איך לשפר משמעותית את תוצאות השיווק בדיגיטל
השארת תגובה
תמונות, באנרים, סרטונים, אנחנו חייבים לייצר תוכן שגובר על זה של המתחרים והקולגות ולוכד את העין במהירות, מעבר לזה חשוב שהמסר יועבר בצורה פשוטה, ברורה ומשכנעת!
לכן הרבה בעלי עסקים לא משקיעים מספיק ביצירת תוכן, כי הם לא מצליחים ולא יודעים איך, אז הם מוותרים, אבל זו טעות חמורה! אז מה הפתרון?
מחקרים מוכיחים כי סרטוני אנימציה מייצרים עניין, נראים שונים בתוך אוקיינוס המידע שמציף את הרשת, ומאפשרים לבלוט מעל המתחרים.
אז כאן תגידו לי שזה לא קל ולוקח הרבה זמן ליצור סרטון אנימציה, ואתם צודקים, וזאת הסיבה שמי שילמד וישלוט בזה, יעשה משהו שהרוב לא מוכנים או לא רוצים לעשות.
וזאת הסיבה שמרבית העסקים לא מצליחים לשווק בדיגיטל! כי בעל העסק או המשווק של העסק לא מוכנים/מעוניינים לעשות את האקסטרא מייל כדי לבלוט ולהצליח בגדול!
אז איפה היית ממקם.מת את עצמך על הסקאלה?
אם הגדרת את עצמך עכשיו כבעל עסק/משווק חדור מוטיבציה וחתירה מתמדת למצויינות – הכתבה הזו עבורך, ואני אציג לך כאן מגוון סרטונים שיצרנו בחודש האחרון, ואפרט לך מה היתה המטרה, מה האסטרטגיה ומה התוצאות שהשגנו, ולבסוף אציע לך הצעה מעניינת…
שימו לב לתוצאות המטורפות שהשגנו, ואני חייבת לומר שבהתחלה לקח לי כמה שות להכין סרטון, אבל מהר מאוד יצרתי תבניות, והיום סרטון יכול לקחת לי חצי שעה, עד שעה. שזה בהחלט זמן סביר להשקיע ביחס לשיפור התוצאות ולחיסכון המטורף בעלויות.
מטרת הסרטון: איסוף קהל רלוונטי לציוד ספורט, כושר ויוגה
האסטרטגיה: יצירת סרטון מוטיבציה מתחום הספורט שימשוך את הקהל הרלוונטי, על מנת ליצור קהל בפייסבוק
התוצאות: בהשקעה של 35 ש"ח יצרנו 3,500 אנשים שצפו בסרטון עד הסוף
מה עשינו עם זה: יצרנו במערכת הפרסום של פייסבוק קהל של 3,500 אנשים שצפו בסרטון עד הסוף, וקהל דומה להם.
בקהל הזה השתמשנו לצורך מכירת אביזרי כושר – והקהל יצר מעורבות גבוהה ומכירות משופרות ויעילות יותר בעלות נמוכה יותר ממה שהיה לנו לפני.
מה היתה הבעיה? קמפיין המכירה של מזרן היוגה יצר מכירות בעלות של 70 ש"ח למזרן, המשמעות של זה היתה שהקמפיין לא היה ריווחי, וחיפשנו דרכים להוזיל את העלות למכירת מזרן.
מטרת הסרטון: הוזלת עלויות בקמפיין הפייסבוק
האסטרטגיה: יצירת סרטון אנימציה עם מאמנת כושר מונפשת שמסבירה על יתרונות המזרן המיוחד.
התוצאות: לאחר השימוש בסרטון האנימציה בפרסום, המחיר ירד ל – 25 ש"ח להשגת מכירה, הקמפיין נהיה ריווחי ומשתלם וכל המזרנים נמכרו בתוך עשרה ימים – לא ציפינו לתוצאה כזאת אפקטיבית, מהירה ומשתלמת. (מחזור כספי של כ – 20000 ש"ח)
משופרות ויעילות יותר בעלות נמוכה יותר ממה שהיה לנו לפני.
מה היתה הבעיה? חדרי הכושר נסגרו ואנשים חיפשו פתרונות אימון מהבית
מטרת הסרטון: איסוף קהל רלוונטי ומתעניין
האסטרטגיה: יצירת סרטון אנימציה שממחיש את האפשרויות לאימון מהבית בקלות ובמחיר משתלם
התוצאות: בהשקעה של 35 ש"ח כ – 2,750 אנשים צפו בסרטון עד הסוף
מה עשינו עם זה? השתמשנו בקהל ובקהל דומה לו במערכת הפרסום של פייסבוק לצורך מכירת אביזרי כושר וספורט
משופרות ויעילות יותר בעלות נמוכה יותר ממה שהיה לנו לפני.
מטרת הסרטון: יצירת הזמנות לחופשה במלון
האסטרטגיה: יצירת סרטון שממחיש את יופיו ויתרונותיו המובהקים של "הגושרים מלון בטבע"
התוצאות: הסרטון עלה לעמוד הפייסבוק ויצר שטף של פניות להזמנת חופשה במלון מכירת אביזרי כושר – והקהל יצר מעורבות גבוהה ומכירות משופרות ויעילות יותר בעלות נמוכה יותר ממה שהיה לנו לפני.
מטרת הסרטון: יצירת פניות להזמנת סרטוני אנימציה, או לקבלת השירות של סושיאל ליד שכולל יצירת סרטונים לעסק
האסטרטגיה: יצירת סרטון שמציג את השירות וממחיש את אופן העברת המסר באמצעות סרטון אנימציה
התוצאות: העלינו את הסרטון ליוטיוב והטמענו אותו במייל אותו שלחנו פעם אחת, ורק מהפעולה הזו קיבלנו שטף של פניות להזמנת סרטוני אנימציה ולהזמנת שירותי השיווק הדיגיטלי של סושיאל ליד
מטרת הסרטון: הצגת קורס אנימציה, ויצירת מתעניינים בהשתתפות בקורס
האסטרטגיה: יצירת סרטון שמציג את תועלות השימוש באנימציה וממחיש בעזרת הסרטון מה ניתן לעשות עם הידע שרוכשים בקורס
התוצאות: העלינו את הסרטון ליוטיוב והטמענו אותו בעמוד הנחיתה של הקורס, והעלינו אותו לפייסבוק. בתוך כמה ימים מילאנו את הקורס
יש עוד המון סרטונים שעשינו לעצמנו וללקוחותינו במרוצת השנים, אלה סרטונים שנעשו ממש ממש לאחרונה, והניסיון שלי רחב מאוד.
אם מעניין אותך להירשם לקורס הדיגיטלי בו אנחנו מלמדים איך להשתמש בתוכנה מאוד מתוחכמת וסופר פשוטה וקלה לשימוש, כל הפרטים על הקורס והרשמה לקורס בקישור: