כדי להשתמש בשיווק באינטרנט בצורה הנכונה ביותר, במיוחד אחרי שראינו את המאפיינים הראשוניים של הפלטפורמה החדשה והויזואלית של פייסבוק, צריך להתמקד ולשים דגש על התוכן שאני כבעל עסק מעלה לעמוד העסקי שלי.
אין ספק שככל שעסק יהיה פעיל יותר ברשת החברתית, כך לקוחותיו יהיו פעילים יותר בתוך העמוד ויאפשרו לעסק למתוח את ידיו לייעדים ולקוחות חדשים.
ההסתגלות הראשונית לא מסתכמת בהבנה הבסיסית, אם כי בשימוש היומיומי של הרשת ובניצול משאביה המלאים.
ניהול בית העסק שלך
לאחר הרושם הראשוני הנוצר בכניסה אל דף העסק שלך, עליך להמשיך ולעניין את הלקוח לעיין ולהשתתף באופן פעיל בעדכונים המועלים בעמוד העסק, עליך להכיר טוב את גוף הדף כך שתוכל למנף אותו לטובת החברה.
- אירגון אפליקציות – העיצוב החדש של פייסבוק מסדר את התמונות, האפליקציות, החברים וכל ה'לייקים' שלך בסרגל כלים בראש העמוד, ממש תחת תמונת הרקע של העסק (בריבועים קטנים ומופרדים). התמונות יפיעו ראשונות באופן אוטומטי אך מנהל העמוד יכול לארגן מחדש את השאר כך שהדבר החשוב ביותר יעמוד אחרי התמונות וכן הלאה בסדר יורד.
מומלץ מאוד ליצור אפליקציות חדשות שיופיעו בסרגל הכלים שלך ויצרו לידים לבית העסק. אם תמונת הרקע לא מאפשרת קריאה לפעולה בשל מדיניות פייסבוק, זה יהיה מקום מעולה ליצור בו קריאה לפעולה שתימשוך אליך קהל לקוחות נרחב. בנוסף תוכל ליצור אפליקציה שתאפשר ללקוח להירשם לשירותיך, לאתר העסק או לקדם מוצר שהעסק משווק.
אם אין לך אופציות ליצור אפליקציות, השתמש באפליקציות קיימות כדי לקדם את החברה, רשום תוכן שיווקי ב"פתקיות" או הכנס פעילויות ב"אירועים".
- הדגש, החבא, הצמד – גוף העמוד בפלטפורמה החדשה מאפשר לך לשלוט בתוכן שיוצג לפי הסדר שתחליט להציגו. פייסבוק נותן לך כעת את יתרון השליטה על המידע המסודר לכל אורך ציר הזמן בדף שלך. על ידי לחיצה על אחד מן הסמלים המופיעים בפינה הימנית העליונה של כל אחד מן הפרסומים, תוכל לעשות פעולה שונה שתסדר את עדיפויות העדכונים.
הסמל הראשון המופיע משמאל לימין הינו כוכב, הכוכב על פינת העידכון מאפשר לך להדגיש ולהרחיב את הפרסום הספציפי וכך לגרום לו לבלוט בחשיבותו על שאר העידכונים ולתפוס מקום פיזי גדול יותר.
הסמל השני, העיפרון, מאפשר לך בלחיצה עליו מספר אפשרויות. בתוכו תוכל למצוא אופציית מחיקה, אשר תמחק את הפירסום לפי רצונך (כאשר מופיע על ציר הזמן פירסום שאינו עדכני עוד לגבי מבצעים, הטבות, תחרויות או אירועים, תמיד תהיה לך הזדמנות למחוק); אופציית החבאה, אשר תחביא לעת עתה פירסום שהחלטת להקפיא או להוריד מן העמוד; אופציית הצמדה, שתאפשר להצמיד את העדכון הנבחר לתחילת העמוד במשך שבעה ימים כך שלא "ייקבר" תחת שאר העדכונים ויהיה עוגן שיווקי לזמן מוגבל (לאחר ההצמדה, יופיע דגל כתום קטן בפינת העדכון שיראה שהוא הוצמד לתחילת העמוד), ואופציות נוספות כמו שינוי תאריך העדכון או צירוף מקום על מפה כך שידעו היכן מתרחש הדבר שעדכנת.
אנו ממליצים בחום להצמיד לתחילת העמוד עדכונים המכילים מוצרים מושכים במיוחד, נצל את האופציה כדי להצמיד את הדבר הכי מושך בעסק שלך בזמן הנתון כך שהלקוחות ישתוקקו למה שיש לחברה להציע. זה המקום לפרסם הצעות שיווקיות, קריאות לפעולה או לקדם דברים אחרים שהחברה עושה כך שלקוחות יוכלו להגיב ולשתף בצורה פעילה את העסק שלך.
גוף העמוד הוא התוכן השיווקי של העסק, יש לדאוג ולטפח אותו. בשביל שיווק אינטרנטי מוצלח יש להיות פעילים ברשת החברתית ולהפעיל את גוף העמוד באופן שוטף כך שהלקוחות ידעו שאתם נמצאים ושתמיד יש משהו חדש לראות בדף.
זקוקים לחברה מקצועית לשיווק באינטרנט שתסייע לכם בקידום העסקים שלכם בפייסבוק? SocialLead Communications מנהלת ומפעילה עבור לקוחותיה אסטרטגיות מתקדמות לשיווק באינטרנט. צרו עמנו קשר עוד היום לקביעת פגישת היכרות ללא עלות וללא התחייבות: 09-7447740 או שלחו הודעה באמצעות טופס יצירת קשר המצוי למעלה מצד שמאל.
כמה טוב שמישהוא אוסף עבורי את כל האינפורמציה הרלוונטית לשיווק בפייסבוק. כעת עלי לגשת לעבודה וליישם את כל הטיפים שניתנו לי. תודה
שנטל שלום,
נפגשות שוב בהרצאה ביום שני הקרוב,
המידע שאת קוראת כאן יסייע לך מאוד להבין את המידע שיועבר בסדנא
שאפו על השקדנות,
ותמשיכי להתעדכן כאן באתר – בכל פעם אנו מעלים תכנים חדשים.
יום נפלא,
אירית