כתיבת מייל לקמפיין שיווקי יכולה להיות דבר מרתיע. בעיקר, כיוון שהיא צריכה לנווט באופן מוצלח בגבול שבין יצירתיות לבין פסיכולוגיית "הקנייה המחושבת". הדבר מצריך כניסה אל תוך תודעת הקונה הפוטנציאלי ונבירה אחר המילים שיגרמו לו לרכוש את המוצר שלך.
העצות הבאות יעזרו לך לגעת בקונים הפוטנציאליים ולהתקרב אליהם כך שירצו להפוך ללקוחות ממשיים.
עדיף בהירות על יצירתיות –מטאפורות מורכבות, מילים גבוהות ומשפטים סבוכים לא יזכו אותך בפרסים כלשהם. הדבר אף עלול לגרום לקונים פוטנציאליים לאבד עיניין במוצר; המסר השיווקי שלך צריך להיות ברור ו"קל לעיכול" גם אם הקורא בקושי מרפרף על המייל שלך.
- כתוב בגוף שני – כפי שאנו עושים כאן כעת. זה יגרום לקורא שלך להרגיש שאתה מדבר ישירות אליו. פשוט השתמש ב'אתה' ו'שלך' וכתוב כאילו שאתה מנהל שיח.
- שאל שאלה – כשאתה קורא שאלה במסר שיווקי, האם אתה תמיד חושב על תשובה? סביר להניח שלא. אך השאלה נשארת בתודעה שלך ויוצרת מחוייבות.
- המשך לבחון – אל תשנה הכל בבת אחת. במקום, צור "קריצה" פה ו"קריצה" שם עד שתבחין במה שעובד הכי טוב למענך.
- השאר נאמן למותג שלך – דבר אל קהל הלקוחות שלך בדרך אותנטית, בטון עקבי ובאוצר מילים המשקף את זהות המותג ואופיו.
מייל שיווקי טוב נכתב בעזרת שילוב בין האמנותי למדעי. השתמש בטיפים אלו ותוכל למצוא את דרכך בקלות. בהצלחה!
זקוקים לחברה מקצועית לשיווק באינטרנט , שתסייע לכם ביצירת המסר השיווקי שלכם באמצעות שימוש בתפוצה במייל? SocialLead Communications מנהלת ומפעילה עבור לקוחותיה אסטרטגיות מתקדמות לשיווק באינטרנט, ביניהן הפצת מיילים שיווקיים. צרו עמנו קשר עוד היום לקביעת פגישת היכרות ללא עלות וללא התחייבות: 09-7447740 או פשוט למלא פרטים בטופס הנמצא מטה, ואנחנו נחזור אליך בהקדם: