בניית אמון באינטרנט הוא דבר מהותי ביותר אם ברצונך לשווק את המותג שלך ולזכות בלקוחות רצויים. עם זאת, בניית האמון אינו דבר של מה בכך כשמדובר בשטח כה פרוץ כמו המרחב הווירטואלי. אנשים נוטים להיות זהירים יותר בכל מה שקשור לעסקים באינטרנט וקשרים וירטואלים. אם ברצונך ליצור אמון, עליך לעבוד על כך באופו רציני ולהקדיש לקהל הפונה אליך את הזמן. ברור, שברגע שהצלחת לבנות אמון סביב המותג שלך באינטרנט, זרועות העסק שלך ימתחו לקהל רחב ממה שביכולתך לדמיין.
אנו ננסה להמליץ לך על הצעדים הרצויים בדרך לאמון המקוון:
*
*
*
*
*
1. אמת. תרגל תקשורת כנה והודה בטעויות שלך. שקרים, חצאי אמיתות, כיסויים והאשמות יעלימו כל אמון שבנית
*
*
2. פרטיות. התחייב להבטחת מידע. לעולם אל תעשה שימוש במידע אישי באופן הסוטה ממדיניות הפרטיות שלך.
*
*
3. הבטחות. אל תפר את הבטחות המותג שלך. באופן מתמיד, העלה את רף הציפיות שהצבת עבור הקהל שלך.
*
4. תגובות. וודא שאתה מתמודד עם כל סוגיה ושאלה במהירות. בעידן הטכנולוגי שבו הכל מתקבל במהירות גוברת, הקהל שלך יגיב באדישות לשירות ומענה איטי ואתה עלול לאבד אותו.
*
*
*
5. יושרה. גש לכל אינטרקציה מול הקהל ביושרה, בחר בדרך האתית לבניית יחסים עם קהלך ובאו
*
6.שיווק. תרגל פירסום אתי ומאושר על ידי הגורמים הרלוונטים. חוקק חוקים קלים ליישום והבנה עבור המותג שלך.פן מכובד.
*
7.שקיפות. הייה פתוח, במיוחד סביב מידע שהקהל שלך צריך. כמו תנאי השימוש, אחריות, שירותים וכו'. אל תתחבא מאחורי המדיניות של החברה.
*
8.היסטוריה. אמון הוא לא תוצר רגעי, זהו דבר המתבסס על יחסי גומלין חיוביים חוזרים ונשנים במהלך הזמן. האמון נבנה עם הזמן.
*
*
כעת, עליך לצאת לעולם הוירטואלי ולפרסם את עצמך כמותג אמין וישר. ככל שהעסק שלך יפיק יותר אמון מקהל היעד, כך תמשוך אליך קהל נוסף. המלצות הן בעלות משקל כבד, כל המלצה מובילה לקהל חדש מלא באנשים שיוכלו להמליץ לעוד ועוד אנשים נוספים.
אמינות תיצור תגובת שרשרת חיובית שתביא אליך את הקהל, זוהי צורת השיווק החכמה ביותר שתוכל להשתמש.
מחפשים חברה לשיווק באינטרנט שיודעת לשווק מותג באינטרנט תוך בניית אמון קהל לקוחותיו במותג? SocialLead Communications היא חברת שיווק באינטרנט המקפידה על כל אחד מכללי הזהב הנזכרים לעיל. צור עמנו קשר עוד היום: 09-7447740 וקבע פגישת ייעוץ ראשונית ללא עלות וללא התחייבות או השאר פרטים בטופס יצירת קשר ממש כאן למעלה משמאל
מקור האינפוגרפיה: הבלוג של: SocilaMedia Explorer