• Facebook
  • Twitter
  • Google+
  • YouTube
  • LinkedIn
  • Pinterest
  • Contact
קידום בפייסבוק | קידום בגוגל | קידום עסקים |
  • שיווק באינטרנט
  • בלוג שיווק בדיגיטל
  • קורסים מקצועיים
  • רשתות חברתיות
    • פייסבוק
    • קידום באינסטגרם
    • קידום ביוטיוב
  • צור קשר
  • שיווק באינטרנט
  • בלוג שיווק בדיגיטל
  • קורסים מקצועיים
  • רשתות חברתיות
    • פייסבוק
    • קידום באינסטגרם
    • קידום ביוטיוב
  • צור קשר
קידום בפייסבוק | קידום בגוגל | קידום עסקים |
  • שיווק באינטרנט
  • בלוג שיווק בדיגיטל
  • קורסים מקצועיים
  • רשתות חברתיות
    • פייסבוק
    • קידום באינסטגרם
    • קידום ביוטיוב
  • צור קשר
  • שיווק באינטרנט
  • בלוג שיווק בדיגיטל
  • קורסים מקצועיים
  • רשתות חברתיות
    • פייסבוק
    • קידום באינסטגרם
    • קידום ביוטיוב
  • צור קשר
שיווק בפייסבוק – כיצד לנהל תוכן שיווקי בעמודי העסק בעזרת פלטפורמת "ציר הזמן"?
ראשי » רשתות חברתיות » פייסבוק » שיווק בפייסבוק – כיצד לנהל תוכן שיווקי בעמודי העסק בעזרת פלטפורמת "ציר הזמן"?

שיווק בפייסבוק – כיצד לנהל תוכן שיווקי בעמודי העסק בעזרת פלטפורמת "ציר הזמן"?

15 באפריל 2012 13:51 2 תגובות Jessica

כדי להשתמש בשיווק באינטרנט בצורה הנכונה ביותר, במיוחד אחרי שראינו את המאפיינים הראשוניים של הפלטפורמה החדשה והויזואלית של פייסבוק, צריך להתמקד ולשים דגש על התוכן שאני כבעל עסק מעלה לעמוד העסקי שלי.

אין ספק שככל שעסק יהיה פעיל יותר ברשת החברתית, כך לקוחותיו יהיו פעילים יותר בתוך העמוד ויאפשרו לעסק למתוח את ידיו לייעדים ולקוחות חדשים.

ההסתגלות הראשונית לא מסתכמת בהבנה הבסיסית, אם כי בשימוש היומיומי של הרשת ובניצול משאביה המלאים.

ניהול בית העסק שלך

לאחר הרושם הראשוני הנוצר בכניסה אל דף העסק שלך, עליך להמשיך ולעניין את הלקוח לעיין ולהשתתף באופן פעיל בעדכונים המועלים בעמוד העסק, עליך להכיר טוב את גוף הדף כך שתוכל למנף אותו לטובת החברה.

  1. אירגון אפליקציות – העיצוב החדש של פייסבוק מסדר את התמונות, האפליקציות, החברים וכל ה'לייקים' שלך בסרגל כלים בראש העמוד, ממש תחת תמונת הרקע של העסק (בריבועים קטנים ומופרדים). התמונות יפיעו ראשונות באופן אוטומטי אך מנהל העמוד יכול לארגן מחדש את השאר כך שהדבר החשוב ביותר יעמוד אחרי התמונות וכן הלאה בסדר יורד.

מומלץ מאוד ליצור אפליקציות חדשות שיופיעו בסרגל הכלים שלך ויצרו לידים לבית העסק. אם תמונת הרקע לא מאפשרת קריאה לפעולה בשל מדיניות פייסבוק, זה יהיה מקום מעולה ליצור בו קריאה לפעולה שתימשוך אליך קהל לקוחות נרחב. בנוסף תוכל ליצור אפליקציה שתאפשר ללקוח להירשם לשירותיך, לאתר העסק או לקדם מוצר שהעסק משווק.

אם אין לך אופציות ליצור אפליקציות, השתמש באפליקציות קיימות כדי לקדם את החברה, רשום תוכן שיווקי ב"פתקיות" או הכנס פעילויות ב"אירועים".

  1. הדגש, החבא, הצמד – גוף העמוד בפלטפורמה החדשה מאפשר לך לשלוט בתוכן שיוצג לפי הסדר שתחליט להציגו. פייסבוק נותן לך כעת את יתרון השליטה על המידע המסודר לכל אורך ציר הזמן בדף שלך. על ידי לחיצה על אחד מן הסמלים המופיעים בפינה הימנית העליונה של כל אחד מן הפרסומים, תוכל לעשות פעולה שונה שתסדר את עדיפויות העדכונים.

הסמל הראשון המופיע משמאל לימין הינו כוכב, הכוכב על פינת העידכון מאפשר לך להדגיש ולהרחיב את הפרסום הספציפי וכך לגרום לו לבלוט בחשיבותו על שאר העידכונים ולתפוס מקום פיזי גדול יותר.

הסמל השני, העיפרון, מאפשר לך בלחיצה עליו מספר אפשרויות. בתוכו תוכל למצוא אופציית מחיקה, אשר תמחק את הפירסום לפי רצונך (כאשר מופיע על ציר הזמן פירסום שאינו עדכני עוד לגבי מבצעים, הטבות, תחרויות או אירועים, תמיד תהיה לך הזדמנות למחוק); אופציית החבאה, אשר תחביא לעת עתה פירסום שהחלטת להקפיא או להוריד מן העמוד; אופציית הצמדה, שתאפשר להצמיד את העדכון הנבחר לתחילת העמוד במשך שבעה ימים כך שלא "ייקבר" תחת שאר העדכונים ויהיה עוגן שיווקי לזמן מוגבל (לאחר ההצמדה, יופיע דגל כתום קטן בפינת העדכון שיראה שהוא הוצמד לתחילת העמוד), ואופציות נוספות כמו שינוי תאריך העדכון או צירוף מקום על מפה כך שידעו היכן מתרחש הדבר שעדכנת.

אנו ממליצים בחום להצמיד לתחילת העמוד עדכונים המכילים מוצרים מושכים במיוחד, נצל את האופציה כדי להצמיד את הדבר הכי מושך בעסק שלך בזמן הנתון כך שהלקוחות ישתוקקו למה שיש לחברה להציע. זה המקום לפרסם הצעות שיווקיות, קריאות לפעולה או לקדם דברים אחרים שהחברה עושה כך שלקוחות יוכלו להגיב ולשתף בצורה פעילה את העסק שלך.

גוף העמוד הוא התוכן השיווקי של העסק, יש לדאוג ולטפח אותו. בשביל שיווק אינטרנטי מוצלח יש להיות פעילים ברשת החברתית ולהפעיל את גוף העמוד באופן שוטף כך שהלקוחות ידעו שאתם נמצאים ושתמיד יש משהו חדש לראות בדף.

זקוקים לחברה מקצועית לשיווק באינטרנט שתסייע לכם בקידום העסקים שלכם בפייסבוק? SocialLead Communications מנהלת ומפעילה עבור לקוחותיה אסטרטגיות מתקדמות לשיווק באינטרנט. צרו עמנו קשר עוד היום לקביעת פגישת היכרות ללא עלות וללא התחייבות: 09-7447740 או שלחו הודעה באמצעות טופס יצירת קשר המצוי למעלה מצד שמאל.

שיתוף
  • Facebook
  • Google
  • LinkedIn
  • Twitter
  • Pinterest
  • Email
  • Print
אסטרטגיות שיווק אונליין בקשה להצעת מחיר חברת שיווק באינטרנט חברת שיווק ברשתות חברתיות טיימליין בעמודי עסק של פייסבוק שיווק באינטרנט שיווק בפייסבוק שיווק בפייסבוק | מדריך פייסבוק | שיווק במדיה חברתית
« הקודם
הבא »
2 תגובות
  1. שנטל גל-ים 23 ביוני 2012 בשעה 12:58 הגב

    כמה טוב שמישהוא אוסף עבורי את כל האינפורמציה הרלוונטית לשיווק בפייסבוק. כעת עלי לגשת לעבודה וליישם את כל הטיפים שניתנו לי. תודה

    • Irit davidson 27 ביוני 2012 בשעה 11:25 הגב

      שנטל שלום,
      נפגשות שוב בהרצאה ביום שני הקרוב,
      המידע שאת קוראת כאן יסייע לך מאוד להבין את המידע שיועבר בסדנא
      שאפו על השקדנות,
      ותמשיכי להתעדכן כאן באתר – בכל פעם אנו מעלים תכנים חדשים.

      יום נפלא,
      אירית

השארת תגובה ל-Irit davidson

ביטול

חיפוש תוכן באתר
פוסטים לאינסטגרם ערוכים ומוכנים בשבילך

להשיג יותר לקוחות, יותר פניות, יותר עוקבים, יותר לייקים

מדריך אינסטגרם להורדה בחינם: חמישה טיפים קלים ליישום מיידי!

90% מהמשתמשים הפעילים באינסטגרם רכשו לפחות פעם אחת שירות או מוצר באינסטגרם! ועם מעל 4 מיליון משתמשי אינסטגרם פעילים בישראל… מאוד חשוב לקפוץ לעגלה הדוהרת הזו ולהתחיל מיד בחיזוק הפרופיל העסקי שלכם באינסטגרם, ולעשות את הצעדים הדרושים להצלחת השיווק שלכם באינסטגרם!

לחצו עכשיו על הקישור והורידו את המדריך שלכם

הדרכות וסדנאות NLP לחברות ולאירגונים

רתמת פעם את כוחו המופלא של ה- NLP כדי להגיע עם הצוות להצלחות יוצאות דופן? טכניקות NLP עוזרות לפתח גישה אפקטיבית ונעימה לבקש בקשות בדרכים מדוייקות ליצירת השפעה ושכנוע על אנשים. כך שצוותים שלומדים טכניקות NLP מצליחים להגיע יחד לתוצאות יוצאות דופן

הדרכות NLP לחברות ולאירגונים
הדרכות NLP לחברות ולאירגונים
תוכן קטלני ליוטיוב - איך לגרום לאנשים לצפות בסרטונים שלך עד הסוף
שפת גוף נכונה מול מצלמה

עקבו אחר ערוץ היוטיוב שלנו

ערוץ היוטיוב שלנו מתעדכן בכל שבוע עם סרטון רלוונטי לקידום השיווק הדיגיטלי שלך: ברשתות החברתיות, במייל תוך שימוש בכלי NLP ליצירת השפעה ושכנוע

להרשמה בחינם למגזין הדיגיטלי על שיווק באינטרנט

רוצה לקבל התראה בכל פעם שכתבה חדשה, טיפים בוידאו, מידע על כנסים, סדנאות וקורסים על שיווק בדיגיטל עולים לאתר או קורים? לחצו על הקישור והירשמו ללא עלות וללא התחייבות

תקנון האתר

תקנון אתר

שתפו את העמוד בפינטרסט
Theme by Pojo.me - WordPress Themes
Powered by WordPress
גלילה לראש העמוד
loading ביטול
Post was not sent - check your email addresses!
Email check failed, please try again
Sorry, your blog cannot share posts by email.
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס