• Facebook
  • Twitter
  • Google+
  • YouTube
  • LinkedIn
  • Pinterest
  • Contact
קידום בפייסבוק | קידום בגוגל | קידום עסקים |
  • שירותי השיווק שלנו
    • שיווק במייל
    • ניהול בלוג
    • כתיבה שיווקית
    • שיווק ברשתות החברתיות
    • בניית עמודי נחיתה
    • קורסים מקצועיים בשיווק דיגיטלי
    • עריכת סרטונים שיווקיים
    • בין לקוחותינו
  • בלוג שיווק בדיגיטל
    • רשתות חברתיות
    • קידום באינסטגרם
    • פייסבוק
    • קידום ביוטיוב
    • קורסים מקצועיים
  • צור קשר
  • שירותי השיווק שלנו
  • בין לקוחותינו
  • ניהול השיווק בדיגיטל
  • שיווק במייל
  • תיק עבודות
  • דוגמאות עיצוב ללקוחות
  • תוכן לאתר אינטרנט ולבלוג עסקי
  • מיתוג עסקי
  • פרסום קמפיין בפייסבוק
  • סדנאות שיווק
  • פרסום בגוגל
  • בלוג שיווק באינטרנט
  • קורס שיווק באינטרנט
  • צור קשר
  • מתנה: מדריך גיוס לייקים
קידום בפייסבוק | קידום בגוגל | קידום עסקים |
  • שירותי השיווק שלנו
    • שיווק במייל
    • ניהול בלוג
    • כתיבה שיווקית
    • שיווק ברשתות החברתיות
    • בניית עמודי נחיתה
    • קורסים מקצועיים בשיווק דיגיטלי
    • עריכת סרטונים שיווקיים
    • בין לקוחותינו
  • בלוג שיווק בדיגיטל
    • רשתות חברתיות
    • קידום באינסטגרם
    • פייסבוק
    • קידום ביוטיוב
    • קורסים מקצועיים
  • צור קשר
  • שירותי השיווק שלנו
  • בין לקוחותינו
  • ניהול השיווק בדיגיטל
  • שיווק במייל
  • תיק עבודות
  • דוגמאות עיצוב ללקוחות
  • תוכן לאתר אינטרנט ולבלוג עסקי
  • מיתוג עסקי
  • פרסום קמפיין בפייסבוק
  • סדנאות שיווק
  • פרסום בגוגל
  • בלוג שיווק באינטרנט
  • קורס שיווק באינטרנט
  • צור קשר
  • מתנה: מדריך גיוס לייקים
איך לשפר משמעותית את תוצאות השיווק בדיגיטל
ראשי » אסטרטגיות שיווק » איך לשפר משמעותית את תוצאות השיווק בדיגיטל

איך לשפר משמעותית את תוצאות השיווק בדיגיטל

6 ביוני 2021 20:05 אין תגובות Irit davidson

אחת הדרכים האפקטיביות ביותר

לשיפור חד משמעי של השיווק הדיגיטלי שלך

ליצור יותר לידים, יותר צפיות, יותר מכירות עם סרטוני אנימציה שיווקיים

בכל עבודת השיווק שלנו בדיגיטל אנחנו חייבים תוכן איכותי!

תמונות, באנרים, סרטונים, אנחנו חייבים לייצר תוכן שגובר על זה של המתחרים והקולגות ולוכד את העין במהירות, מעבר לזה חשוב שהמסר יועבר בצורה פשוטה, ברורה ומשכנעת!

לכן הרבה בעלי עסקים לא משקיעים מספיק ביצירת תוכן, כי הם לא מצליחים ולא יודעים איך, אז הם מוותרים, אבל זו טעות חמורה! אז מה הפתרון?

מחקרים מוכיחים כי סרטוני אנימציה מייצרים עניין, נראים שונים בתוך אוקיינוס המידע שמציף את הרשת, ומאפשרים לבלוט מעל המתחרים.

אז כאן תגידו לי שזה לא קל ולוקח הרבה זמן ליצור סרטון אנימציה, ואתם צודקים, וזאת הסיבה שמי שילמד וישלוט בזה, יעשה משהו שהרוב לא מוכנים או לא רוצים לעשות.

וזאת הסיבה שמרבית העסקים לא מצליחים לשווק בדיגיטל! כי בעל העסק או המשווק של העסק לא מוכנים/מעוניינים לעשות את האקסטרא מייל כדי לבלוט ולהצליח בגדול!

אז איפה היית ממקם.מת את עצמך על הסקאלה?

אם הגדרת את עצמך עכשיו כבעל עסק/משווק חדור מוטיבציה וחתירה מתמדת למצויינות – הכתבה הזו עבורך, ואני אציג לך כאן מגוון סרטונים שיצרנו בחודש האחרון, ואפרט לך מה היתה המטרה, מה האסטרטגיה ומה התוצאות שהשגנו, ולבסוף אציע לך הצעה מעניינת… 

שימו לב לתוצאות המטורפות שהשגנו, ואני חייבת לומר שבהתחלה לקח לי כמה שות להכין סרטון, אבל מהר מאוד יצרתי תבניות, והיום סרטון יכול לקחת לי חצי שעה, עד שעה. שזה בהחלט זמן סביר להשקיע ביחס לשיפור התוצאות ולחיסכון המטורף בעלויות.

1. סרטוני השראה ומוטיבציה

מטרת הסרטון: איסוף קהל רלוונטי לציוד ספורט, כושר ויוגה

האסטרטגיה: יצירת סרטון מוטיבציה מתחום הספורט שימשוך את הקהל הרלוונטי, על מנת ליצור קהל בפייסבוק

התוצאות: בהשקעה של 35 ש"ח יצרנו 3,500 אנשים שצפו בסרטון עד הסוף

מה עשינו עם זה: יצרנו במערכת הפרסום של פייסבוק קהל של 3,500 אנשים שצפו בסרטון עד הסוף, וקהל דומה להם.

בקהל הזה השתמשנו לצורך מכירת אביזרי כושר – והקהל יצר מעורבות גבוהה ומכירות משופרות ויעילות יותר בעלות נמוכה יותר ממה שהיה לנו לפני.

2. סרטוני קידום מוצר

מה היתה הבעיה? קמפיין המכירה של מזרן היוגה יצר מכירות בעלות של 70 ש"ח למזרן, המשמעות של זה היתה שהקמפיין לא היה ריווחי, וחיפשנו דרכים להוזיל את העלות למכירת מזרן.

מטרת הסרטון: הוזלת עלויות בקמפיין הפייסבוק

האסטרטגיה: יצירת סרטון אנימציה עם מאמנת כושר מונפשת שמסבירה על יתרונות המזרן המיוחד.

התוצאות: לאחר השימוש בסרטון האנימציה בפרסום, המחיר ירד ל – 25 ש"ח להשגת מכירה, הקמפיין נהיה ריווחי ומשתלם וכל המזרנים נמכרו בתוך עשרה ימים – לא ציפינו לתוצאה כזאת אפקטיבית, מהירה ומשתלמת. (מחזור כספי של כ – 20000 ש"ח)

משופרות ויעילות יותר בעלות נמוכה יותר ממה שהיה לנו לפני.

3. סרטוני הצפת בעיה ופתרונה

מה היתה הבעיה? חדרי הכושר נסגרו ואנשים חיפשו פתרונות אימון מהבית

מטרת הסרטון: איסוף קהל רלוונטי ומתעניין 

האסטרטגיה: יצירת סרטון אנימציה שממחיש את האפשרויות לאימון מהבית בקלות ובמחיר משתלם

התוצאות: בהשקעה של 35 ש"ח כ – 2,750 אנשים צפו בסרטון עד הסוף

מה עשינו עם זה? השתמשנו בקהל ובקהל דומה לו במערכת הפרסום של פייסבוק לצורך מכירת אביזרי כושר וספורט

משופרות ויעילות יותר בעלות נמוכה יותר ממה שהיה לנו לפני.

4. קידום מלון

מטרת הסרטון: יצירת הזמנות לחופשה במלון

האסטרטגיה: יצירת סרטון שממחיש את יופיו ויתרונותיו המובהקים של "הגושרים מלון בטבע"

התוצאות: הסרטון עלה לעמוד הפייסבוק ויצר שטף של פניות להזמנת חופשה במלון מכירת אביזרי כושר – והקהל יצר מעורבות גבוהה ומכירות משופרות ויעילות יותר בעלות נמוכה יותר ממה שהיה לנו לפני.

5. מכירת שירות

מטרת הסרטון: יצירת פניות להזמנת סרטוני אנימציה, או לקבלת השירות של סושיאל ליד שכולל יצירת סרטונים לעסק

האסטרטגיה: יצירת סרטון שמציג את השירות וממחיש את אופן העברת המסר באמצעות סרטון אנימציה

התוצאות: העלינו את הסרטון ליוטיוב והטמענו אותו במייל אותו שלחנו פעם אחת, ורק מהפעולה הזו קיבלנו שטף של פניות להזמנת סרטוני אנימציה ולהזמנת שירותי השיווק הדיגיטלי של סושיאל ליד

6. מכירת קורסים

מטרת הסרטון: הצגת קורס אנימציה, ויצירת מתעניינים בהשתתפות בקורס

האסטרטגיה: יצירת סרטון שמציג את תועלות השימוש באנימציה וממחיש בעזרת הסרטון מה ניתן לעשות עם הידע שרוכשים בקורס

התוצאות: העלינו את הסרטון ליוטיוב והטמענו אותו בעמוד הנחיתה של הקורס, והעלינו אותו לפייסבוק. בתוך כמה ימים מילאנו את הקורס 

וזו ההצעה שלי עבורך

יש עוד המון סרטונים שעשינו לעצמנו וללקוחותינו במרוצת השנים, אלה סרטונים שנעשו ממש ממש לאחרונה, והניסיון שלי רחב מאוד.

אם מעניין אותך להירשם לקורס הדיגיטלי בו אנחנו מלמדים איך להשתמש בתוכנה מאוד מתוחכמת וסופר פשוטה וקלה לשימוש, כל הפרטים על הקורס והרשמה לקורס בקישור:

לחצו כאן לפרטים המלאים על הקורס

להזמנת שירותי השיווק של סושיאל ליד, נא להשאיר פרטים בטופס הנ"ל:

אם אהבת אולי תאהבי גם כתבות נוספות באתר

איך הקהל יסמוך עליך יותר ויקנה ממך יותר ב -2020

לבנות ב – 2020 קהילה ברשתות החברתיות שתמגנט אליך לקוחות נאמנים

איפה לשווק ב – 2020 כדי להשיג יותר תוצאות: לידים ולקוחות משלמים

שיתוף
  • Facebook
  • Google
  • LinkedIn
  • Twitter
  • Pinterest
  • Email
  • Print
סרטוני אנימציה עריכת סרטוני אנימציה שיווק בוידאו שיווק ביוטיוב
« הקודם
הבא »
השארת תגובה

ביטול

חיפוש תוכן באתר
פוסטים לאינסטגרם ערוכים ומוכנים בשבילך

להשיג יותר לקוחות, יותר פניות, יותר עוקבים, יותר לייקים

מדריך אינסטגרם להורדה בחינם: חמישה טיפים קלים ליישום מיידי!

90% מהמשתמשים הפעילים באינסטגרם רכשו לפחות פעם אחת שירות או מוצר באינסטגרם! ועם מעל 4 מיליון משתמשי אינסטגרם פעילים בישראל… מאוד חשוב לקפוץ לעגלה הדוהרת הזו ולהתחיל מיד בחיזוק הפרופיל העסקי שלכם באינסטגרם, ולעשות את הצעדים הדרושים להצלחת השיווק שלכם באינסטגרם!

לחצו עכשיו על הקישור והורידו את המדריך שלכם

הדרכות וסדנאות NLP לחברות ולאירגונים

רתמת פעם את כוחו המופלא של ה- NLP כדי להגיע עם הצוות להצלחות יוצאות דופן? טכניקות NLP עוזרות לפתח גישה אפקטיבית ונעימה לבקש בקשות בדרכים מדוייקות ליצירת השפעה ושכנוע על אנשים. כך שצוותים שלומדים טכניקות NLP מצליחים להגיע יחד לתוצאות יוצאות דופן

הדרכות NLP לחברות ולאירגונים
הדרכות NLP לחברות ולאירגונים
תוכן קטלני ליוטיוב - איך לגרום לאנשים לצפות בסרטונים שלך עד הסוף
שפת גוף נכונה מול מצלמה

עקבו אחר ערוץ היוטיוב שלנו

ערוץ היוטיוב שלנו מתעדכן בכל שבוע עם סרטון רלוונטי לקידום השיווק הדיגיטלי שלך: ברשתות החברתיות, במייל תוך שימוש בכלי NLP ליצירת השפעה ושכנוע

להרשמה בחינם למגזין הדיגיטלי על שיווק באינטרנט

רוצה לקבל התראה בכל פעם שכתבה חדשה, טיפים בוידאו, מידע על כנסים, סדנאות וקורסים על שיווק בדיגיטל עולים לאתר או קורים? לחצו על הקישור והירשמו ללא עלות וללא התחייבות

תקנון האתר

תקנון אתר

שתפו את העמוד בפינטרסט
Theme by Pojo.me - WordPress Themes
Powered by WordPress
גלילה לראש העמוד
loading ביטול
Post was not sent - check your email addresses!
Email check failed, please try again
Sorry, your blog cannot share posts by email.
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס