אז כבר ראינו איך שימוש נכון בוויזואליות והתמדה בדף עסק פעיל ומושקע יכול לתרום לשיווק באינטרנט של העסק שלך.
עכשיו עלינו להבין קצת יותר לעומק, מה מפעיל את הלקוח בתוך העמוד שלכם מעבר לעדכונים ולרושם הראשוני, ואיך להמשיך ולשמור על קהל לקוחותינו באופן הבסיסי ביותר.
כשכבר הפסקנו לפחד ממפלצת הפלטפורמה הויזואלית, עלינו גם להשתמש בה לצורך ביסוס השורשים שלנו כעסק המשווק במדיה חברתית, לחשוף את עצמנו לשימוש שוטף של הלקוח ולדעת להחזיק את ידו כך שנמשיך ללוות אותו הלאה.
שימור העסק שלכם
אחרי שדאגת לפנים ולגוף של המסגרת השיווקית, הגיע הזמן לדאוג ללב העסק. להשקיע בנפש העסק עצמו ולהציג אותו כגוף חי, קיים ומרגיש בפני קהל הלקוחות. כעת אנחנו נדאג לליטוף העסק כך שהלקוחות יוכלו לחוש נגישות והזדהות ובעקבות זאת, רצון להיכנס אל נבכי יצירת העסק ולפנות ליוצרים בכל דבר שקשור למה שיש לעסק שלכם להציע.
- אפשר הודעות – בפלטפורמה החדשה של פייסבוק, מנהלי העמוד יכולים לאפשר למשתמשים לשלוח להם הודעות אישיות וכך לגרום לנגישות טובה יותר של קהל לקוחותינו. לעסק יהיה כעת קל יותר לנהל שיחות הנוגעות לנושאים עמוקים יותר עם לקוחותיו באופן אישי, בלי שהנושא יהיה לדיון ציבורי בגוף העמוד היכן שכל המבקרים יכולים לראות ולהגיב.
- סימון אבני דרך – בעיצוב הויזואלי החדש אף מתאפשר למנהלי הדף העסקי לסמן "אבני דרך" בעמוד. הדבר מעניק למנהלים אופציה להדגיש ולסמן כמה מההישגים העסקיים הגדולים ביותר של החברה, כמו פרסים שהעסק קיבל, מוצרים חדשים שיצאו לשוק, אירועים, צמיחת קהל הלקוחות. גם אבני הדרך מלוות בתמונות שמבטאות באופן ויזואלי וטוב יותר את ההישג. תוכלו ליצור אבן דרך חדשה בתיבת הסטטוס של העסק, בתיבה תצטרכו למלא מידע לגבי ההישג ואת תאריך ההישג על ציר הזמן, כך אבן הדרך תופיע על ציר הזמן פעמיים, פעם אחת בזמן ההעלאה בתאריך שהעלתם את העדכון ופעם אחת במקום הנכון על ציר הזמן.
רעיון טוב לאבן דרך, יהיה כמובן יום ושנת הקמת העסק. הדבר יראה ללקוחות כמה זמן אתם קיימים והם יוכלו ללוות אותכם בתחילת דרככם או להצטרף אליכם בהמשך כשהם יודעים אילו הישגים כבר הצלחתם להוסיף לארון התהילה, גם אם זו רק ההתחלה. הוסיפו גם אבני דרך מן העבר; הדבר יעזור לעסק שלכם לספר סיפור כרונולוגי על צמיחת החברה ודאגו להוסיף תמונה וסיפור, כך שההישג יהיה מוחשי יותר וברור יותר ללקוחות, המידע תמיד חשוב ללקוחות, הם רוצים להכיר את העסק לפני שהם נכנסים למערכת יחסים מחייבת יותר. - ציר הזמן מותאם לשימוש בתמונות וסרטונים וחיבור כל מידע מילולי למידע וויזואלי. תתחילו לארגן את המידע באלבומי תמונות, כאשר לכל אלבום שם המגדיר את התוכן הנמצא באלבום: למשל: "לקוחות ממליצים", או "הצוות שלנו", או אם זה מותג אופנה: "בגדי נשים", "קולקציית אביב 2012" וכן הלאה. לכל תמונה יכול להיות תיאור באורך כתבה שלמה, או בדומה לכתבה מצולמת – בכל תמונה תיאור בן פיסקה והסיפור מתקדם עוד צעד… יש הרבה דרכים להשתמש בציר הזמן כך שתמשכו את הלקוחות לחזור ולהציץ במתרחש בציר הזמן שלכם, כיוון שהוא מספק מידע רלוונטי, מעניין, מקיף – עמוד לדוגמא הוא העמוד של "אקו – טיולי שטח", אחד הלקוחות של SocialLead Communications:
הקשר עם הלקוחות וההיסטוריה כמו הישגיו של העסק יאפשרו לשמור על לקוחות. ככל שלקוח יידע יותר על העסק והישגיו כך הוא גם "ייקשר" אליו יותר. חשוב לפתח רגש של מחוייבות אצל הלקוח, הזדהות עם ההיסטוריה של העסק, העבודה מאחורי ההישגים, הקמת החברה, אירועים שעברה. כל אלו גורמים ללקוח להיקשר לעסק שלך, לרצות להמשיך ליהנות ממנו, לפרסם אותו כשיספר לחברו על אירוע או אבן דרך אחרת בחברה.
זקוקים לחברה מקצועית לשיווק באינטרנט שתסייע לכם בקידום העסקים שלכם בפייסבוק? SocialLead Communications מנהלת ומפעילה עבור לקוחותיה אסטרטגיות מתקדמות לשיווק באינטרנט. צרו עמנו קשר עוד היום לקביעת פגישת היכרות ללא עלות וללא התחייבות: 09-7447740 או שלחו הודעה באמצעות טופס יצירת קשר המצוי למעלה מצד שמאל.