• Facebook
  • Twitter
  • Google+
  • YouTube
  • LinkedIn
  • Pinterest
  • Contact
קידום בפייסבוק | קידום בגוגל | קידום עסקים |
  • שיווק באינטרנט
  • בלוג שיווק בדיגיטל
  • קורסים מקצועיים
  • רשתות חברתיות
    • פייסבוק
    • קידום באינסטגרם
    • קידום ביוטיוב
  • צור קשר
  • שיווק באינטרנט
  • בלוג שיווק בדיגיטל
  • קורסים מקצועיים
  • רשתות חברתיות
    • פייסבוק
    • קידום באינסטגרם
    • קידום ביוטיוב
  • צור קשר
קידום בפייסבוק | קידום בגוגל | קידום עסקים |
  • שיווק באינטרנט
  • בלוג שיווק בדיגיטל
  • קורסים מקצועיים
  • רשתות חברתיות
    • פייסבוק
    • קידום באינסטגרם
    • קידום ביוטיוב
  • צור קשר
  • שיווק באינטרנט
  • בלוג שיווק בדיגיטל
  • קורסים מקצועיים
  • רשתות חברתיות
    • פייסבוק
    • קידום באינסטגרם
    • קידום ביוטיוב
  • צור קשר
חיי האינפוגרפיקה – חלק ב'
ראשי » רשתות חברתיות » טוויטר » חיי האינפוגרפיקה – חלק ב'

חיי האינפוגרפיקה – חלק ב'

14 ביוני 2012 7:56 4 תגובות Jessica
עיצוב אינפוגרפיקה - שמירה על פשטות
עיצוב אינפוגרפיקה - שמירה על פשטות

בחלק זה של הכתבה נעסוק בעיצוב ושיווק האינפוגרפיקה,  למעשה זה שלב הוצאת הרעיון מהכוח אל הפועל ומשם לתודעת ההמונים – שזו למעשה מטרתה הראשונית של האינפוגרפיקה, יצירת אפקט וויראלי.

עכשיו, כשכבר בחרת את הרעיון המתאים ביותר וחקרת את הנושא כך שיש לך מידע מספק תמציתי ומבוסס, הגיע הזמן להחיות את הרעיון ולהניח בו את פעימות העיצוב שיזרים צבע לאינפוגרפיקה שלכם ויוביל אותכם לשלב השיווק.

עיצוב אינפוגרפיקה - מקורות השראה
עיצוב אינפוגרפיקה - מקורות השראה

 השראה – תחילה, הבט באינפוגרפיקות נוספות, עבור ביניהן ונצל אותן כדי לקבל מהן את ההשראה הדרושה ליצירת אינפוגרפיקה שונה וחדשה. השראה היא דבר חשוב ביותר, הישמר מלחקות.

עיצוב אינפוגרפיקה - בחירת הצבעים
עיצוב אינפוגרפיקה - בחירת הצבעים

צבעוניות – שמור על מספר צבעים נמוך. אין צורך בכל צבעי הקשת; שלושה צבעים צריכים להספיק. כמעט כל האינפוגרפיקות ארוכות וצרות. לכן, יהיה קל לאנשים לשתף אותן בבלוגים שלהם – אם הצבעים מעטים, האינפוגרפיקה ברורה יותר.

עיצוב אינפוגרפיקה - תכנון הפרישה
עיצוב אינפוגרפיקה - תכנון הפרישה

דיון – וודא שהמעצבים שלך ואתה זורמים על אותו גל. בקש מהם לספק עבורך קווי מתאר של העיצוב לפני שאתם מתחילים לעבוד, כשתהיה מרוצה מהרעיון הכללי של העיצוב, התחילו בעבודה.


עיצוב אינפוגרפיקה - עבודת צוות פוריה
עיצוב אינפוגרפיקה - עבודת צוות פוריה

פריסה – העלה את האינפוגרפקיה לאתר שלך, כך תוכל לראות שזה עולה בצורה טובה ושזה נראה טוב בתוך אתרים. השתדל להוסיף תמיד "כפתור" שיתוף בעבודה שלך, זה יהיה חשוב בשלב השיווק.

 מזל טוב! האינפוגרפיקה שלכם נולדה, כעת זה הזמן לשווק אותה ולמצוא לה מקום נכון.

לשם השיווק הנכון, עליכם לעקוב אחר כמה צעדים פשוטים:

יצירת אינפוגרפיקה - תרגום למספר שפות
יצירת אינפוגרפיקה - תרגום למספר שפות
  1. תרגומים.אם יש לך את האופציה, ספק עבור האינפוגרפיקה שלך מספר שפות אלטרנטיביות כך שיהיה אפשר להפיץ במספר שפות ובמקומות שונים בעולם.

    שיווק אינפוגרפיקה - פילוח ואיתור קהל היעד
    שיווק אינפוגרפיקה - פילוח ואיתור קהל היעד
  2. תחקיר.בשלב זה, עליך כבר לדעת מהו קהל היעד שלך; במיוחד לפני שאתה מפרסם את האינפוגרפיקה במקומות שונים. לפני הפרסום, השג את הדרכים לתקשר עם קהל היעד שלך ווודא שאתה עוקב אחרי כמה מהם בפייסבוק או בטוויטר.

    שיווק אינפוגרפיקה - נסו את מזלכם בפרסום בערוצי מדיה גדולים
    שיווק אינפוגרפיקה - נסו את מזלכם בפרסום בערוצי מדיה גדולים
  3. שחק במגרש של הגדולים. לפני שתתחיל בהפצה פנימית – נסה להתחבר לאחת המדיות הגדולות – אתר עם תנועה מרובה ואפילו מגזין או עיתון רחב תפוצה. הצלחת? שיחקת אותה! ובין אם הצלחת או לא עדיין יש עבודת שיווק מרובה.
שיווק אינפוגרפיקה - שיווק במיילים
שיווק אינפוגרפיקה - שיווק במיילים

 

  • הייה מוכן. קח את הזמן בעיצוב המיילים שלך, תן להם מגע אישי וצור מייל איכותי.

    שיווק אינפוגרפיקה - שיווק ברשתות חברתיות
    שיווק אינפוגרפיקה - שיווק ברשתות חברתיות
  • פירסום.פרסם את האינפוגרפיקה בטוויטר, פייסבוק, לינקדין, פינטרסט ושלח אותה לכל אנשי הקשר שלך.

    שיווק אינפוגרפיקה - בקרת נזקים
    שיווק אינפוגרפיקה - בקרת נזקים
  • בקרת נזקים. השאר את המעצבים שלך במצב המתנה למקרה שיהיה צורך לערוך דבר מה וכך תוכל לעשות זאת בזריזות.

 

ב – 12 השעות הראשונות לאחר פרסום האינפוגרפיקה, עליך לדעת אם היא הייתה הצלחה או כישלון. לאינפוגרפיקה שלך יש חיים משלה כעת ובסופו של דבר, היא עלולה למות באפלה מבלי שאף אחד הבין את גדולתה. או, במקרים אחרים, תדעך הפופולריות שלה רק כדי להתגלות מחדש ולזכות לשיתופים מאנשים חדשים. כך או כך, היא לנצח תסתובב בנבכי המאגרים האינטרנטיים.

  מחפשים חברה לשיווק באינטרנט שיודעת כיצד לייצר תוכן וויראלי שימתג את החברה שלך כמובילה בתחומה ויסייע בקידום המכירות של המוצרים והשירותים שלכם?

SocialLead Communications עוסקת בשיווק באינטרנט תוך בניית מערכי שיווק יצירתיים שמטרתם לענות על צרכי העסק או המותג שלכם. חייגו עכשיו: 09-7447740 או השאירו פרטים בטופס יצירת הקשר ממש כאן בעמוד למעלה מצד שמאל.

מקור התמונות והאינפוגרפיקה: DIY Blogger.net

מחפשים חברה לשיווק באינטרנט שיודעת כיצד לייצר תוכן וויראלי שימתג את החברה שלך כמובילה בתחומה ויסייע בקידום המכירות של המוצרים והשירותים שלכם?

SocialLead Communications עוסקת בשיווק באינטרנט תוך בניית מערכי שיווק יצירתיים שמטרתם לענות על צרכי העסק או המותג שלכם. חייגו עכשיו: 09-7447740 או השאירו פרטים בטופס יצירת הקשר ממש כאן בעמוד למעלה מצד שמאל.

מקור התמונות והאינפוגרפיקה: DIY Blogger.net

שיתוף
  • Facebook
  • Google
  • LinkedIn
  • Twitter
  • Pinterest
  • Email
  • Print
אינפוגרפיקה אסטרטגיות שיווק אונליין בניית אינפוגרפיקה בקשה להצעת מחיר חברת שיווק באינטרנט חברת שיווק ברשתות חברתיות עיצוב אינפוגרפיקה שיווק אינפוגרפיקה שיווק וויראלי
« הקודם
הבא »
4 תגובות
  1. זיו גל 14 ביוני 2012 בשעה 15:39 הגב

    השאלה אם בישראל ( שוק קטן מאוד בעברית) כדאי או יעיל להשקיע באינפוגרפיקה.

    • Irit davidson 16 ביוני 2012 בשעה 18:33 הגב

      שלום זיו,

      התשובה פשוטה – האם השוק שלך הוא ישראל?
      אם כך ברור שכן!
      אם השוק שלך הוא ישראל ומדינות נוספות,
      כל מה שצריך לעשות –
      זה לתרגם את האינפוגרפיקה למספר שפות,
      זה החלק הקל בביצוע אינפוגרפיקה

  2. נבו מולסון 28 במאי 2013 בשעה 17:22 הגב

    מאמר נפלא תודה

    • Irit davidson 29 במאי 2013 בשעה 10:50 הגב

      שמחים שאהבת

השארת תגובה

ביטול

חיפוש תוכן באתר
פוסטים לאינסטגרם ערוכים ומוכנים בשבילך

להשיג יותר לקוחות, יותר פניות, יותר עוקבים, יותר לייקים

מדריך אינסטגרם להורדה בחינם: חמישה טיפים קלים ליישום מיידי!

90% מהמשתמשים הפעילים באינסטגרם רכשו לפחות פעם אחת שירות או מוצר באינסטגרם! ועם מעל 4 מיליון משתמשי אינסטגרם פעילים בישראל… מאוד חשוב לקפוץ לעגלה הדוהרת הזו ולהתחיל מיד בחיזוק הפרופיל העסקי שלכם באינסטגרם, ולעשות את הצעדים הדרושים להצלחת השיווק שלכם באינסטגרם!

לחצו עכשיו על הקישור והורידו את המדריך שלכם

הדרכות וסדנאות NLP לחברות ולאירגונים

רתמת פעם את כוחו המופלא של ה- NLP כדי להגיע עם הצוות להצלחות יוצאות דופן? טכניקות NLP עוזרות לפתח גישה אפקטיבית ונעימה לבקש בקשות בדרכים מדוייקות ליצירת השפעה ושכנוע על אנשים. כך שצוותים שלומדים טכניקות NLP מצליחים להגיע יחד לתוצאות יוצאות דופן

הדרכות NLP לחברות ולאירגונים
הדרכות NLP לחברות ולאירגונים
תוכן קטלני ליוטיוב - איך לגרום לאנשים לצפות בסרטונים שלך עד הסוף
שפת גוף נכונה מול מצלמה

עקבו אחר ערוץ היוטיוב שלנו

ערוץ היוטיוב שלנו מתעדכן בכל שבוע עם סרטון רלוונטי לקידום השיווק הדיגיטלי שלך: ברשתות החברתיות, במייל תוך שימוש בכלי NLP ליצירת השפעה ושכנוע

להרשמה בחינם למגזין הדיגיטלי על שיווק באינטרנט

רוצה לקבל התראה בכל פעם שכתבה חדשה, טיפים בוידאו, מידע על כנסים, סדנאות וקורסים על שיווק בדיגיטל עולים לאתר או קורים? לחצו על הקישור והירשמו ללא עלות וללא התחייבות

תקנון האתר

תקנון אתר

שתפו את העמוד בפינטרסט
Theme by Pojo.me - WordPress Themes
Powered by WordPress
גלילה לראש העמוד
loading ביטול
Post was not sent - check your email addresses!
Email check failed, please try again
Sorry, your blog cannot share posts by email.
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס