עד עכשיו, ראינו מהם המאפיינים הבולטים ביותר של "ציר הזמן" בפייסבוק וכיצד לנצל מאפיינים אלו בשיווק באינטרנט של העסק שלנו. כעת הגיע הזמן ללמוד את שיטות העבודה הטובות ביותר לשימוש בפלטפורמה הקיימת וכיצד להשתמש במאפיינים הבסיסיים באופן הנכון ביותר לניצול ממשי של הרשת החברתית.
כעת, יש בידינו את המידע הראשוני לניהול העסק שלנו באופן שיווקי ברשת החברתית, אבל כפי שכבר הזכרנו, לא די במידע ראשוני כדי להפוך את העסק להצלחה שיווקית, עלינו לדעת איך עובדים נכון במרחב האינטרנטי ומה יעזור לעסק לשגשג במרחב הוירטואלי.
המראה כן קובע
השינוי במבנה הרשת החברתית אומר דבר אחד ועיקרי לכל המשווקים בפייסבוק: חיי הסטטוסים המעודכנים וחשיבותם הולך ודועך. במהירות שיא. המסקנה מכך היא כי על המשווקים להכיר כעת שמאז שציר הזמן קיים בפייסבוק התוכן ברשת השתנה. לכן, עלינו לשנות את הצורה שבה אנו משתמשים ברשת החברתית.
פרסם תוכן ויזואלי – אם עד עתה זה לא היה מובן מספיק, העיצוב של ציר הזמן שם דגש רב יותר על תוכן חזותי כמו תמונות ווידאו, השתמש בזה לטובת העסק!. לפי מחקר פנימי שנערך בפייסבוק, עדכונים הכוללים אלבום תמונות או תמונה יוצרים מחוייבות גדולה יותר אצל המשתמשים מאשר עדכונים מסוגים אחרים.
נצל זאת ופרסם תוכן חזותי, תוכן זה יופיע בצורה גדולה יותר ומובלטת יותר בעמוד העסק שלך. לכן, השתדל לפרסם את התוכן הויזואלי הטוב ביותר שברשותך בדף העסק או נסה להפוך את התוכן שלך לחזותי יותר. חשוב על תמונות, על תרשימים, אינפוגרפיקה ותכנים חזותיים אחרים כך שתוכל להשתמש בהם לא רק בפלטפורמה של פייסבוק, אם כי גם בפינטרסט, בגוגל + וברשתות חברתיות אחרות בעלות אוריינטציה ויזואלית.
ארגן את סרגל הכלים לטובת העסק – כפי שכבר ציינו במאפייני הפלטפורמה, בסרגל הכלים מוצגות האפליקציות שיצרת והאפליקציות הקיימות שאותן אתה מנצל. העיצוב החדש של פייסבוק, לא מאפשר כבר לבחור דף נחיתה לבחירתך כברירת מחדל עבור הלקוח, אלא שכל הלקוחות "נוחתים" היישר אל עמוד ציר הזמן בעסק שלך. משמעות הדבר היא שעליך להבליט בסרגל הכלים את האפליקציות החשובות לך כך שהלקוח יכנס אליהן ויראה את מה שברצונך להציג.
הקפד על ארגון חדש של סרגל הכלים להבלטת הדברים החשובים לך ביותר.
ערוך את התמונות בסרגל הכלים – בכדי למשוך את הלקוחות להיכנס אל האפליקציות הרצויות לך, אתה תרצה להיות בטוח כי בחרת את התמונות הטובות ביותר כדי לייצג את הפריטים בסרגל הכלים. כדי להתאים ולערוך את התמונות באפליקציות עליך להיכנס לפאנל הניהול, ללחוץ על "נהל" ולבחור "ערוך עמוד" מהתפריט הנפתח.
בתוך סעיף "אפליקציות" לחץ על "ערוך הגדרות" ושם תוכל להעלות תמונת אפליקציה לפי בחירתך.
בעריכת התמונות תוכל לבחור במה שהכי מאפיין ומושך באפליקציה ולמשוך את תשומת ליבם של הלקוחות אל מוצרים חדשים, שירותים חדשים, קריאות לפעולה ועוד.
הצורה שבה תציג ותנהל את דף העסק שלך, תקבע בסופו של דבר את כמות הלידים שתמשוך ואת מספר הלקוחות שיעשו שימוש בעסק. אחד הדברים החשובים ביותר מעבר לשימוש שוטף ברשת, הוא צורת ההצגה. ככל שתציג, תעלה, תעדכן ותערוך תמונות בצורה מושכת יותר, כך יהיו יותר תגובות, שיתופים ו'לייקים'. זכור שכל לקוח שיהיה פעיל בעמוד העסק שלך, יסקרן חבר אחר מהרשת לראות ולבדוק את העמוד שברשותך.
זקוקים לחברה מקצועית לשיווק באינטרנט שתסייע לכם בקידום העסקים שלכם בפייסבוק? SocialLead Communications מנהלת ומפעילה עבור לקוחותיה אסטרטגיות מתקדמות לשיווק באינטרנט. צרו עמנו קשר עוד היום לקביעת פגישת היכרות ללא עלות וללא התחייבות: 09-7447740 או שלחו הודעה באמצעות טופס יצירת קשר המצוי למעלה מצד שמאל.
אירית נ ה ד ר, הכל בויזואליה חזרנו לאחד החושים הבסיסיים והחזקים ביותר שיש – חוש הראייה. האמת? כשמתרגלים לטיים ליין בין החסרונות…ויש מתחילים לראות גם את היתרונות, בעיקר הויזואלים