רעיונות לסטורי עסקי מוצלח לאינסטגרם
השארת תגובה
לפני שתצללו פנימה לרעיונות עצמם, רציתי לספר לכם מדוע כדאי לכם להשקיע בסטורי העסקי שלכם, ולוודא שתתמידו בשיתוף לסטורי מדי יום, או לכל הפחות 3-4 פעמים בשבוע.
הסטורי באינסטגרם מאפשר לך להגיע לקהל שבדרך כלל יהיה לך יותר קשה להגיע אליו דרך הפיד, שם יש סינון אגרסיבי של האלגוריתם של אינסטגרם שמאפשר לך חשיפה מועטה מאוד יחסית לסטורי!
מה עוד מעבר לחשיפה הסטורי נותן לעסק שלך:
ועכשיו שברור כמה זה כדאי, יכול להיות שחולפת לך מחשבה: "סבבה, אבל מה לעזאזל כדאי לפרסם בסטורי הזה?" אז הנה עשרה רעיונות שיהפכו את יצירת הסטורי שלך לקלי קלות! אני מזמינה אותך לצלול פנימה ולבחור מה שמתאים לך ולעסק שלך:
לא משנה מה העיסוק שלך, לכל תחום יש שגרה יומית שמעידה על המקצועיות ועל המומחיות שלך! וכשמעלים בכל יום את השגרה היומית, ולפעמים זה לא ממש העיסוק שלך, אלא מה שגורם לך להתמלא באנרגיה ומוטיבציה, והופך אותך להרבה יותר… מצליח, יעיל, אפקטיבי, פעיל, אמיץ! זה מעורר השראה באנשים וגורם להם לרצות גם לעשות כמוך, ועם הזמן, הם פשוט ירצו ללמוד ממך, או לקבל ממך שירותים, לקנות ממך מוצרים, פשוט כי נבנית מערכת יחסים של אמון, סמכות והערכה.
לא לגמרי ברור למה אבל אנשים ממש אוהבים לצפות בשגרת היום של מישהו אחר, אבל – זה עובד! והיי, אני אוהבת את זה, וכראה שגם אותך זה מעניין… בפרט אם מדובר בשגרה בנושא/תחום שמדבר אליך:
שגרת הבוקר שלך
שגרת הערב שלך
שגרת האימונים שלך
שגרת הבריאות שלך
שגרת ניהול משק הבית
שגרת בישול/הכנת מזון
שגרת טיפוח עור הפנים שלך
שגרת האיפור היומיומי שלך
הרשימה הזו יכולה להיות אינסופית – נכון? ובהתאם לתחום שלך ולאישיות שלך, ניתן לבחור איזה דגש של שגרה יומית בא לך לשתף בסטורי העסקי שלך בפייסבוק.
מי לא אוהב אתגר טוב? נתחיל באתגר דלי המים הויראלי והשטותי להחריד, שכולנו נהננו להשתתף בו! ועד לאתגרים שמטרתם לשפר משהו שהרבה אנשים רוצים לשפר בעצמם:
אתגר שיפור השיווק הדיגיטלי לעסק ב – 30 יום
אתגר שיפור הביטחון העצמי ב – 10 ימים
אתגר טיפוח ב – 30 יום
אתגר ירידה במשקל ב – 30 יום
אתגר שיפור כושר ב – 30 יום
אתגר אהבה עצמית
אתגר הכנת אוכל בריא
והדימיון שלך יכול לייצר אינספור אתגרים לכל עונה ולכל עיסוק, עם דיוק לקהל שחשוב לך למגנט אליך! אתגרים בונים מערכת יחסים עם סמכות מאוד מאוד חזקה, ורצון עז להמשיך להיות בקשר! סבירות רבה שבתום האתגר, וככל שיהיה ארוך יותר הסיכויים עולים, להמיר חלק גדול מהמשתתפים באתגר ללקוחות.
הסטורי לא מאפשר להיכנס להדרכות עומק, מה שכן ניתן לתת הדרכה של 15-60 שניות, של משהו מאוד ספציפי שיכול ליצור שינוי אמיתי. וזה נכון לגבי כל תחום!
הדרכה על איך לסדר את התלתלים בבוקר
הדרכה על איך להכין אוכל לעבודה
הדרכה על איזה שיק ישמור אתכם ערניים ומפוקסים
הדרכה על איך לצייר…
הדרכה על איך לשחרר כאב…
הדרכה על איך לשפר טכניקה של…
ויש אינספור רעיונות להדרכות אותן ניתן להעביר באמצעות סרטון קצר בו אתם מדברים, או סרטון אנימציה בתוכנת עריכה פשוטה או עיצוב בקנבה של מספר הסברים עם תמונות… מה שתרצו העיקר שיהיה נושא שנוגע להרבה אנשים בקהל שלכם ושההדרכה באמת מספקת ערך אמיתי, שיבנה אמון בכם!
זה נשמע קצת מוזר… אבל אנשים אוהבים לצפות בסקירת מוצרים בסטורי! אנחנו שמנו סקירות מגניבות של מוצרים בסטורי ללקוחות שלנו, וזה הוביל להרבה שאלות ופניות לרכישת המוצר, גם אם אין 10,000 עוקבים, ועדיין אין אפשרות לשתול קישור בסטורי, אנשים שואלים בהודעה פרטית באינסטגרם, ולשם אפשר לשלוח את הקישור הישיר לרכישת המוצר, אם יש לכם מעל 10,000 עוקבים, אז בכלל אפשר להפנות לרכישת המוצר באתר שלכם, או באמצעות קוד שותפים.
אנשים צמאים לידע, צמאים למישהו מומחה שיענה להם על שאלות, בעיות, הרהורים שמטרידים אותם… נכון? בכל מיני תחומים, אז מה אפשר לעשות?
תשאלו בסטורי: "על מה הייתם רוצים להתייעץ אתי?" ותכתבו מעל בטקסט: אתם שואלים – אני עונה בוידאו!
ותכינו סרטנים קצרים בהם אתם עונים לשואלים ונותנים להם עצה. זה יכול להיות תשובה ביוטיוב, בפייסבוק או ב – IGTV ואז מכינים סטורי, מתייגים את השואל וכותבים – התשובה שלך בערוץ היוטיוב שלי או בפייסבוק שלי, ומפנים את הקהל לראות איך ענית ל… אנשים ישמחו לשאול בעצמם גם, על מנת לקבל תשובה…
אנשים מאוד אוהבים לראות בסטורי מוצרים שאנשים אחרים אוהבים, החל ממוצרים פיזיים: כמו חטיף חלבון שאהבת, שייק שאהבת, מכנס אימונים שאהבת, או מוצר דיגיטלי, כמו אפליקציה ששינתה לך את החיים או הקלה על הצלחת העסק, השיווק או מה שזה לא יהיה.
מוצרים שאתם ממש ממש אוהבים, ומרגישים שיש להם ערך מיוחד – שתפו בסטורי, אנשים יוקירו לכם תודה, ואם יש לכם חשבון עסקי עם מעל 10,000 עוקבים, תוכלו לשלב קוד אפיליאייט למוצר. רצוי ואף מומלץ להפנות אנשים בקישור להורדת אפליקציה או לרכישת מוצרים, פשוט משום שאנשים עושים את זה ומעריכים את זה.
מציצנות ורכילות טבועות בטבע האנושי, אולי זו לא תכונה שאנשים מתגאים בה, אבל היא אנושית ולחלוטין וקיימת במידה זו או אחרת כמעט בכולם!
לכן אם תשתפו רגעים מהחיים שלכם, אנשים ישמחו להסתכל, להגיב, ולפעמים אפילו לשתף!
רגע מטיול עם הכלב
רגע ממשחק עם הילד
רגע במטבח שלך
הצצה למגירה/ארון שלך
הצצה לסלון שלך
הצצה למשרד/חדר העבודה שלך
טיול שלך בטבע בארץ או בחו"ל
צניחה חופשית/צלילה/טיפוס או כל ספורט אתגרי
והחיים של כולנו מלאים ברגעים מסקרנים, רק תחשבו איך לעצב אותם יפה לאינסטגרם, כך שאנשים יתרגשו יחד אתכם…
תנו כל יום הצצה לעוד משהו שמתרחש מאחורי הקלעים, ושזה חלק מהסיבה להצלחה שלך, או למוטיבציה שלך, או להשראה שלך…
דברים שמתרחשים במשרד, בישיבות, בחדרי חדרים של התכנון של העסק שלך… תנו הצצה, הבזק קצר לדברים המגניבים שקורים שם…
ההומור שלכם, ההרגל שלכם: שותים כוסית אחרי כל סגירת עסקה גדולה, יושבים לקפה לסיעור מוחות, שותים שייק מעורר ומפקס לפני פגישה, הריקוד/הכיף (Hi FiVE)/המחווה/המשפט שאתם אומרים בכל פעם שאתם רוצים להעצים מישהו או לשמוח יחד.
תנסו לתמצת את הדברים שלכם, הרעיונות שלכם, התוכן שלכם לכדי משפטי השראה, אם אין לכם כאלה, קחו מהגדולים: אלברט איינשטיין, פיקאסו, סטיב ג'ובס, מייקל ג'ורדן – מי שתרצו! ציטוטים מעוררי השראה תמיד יזכו לאהבה, ואם יש לכם עוד איזה משפט קצר ורלוונטי לחבר לזה – עוד יותר טוב, כמובן שרצוי שזה יהיה על רקע מאוד מחבר כמו שקיעה, זריחה, פסגה או צבעים מושכים…. על מנת שאנשים יתחברו ויגיבו.
עכשיו אתם בטח חושבים על עוגת שוקולד או פיצה מושחתת… אבל אפשר לתת את המתכון המושלם:
לזוגיות מוצלחת
לבריאות איתנה
לעיצוב המטבח המושלם
להורות מושלמת
לניהול עובדים
לאירגון אירוע עסקי
או לכל דבר שקשור לעיסוק שלכם ואתם יכולים לתמצת בכמה משפטים את המתכון המושלם – מה הרכיבים הדרושים, אם כדאי להקפיץ, לאפות או לצנן… על מנת שהמתכון יצליח 🙂
עכשיו כשיש לך את כל הסיבות למה זה חשוב וכדאי, שלל רעיונות שיכולים להספיק לשנה שלמה! כל מה שנשאר זה להתחיל להעלות סטורי באינסטגרם כל יום, ואם הסתבכת עם הקטע הטכני, אני ממליצה לך לצפות עכשיו בסרטון הזה:
סושיאל ליד מספקת שירותי ניהול השיווק הדיגיטלי לחברות ולאירגונים, שיווק ברשתות חברתיות, שיווק במייל, עמודי נחיתה, עריכת סרטונים קלילים, בניית אתרי אינטרנט וכל מה שקשור בהנעת תנועה במדיה הדיגיטלית והמרתה ללידים וללקוחות, לקבלת הצעת מחיר, השאירו פרטים עכשיו: