• Facebook
  • Twitter
  • Google+
  • YouTube
  • LinkedIn
  • Pinterest
  • Contact
קידום בפייסבוק | קידום בגוגל | קידום עסקים |
  • שיווק באינטרנט
  • בלוג שיווק בדיגיטל
  • קורסים מקצועיים
  • רשתות חברתיות
    • פייסבוק
    • קידום באינסטגרם
    • קידום ביוטיוב
  • צור קשר
  • שיווק באינטרנט
  • בלוג שיווק בדיגיטל
  • קורסים מקצועיים
  • רשתות חברתיות
    • פייסבוק
    • קידום באינסטגרם
    • קידום ביוטיוב
  • צור קשר
קידום בפייסבוק | קידום בגוגל | קידום עסקים |
  • שיווק באינטרנט
  • בלוג שיווק בדיגיטל
  • קורסים מקצועיים
  • רשתות חברתיות
    • פייסבוק
    • קידום באינסטגרם
    • קידום ביוטיוב
  • צור קשר
  • שיווק באינטרנט
  • בלוג שיווק בדיגיטל
  • קורסים מקצועיים
  • רשתות חברתיות
    • פייסבוק
    • קידום באינסטגרם
    • קידום ביוטיוב
  • צור קשר
ציר הזמן של פייסבוק – ציר ההצלחה לשיווק בפייסבוק
ראשי » רשתות חברתיות » פייסבוק » ציר הזמן של פייסבוק – ציר ההצלחה לשיווק בפייסבוק

ציר הזמן של פייסבוק – ציר ההצלחה לשיווק בפייסבוק

9 באפריל 2012 12:32 אין תגובות Jessica

בימים הקרובים תעלה לכאן סדרת כתבות המפרטת את המאפיינים של הטיימליין החדש ומציעה לכם כיצד למנף את התכונות החדשות לשיווק מיטבי בפייסבוק.

כתבה ראשונה בסדרה

עסקים רבים רואים בפלטפורמה החדשה של פייסבוק דבר מרתיע ומאיים, דבר הפוגע בתקשורת שבין העסק ללקוח. עלינו לזכור תמיד כי בכל שינוי, חבויה הזדמנות שיווקית, והמראה החדש של הרשת החברתית יוצר אופציות למידה הן לעסקים הפועלים בה והן לקהל לקוחותיהם, וזו למעשה הזדמנות למנף את השיווק באינטרנט של העסק שלכם.

עלינו להסתגל לרעיון כי העולם השיווקי נעשה יותר ויותר ויזואלי, הסיפורים הויזואליים הפכו אמצעי מרכזי להעברת מסר שיווקי ומספר הפלטפורמות האינטרנטיות המבוססות על ויזואליות, התרבו לכדי הצהרה כי התוכן הויזואלי הינו משפיע מרכזי על תוצאות עסקיות.

זה לא מפתיע שתמונות הן התוכן הפופולארי ביותר בפייסבוק, תמונות צוברות צפיות ותגובות רבות יותר מכל תוכן כתוב.

בכתבות הבאות ננסה להקל את השימוש בפלטפורמת "ציר הזמן" החדשה של פייסבוק כך שתוכל לנצל אותן להצלחה שיווקית.

הטיימליין של פייסבוק – הכניסה אל בית העסק שלך

 תחילה יש להכיר את המאפיינים הויזואלים הראשוניים בצורה החדשה של פייסבוק וכיצד לנצל אותם לטובת העסק.

  1. תמונת הרקע – פלטפורמת "ציר הזמן" מאפשרת לך לאפיין את העסק שברשותך בעזרת תמונה ככותרת לדף העסק. תמונת הרקע מאוד חשובה שכן היא הדבר הראשון שרואים בכניסה לעמוד והיא תקבע את האווירה והתגובה אותה תרצה להשיג מן הלקוח.

המדיניות של פייסבוק מאפשרת חופשיות מסוימת בקביעת תמונת הרקע אך היא אינה מאפשרת תמונות המציינות מחירים, מידע על מוצרים, פרטים ליצירת קשר עם העסק, הפניות לאיפיונים ופעולות של פייסבוק או קריאות לפעולה. אסור על תמונת הרקע להיות שקרית, מטעה או פוגעת עבור צד שלישי.

אנו ממליצים להעלות תמונה שתהווה שיקוף של העסק שלך ותעורר ויזואלית. תוכל לשלב צדדים אשר חשובים בעסק שלך ולבטא אותם בתמונה שתמשוך את קהל לקוחותיך.

  1. תמונת הפרופיל – בנוסף על תמונת הרקע פייסבוק מאפשר לך להציג באופן ישיר את המותג שלך, כך שתוכל להעלות תמונה קטנה נוספת אשר תופיע בפינה השמאלית מעל תמונת הרקע שבחרת ולצד כל העדכונים שתעלה לדף העסק. התמונה אף תופיע בכל תגובה של העסק לעדכונים של לקוחות או בדפים אחרים שבהם העסק יהיה פעיל.

בתמונה זו, ההמלצה היא להעלות תמונה שתראה טוב וברור בגודל של תמונת פספורט ושלא תאבד מצורתה אם ירצו להגדילה.  תמונת הלוגו של החברה או שמה הינה אפשרות מעולה לתמונת פרופיל.

יש לזכור שלפני הכל, התמונות הן "המזכירות" המקבלות את הלקוח והן הדבר הראשון שהלקוח רואה כשהוא נכנס לדף העסק. אז לפני בחירת התמונות חשוב היטב…

  עיצוב הטיימליין של פייסבוק – כיצד תרצה שהלובי האינטרנטי שלך יראה?

 זקוקים לחברה מקצועית לשיווק באינטרנט שתסייע לכם בקידום העסקים שלכם בפייסבוק? SocialLead Communications מנהלת ומפעילה עבור לקוחותיה אסטרטגיות מתקדמות לשיווק באינטרנט. צרו עמנו קשר עוד היום לקביעת פגישת היכרות ללא עלות וללא התחייבות: 09-7447740 או שלחו הודעה באמצעות טופס יצירת קשר המצוי למעלה מצד שמאל.

שיתוף
  • Facebook
  • Google
  • LinkedIn
  • Twitter
  • Pinterest
  • Email
  • Print
אסטרטגיות שיווק אונליין בקשה להצעת מחיר חברת שיווק באינטרנט חברת שיווק בפייסבוק חברת שיווק ברשתות חברתיות טיימליין של פייסבוק ציר הזמן של פייסבוק שיווק בפייסבוק
« הקודם
הבא »
השארת תגובה

ביטול

חיפוש תוכן באתר
פוסטים לאינסטגרם ערוכים ומוכנים בשבילך

להשיג יותר לקוחות, יותר פניות, יותר עוקבים, יותר לייקים

מדריך אינסטגרם להורדה בחינם: חמישה טיפים קלים ליישום מיידי!

90% מהמשתמשים הפעילים באינסטגרם רכשו לפחות פעם אחת שירות או מוצר באינסטגרם! ועם מעל 4 מיליון משתמשי אינסטגרם פעילים בישראל… מאוד חשוב לקפוץ לעגלה הדוהרת הזו ולהתחיל מיד בחיזוק הפרופיל העסקי שלכם באינסטגרם, ולעשות את הצעדים הדרושים להצלחת השיווק שלכם באינסטגרם!

לחצו עכשיו על הקישור והורידו את המדריך שלכם

הדרכות וסדנאות NLP לחברות ולאירגונים

רתמת פעם את כוחו המופלא של ה- NLP כדי להגיע עם הצוות להצלחות יוצאות דופן? טכניקות NLP עוזרות לפתח גישה אפקטיבית ונעימה לבקש בקשות בדרכים מדוייקות ליצירת השפעה ושכנוע על אנשים. כך שצוותים שלומדים טכניקות NLP מצליחים להגיע יחד לתוצאות יוצאות דופן

הדרכות NLP לחברות ולאירגונים
הדרכות NLP לחברות ולאירגונים
תוכן קטלני ליוטיוב - איך לגרום לאנשים לצפות בסרטונים שלך עד הסוף
שפת גוף נכונה מול מצלמה

עקבו אחר ערוץ היוטיוב שלנו

ערוץ היוטיוב שלנו מתעדכן בכל שבוע עם סרטון רלוונטי לקידום השיווק הדיגיטלי שלך: ברשתות החברתיות, במייל תוך שימוש בכלי NLP ליצירת השפעה ושכנוע

להרשמה בחינם למגזין הדיגיטלי על שיווק באינטרנט

רוצה לקבל התראה בכל פעם שכתבה חדשה, טיפים בוידאו, מידע על כנסים, סדנאות וקורסים על שיווק בדיגיטל עולים לאתר או קורים? לחצו על הקישור והירשמו ללא עלות וללא התחייבות

תקנון האתר

תקנון אתר

שתפו את העמוד בפינטרסט
Theme by Pojo.me - WordPress Themes
Powered by WordPress
גלילה לראש העמוד
loading ביטול
Post was not sent - check your email addresses!
Email check failed, please try again
Sorry, your blog cannot share posts by email.
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס