• Facebook
  • Twitter
  • Google+
  • YouTube
  • LinkedIn
  • Pinterest
  • Contact
קידום בפייסבוק | קידום בגוגל | קידום עסקים |
  • שירותי השיווק שלנו
    • שיווק במייל
    • ניהול בלוג
    • כתיבה שיווקית
    • שיווק ברשתות החברתיות
    • בניית עמודי נחיתה
    • קורסים מקצועיים בשיווק דיגיטלי
    • עריכת סרטונים שיווקיים
    • בין לקוחותינו
  • בלוג שיווק בדיגיטל
    • רשתות חברתיות
    • קידום באינסטגרם
    • פייסבוק
    • קידום ביוטיוב
    • קורסים מקצועיים
  • צור קשר
  • שירותי השיווק שלנו
  • בין לקוחותינו
  • ניהול השיווק בדיגיטל
  • שיווק במייל
  • תיק עבודות
  • דוגמאות עיצוב ללקוחות
  • תוכן לאתר אינטרנט ולבלוג עסקי
  • מיתוג עסקי
  • פרסום קמפיין בפייסבוק
  • סדנאות שיווק
  • פרסום בגוגל
  • בלוג שיווק באינטרנט
  • קורס שיווק באינטרנט
  • צור קשר
  • מתנה: מדריך גיוס לייקים
קידום בפייסבוק | קידום בגוגל | קידום עסקים |
  • שירותי השיווק שלנו
    • שיווק במייל
    • ניהול בלוג
    • כתיבה שיווקית
    • שיווק ברשתות החברתיות
    • בניית עמודי נחיתה
    • קורסים מקצועיים בשיווק דיגיטלי
    • עריכת סרטונים שיווקיים
    • בין לקוחותינו
  • בלוג שיווק בדיגיטל
    • רשתות חברתיות
    • קידום באינסטגרם
    • פייסבוק
    • קידום ביוטיוב
    • קורסים מקצועיים
  • צור קשר
  • שירותי השיווק שלנו
  • בין לקוחותינו
  • ניהול השיווק בדיגיטל
  • שיווק במייל
  • תיק עבודות
  • דוגמאות עיצוב ללקוחות
  • תוכן לאתר אינטרנט ולבלוג עסקי
  • מיתוג עסקי
  • פרסום קמפיין בפייסבוק
  • סדנאות שיווק
  • פרסום בגוגל
  • בלוג שיווק באינטרנט
  • קורס שיווק באינטרנט
  • צור קשר
  • מתנה: מדריך גיוס לייקים
יצירתיות במייל השיווקי – זה כמו להיות או לחדול!
ראשי » אסטרטגיות שיווק » יצירתיות במייל השיווקי – זה כמו להיות או לחדול!

יצירתיות במייל השיווקי – זה כמו להיות או לחדול!

17 במאי 2014 8:50 אין תגובות Irit davidson

היום עם חלוקת תיבת המייל של ג'ימייל למיילים ולפרסומים, עצם העובדה שהנמענים שלכם ממשיכים לעבור לפרסומים שלהם ולהציץ במה שקורה שם – זו כבר הצלחה. אבל איך תגרמו להם ללחוץ על הכותרת שלכם בתוך בליל הפרסומים שככל הנראה הושקעה מחשבה רבה בכתיבת הכותרת.

בואו נתחיל מההתחלה, הרוב המוחלט של משתמשי האימייל (כ70%) רואים את ההודעה באינבוקס שלהם בחלונית תצוגה מוקדמת, כך שניתן לראות לא רק את הכותרת, אלא לקבל גם הצצה מתוך כל מייל. צריך לזכור את זה בניסוח משפט הפתיחה של המייל. יחד עם זאת חובה לחשוב גם על , כל אותם אנשים שקורים מיילים דרך הסמארטפונים שלהם שם התצוגה מוגבלת יותר.

אין לנו שליטה על אופן תצוגת המייל שלנו בצד של הנמענים, אם נרצה ואם לא זוהי שיטת השיווק במייל, לכן חיוני ביותר שההודעה שאתם שולחים לא רק תופיע באינבוקס של הקהל שלכם, אלא תגיע ישר לנקודה ותיצור כניסה (כותרת) בלתי נשכחת.

עכשיו נציג בפניכם שלוש טקטיקות מקוריות ויצירתיות שתמיד יקדמו את הופעת המייל שלכם. למרות שיכול להיות שצפיתם בהן בתצורות שיווק ופרסום לא מקוונות כלומר ברושורים, פליירים, עיתונים וכו'. השפעתם בפרסום המקוון (כלומר אינטרנטי) תהייה אפילו טובה יותר.

  1. 1.      כותרות מרתקות וצבעוניות-

כותרות מרתקות וצבעוניות מתבלטות בקלות בחלוניות התצוגה המוקדמת. הן ישר מושכות את הקורא לנקודה העיקרית של הודעתכם.

עיצוב המייל חייב ליצור סקרנות
עיצוב המייל חייב ליצור סקרנות

תחשבו על זה, תצבעו את הכותרת בתוך המייל בשני צבעים, יחד עם צבע הכותרת, שבדרך כלל יופיע בכחול או בשחור, ויצרתם צבעוניות שאנשים לא יוכלו להתעלם ממנה! המייל שלכם יקפוץ להם ישר והם יקרא את הכותרת, לפחות השגתם את תשומת הלב הראשוני וגרמתם להם בהכרח לקרוא את הכותרת.

 2.      תמונות, בבקשה!
נעשו מחקרים רבים שניתחו את מעקב העין בזירה הדיגיטלית והוכיחו כי הודעות מייל עם תמונות הן הרבה יותר קלות לקריאה מאלו שאין בהן תמונה.

 למעשה שימוש בתמונות אינו יעיל רק עבור לקוחות קצה אלא תמונות נתפסות כשירות או כשימוש יעיל ונכון יותר בתוכן עבור כל לקוח גם אם הוא B2B, מציאת תמונות ואיורים רלוונטיים למיילים שלנו חשובה בכל תחום ולא רק אם אנחנו שולחים קטלוג של ביגוד או ריהוט. חשוב להקפיד על תמונות שמציגות את הערך המוסף שאתם מציעים.

התמונה צריכה להציג את הערך המוסף של ההצעה שלכם במייל
התמונה צריכה להציג את הערך המוסף של ההצעה שלכם 

 כמובן היום כשג'ימייל הכריזה שקטגוריות הפרסומים המסחריים תקבל נראות חדשה והתמונות יכריעו שם – חשוב מתמיד להקפיד על בחירת תמונות מושכות, משונות, מדליקות, שימשכו את העין ויגרמו לקוראים שלכם להימשך למודעה שלכם לפני המודעות האחרות שהם מקבלים.

 3.      פחות זה הרבה יותר-

כשמדברים על מיילים שיווקיים חשוב להבין שפחות זה יותר! כדי ליצור מיילים אפקטיביים ויצירתיים, הפשטות חייבת לשלוט ברמת ניסוח המסר,אורך המסר, ושימו לב לעניין הבא: יותר מידיי מיילים שיווקיים משתמשים בכל ה"חלל הלבן" בעיצובים שלהם!

 אין צורך למלא כל פיקסל בצבע או תוכן. תנו לעין של הקוראים שלכם מנוחה, והקפידו להשאיר חללים לבנים, נקיים. וזכרו! כמה רכיבים בולטים יכולים ליצור יותר סקרנות ועניין מאשר המון פריטים קטנים בבת אחת.

פחות זה יותר - גם אם יש לכם פחות יתרונות או כישורים - בניסוח נכון תוכלו להגיע לפני המתחרים
   פחות זה יותר   

 ההחלטה אם לקרוא או לא לקרוא כל מייל שמגיע לתיבת הדואר שלנו מתקבלת בשבריר שניה, לכן בשיווק שלכם במייל תנו לניקיון, לבהירות, לפשטות ו"ישר ולעניין" להיות הקווים המנחים שלכם באסטרטגיה הזו.

זקוקים ליותר מתעניינים, ויותר עסקאות? חייבים להגדיל את מחזור העסקאות?
אתם זקוקים לחברה מקצועית לניהול אסטרטגיות מתקדמות בשיווק דיגיטלי!

מחפשים מקצועיות במחיר הוגן?

צרו עמנו קשר עוד היום: 052-7756200
או מלאו פרטים בטופס הבא ונחזור אליכם בקרוב:

אם אהבתם כתבה זו ודאי תאהבו גם את הכתבות הבאות:

שש טעויות נפוצות בשיווק במיל שאתם חייבים להימנע מהן

בעלי עסקים קטנים: קבלו את חמשת כללי הזהב ליצירת מיילים שיווקיים מדהימים!

כיצד תייצרו מיילים מדהימים שיבלטו מיד בתיבת המייל

שיתוף
  • Facebook
  • Google
  • LinkedIn
  • Twitter
  • Pinterest
  • Email
  • Print
אסטרטגיות שיווק מתקדמות אסטרטגית שיווק במייל בקשה להצעת מחיר חברת שיווק חברת שיווק באינטרנט חברת שיווק במייל שיווק במייל שיווק במיילים
« הקודם
הבא »
השארת תגובה

ביטול

חיפוש תוכן באתר
פוסטים לאינסטגרם ערוכים ומוכנים בשבילך

להשיג יותר לקוחות, יותר פניות, יותר עוקבים, יותר לייקים

מדריך אינסטגרם להורדה בחינם: חמישה טיפים קלים ליישום מיידי!

90% מהמשתמשים הפעילים באינסטגרם רכשו לפחות פעם אחת שירות או מוצר באינסטגרם! ועם מעל 4 מיליון משתמשי אינסטגרם פעילים בישראל… מאוד חשוב לקפוץ לעגלה הדוהרת הזו ולהתחיל מיד בחיזוק הפרופיל העסקי שלכם באינסטגרם, ולעשות את הצעדים הדרושים להצלחת השיווק שלכם באינסטגרם!

לחצו עכשיו על הקישור והורידו את המדריך שלכם

הדרכות וסדנאות NLP לחברות ולאירגונים

רתמת פעם את כוחו המופלא של ה- NLP כדי להגיע עם הצוות להצלחות יוצאות דופן? טכניקות NLP עוזרות לפתח גישה אפקטיבית ונעימה לבקש בקשות בדרכים מדוייקות ליצירת השפעה ושכנוע על אנשים. כך שצוותים שלומדים טכניקות NLP מצליחים להגיע יחד לתוצאות יוצאות דופן

הדרכות NLP לחברות ולאירגונים
הדרכות NLP לחברות ולאירגונים
תוכן קטלני ליוטיוב - איך לגרום לאנשים לצפות בסרטונים שלך עד הסוף
שפת גוף נכונה מול מצלמה

עקבו אחר ערוץ היוטיוב שלנו

ערוץ היוטיוב שלנו מתעדכן בכל שבוע עם סרטון רלוונטי לקידום השיווק הדיגיטלי שלך: ברשתות החברתיות, במייל תוך שימוש בכלי NLP ליצירת השפעה ושכנוע

להרשמה בחינם למגזין הדיגיטלי על שיווק באינטרנט

רוצה לקבל התראה בכל פעם שכתבה חדשה, טיפים בוידאו, מידע על כנסים, סדנאות וקורסים על שיווק בדיגיטל עולים לאתר או קורים? לחצו על הקישור והירשמו ללא עלות וללא התחייבות

תקנון האתר

תקנון אתר

שתפו את העמוד בפינטרסט
Theme by Pojo.me - WordPress Themes
Powered by WordPress
גלילה לראש העמוד
loading ביטול
Post was not sent - check your email addresses!
Email check failed, please try again
Sorry, your blog cannot share posts by email.
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס