בימים הקרובים תעלה לכאן סדרת כתבות המפרטת את המאפיינים של הטיימליין החדש ומציעה לכם כיצד למנף את התכונות החדשות לשיווק מיטבי בפייסבוק.
כתבה ראשונה בסדרה
עסקים רבים רואים בפלטפורמה החדשה של פייסבוק דבר מרתיע ומאיים, דבר הפוגע בתקשורת שבין העסק ללקוח. עלינו לזכור תמיד כי בכל שינוי, חבויה הזדמנות שיווקית, והמראה החדש של הרשת החברתית יוצר אופציות למידה הן לעסקים הפועלים בה והן לקהל לקוחותיהם, וזו למעשה הזדמנות למנף את השיווק באינטרנט של העסק שלכם.
עלינו להסתגל לרעיון כי העולם השיווקי נעשה יותר ויותר ויזואלי, הסיפורים הויזואליים הפכו אמצעי מרכזי להעברת מסר שיווקי ומספר הפלטפורמות האינטרנטיות המבוססות על ויזואליות, התרבו לכדי הצהרה כי התוכן הויזואלי הינו משפיע מרכזי על תוצאות עסקיות.
זה לא מפתיע שתמונות הן התוכן הפופולארי ביותר בפייסבוק, תמונות צוברות צפיות ותגובות רבות יותר מכל תוכן כתוב.
בכתבות הבאות ננסה להקל את השימוש בפלטפורמת "ציר הזמן" החדשה של פייסבוק כך שתוכל לנצל אותן להצלחה שיווקית.
הטיימליין של פייסבוק – הכניסה אל בית העסק שלך
תחילה יש להכיר את המאפיינים הויזואלים הראשוניים בצורה החדשה של פייסבוק וכיצד לנצל אותם לטובת העסק.
- תמונת הרקע – פלטפורמת "ציר הזמן" מאפשרת לך לאפיין את העסק שברשותך בעזרת תמונה ככותרת לדף העסק. תמונת הרקע מאוד חשובה שכן היא הדבר הראשון שרואים בכניסה לעמוד והיא תקבע את האווירה והתגובה אותה תרצה להשיג מן הלקוח.
המדיניות של פייסבוק מאפשרת חופשיות מסוימת בקביעת תמונת הרקע אך היא אינה מאפשרת תמונות המציינות מחירים, מידע על מוצרים, פרטים ליצירת קשר עם העסק, הפניות לאיפיונים ופעולות של פייסבוק או קריאות לפעולה. אסור על תמונת הרקע להיות שקרית, מטעה או פוגעת עבור צד שלישי.
אנו ממליצים להעלות תמונה שתהווה שיקוף של העסק שלך ותעורר ויזואלית. תוכל לשלב צדדים אשר חשובים בעסק שלך ולבטא אותם בתמונה שתמשוך את קהל לקוחותיך.
- תמונת הפרופיל – בנוסף על תמונת הרקע פייסבוק מאפשר לך להציג באופן ישיר את המותג שלך, כך שתוכל להעלות תמונה קטנה נוספת אשר תופיע בפינה השמאלית מעל תמונת הרקע שבחרת ולצד כל העדכונים שתעלה לדף העסק. התמונה אף תופיע בכל תגובה של העסק לעדכונים של לקוחות או בדפים אחרים שבהם העסק יהיה פעיל.
בתמונה זו, ההמלצה היא להעלות תמונה שתראה טוב וברור בגודל של תמונת פספורט ושלא תאבד מצורתה אם ירצו להגדילה. תמונת הלוגו של החברה או שמה הינה אפשרות מעולה לתמונת פרופיל.
יש לזכור שלפני הכל, התמונות הן "המזכירות" המקבלות את הלקוח והן הדבר הראשון שהלקוח רואה כשהוא נכנס לדף העסק. אז לפני בחירת התמונות חשוב היטב…
עיצוב הטיימליין של פייסבוק – כיצד תרצה שהלובי האינטרנטי שלך יראה?
זקוקים לחברה מקצועית לשיווק באינטרנט שתסייע לכם בקידום העסקים שלכם בפייסבוק? SocialLead Communications מנהלת ומפעילה עבור לקוחותיה אסטרטגיות מתקדמות לשיווק באינטרנט. צרו עמנו קשר עוד היום לקביעת פגישת היכרות ללא עלות וללא התחייבות: 09-7447740 או שלחו הודעה באמצעות טופס יצירת קשר המצוי למעלה מצד שמאל.