להלן פירוט הנושאים בכל אחד מהמפגשים:
קורס שיווק באינטרנט – התחילו עכשיו לשווק באינטרנט! חייגו עכשיו: 09-7447740
ותגרמו לעסק שלכם לצמוח במהירות!
איתנו תשיגו את התוצאות המירביות לעסק שלכם, ותתחילו לראות כסף באינטרנט!
מפגש ראשון "הכרת הזירה הדיגיטלית":
ראשי פרקים
|
||
נושא |
הזמן המוקצב |
|
ü מדוע לשווק בזירה הדיגיטלית ? – נתונים על קצב גדילה, זמן שהייה, נתח שוק בישראל, גילאי הגולשים |
15 דקות |
|
ü כיצד מתחלקת הזירה הדיגיטלית, וכיצד אנו יכולים למצות כל אחת מהאפשרויות הגלומות ברשת |
35 דקות |
|
ü כיצד הופכים את העסק שלי והאתר שלי לחלק במשחק הדיגיטלי? |
40 דקות |
|
ü הפסקה |
10 דקות |
|
ü היכרות עם הזירה הדיגיטלית הפעילה ביותר: פייסבוק |
15 דקות |
|
ü אסטרטגיות פעולה בפייסבוק: הזמנת חברים, אישור חברים – את מי נבחר לפרופיל שלנו (הגדרת קהל יעד), כיצד נגדיל את הפרופיל שלנו ומדוע זה חשוב, ווליום עבודה בפייסבוק |
20 דקות |
|
ü עמוד בפייסבוק: מה מטרת העמוד בפייסבוק? אילו רכיבים קיימים בפייסבוק וכיצד להשתמש בכל אחד מהם, מתי, ומדוע? |
40 דקות
|
|
ü סיכום ושאלות |
15 דקות |
|
מפגש שני: "הנעת תנועה לאתר: חלק א': היכרות עם גוגל וקידום האתר במנועי חיפוש"
ראשי פרקים
|
||
נושא |
הזמן המוקצב |
|
ü נתונים על גוגל, היסטוריה על גוגל, מה החשיבות להפוך את האתר שלנו לידידותי לגוגל |
15 דקות |
|
ü מחקר מילות מפתח – כיצד מחליטים מה הן מילות המפתח שחשוב לנו לקדם? היכן מוצאים אותן? וכיצד מחליטים איזו מילה לקדם קודם ואיזו מילה לקדם לאחר מכן? |
25 דקות |
|
ü תוכן הוא המלך! כיצד מייצרים תכנים ידידותיים לגוגל ובעלי השפעה על קידום האתר שלנו בגוגל? |
15 דקות
|
|
ü תרגול בכתיבת כתבה קצרה בצורה "ידידותית לגוגל", אך חשוב לא פחות, מעניינת לקהל היעד שלנו. |
20 דקות |
|
ü הפצת התוכן בזירות דיגיטליות רבות – כיצד זה נעשה? ומדוע זה חשוב? |
15 דקות |
|
ü הפסקה |
10 דקות |
|
ü בניית לינקים – כיצד מייצרים לינקים טבעיים לאתר שלנו? ומדוע זה חשוב? |
35 דקות |
|
ü מבנה האתר ותקינות הקוד – היסוד הראשוני לפעילות דיגיטלית "ידידותית לגוגל" |
20 דקות |
|
ü גוגל אנאליטיקס – הנתונים של האתר שלנו – ניטור תוצאות ושיפור ביצועים |
35 דקות |
|
ü משימה לביצוע בבית – כתיבת פוסט/מאמר/כתבה לאינטרנט – |
מפגש שלישי: "אסטרטגיות שיווק מתקדמות באינטרנט"
ראשי פרקים
|
||
נושא |
הזמן המוקצב |
|
ü שילוב כלים בעבודה במדיה הדיגיטלית – אילו זירות נבחר? ומדוע? |
15 דקות |
|
ü אסטרטגיות שיווק מתקדמות בפייסבוק |
35 דקות |
|
ü טוויטר – היכרות עם טוויטר ואסטרטגיית פעולה בטוויטר |
10 דקות |
|
ü גוגל פלוס – היכרות עם גוגל ובנוסף אסטרטגיית פעולה בגוגל פלוס |
15 דקות |
|
ü יוטיוב – היכרות עם יוטיוב ואסטרטגיית פעולה ביוטיוב |
15 דקות |
|
ü הפסקה |
10 דקות |
|
ü פיטרסט – היכרות עם פינטרסט ובנוסף אסטרטגיית פעולה בפינטרסט |
30 דקות |
|
ü כיצד בונים קמפיין עובד במדיה חברתית |
30 דקות |
|
ü תרגול בניית קמפיין במדיה חברתית |
30 דקות |
|
ü משימה לביצוע בבית – הכנת קמפיין ראשוני, הכולל את שם הקמפיין, יעדי הקמפיין, דרכי ביצוע, ומידע כתוב עבור הקמפיין – |