היום עם חלוקת תיבת המייל של ג'ימייל למיילים ולפרסומים, עצם העובדה שהנמענים שלכם ממשיכים לעבור לפרסומים שלהם ולהציץ במה שקורה שם – זו כבר הצלחה. אבל איך תגרמו להם ללחוץ על הכותרת שלכם בתוך בליל הפרסומים שככל הנראה הושקעה מחשבה רבה בכתיבת הכותרת.
בואו נתחיל מההתחלה, הרוב המוחלט של משתמשי האימייל (כ70%) רואים את ההודעה באינבוקס שלהם בחלונית תצוגה מוקדמת, כך שניתן לראות לא רק את הכותרת, אלא לקבל גם הצצה מתוך כל מייל. צריך לזכור את זה בניסוח משפט הפתיחה של המייל. יחד עם זאת חובה לחשוב גם על , כל אותם אנשים שקורים מיילים דרך הסמארטפונים שלהם שם התצוגה מוגבלת יותר.
אין לנו שליטה על אופן תצוגת המייל שלנו בצד של הנמענים, אם נרצה ואם לא זוהי שיטת השיווק במייל, לכן חיוני ביותר שההודעה שאתם שולחים לא רק תופיע באינבוקס של הקהל שלכם, אלא תגיע ישר לנקודה ותיצור כניסה (כותרת) בלתי נשכחת.
עכשיו נציג בפניכם שלוש טקטיקות מקוריות ויצירתיות שתמיד יקדמו את הופעת המייל שלכם. למרות שיכול להיות שצפיתם בהן בתצורות שיווק ופרסום לא מקוונות כלומר ברושורים, פליירים, עיתונים וכו'. השפעתם בפרסום המקוון (כלומר אינטרנטי) תהייה אפילו טובה יותר.
- 1. כותרות מרתקות וצבעוניות-
כותרות מרתקות וצבעוניות מתבלטות בקלות בחלוניות התצוגה המוקדמת. הן ישר מושכות את הקורא לנקודה העיקרית של הודעתכם.
תחשבו על זה, תצבעו את הכותרת בתוך המייל בשני צבעים, יחד עם צבע הכותרת, שבדרך כלל יופיע בכחול או בשחור, ויצרתם צבעוניות שאנשים לא יוכלו להתעלם ממנה! המייל שלכם יקפוץ להם ישר והם יקרא את הכותרת, לפחות השגתם את תשומת הלב הראשוני וגרמתם להם בהכרח לקרוא את הכותרת.
2. תמונות, בבקשה!
נעשו מחקרים רבים שניתחו את מעקב העין בזירה הדיגיטלית והוכיחו כי הודעות מייל עם תמונות הן הרבה יותר קלות לקריאה מאלו שאין בהן תמונה.
למעשה שימוש בתמונות אינו יעיל רק עבור לקוחות קצה אלא תמונות נתפסות כשירות או כשימוש יעיל ונכון יותר בתוכן עבור כל לקוח גם אם הוא B2B, מציאת תמונות ואיורים רלוונטיים למיילים שלנו חשובה בכל תחום ולא רק אם אנחנו שולחים קטלוג של ביגוד או ריהוט. חשוב להקפיד על תמונות שמציגות את הערך המוסף שאתם מציעים.
כמובן היום כשג'ימייל הכריזה שקטגוריות הפרסומים המסחריים תקבל נראות חדשה והתמונות יכריעו שם – חשוב מתמיד להקפיד על בחירת תמונות מושכות, משונות, מדליקות, שימשכו את העין ויגרמו לקוראים שלכם להימשך למודעה שלכם לפני המודעות האחרות שהם מקבלים.
3. פחות זה הרבה יותר-
כשמדברים על מיילים שיווקיים חשוב להבין שפחות זה יותר! כדי ליצור מיילים אפקטיביים ויצירתיים, הפשטות חייבת לשלוט ברמת ניסוח המסר,אורך המסר, ושימו לב לעניין הבא: יותר מידיי מיילים שיווקיים משתמשים בכל ה"חלל הלבן" בעיצובים שלהם!
אין צורך למלא כל פיקסל בצבע או תוכן. תנו לעין של הקוראים שלכם מנוחה, והקפידו להשאיר חללים לבנים, נקיים. וזכרו! כמה רכיבים בולטים יכולים ליצור יותר סקרנות ועניין מאשר המון פריטים קטנים בבת אחת.
ההחלטה אם לקרוא או לא לקרוא כל מייל שמגיע לתיבת הדואר שלנו מתקבלת בשבריר שניה, לכן בשיווק שלכם במייל תנו לניקיון, לבהירות, לפשטות ו"ישר ולעניין" להיות הקווים המנחים שלכם באסטרטגיה הזו.
זקוקים ליותר מתעניינים, ויותר עסקאות? חייבים להגדיל את מחזור העסקאות?
אתם זקוקים לחברה מקצועית לניהול אסטרטגיות מתקדמות בשיווק דיגיטלי!
מחפשים מקצועיות במחיר הוגן?
צרו עמנו קשר עוד היום: 052-7756200
או מלאו פרטים בטופס הבא ונחזור אליכם בקרוב:
אם אהבתם כתבה זו ודאי תאהבו גם את הכתבות הבאות:
שש טעויות נפוצות בשיווק במיל שאתם חייבים להימנע מהן
בעלי עסקים קטנים: קבלו את חמשת כללי הזהב ליצירת מיילים שיווקיים מדהימים!