע עם סרטון רלוונטי לקידום השיווק הדיגיטלי שלך: ברשתות החברתיות, במייל תוך שימוש בכלי NLP ליצירת השפעה ושכנוע

להרשמה בחינם למגזין הדיגיטלי על שיווק באינטרנט

רוצה לקבל התראה בכל פעם שכתבה חדשה, טיפים בוידאו, מידע על כנסים, סדנאות וקורסים על שיווק בדיגיטל עולים לאתר או קורים? לחצו על הקישור והירשמו ללא עלות וללא התחייבות

תקנון האתר

תקנון אתר

שתפו את העמוד בפינטרסט
Theme by Pojo.me - WordPress Themes
Powered by WordPress
גלילה לראש העמוד
loading ביטול
Post was not sent - check your email addresses!
Email check failed, please try again
Sorry, your blog cannot share posts by email.
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס