• Facebook
  • Twitter
  • Google+
  • YouTube
  • LinkedIn
  • Pinterest
  • Contact
קידום בפייסבוק | קידום בגוגל | קידום עסקים |
  • שירותי השיווק שלנו
    • שיווק במייל
    • ניהול בלוג
    • כתיבה שיווקית
    • שיווק ברשתות החברתיות
    • בניית עמודי נחיתה
    • קורסים מקצועיים בשיווק דיגיטלי
    • עריכת סרטונים שיווקיים
    • בין לקוחותינו
  • בלוג שיווק בדיגיטל
    • רשתות חברתיות
    • קידום באינסטגרם
    • פייסבוק
    • קידום ביוטיוב
    • קורסים מקצועיים
  • צור קשר
  • שירותי השיווק שלנו
  • בין לקוחותינו
  • ניהול השיווק בדיגיטל
  • שיווק במייל
  • תיק עבודות
  • דוגמאות עיצוב ללקוחות
  • תוכן לאתר אינטרנט ולבלוג עסקי
  • מיתוג עסקי
  • פרסום קמפיין בפייסבוק
  • סדנאות שיווק
  • פרסום בגוגל
  • בלוג שיווק באינטרנט
  • קורס שיווק באינטרנט
  • צור קשר
  • מתנה: מדריך גיוס לייקים
קידום בפייסבוק | קידום בגוגל | קידום עסקים |
  • שירותי השיווק שלנו
    • שיווק במייל
    • ניהול בלוג
    • כתיבה שיווקית
    • שיווק ברשתות החברתיות
    • בניית עמודי נחיתה
    • קורסים מקצועיים בשיווק דיגיטלי
    • עריכת סרטונים שיווקיים
    • בין לקוחותינו
  • בלוג שיווק בדיגיטל
    • רשתות חברתיות
    • קידום באינסטגרם
    • פייסבוק
    • קידום ביוטיוב
    • קורסים מקצועיים
  • צור קשר
  • שירותי השיווק שלנו
  • בין לקוחותינו
  • ניהול השיווק בדיגיטל
  • שיווק במייל
  • תיק עבודות
  • דוגמאות עיצוב ללקוחות
  • תוכן לאתר אינטרנט ולבלוג עסקי
  • מיתוג עסקי
  • פרסום קמפיין בפייסבוק
  • סדנאות שיווק
  • פרסום בגוגל
  • בלוג שיווק באינטרנט
  • קורס שיווק באינטרנט
  • צור קשר
  • מתנה: מדריך גיוס לייקים
כיצד תייצרו מיילים מדהימים שיבלטו מיד בתיבת המייל
ראשי » אסטרטגיות שיווק » כיצד תייצרו מיילים מדהימים שיבלטו מיד בתיבת המייל

כיצד תייצרו מיילים מדהימים שיבלטו מיד בתיבת המייל

3 במרץ 2014 20:06 אין תגובות Irit davidson

כתבה שלישית בסדרת כתבות לשיפור אסטרטגיית השיווק במייל

אם הצלחתם להגיע למייל של הלקוח במצב בו נתונות תיבות המייל בימינו  כבר עשינו חצי מהדרך, הרי כל כך הרבה אנשים בכלל לא מוחקים דואר נכנס, מה שגורם למייל שלהם להתפוצץ עד אפס מקום, אז אם הגענו – כבר טוב. אבל זה ממש לא מספיק טוב, כיוון שגם בתיבות המייל אליהן המייל שלכם מגיע אתם בתחרות אדירה מול כמויות מיילים אדירות שמגיעות לכל אחד ואחד מאיתנו – בשלב הזה אתם צריכים לדעת לייצר מייל שיבלוט  בתוך בליל מסרים חלקם משמימים ורק חלק מזערי מתוכם בולט עם תוכן שהוא הקרם דה לה קרם.  

הרוב המוחלט של משתמשי האימייל (כ70%) רואים את ההודעה באינבוקס שלהם בחלונית תצוגה מוקדמת, כך שניתן לראות רק הצצה מתוך כל מייל במיוחד היום בדור הסמארטפונים אנשים בודקים מיילים דרך הטלפון מה שמגביל את התצוגה אפילו עוד יותר.

בין אם אנחנו מרוצים מהמצב או לא – כך זה עובד!  לכן חיוני ביותר שהמיילים שלכם לא רק יופיעו להם באינבוקס אלא שהמסר שלהם ייגע ישר בנקודה וייצור כניסה בלתי נשכחת לתודעת מקבל המייל.

עכשיו נציג בפניכם שלוש טקטיקות מקוריות ויצירתיות שתמיד יקדמו את הופעת המייל שלכם. למרות שיכול להיות שצפיתם בהן בתצורות שיווק ופרסום לא מקוונות כלומר ברושורים, פליירים, עיתונים וכו'. השפעתם בפרסום המקוון (כלומר אינטרנטי) תהייה אפילו טובה יותר.

מייל מעוצב ברמה גבוהה
מייל מעוצב ברמה גבוהה

כותרות מרתקות וצבעוניות-

כותרות מרתקות וצבעוניות מתבלטות בקלות בחלוניות התצוגה המוקדמת. הן ישר מושכות את הקורא לנקודה העיקרית של הודעתכם.

אל תסתמכו אך ורק על הטקסט החוזר בראשו של כל עמוד אותו אתם מפרסמים באתר או בבלוג למשל, כדיי שהכותרת תמלא את תפקידה, עליה לבלוט וויזואלית וגם במסר הוורבלי. כלומר אתם יכולים להשתמש בכוכביות וסימנים אחרים, אתם יכולים להשתמש בהדגשה בבולד ובצבע וליצור כותרת שאי אפשר להתעלם ממנה.

לאחר שלחצו ונכנסו פנימה לגוף המייל שלכם, זה יכול להיות מאוד מושך לראות כותרות מעוצבות, הנה דוגמא למייל מעוצב שאנחנו שלחנו עבור אחד מלקוחותינו:

 תמונות, בבקשה!

היום ישנן אפליקציות שיודעות לעקוב אחר תנועת העין על המסך או להקליט את תנועת העכבר על המסך, פעולה זו מספקת מידע בעל ערך רב לנו כמשווקי אינטרנט, מחקרים של אלפי מיילים הראו בודאות כי מיילים שמכילים תמונות בתוכם זוכים לזמן שהייה ארוך יותר ונקראו יותר על ידי מי שקיבל אותם. למעשה מחקרים אלו הוכיחו מעל לכל ספק כי אלו מיילים אטרקטיביים יותר שזוכים להמרה גבוהה יותר.

יש נטייה לחשוב כי תמונות זה פחות רציני או מקצועי ומתאים יותר לאסטרטגיות שמיועדות ללקוחות קצה (B2C) אבל אותם מחקרים הוכיחו מעל לכל ספק כי גם מסר שמיועד ללקוחות עסקיים או סיטונאים זכה לאחוז צפיות והקלקות רב יותר, כך שגם אם קהל היעד שלכם הוא עסקי (B2B) עדין חשוב מאוד לשלב תמונות במילים שלכם.

מסתבר כי המגזר העסקי תופס מייל עם תמונה, מייל מעוצב דווקא כמקצועי יותר, שירותי יותר וידידותי יותר למשתמש. ואין זה מפתיע, שכן כולנו יודעים שלאנשים שונים הקשבה שונה ורוב בני האדם מגיבים הכי טוב למסר ויזואלי – תמונה, איור, קריקטורה – העיקר שזה יהיה מסר מומחש.

הוספת תמונות חיונית להפגת השיממון במייל שלכם
הוספת תמונות חיונית להפגת השיממון במייל שלכם

פחות זה הרבה יותר-

כשאתם צריכים לשלוח מייל אפקטיבי, אבל עדיין אתם רוצים לשמור על רמה של יצירתיות, הנכון ביותר הוא – "פחות זה יותר" השתמשו בעיצוב מינימליסטי, אך תראו שהקדשתם זמן לעיצוב. כאמור, המשמעות של עיצוב מינימליסטי אינה היעדר עיצוב, אלא מציאת מתכונת עיצובית נוחה וקלה שמעבירה את המסר בפשטות, בקלות וביעילות – כמו המסר שבמייל.

זיכרו! לעין האנושית נוח לקבל חלל לבן בתוך העיצוב, לא חייבים להשתלט על כל אזור במייל בצבעוניות ובתמונות, לעתים העיצוב הרגוע והנינוח משדר את המסר המתאים.

הגישה צריכה להיות קצרה מאוד, מדידה מאוד ויש לקחת בחשבון כמה זמן יידרש לקרוא את המייל, אם המסר קצר וקולע אל תאריכו ואל תבזבזו את זמנו של הקורא במלל מיותר – אתם תזכו להערכה גבוהה מקהל הקוראים שלכם רק בשל כך.

דוגמא למייל שיווקי סופר אפקטיבי
דוגמא למייל שיווקי סופר אפקטיבי

רק זיכרו, אל תשלחו מייל שנראה כמו סדין ארוך של טקסט – זו אחת השיטות הבדוקות להבריח קוראים, השתמשו רק בחצי מהשורה, תנו כותרות משנה מודגשות ואף צבעוניות ותנו לקורא לבחור האם המייל הזה מעניין אותו.

לסיכום, יכולים להיות לכם מספר סגנונות עיצוב, בהתאם למסרים שאתם רוצים להעביר. התאימו את העיצוב למסר, השתמשו בכותרות מושכות ומעניינות, אל תשכחו להוסיף תמונה או איור, ואל תרבו בטקסט שלא לצורך.

בהצלחה.

מחפשים חברה מקצועית שתנהל עבורכם את השיווק במייל?
צרו עמנו קשר עוד היום: 052-7756200
או מלאו את הפרטים שלכם בטופס ונחזור אליכם בהקדם:

אם אהבתם כתבה זו ודאי תאהבו גם את הכתבות הבאות: שש טעויות נפוצות בשיווק במיל שאתם חייבים להימנע מהן בעלי עסקים קטנים: קבלו את חמשת כללי הזהב ליצירת מיילים שיווקיים מדהימים! כיצד תייצרו מיילים מדהימים שיבלטו מיד בתיבת המייל
שיתוף
  • Facebook
  • Google
  • LinkedIn
  • Twitter
  • Pinterest
  • Email
  • Print
אסטרטגית שיווק במייל בקשה להצעת מחיר חברת שיווק במייל שיווק במייל שיווק במיילים
« הקודם
הבא »
השארת תגובה

ביטול

חיפוש תוכן באתר
פוסטים לאינסטגרם ערוכים ומוכנים בשבילך

להשיג יותר לקוחות, יותר פניות, יותר עוקבים, יותר לייקים

מדריך אינסטגרם להורדה בחינם: חמישה טיפים קלים ליישום מיידי!

90% מהמשתמשים הפעילים באינסטגרם רכשו לפחות פעם אחת שירות או מוצר באינסטגרם! ועם מעל 4 מיליון משתמשי אינסטגרם פעילים בישראל… מאוד חשוב לקפוץ לעגלה הדוהרת הזו ולהתחיל מיד בחיזוק הפרופיל העסקי שלכם באינסטגרם, ולעשות את הצעדים הדרושים להצלחת השיווק שלכם באינסטגרם!

לחצו עכשיו על הקישור והורידו את המדריך שלכם

הדרכות וסדנאות NLP לחברות ולאירגונים

רתמת פעם את כוחו המופלא של ה- NLP כדי להגיע עם הצוות להצלחות יוצאות דופן? טכניקות NLP עוזרות לפתח גישה אפקטיבית ונעימה לבקש בקשות בדרכים מדוייקות ליצירת השפעה ושכנוע על אנשים. כך שצוותים שלומדים טכניקות NLP מצליחים להגיע יחד לתוצאות יוצאות דופן

הדרכות NLP לחברות ולאירגונים
הדרכות NLP לחברות ולאירגונים
תוכן קטלני ליוטיוב - איך לגרום לאנשים לצפות בסרטונים שלך עד הסוף
שפת גוף נכונה מול מצלמה

עקבו אחר ערוץ היוטיוב שלנו

ערוץ היוטיוב שלנו מתעדכן בכל שבוע עם סרטון רלוונטי לקידום השיווק הדיגיטלי שלך: ברשתות החברתיות, במייל תוך שימוש בכלי NLP ליצירת השפעה ושכנוע

להרשמה בחינם למגזין הדיגיטלי על שיווק באינטרנט

רוצה לקבל התראה בכל פעם שכתבה חדשה, טיפים בוידאו, מידע על כנסים, סדנאות וקורסים על שיווק בדיגיטל עולים לאתר או קורים? לחצו על הקישור והירשמו ללא עלות וללא התחייבות

תקנון האתר

תקנון אתר

שתפו את העמוד בפינטרסט
Theme by Pojo.me - WordPress Themes
Powered by WordPress
גלילה לראש העמוד
loading ביטול
Post was not sent - check your email addresses!
Email check failed, please try again
Sorry, your blog cannot share posts by email.
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס