התוכן בעמוד העסק שלך הוא המנוף השיווקי העיקרי שיש ברשותך בשיווק באינטרנט ברשתות חברתיות, הרצון שלנו הוא להפעיל את התוכן כך שיהיה המוצלח והנגיש ביותר ללקוחות ובעקבות זאת, יגרום לכניסות רבות לעמוד לתגובות ולשיתופים רבים שיגרמו לעמוד העסק שלך להיות פעיל גם כשאינך מפעיל אותו אישית.
הבט פנימה
בכתבות קודמות כבר דיברנו על החשיבות של התוכן השיווקי, ציינו שככל שהתוכן פעיל יותר, כך הוא יהיה חרוט יותר בתודעת הלקוחות ויעשו שימוש רב יותר בעסק שהינך מנסה לשווק. אך לא מספיק לדעת את העובדה הזאת, כבעל עסק עליך לדעת גם כיצד להפעיל את התוכן בצורה הנכונה ביותר לעסק שלך.
ארגן ונהל את התוכן באופן מסודר, כך שתיצור הרגלים אצל קהל החברים בעמוד. ארגון התוכן באלבומי תמונות, עדכון מבצע בכל פרק זמן קבוע, השתמשו בתמונת ה – cover ליצירת סדר והבנה לגבי התוכן המוביל כרגע בעמוד – לדוגמא: אם יש לכם מותג אופנה ואתם מפרסמים את קולקציית הקיץ החדשה שמגיעה לחנויות הרשת – תמונת ה cover תהיה שייכת לליין בגדי הנשים של המותג, וה Cover שיעלה יהיה בהתאם, וכך אם זו תהיה קולקציית בגדי הילדים או הגברים או האקססוריז של המותג – החברים יידעו מה אתם רוצים להדגיש עכשיו.
- הבלט את הפרסומים הטובים ביותר – כמנהל עמוד עסקי עליך לחשוף את המבקרים שלך לתוכן החשוב ביותר שיש לך להציע. כדי לעשות כן, הפוך את הגדרת "אפשר בציר הזמן" לברירת המחדל שלך בבחירת "כולם יכולים לפרסם בציר הזמן של עמוד העסק" בתוך סעיף "הרשאות ניהוליות" בעמוד ההגדרות.
כדי להבליט פרסום מסוים בתוך כלל הפרסומים בציר הזמן (כך שיתפוס את כל המרחב של העמוד במקום בו נמצא), גש אל יומן הפעילויות שלך ובחר "הבלט בציר הזמן" כדי לסמן בכוכב פרסומים ספציפיים.
פרסומים אחרים תוכל להבליט בלחיצה על הכוכב בפינת הפרסום עצמו, כפי שכבר תיארנו בכתבה קודמת.
הצמד מבצעים חדשים או קידומים בכל שבעה ימים – כפי שציינו כבר קודם מנהלים יכולים כעת להצמיד תכנים אל ראש העמוד למשך שבעה ימים. השתמש בכך על מנת לשים "עוגן" על מבצעים או כל דבר אחר שתרצה לפרסם ולקדם (אירועים, תחרויות, מכירות וכו') בראש דף העסק, בעזרת הצמדה זו תוכל להפוך פרסומים אלה לנראים ביותר עבור מבקרי העמוד.
הפרסומים ה"מוצמדים" יופיעו ממש מתחת לתיבת הסטטוס בראש העמוד. הצמד פרסום חדש כל שבעה ימים ועדכן את הפרסומים בכל פעם שפג תוקפו של הפרסום הקודם שהוצמד. כדי להצמיד, לחץ על ציור העיפרון בפינת הפרסום ובחר את האופציה "הצמד לראש העמוד".
פרסם עידכונים מספר פעמים ביום – החוק של הפייסבוק הישן היה לעדכן פרסומים לעיתים קרובות, אך לא יותר מפעם ביום כדי שכל עידכון יקבל את תשומת הלב המלאה ובו בזמן לא להלאות את הלקוחות בפרסומים רבים מדי. קוראים יקרים, בעיצוב החדש של פייסבוק, החוק הזה אינו תקף יותר!.
עדכון פרסומים פעם ביום כעת, משמעותו כי הפרסום המעודכן יופיע למשך זמן מאוד קצר שבו גולשים ברשת יהיו חשופים אליו, כשבכל שלוש שעות, הפרסום שעדכנת הוא כבר לא עדכני. הפרסום שלך ייעלם במהרה תחת המוני עדכונים חדשים שיהפכו לסיפור המרכזי בעמוד הכללי של גולשי הרשת.
אם תפרסם עידכון פעם בשעה למשל, תוכל לראות כי בכל פרסום קבוצה אחרת של אנשים תגיב ותשתף את מה שעדכנת. פרסום רב יותר יגביר את מכסת הלקוחות שלך, מכסת החברים אשר עוקבים אחרי פרסומיך והדבר אף יגרום להם לעקוב אחר פרסומים אחרים שהעלית לעמוד העסקי.
כמובן שאיננו ממליצים לפרסם עידכון פעם בשעה, אלא אם כן מכסת המבקרים שלכם גבוהה במיוחד או אם יש לכם תכנים ארוכים מדי, אבל פרסום עידכון פעם ביום, בהחלט לא מספיק.
כפי שאתם יכולים להבין, אין דבר כזה פרסומים רבים מדי או שיווק אגרסיבי מדי בפייסבוק, זוהי פלטפורמה ע-נ-ק-י-ת ועדכונים רצים בה ללא הפסקה. אם ברצונכם להישאר זמן רב בתודעת הלקוחות וחבריהם, עליכם לדאוג לתוכן מעניין, מגרה, חזותי ורב מספיק.
זקוקים לחברה מקצועית לשיווק באינטרנט שתסייע לכם בקידום העסקים שלכם בפייסבוק? SocialLead Communications מנהלת ומפעילה עבור לקוחותיה אסטרטגיות מתקדמות לשיווק באינטרנט. צרו עמנו קשר עוד היום לקביעת פגישת היכרות ללא עלות וללא התחייבות: 09-7447740 או שלחו הודעה באמצעות טופס יצירת קשר המצוי למעלה מצד שמאל.