11 רעיונות מבריקים לכתיבת פוסטים עסקיים מדוייקים בפיד של אינסטגרם
השארת תגובה
לפני שתצללו פנימה לרעיונות עצמם, רציתי לספר לכם מדוע כדאי לכם להשקיע באינסטגרם העסקי שלכם, ולוודא שתתמידו בשיתוף לפיד מדי יום, או לכל הפחות 3-4 פעמים בשבוע.
אינסטגרם כבר מזמן הפכה להיות רשת חברתית במיינסטרים של השיווק העסקי! מה היתרונות בניהול חשבון אינסטגרם עסקי ופעיל באינסטגרם:
ועכשיו ברור שכדאי לפעול באינסטגרם בצורה מעניינת, מרגשת, סוחפת – כדי לגרום לקהל היעד שלך להבחין במותג, בחברה או בעסק שלך, כנראה עכשיו חולפת לך מחשבה: "סבבה, אבל מה לעזאזל כדאי לפרסם באינסטגרם הזה?" אז הנה אחד עשר רעיונות שיהפכו את כתיבת הפוסטים שלך לברורה ופשוטה יותר! אני מזמינה אותך לצלול פנימה ולבחור מה שמתאים לך ולעסק שלך, בהמשך אני אציע לך עזרה נוספת שווה במיוחד, אז כדאי לקרוא בעיון רב:
לכל נותן שירות יש עולם תוכן עשיר והמון ידע, הדרכות קצרות בוידאו בונות את סמכות הידע והשליטה שלך בתחום שלך, בונות את אמון העוקבים ביכולות שלך או של החברה שלכם, זו דרך מצויינת לגרום ללקוחות לרצות לפנות אליכם לקבלת השירות שלכם.
כולם מדברים על יצירת תכנים שמגלים מה קורה מאחורי הקלעים… אבל כשאני אומרת את זה, תמיד שואלים אותי: "למה הכוונה מאחורי הקלעים?" אז הנה רעיון ראשון, העלו תמונות של שולחן העבודה שלכם, של אזור העבודה שלכם, של חדר הישיבות, של המקום שבו הקסם קורה. אתם יכולים אפילו לפרט מה יש לכם בסביבתכם מבחינת תוכנות שאתם משתמשים בהם, עזרים, כלים, חומרים, כל דבר שבעזרתו אתם מייצרים את קסם השירות שלכם.
פוסטים מעולים לאינסטגרם הם פוסטים בהם אתם מעבירים את הזרקור לאנשי הצוות שלכם, אפשר להציג כל פעם איש צוות אחר, לספר מה תפקידו, מה הייחוד שלו, מה התחביבים שלו, מצבו המשפחתי, מה סדרת הנטפליקס החביבה עליו, על איזה ספר הוא ממליץ… וכיו"ב הזווית האישית של אנשי הצוות מחברת את הקהל שלכם לעסק ולמותג שלכם ברמה חדשה. זו אחת הדרכים היעילות ביותר לבנות אמון, סמכות ולייק דיגיטלי.
עוד רגע יגיעו מבצעי ה "בלאק פריידי" לאחר מכן תוכלו להעלות מבצעים לכבוד חנוכה, סוף שנה, לרגל התחלת השנה החדשה… אחר כך יהיה לנו את טו בשבט, פורים, גשם, סופה – כל עניין כזה הוא הזדמנות להעלות לאינסטגרם עם "הזדמנות מיוחדת לרגל ה "בלאק פריידיי" הצעה משתלמת במיוחד! חנוכה "מאירים לכם את החג" עם הצעה מעניינת לסוף שנה "לוח תכנון שנתי" ועוד ועוד ועוד. תמיד יש משהו שקורה, שהופך לשיחה ואנחנו יכולים לרכב על הגל ולהציע את השירות שלנו כחלק מהלך הרוחות…
אחת לכמה זמן ניתן לקיים ראיון עם מומחה בנישה שלכם, לאו דווקא ממש קולגה, אלא עיסוק משלים לשלכם, צרו סט שאלות קבוע פחות או יותר ובכל פעם העלו ראיון עם מומחה אחר. תוכן שיעלה אצלכם בפיד וגם אצלם, וכך העוקבים שלכם יחשפו גם אליו והעוקבים של אותו מומחה יחשפו אליכם – שיתוף פעולה שיכול לתת ערך לעוקבים של שניכם, ולהניב הגדלת העוקבים לשניכם.
לכל מותג יש את הערכים שהוא מחובר אליהם, אחת לכמה זמן העלו ציטוט מעורר השראה והוסיפו טקסט מרגש שיחבר את העוקבים אליכם יותר וגם ישיג לכם עוקבים חדשים שיזדהו עם רוח המותג וירצו להתחבר. עם כל השליליות שרצה ברשת, כמה מילים חמות וטובות יכולות להיות משב רענן בפיד של העוקבים שלכם ואנשים שהתחום שלכם רלוונטי עבורם.
אתגרים שרצים ברשת – אחת לכמה זמן עולה איזה אתגר משעשע שכל מותג מוצא את רלוונטיות האתגר אליו. תהיו יצירתיים, תשקיעו זמן ומאמץ – כי האתגרים האלה סוחפים המון אנשים ויכולים להיות הזדמנות לקפיצה ברלוונטיות התוכן שלכם! אלו יכולים להיות הפוסטים שפתאום יזניקו את חשבון האינסטגרם שלכם למקום שלא ציפיתם… דווקא התוכן הכי פשוט קשור לכאורה, יכול פתאום ליצור את השינוי!
בהתאם לאופי העיסוק שלכם תוכלו להשתמש בהאשטגים יומיים למשל #יוםשלישיפעמייםכיטוב #חמישישמח #יוםרביעיהגדול #יוםרשעון #שני_בשבוע ועוד ועוד… האשטגים גנריים אבל בדרך כלל מייצרים הרבה חשיפה לפוסט רק בגלל האשטג קטן…
כמובן שתוכן הפוסט צריך להתייחס לאופי ההאשטג – אם יש איזו דוגמה למשהו פחות נעים ביום ראשון בכיף אפשר לשים האשטג #יוםרשעון, אם יש איזה סיפור של הצלחה כפולה ומכופלת ביום שלישי, זה ממש אחלה לשים #יוםשלישיפעמיים כי טוב, ואפילו בכמה ואריאציות #שלישי_פעמיים_כי_טוב ועוד…
וכשאני אומרת פספוסים הכוונה לפספוסים קלים…. לא לאיזה מייל זועם של לקוח לא מרוצה או איזו תביעה משפטית… טעות נפוצה שיכולה לקרות בסביבת העבודה שלכם. להודות בטעות זה אנושי ויגרום לעוקבים להזדהות ולחבב אתכם יותר.
דוגמה לפספוסים קלים… אם אתם חברת שיווק דיגיטלי, שגיאת כתיב קטנטנה שכמעט שלחתם במייל ויכלה ממש לבאס לכם את היום… והכי חשוב להציג איך תיקנתם ואיך הכל בסופו של דבר הסתדר, אבל ההודאה בטעות קלה, היא אנושית, היא מקרבת וככל הנראה תוביל לתגובות וחיבה מהעוקבים שלכם על האותנטיות….
יש עוד הרבה רעיונות לפוסטים שמייצרים תוצאות מעולות באינסטגרם, ואנחנו נמשיך להעלות לכאן תכנים עם רעיונות נוספים לפוסטים שמניבים עוקבים, לייקים ובעיקר לידים ומכירות באינסטגרם, וכבר הכנו עבורך את מטמון הפוסטים
לאינסטגרם, שזה קובץ עם 30 תכנים כתובים ומוכנים לשימושך בעלות של פחות משקל לפוסט! הפרטים המלאים על מטמון הפוסטים בקישור הבא:
https://bit.ly/Sociallead_Matmon_story
סושיאל ליד מספקת שירותי ניהול השיווק הדיגיטלי לחברות ולאירגונים, שיווק ברשתות חברתיות, שיווק במייל, עמודי נחיתה, עריכת סרטונים קלילים, בניית אתרי אינטרנט וכל מה שקשור בהנעת תנועה במדיה הדיגיטלית והמרתה ללידים וללקוחות, לקבלת הצעת מחיר, השאירו פרטים עכשיו: