בחלק זה של הכתבה נעסוק בעיצוב ושיווק האינפוגרפיקה, למעשה זה שלב הוצאת הרעיון מהכוח אל הפועל ומשם לתודעת ההמונים – שזו למעשה מטרתה הראשונית של האינפוגרפיקה, יצירת אפקט וויראלי.
עכשיו, כשכבר בחרת את הרעיון המתאים ביותר וחקרת את הנושא כך שיש לך מידע מספק תמציתי ומבוסס, הגיע הזמן להחיות את הרעיון ולהניח בו את פעימות העיצוב שיזרים צבע לאינפוגרפיקה שלכם ויוביל אותכם לשלב השיווק.
השראה – תחילה, הבט באינפוגרפיקות נוספות, עבור ביניהן ונצל אותן כדי לקבל מהן את ההשראה הדרושה ליצירת אינפוגרפיקה שונה וחדשה. השראה היא דבר חשוב ביותר, הישמר מלחקות.
צבעוניות – שמור על מספר צבעים נמוך. אין צורך בכל צבעי הקשת; שלושה צבעים צריכים להספיק. כמעט כל האינפוגרפיקות ארוכות וצרות. לכן, יהיה קל לאנשים לשתף אותן בבלוגים שלהם – אם הצבעים מעטים, האינפוגרפיקה ברורה יותר.
דיון – וודא שהמעצבים שלך ואתה זורמים על אותו גל. בקש מהם לספק עבורך קווי מתאר של העיצוב לפני שאתם מתחילים לעבוד, כשתהיה מרוצה מהרעיון הכללי של העיצוב, התחילו בעבודה.
פריסה – העלה את האינפוגרפקיה לאתר שלך, כך תוכל לראות שזה עולה בצורה טובה ושזה נראה טוב בתוך אתרים. השתדל להוסיף תמיד "כפתור" שיתוף בעבודה שלך, זה יהיה חשוב בשלב השיווק.
מזל טוב! האינפוגרפיקה שלכם נולדה, כעת זה הזמן לשווק אותה ולמצוא לה מקום נכון.
לשם השיווק הנכון, עליכם לעקוב אחר כמה צעדים פשוטים:
- תרגומים.אם יש לך את האופציה, ספק עבור האינפוגרפיקה שלך מספר שפות אלטרנטיביות כך שיהיה אפשר להפיץ במספר שפות ובמקומות שונים בעולם.
- תחקיר.בשלב זה, עליך כבר לדעת מהו קהל היעד שלך; במיוחד לפני שאתה מפרסם את האינפוגרפיקה במקומות שונים. לפני הפרסום, השג את הדרכים לתקשר עם קהל היעד שלך ווודא שאתה עוקב אחרי כמה מהם בפייסבוק או בטוויטר.
- שחק במגרש של הגדולים. לפני שתתחיל בהפצה פנימית – נסה להתחבר לאחת המדיות הגדולות – אתר עם תנועה מרובה ואפילו מגזין או עיתון רחב תפוצה. הצלחת? שיחקת אותה! ובין אם הצלחת או לא עדיין יש עבודת שיווק מרובה.
- הייה מוכן. קח את הזמן בעיצוב המיילים שלך, תן להם מגע אישי וצור מייל איכותי.
- פירסום.פרסם את האינפוגרפיקה בטוויטר, פייסבוק, לינקדין, פינטרסט ושלח אותה לכל אנשי הקשר שלך.
- בקרת נזקים. השאר את המעצבים שלך במצב המתנה למקרה שיהיה צורך לערוך דבר מה וכך תוכל לעשות זאת בזריזות.
ב – 12 השעות הראשונות לאחר פרסום האינפוגרפיקה, עליך לדעת אם היא הייתה הצלחה או כישלון. לאינפוגרפיקה שלך יש חיים משלה כעת ובסופו של דבר, היא עלולה למות באפלה מבלי שאף אחד הבין את גדולתה. או, במקרים אחרים, תדעך הפופולריות שלה רק כדי להתגלות מחדש ולזכות לשיתופים מאנשים חדשים. כך או כך, היא לנצח תסתובב בנבכי המאגרים האינטרנטיים.
מחפשים חברה לשיווק באינטרנט שיודעת כיצד לייצר תוכן וויראלי שימתג את החברה שלך כמובילה בתחומה ויסייע בקידום המכירות של המוצרים והשירותים שלכם?
SocialLead Communications עוסקת בשיווק באינטרנט תוך בניית מערכי שיווק יצירתיים שמטרתם לענות על צרכי העסק או המותג שלכם. חייגו עכשיו: 09-7447740 או השאירו פרטים בטופס יצירת הקשר ממש כאן בעמוד למעלה מצד שמאל.
מקור התמונות והאינפוגרפיקה: DIY Blogger.net
מחפשים חברה לשיווק באינטרנט שיודעת כיצד לייצר תוכן וויראלי שימתג את החברה שלך כמובילה בתחומה ויסייע בקידום המכירות של המוצרים והשירותים שלכם?
SocialLead Communications עוסקת בשיווק באינטרנט תוך בניית מערכי שיווק יצירתיים שמטרתם לענות על צרכי העסק או המותג שלכם. חייגו עכשיו: 09-7447740 או השאירו פרטים בטופס יצירת הקשר ממש כאן בעמוד למעלה מצד שמאל.
מקור התמונות והאינפוגרפיקה: DIY Blogger.net
השאלה אם בישראל ( שוק קטן מאוד בעברית) כדאי או יעיל להשקיע באינפוגרפיקה.
שלום זיו,
התשובה פשוטה – האם השוק שלך הוא ישראל?
אם כך ברור שכן!
אם השוק שלך הוא ישראל ומדינות נוספות,
כל מה שצריך לעשות –
זה לתרגם את האינפוגרפיקה למספר שפות,
זה החלק הקל בביצוע אינפוגרפיקה
מאמר נפלא תודה
שמחים שאהבת