כתבה שלישית בסדרת ניסויים במייל שיווקי.
לא כל מייל שיווקי עובד עבור המותג שלנו. ובאופן כללי יותר, מיילים שיווקיים לא עובדים עבור כל החברות וכל העסקים. אך עלינו לקחת סיכון ולבדוק אם המותג שלנו יכול ליהנות מן היתרונות הרבים שיש למייל השיווקי להציע. עלינו לבחון אם נוכל לנצל את אסטרטגיית השיווק של המיילים ולפתח מערכת יחסים אישית ותדירה יותר עם הלקוחות שלנו ועם קהל היעד שלנו.
כדי להיות בטוחים שהמייל השיווקי שלנו הוא המייל האולטימטיבי עבורינו, עלינו לבחון את האלמנטים המהותיים לנו ביותר כמותג בתוך מייל שיווקי ולבחור את הרכיבים בעלי התוצאות הטובות ביותר.כעת, נראה כיצד לבחון את אחד האלמנטים החשובים ביותר במייל השיווקי עבור המותג שלנו – קריאות לפעולה.
קריאות לפעולה.
1. תמונה או טקסט: קריאות לפעולה הן חלק קריטי ביותר במייל השיווקי. זוהי הסיבה שבגללה קוראים הופכים ללידים ואולי ללקוחות. חשוב בצורה עמוקה על קריאות אפשריות לפעולה ובחן מספר מהן. ניתן למקם את ההנעה לפעולה בטקסט עם קישור או בתמונה, בחר כמובן, את הקריאה לפעולה שמביאה את שיעור ההמרה הגבוה יותר.
2. כפתור קריאה צבע וצורה: אל תתעלם מכפתור הקריאה לפעולה! שים לב לצבע ולצורה ובדוק האם הם מבליטים את הכפתור באופן מירבי. בחן מספר אפשרויות וראה איזה צבע ואיזה צורה מביאים למספר לחיצות גבוה יותר.
3. מיקום הקישור בתוך הטקסט: אם תמצא כי טקסט הוא טוב יותר מתמונה בקריאה לפעולה, או שתמצא לנכון לשלב בין השניים, התחל לבחון את מיקום הקישורים בתוך המייל. אולי תמצא כי המקום הטוב ביותר להכניס את הקישור לדף הנחיתה הוא בתחילת המייל, או שתמצא כי הכי טוב למקם אותו במרכז המייל. הכל תלוי בהרגל הסריקה של הקוראים שלך.
4. קריאה לפעולה בגוף המייל או אחריו, כנ.ב: בכתבה קודמת כבר דיברנו על האפשרות לכתוב נ.ב במייל או להחסיר זאת. אם תמצא לנכון להוסיף נ.ב בסוף המייל, בחן אם שיעור ההמרה הגבוה ביותר של המותג מתרחש כאשר הקריאה מוצבת בנ.ב או כחלק מן הטקסט. אולי, אם הנ.ב כולל קריאה שנייה ומשנית לפעולה הבאה אחרי קריאה ראשונה.
5. הוכחה חברתית או ללא הוכחה חברתית: הוכחה חברתית היא קונספט המביא להתנהגות צרכנית מסוימת. כלומר, צרכנים רבים עלולים להיות מושפעים ממנה ולפעול בהתאם לאותה הוכחה. לכן, אולי תמצא לנכון להביא אלמנטים חברתיים אל המיילים שלך שיוכיחו את התמיכה במותג שלך. קריאות לפעולה המקבלות "לייקים" רבים בפייסבוק או ציוצים רבים בטוויטר, הן קריאות שיקבלו מענה גבוה יותר. בדוק אם ההוכחה החברתית תורמת למיילים השיווקיים שלך.
6. סוג הצעה: סוג ההצעה שאתה שולח במייל השיווקי, ישפיע כמובן על התגובות אליו. הצורה שבה אתה מציג את ההצעה היא הגורם המרכזי בהצעה עצמה. זה לא מה שאתה מציע, אלא איך. בדוק צורות שונות להציע לקהל היעד שלך את המותג, המוצר, השירות ושאר גורמים. בחן איזו צורה מאפשרת לך להגביר את מעגל הלקוחות שלך ולך עם ההצעה המנצחת.
הקריאה לפעולה מורכבת ממגוון אלמנטים שונים. את כל אלה עליך לבחון כדי לוודא שאתה מגיע לקריאה הטובה ביותר שתביא לתוצאות מעולות עבורך. אם הקריאה שלך בולטת, מושכת ומסקרנת, אחרים ילחצו על כפתור ויגשו לדף הנחיתה. עשה את המיטב ותשיג את המיטב.
זקוקים לחברה מקצועית לשיווק באינטרנט שתסייע לכם באמצעות מייל שיווקי?
SocialLead Digital Marketing מנהלת ומפעילה עבור לקוחותיה אסטרטגיות מתקדמות לשיווק באינטרנט.
צרו עמנו קשר עוד היום לקביעת פגישת היכרות ללא עלות וללא התחייבות: 09-7447740
או פשוט למלא פרטים בטופס הנמצא מטה:
כתבות נוספות בסדרה:
1. ניסויים קטנים במיילים שיווקיים המביאים לתוצאות גדולות