• Facebook
  • Twitter
  • Google+
  • YouTube
  • LinkedIn
  • Pinterest
  • Contact
קידום בפייסבוק | קידום בגוגל | קידום עסקים |
  • שיווק באינטרנט
  • בלוג שיווק בדיגיטל
  • קורסים מקצועיים
  • רשתות חברתיות
    • פייסבוק
    • קידום באינסטגרם
    • קידום ביוטיוב
  • צור קשר
  • שיווק באינטרנט
  • בלוג שיווק בדיגיטל
  • קורסים מקצועיים
  • רשתות חברתיות
    • פייסבוק
    • קידום באינסטגרם
    • קידום ביוטיוב
  • צור קשר
קידום בפייסבוק | קידום בגוגל | קידום עסקים |
  • שיווק באינטרנט
  • בלוג שיווק בדיגיטל
  • קורסים מקצועיים
  • רשתות חברתיות
    • פייסבוק
    • קידום באינסטגרם
    • קידום ביוטיוב
  • צור קשר
  • שיווק באינטרנט
  • בלוג שיווק בדיגיטל
  • קורסים מקצועיים
  • רשתות חברתיות
    • פייסבוק
    • קידום באינסטגרם
    • קידום ביוטיוב
  • צור קשר
ששה נושאים שאתם חייבים לבחון בבניית מייל שיווקי?
ראשי » שיווק באינטרנט » כתיבה שיווקית » ששה נושאים שאתם חייבים לבחון בבניית מייל שיווקי?

ששה נושאים שאתם חייבים לבחון בבניית מייל שיווקי?

19 באוקטובר 2012 10:57 אין תגובות Jessica

כתבה שלישית בסדרת ניסויים במייל שיווקי.

לא כל מייל שיווקי עובד עבור המותג שלנו. ובאופן כללי יותר, מיילים שיווקיים לא עובדים עבור כל החברות וכל העסקים. אך עלינו לקחת סיכון ולבדוק אם המותג שלנו יכול ליהנות מן היתרונות הרבים שיש למייל השיווקי להציע. עלינו לבחון אם נוכל לנצל את אסטרטגיית השיווק של המיילים ולפתח מערכת יחסים אישית ותדירה יותר עם הלקוחות שלנו ועם קהל היעד שלנו.

כדי להיות בטוחים שהמייל השיווקי שלנו הוא המייל האולטימטיבי עבורינו, עלינו לבחון את האלמנטים המהותיים לנו ביותר כמותג בתוך מייל שיווקי ולבחור את הרכיבים בעלי התוצאות הטובות ביותר.כעת, נראה כיצד לבחון את אחד האלמנטים החשובים ביותר במייל השיווקי עבור המותג שלנו – קריאות לפעולה.

קריאות לפעולה.

1. תמונה או טקסט: קריאות לפעולה הן חלק קריטי ביותר במייל השיווקי. זוהי הסיבה שבגללה קוראים הופכים ללידים ואולי ללקוחות. חשוב בצורה עמוקה על קריאות אפשריות לפעולה ובחן מספר מהן. ניתן למקם את ההנעה לפעולה בטקסט עם קישור או בתמונה, בחר כמובן, את הקריאה לפעולה שמביאה את שיעור ההמרה הגבוה יותר.

2. כפתור קריאה צבע וצורה: אל תתעלם מכפתור הקריאה לפעולה! שים לב לצבע ולצורה ובדוק האם הם מבליטים את הכפתור באופן מירבי. בחן מספר אפשרויות וראה איזה צבע ואיזה צורה מביאים למספר לחיצות גבוה יותר.

3. מיקום הקישור בתוך הטקסט: אם תמצא כי טקסט הוא טוב יותר מתמונה בקריאה לפעולה, או שתמצא לנכון לשלב בין השניים, התחל לבחון את מיקום הקישורים בתוך המייל. אולי תמצא כי המקום הטוב ביותר להכניס את הקישור לדף הנחיתה הוא בתחילת המייל, או שתמצא כי הכי טוב למקם אותו במרכז המייל. הכל תלוי בהרגל הסריקה של הקוראים שלך.

4. קריאה לפעולה בגוף המייל או אחריו, כנ.ב: בכתבה קודמת כבר דיברנו על האפשרות לכתוב נ.ב במייל או להחסיר זאת. אם תמצא לנכון להוסיף נ.ב בסוף המייל, בחן אם שיעור ההמרה הגבוה ביותר של המותג מתרחש כאשר הקריאה מוצבת בנ.ב או כחלק מן הטקסט. אולי, אם הנ.ב כולל קריאה שנייה ומשנית לפעולה הבאה אחרי קריאה ראשונה.

5. הוכחה חברתית או ללא הוכחה חברתית: הוכחה חברתית היא קונספט המביא להתנהגות צרכנית מסוימת. כלומר, צרכנים רבים עלולים להיות מושפעים ממנה ולפעול בהתאם לאותה הוכחה. לכן, אולי תמצא לנכון להביא אלמנטים חברתיים אל המיילים שלך שיוכיחו את התמיכה במותג שלך. קריאות לפעולה המקבלות "לייקים" רבים בפייסבוק או ציוצים רבים בטוויטר, הן קריאות שיקבלו מענה גבוה יותר. בדוק אם ההוכחה החברתית תורמת למיילים השיווקיים שלך.

6. סוג הצעה: סוג ההצעה שאתה שולח במייל השיווקי, ישפיע כמובן על התגובות אליו. הצורה שבה אתה מציג את ההצעה היא הגורם המרכזי בהצעה עצמה. זה לא מה שאתה מציע, אלא איך. בדוק צורות שונות להציע לקהל היעד שלך את המותג, המוצר, השירות ושאר גורמים. בחן איזו צורה מאפשרת לך להגביר את מעגל הלקוחות שלך ולך עם ההצעה המנצחת.

הקריאה לפעולה מורכבת ממגוון אלמנטים שונים. את כל אלה עליך לבחון כדי לוודא שאתה מגיע לקריאה הטובה ביותר שתביא לתוצאות מעולות עבורך. אם הקריאה שלך בולטת, מושכת ומסקרנת, אחרים ילחצו על כפתור ויגשו לדף הנחיתה. עשה את המיטב ותשיג את המיטב.

זקוקים לחברה מקצועית לשיווק באינטרנט שתסייע לכם באמצעות מייל שיווקי?

SocialLead Digital Marketing מנהלת ומפעילה עבור לקוחותיה אסטרטגיות מתקדמות לשיווק באינטרנט.

צרו עמנו קשר עוד היום לקביעת פגישת היכרות ללא עלות וללא התחייבות: 09-7447740

או פשוט למלא פרטים בטופס הנמצא מטה:

כתבות נוספות בסדרה:

1. ניסויים קטנים במיילים שיווקיים המביאים לתוצאות גדולות

2. אילו מרכיבים חשוב לבחון במייל שיווקי?

4. מה חשוב לבדוק לפני השלמת המייל השיווקי?

שיתוף
  • Facebook
  • Google
  • LinkedIn
  • Twitter
  • Pinterest
  • Email
  • Print
בניית מייל שיווקי בקשה להצעת מחיר הנעה לפעולה חברת שיווק באינטרנט חברת שיווק ברשתות חברתיות כתיבה נכונה של מייל שיווקי ניהול בלוג חברה קריאות לפעולה
« הקודם
הבא »
השארת תגובה

ביטול

חיפוש תוכן באתר
פוסטים לאינסטגרם ערוכים ומוכנים בשבילך

להשיג יותר לקוחות, יותר פניות, יותר עוקבים, יותר לייקים

מדריך אינסטגרם להורדה בחינם: חמישה טיפים קלים ליישום מיידי!

90% מהמשתמשים הפעילים באינסטגרם רכשו לפחות פעם אחת שירות או מוצר באינסטגרם! ועם מעל 4 מיליון משתמשי אינסטגרם פעילים בישראל… מאוד חשוב לקפוץ לעגלה הדוהרת הזו ולהתחיל מיד בחיזוק הפרופיל העסקי שלכם באינסטגרם, ולעשות את הצעדים הדרושים להצלחת השיווק שלכם באינסטגרם!

לחצו עכשיו על הקישור והורידו את המדריך שלכם

הדרכות וסדנאות NLP לחברות ולאירגונים

רתמת פעם את כוחו המופלא של ה- NLP כדי להגיע עם הצוות להצלחות יוצאות דופן? טכניקות NLP עוזרות לפתח גישה אפקטיבית ונעימה לבקש בקשות בדרכים מדוייקות ליצירת השפעה ושכנוע על אנשים. כך שצוותים שלומדים טכניקות NLP מצליחים להגיע יחד לתוצאות יוצאות דופן

הדרכות NLP לחברות ולאירגונים
הדרכות NLP לחברות ולאירגונים
תוכן קטלני ליוטיוב - איך לגרום לאנשים לצפות בסרטונים שלך עד הסוף
שפת גוף נכונה מול מצלמה

עקבו אחר ערוץ היוטיוב שלנו

ערוץ היוטיוב שלנו מתעדכן בכל שבוע עם סרטון רלוונטי לקידום השיווק הדיגיטלי שלך: ברשתות החברתיות, במייל תוך שימוש בכלי NLP ליצירת השפעה ושכנוע

להרשמה בחינם למגזין הדיגיטלי על שיווק באינטרנט

רוצה לקבל התראה בכל פעם שכתבה חדשה, טיפים בוידאו, מידע על כנסים, סדנאות וקורסים על שיווק בדיגיטל עולים לאתר או קורים? לחצו על הקישור והירשמו ללא עלות וללא התחייבות

תקנון האתר

תקנון אתר

שתפו את העמוד בפינטרסט
Theme by Pojo.me - WordPress Themes
Powered by WordPress
גלילה לראש העמוד
loading ביטול
Post was not sent - check your email addresses!
Email check failed, please try again
Sorry, your blog cannot share posts by email.
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס