• Facebook
  • Twitter
  • Google+
  • YouTube
  • LinkedIn
  • Pinterest
  • Contact
קידום בפייסבוק | קידום בגוגל | קידום עסקים |
  • שירותי השיווק שלנו
    • שיווק במייל
    • ניהול בלוג
    • כתיבה שיווקית
    • שיווק ברשתות החברתיות
    • בניית עמודי נחיתה
    • קורסים מקצועיים בשיווק דיגיטלי
    • עריכת סרטונים שיווקיים
    • בין לקוחותינו
  • בלוג שיווק בדיגיטל
    • רשתות חברתיות
    • קידום באינסטגרם
    • פייסבוק
    • קידום ביוטיוב
    • קורסים מקצועיים
  • צור קשר
  • שירותי השיווק שלנו
  • בין לקוחותינו
  • ניהול השיווק בדיגיטל
  • שיווק במייל
  • תיק עבודות
  • דוגמאות עיצוב ללקוחות
  • תוכן לאתר אינטרנט ולבלוג עסקי
  • מיתוג עסקי
  • פרסום קמפיין בפייסבוק
  • סדנאות שיווק
  • פרסום בגוגל
  • בלוג שיווק באינטרנט
  • קורס שיווק באינטרנט
  • צור קשר
  • מתנה: מדריך גיוס לייקים
קידום בפייסבוק | קידום בגוגל | קידום עסקים |
  • שירותי השיווק שלנו
    • שיווק במייל
    • ניהול בלוג
    • כתיבה שיווקית
    • שיווק ברשתות החברתיות
    • בניית עמודי נחיתה
    • קורסים מקצועיים בשיווק דיגיטלי
    • עריכת סרטונים שיווקיים
    • בין לקוחותינו
  • בלוג שיווק בדיגיטל
    • רשתות חברתיות
    • קידום באינסטגרם
    • פייסבוק
    • קידום ביוטיוב
    • קורסים מקצועיים
  • צור קשר
  • שירותי השיווק שלנו
  • בין לקוחותינו
  • ניהול השיווק בדיגיטל
  • שיווק במייל
  • תיק עבודות
  • דוגמאות עיצוב ללקוחות
  • תוכן לאתר אינטרנט ולבלוג עסקי
  • מיתוג עסקי
  • פרסום קמפיין בפייסבוק
  • סדנאות שיווק
  • פרסום בגוגל
  • בלוג שיווק באינטרנט
  • קורס שיווק באינטרנט
  • צור קשר
  • מתנה: מדריך גיוס לייקים
שיווק בפייסבוק – אסטרטגיות חכמות לניצול פלטפורמת הפייסבוק החדשה באופן שיווקי
ראשי » רשתות חברתיות » פייסבוק » שיווק בפייסבוק – אסטרטגיות חכמות לניצול פלטפורמת הפייסבוק החדשה באופן שיווקי

שיווק בפייסבוק – אסטרטגיות חכמות לניצול פלטפורמת הפייסבוק החדשה באופן שיווקי

21 באפריל 2012 14:22 תגובה אחת Jessica

עד עכשיו, ראינו מהם המאפיינים הבולטים ביותר של "ציר הזמן" בפייסבוק וכיצד לנצל מאפיינים אלו בשיווק באינטרנט  של העסק שלנו. כעת הגיע הזמן ללמוד את שיטות העבודה הטובות ביותר לשימוש בפלטפורמה הקיימת וכיצד להשתמש במאפיינים הבסיסיים באופן הנכון ביותר לניצול ממשי של הרשת החברתית.

כעת, יש בידינו את המידע הראשוני לניהול העסק שלנו באופן שיווקי ברשת החברתית, אבל כפי שכבר הזכרנו, לא די במידע ראשוני כדי להפוך את העסק להצלחה שיווקית, עלינו לדעת איך עובדים נכון במרחב האינטרנטי ומה יעזור לעסק לשגשג במרחב הוירטואלי.

 המראה כן קובע

 השינוי במבנה הרשת החברתית אומר דבר אחד ועיקרי לכל המשווקים בפייסבוק: חיי הסטטוסים המעודכנים וחשיבותם הולך ודועך. במהירות שיא. המסקנה מכך היא כי על המשווקים להכיר כעת  שמאז שציר הזמן קיים בפייסבוק התוכן ברשת השתנה. לכן, עלינו לשנות את הצורה שבה אנו משתמשים ברשת החברתית.

 פרסם תוכן ויזואלי – אם עד עתה זה לא היה מובן מספיק, העיצוב של ציר הזמן שם דגש רב יותר על תוכן חזותי כמו תמונות ווידאו, השתמש בזה לטובת העסק!. לפי מחקר פנימי שנערך בפייסבוק, עדכונים הכוללים אלבום תמונות או תמונה יוצרים מחוייבות גדולה יותר אצל המשתמשים מאשר עדכונים מסוגים אחרים.

נצל זאת ופרסם תוכן חזותי, תוכן זה יופיע בצורה גדולה יותר ומובלטת יותר בעמוד העסק שלך. לכן, השתדל לפרסם את התוכן הויזואלי הטוב ביותר שברשותך בדף העסק או נסה להפוך את התוכן שלך לחזותי יותר. חשוב על תמונות, על תרשימים, אינפוגרפיקה ותכנים חזותיים אחרים כך שתוכל להשתמש בהם לא רק בפלטפורמה של פייסבוק, אם כי גם בפינטרסט, בגוגל + וברשתות חברתיות אחרות בעלות אוריינטציה ויזואלית.

 ארגן את סרגל הכלים לטובת העסק – כפי שכבר ציינו במאפייני הפלטפורמה, בסרגל הכלים מוצגות האפליקציות שיצרת והאפליקציות הקיימות שאותן אתה מנצל. העיצוב החדש של פייסבוק, לא מאפשר כבר לבחור דף נחיתה לבחירתך כברירת מחדל עבור הלקוח, אלא שכל הלקוחות "נוחתים" היישר אל עמוד ציר הזמן בעסק שלך. משמעות הדבר היא שעליך להבליט בסרגל הכלים את האפליקציות החשובות לך כך שהלקוח יכנס אליהן ויראה את מה שברצונך להציג.

הקפד על ארגון חדש של סרגל הכלים להבלטת הדברים החשובים לך ביותר.

 ערוך את התמונות בסרגל הכלים – בכדי למשוך את הלקוחות להיכנס אל האפליקציות הרצויות לך, אתה תרצה להיות בטוח כי בחרת את התמונות הטובות ביותר כדי לייצג את הפריטים בסרגל הכלים. כדי להתאים ולערוך את התמונות באפליקציות עליך להיכנס לפאנל הניהול, ללחוץ על "נהל" ולבחור "ערוך עמוד" מהתפריט הנפתח.

בתוך סעיף "אפליקציות" לחץ על "ערוך הגדרות" ושם תוכל להעלות תמונת אפליקציה לפי בחירתך.

בעריכת התמונות תוכל לבחור במה שהכי מאפיין ומושך באפליקציה ולמשוך את תשומת ליבם של הלקוחות אל מוצרים חדשים, שירותים חדשים, קריאות לפעולה ועוד.

 הצורה שבה תציג ותנהל את דף העסק שלך, תקבע בסופו של דבר את כמות הלידים שתמשוך ואת מספר הלקוחות שיעשו שימוש בעסק. אחד הדברים החשובים ביותר מעבר לשימוש שוטף ברשת, הוא צורת ההצגה. ככל שתציג, תעלה, תעדכן ותערוך תמונות בצורה מושכת יותר, כך יהיו יותר תגובות, שיתופים ו'לייקים'. זכור שכל לקוח שיהיה פעיל בעמוד העסק שלך, יסקרן חבר אחר מהרשת לראות ולבדוק את העמוד שברשותך.

 זקוקים לחברה מקצועית לשיווק באינטרנט שתסייע לכם בקידום העסקים שלכם בפייסבוק? SocialLead Communications מנהלת ומפעילה עבור לקוחותיה אסטרטגיות מתקדמות לשיווק באינטרנט. צרו עמנו קשר עוד היום לקביעת פגישת היכרות ללא עלות וללא התחייבות: 09-7447740 או שלחו הודעה באמצעות טופס יצירת קשר המצוי למעלה מצד שמאל.

שיתוף
  • Facebook
  • Google
  • LinkedIn
  • Twitter
  • Pinterest
  • Email
  • Print
אינפוגרפיקה אסטרטגיות שיווק אונליין בקשה להצעת מחיר הטיימליין החדש של פייסבוק לעמודי עסק חברת שיווק באינטרנט חברת שיווק ברשתות חברתיות ציר הזמן של פייסבוק לדפים שיווק אינפוגרפיקה שיווק בפייסבוק
« הקודם
הבא »
תגובה אחת
  1. גלית הראל 23 באפריל 2012 בשעה 12:16 הגב

    אירית נ ה ד ר, הכל בויזואליה חזרנו לאחד החושים הבסיסיים והחזקים ביותר שיש – חוש הראייה. האמת? כשמתרגלים לטיים ליין בין החסרונות…ויש מתחילים לראות גם את היתרונות, בעיקר הויזואלים

השארת תגובה

ביטול

חיפוש תוכן באתר
פוסטים לאינסטגרם ערוכים ומוכנים בשבילך

להשיג יותר לקוחות, יותר פניות, יותר עוקבים, יותר לייקים

מדריך אינסטגרם להורדה בחינם: חמישה טיפים קלים ליישום מיידי!

90% מהמשתמשים הפעילים באינסטגרם רכשו לפחות פעם אחת שירות או מוצר באינסטגרם! ועם מעל 4 מיליון משתמשי אינסטגרם פעילים בישראל… מאוד חשוב לקפוץ לעגלה הדוהרת הזו ולהתחיל מיד בחיזוק הפרופיל העסקי שלכם באינסטגרם, ולעשות את הצעדים הדרושים להצלחת השיווק שלכם באינסטגרם!

לחצו עכשיו על הקישור והורידו את המדריך שלכם

הדרכות וסדנאות NLP לחברות ולאירגונים

רתמת פעם את כוחו המופלא של ה- NLP כדי להגיע עם הצוות להצלחות יוצאות דופן? טכניקות NLP עוזרות לפתח גישה אפקטיבית ונעימה לבקש בקשות בדרכים מדוייקות ליצירת השפעה ושכנוע על אנשים. כך שצוותים שלומדים טכניקות NLP מצליחים להגיע יחד לתוצאות יוצאות דופן

הדרכות NLP לחברות ולאירגונים
הדרכות NLP לחברות ולאירגונים
תוכן קטלני ליוטיוב - איך לגרום לאנשים לצפות בסרטונים שלך עד הסוף
שפת גוף נכונה מול מצלמה

עקבו אחר ערוץ היוטיוב שלנו

ערוץ היוטיוב שלנו מתעדכן בכל שבוע עם סרטון רלוונטי לקידום השיווק הדיגיטלי שלך: ברשתות החברתיות, במייל תוך שימוש בכלי NLP ליצירת השפעה ושכנוע

להרשמה בחינם למגזין הדיגיטלי על שיווק באינטרנט

רוצה לקבל התראה בכל פעם שכתבה חדשה, טיפים בוידאו, מידע על כנסים, סדנאות וקורסים על שיווק בדיגיטל עולים לאתר או קורים? לחצו על הקישור והירשמו ללא עלות וללא התחייבות

תקנון האתר

תקנון אתר

שתפו את העמוד בפינטרסט
Theme by Pojo.me - WordPress Themes
Powered by WordPress
גלילה לראש העמוד
loading ביטול
Post was not sent - check your email addresses!
Email check failed, please try again
Sorry, your blog cannot share posts by email.
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס