• Facebook
  • Twitter
  • Google+
  • YouTube
  • LinkedIn
  • Pinterest
  • Contact
קידום בפייסבוק | קידום בגוגל | קידום עסקים |
  • שיווק באינטרנט
  • בלוג שיווק בדיגיטל
  • קורסים מקצועיים
  • רשתות חברתיות
    • פייסבוק
    • קידום באינסטגרם
    • קידום ביוטיוב
  • צור קשר
  • שיווק באינטרנט
  • בלוג שיווק בדיגיטל
  • קורסים מקצועיים
  • רשתות חברתיות
    • פייסבוק
    • קידום באינסטגרם
    • קידום ביוטיוב
  • צור קשר
קידום בפייסבוק | קידום בגוגל | קידום עסקים |
  • שיווק באינטרנט
  • בלוג שיווק בדיגיטל
  • קורסים מקצועיים
  • רשתות חברתיות
    • פייסבוק
    • קידום באינסטגרם
    • קידום ביוטיוב
  • צור קשר
  • שיווק באינטרנט
  • בלוג שיווק בדיגיטל
  • קורסים מקצועיים
  • רשתות חברתיות
    • פייסבוק
    • קידום באינסטגרם
    • קידום ביוטיוב
  • צור קשר
11 רעיונות מבריקים לכתיבת פוסטים עסקיים מדוייקים בפיד של אינסטגרם
ראשי » שיווק באינטרנט » 11 רעיונות מבריקים לכתיבת פוסטים עסקיים מדוייקים בפיד של אינסטגרם

11 רעיונות מבריקים לכתיבת פוסטים עסקיים מדוייקים בפיד של אינסטגרם

15 בנובמבר 2021 7:38 אין תגובות Irit davidson

מותאם לעסקים נותני שירות B2B וגם B2C

פוסט עסקי מוצלח באינסטגרם

רעיונות לכתיבת פוסט באינסטגרם

לפני שתצללו פנימה לרעיונות עצמם, רציתי לספר לכם מדוע כדאי לכם להשקיע באינסטגרם העסקי שלכם, ולוודא שתתמידו בשיתוף לפיד מדי יום, או לכל הפחות 3-4 פעמים בשבוע.

אינסטגרם כבר מזמן הפכה להיות רשת חברתית במיינסטרים של השיווק העסקי! מה היתרונות בניהול חשבון אינסטגרם עסקי ופעיל באינסטגרם:

  1. יש בישראל 4 מיליון משתמשים פעילים באינסטגרם, מרביתם מעל גיל 22!
  2. אנשים מבלים באינסטגרם שלהם כשעה ביום
  3. יותר אנשים מבצעים רכישות דרך אינסטגרם, של מוצרים ושירותים. מרבית משתמשי אינסטגרם בישראל ביצעו רכישה דרך אינסטגרם לפחות פעם אחת.

ועכשיו ברור שכדאי לפעול באינסטגרם בצורה מעניינת, מרגשת, סוחפת – כדי לגרום לקהל היעד שלך להבחין במותג, בחברה או בעסק שלך, כנראה עכשיו חולפת לך מחשבה: "סבבה, אבל מה לעזאזל כדאי לפרסם באינסטגרם הזה?" אז הנה אחד עשר רעיונות שיהפכו את כתיבת הפוסטים שלך לברורה ופשוטה יותר! אני מזמינה אותך לצלול פנימה ולבחור מה שמתאים לך ולעסק שלך, בהמשך אני אציע לך עזרה נוספת שווה במיוחד, אז כדאי לקרוא בעיון רב:

1. שאילת שאלות

שאלות באינסטגרם
  1. זו דרך מעולה לתת לעוקבים שלכם הזדמנות לשתף את המחשבות והדעות שלהם על כל נושא כמעט. התשובות שלהם יוכלו לסייע לכם להעלות תכנים יותר טובים בעתיד, ואם תשאלו את השאלה הנכונה תוכלו אפילו לשפר או לייעל משהו בשירות שלכם.

2. הדרכות וידאו קצרות

הדרכות וידאו קצרות באינסטגרם

לכל נותן שירות יש עולם תוכן עשיר והמון ידע, הדרכות קצרות בוידאו בונות את סמכות הידע והשליטה שלך בתחום שלך, בונות את אמון העוקבים ביכולות שלך או של החברה שלכם, זו דרך מצויינת לגרום ללקוחות לרצות לפנות אליכם לקבלת השירות שלכם.

3. מאחורי הקלעים

רעיונות לסטורי עסקי לאינסטגרם

כולם מדברים על יצירת תכנים שמגלים מה קורה מאחורי הקלעים… אבל כשאני אומרת את זה, תמיד שואלים אותי: "למה הכוונה מאחורי הקלעים?" אז הנה רעיון ראשון, העלו תמונות של שולחן העבודה שלכם, של אזור העבודה שלכם, של חדר הישיבות, של המקום שבו הקסם קורה. אתם יכולים אפילו לפרט מה יש לכם בסביבתכם מבחינת תוכנות שאתם משתמשים בהם, עזרים, כלים, חומרים, כל דבר שבעזרתו אתם מייצרים את קסם השירות שלכם.

4. שימוש בלקוחות המותג או העסק

UGC שימוש לקוחות המותג במוצרים ובשירותים שלך
  1. בטח כבר נתקלתם במושג UGC שפירושו User Generated Content ומשמעותו: תכנים שלקוחות המותג או העסק מעלים. כשלקוחות שלכם מתייגים את המותג שלכם באינסטגרם ומשוויצים בתוצרי השירות שלכם, זה הזמן לייצר צילום מסך של התוכן ולהעלות תוכן אצלכם שמודה ללקוח/ה על המשוב, חשוב לתייג את הלקוח את המותג/העסק ובנוסף לצרף צילום מסך, ברגע שאתם מתוייגים בפוסט זו ההזדמנות לשתף את זה גם לסטורי שלכם ולתייג את הלקוח/המותג גם בסטורי, פוסטים כאלה מייצרים באזז מעולה, שאלות, פניות, לידים ומכירות!

5. זרקור לצוות

זרקור לצוות

פוסטים מעולים לאינסטגרם הם פוסטים בהם אתם מעבירים את הזרקור לאנשי הצוות שלכם, אפשר להציג כל פעם איש צוות אחר, לספר מה תפקידו, מה הייחוד שלו, מה התחביבים שלו, מצבו המשפחתי, מה סדרת הנטפליקס החביבה עליו, על איזה ספר הוא ממליץ… וכיו"ב הזווית האישית של אנשי הצוות מחברת את הקהל שלכם לעסק ולמותג שלכם ברמה חדשה. זו אחת הדרכים היעילות ביותר לבנות אמון, סמכות ולייק דיגיטלי.

6. לא לפספס את לוח השנה!

רעיונות לפוסטים על ציר הזמן

עוד רגע יגיעו מבצעי ה "בלאק פריידי" לאחר מכן תוכלו להעלות מבצעים לכבוד חנוכה, סוף שנה, לרגל התחלת השנה החדשה… אחר כך יהיה לנו את טו בשבט, פורים, גשם, סופה – כל עניין כזה הוא הזדמנות להעלות לאינסטגרם עם "הזדמנות מיוחדת לרגל ה "בלאק פריידיי" הצעה משתלמת במיוחד! חנוכה "מאירים לכם את החג" עם הצעה מעניינת לסוף שנה "לוח תכנון שנתי" ועוד ועוד ועוד. תמיד יש משהו שקורה, שהופך לשיחה ואנחנו יכולים לרכב על הגל ולהציע את השירות שלנו כחלק מהלך הרוחות…

7. "הכה את המומחה"

ראיונות עם מומחים בנישה שלך

אחת לכמה זמן ניתן לקיים ראיון עם מומחה בנישה שלכם, לאו דווקא ממש קולגה, אלא עיסוק משלים לשלכם, צרו סט שאלות קבוע פחות או יותר ובכל פעם העלו ראיון עם מומחה אחר. תוכן שיעלה אצלכם בפיד וגם אצלם, וכך העוקבים שלכם יחשפו גם אליו והעוקבים של אותו מומחה יחשפו אליכם – שיתוף פעולה שיכול לתת ערך לעוקבים של שניכם, ולהניב הגדלת העוקבים לשניכם.

8. השראה

ציטוטים מעוררי השראה

לכל מותג יש את הערכים שהוא מחובר אליהם, אחת לכמה זמן העלו ציטוט מעורר השראה והוסיפו טקסט מרגש שיחבר את העוקבים אליכם יותר וגם ישיג לכם עוקבים חדשים שיזדהו עם רוח המותג וירצו להתחבר. עם כל השליליות שרצה ברשת, כמה מילים חמות וטובות יכולות להיות משב רענן בפיד של העוקבים שלכם ואנשים שהתחום שלכם רלוונטי עבורם.

9. אתגרים שרצים ברשת

רץ ברשת אתגרי אינסטגרם

אתגרים שרצים ברשת – אחת לכמה זמן עולה איזה אתגר משעשע שכל מותג מוצא את רלוונטיות האתגר אליו. תהיו יצירתיים, תשקיעו זמן ומאמץ – כי האתגרים האלה סוחפים המון אנשים ויכולים להיות הזדמנות לקפיצה ברלוונטיות התוכן שלכם! אלו יכולים להיות הפוסטים שפתאום יזניקו את חשבון האינסטגרם שלכם למקום שלא ציפיתם… דווקא התוכן הכי פשוט קשור לכאורה, יכול פתאום ליצור את השינוי!

10. שימוש בהאשטגים יומיים

האשטג יומי

בהתאם לאופי העיסוק שלכם תוכלו להשתמש בהאשטגים יומיים למשל #יוםשלישיפעמייםכיטוב #חמישישמח #יוםרביעיהגדול #יוםרשעון #שני_בשבוע ועוד ועוד… האשטגים גנריים אבל בדרך כלל מייצרים הרבה חשיפה לפוסט רק בגלל האשטג קטן…
כמובן שתוכן הפוסט צריך להתייחס לאופי ההאשטג – אם יש איזו דוגמה למשהו פחות נעים ביום ראשון בכיף אפשר לשים האשטג #יוםרשעון, אם יש איזה סיפור של הצלחה כפולה ומכופלת ביום שלישי, זה ממש אחלה לשים #יוםשלישיפעמיים כי טוב, ואפילו בכמה ואריאציות #שלישי_פעמיים_כי_טוב ועוד…

11. פספוסים

פוסט פספוסים

וכשאני אומרת פספוסים הכוונה לפספוסים קלים…. לא לאיזה מייל זועם של לקוח לא מרוצה או איזו תביעה משפטית… טעות נפוצה שיכולה לקרות בסביבת העבודה שלכם. להודות בטעות זה אנושי ויגרום לעוקבים להזדהות ולחבב אתכם יותר.
דוגמה לפספוסים קלים… אם אתם חברת שיווק דיגיטלי, שגיאת כתיב קטנטנה שכמעט שלחתם במייל ויכלה ממש לבאס לכם את היום… והכי חשוב להציג איך תיקנתם ואיך הכל בסופו של דבר הסתדר, אבל ההודאה בטעות קלה, היא אנושית, היא מקרבת וככל הנראה תוביל לתגובות וחיבה מהעוקבים שלכם על האותנטיות….

כל הכתבה בסרטון יוטיוב עם כמה דגשים נוספים - שווה צפיה עכשיו

יש עוד הרבה רעיונות לפוסטים שמייצרים תוצאות מעולות באינסטגרם, ואנחנו נמשיך להעלות לכאן תכנים עם רעיונות נוספים לפוסטים שמניבים עוקבים, לייקים ובעיקר לידים ומכירות  באינסטגרם, וכבר הכנו עבורך את מטמון הפוסטים
לאינסטגרם, שזה קובץ עם 30 תכנים כתובים ומוכנים לשימושך בעלות של פחות משקל לפוסט! הפרטים המלאים על מטמון הפוסטים בקישור הבא:

https://bit.ly/Sociallead_Matmon_story

מטמון הפוסטים לאינסטגרם

סושיאל ליד מספקת שירותי ניהול השיווק הדיגיטלי לחברות ולאירגונים, שיווק ברשתות חברתיות, שיווק במייל, עמודי נחיתה, עריכת סרטונים קלילים, בניית אתרי אינטרנט וכל מה שקשור בהנעת תנועה במדיה הדיגיטלית והמרתה ללידים וללקוחות, לקבלת הצעת מחיר, השאירו פרטים עכשיו:

אם אהבת אולי תאהבי גם כתבות נוספות באתר

8 עובדות מעניינות וחשובות על רילס של אינסטגרם

11 רעיונות מבריקים לכתיבת פוסטים עסקיים מדוייקים בפיד של אינסטגרם

רעיונות לתוכן אטרקטיבי ברשתות החברתיות

שיתוף
  • Facebook
  • Google
  • LinkedIn
  • Twitter
  • Pinterest
  • Email
  • Print
« הקודם
הבא »
השארת תגובה

ביטול

חיפוש תוכן באתר
פוסטים לאינסטגרם ערוכים ומוכנים בשבילך

להשיג יותר לקוחות, יותר פניות, יותר עוקבים, יותר לייקים

מדריך אינסטגרם להורדה בחינם: חמישה טיפים קלים ליישום מיידי!

90% מהמשתמשים הפעילים באינסטגרם רכשו לפחות פעם אחת שירות או מוצר באינסטגרם! ועם מעל 4 מיליון משתמשי אינסטגרם פעילים בישראל… מאוד חשוב לקפוץ לעגלה הדוהרת הזו ולהתחיל מיד בחיזוק הפרופיל העסקי שלכם באינסטגרם, ולעשות את הצעדים הדרושים להצלחת השיווק שלכם באינסטגרם!

לחצו עכשיו על הקישור והורידו את המדריך שלכם

הדרכות וסדנאות NLP לחברות ולאירגונים

רתמת פעם את כוחו המופלא של ה- NLP כדי להגיע עם הצוות להצלחות יוצאות דופן? טכניקות NLP עוזרות לפתח גישה אפקטיבית ונעימה לבקש בקשות בדרכים מדוייקות ליצירת השפעה ושכנוע על אנשים. כך שצוותים שלומדים טכניקות NLP מצליחים להגיע יחד לתוצאות יוצאות דופן

הדרכות NLP לחברות ולאירגונים
הדרכות NLP לחברות ולאירגונים
תוכן קטלני ליוטיוב - איך לגרום לאנשים לצפות בסרטונים שלך עד הסוף
שפת גוף נכונה מול מצלמה

עקבו אחר ערוץ היוטיוב שלנו

ערוץ היוטיוב שלנו מתעדכן בכל שבוע עם סרטון רלוונטי לקידום השיווק הדיגיטלי שלך: ברשתות החברתיות, במייל תוך שימוש בכלי NLP ליצירת השפעה ושכנוע

להרשמה בחינם למגזין הדיגיטלי על שיווק באינטרנט

רוצה לקבל התראה בכל פעם שכתבה חדשה, טיפים בוידאו, מידע על כנסים, סדנאות וקורסים על שיווק בדיגיטל עולים לאתר או קורים? לחצו על הקישור והירשמו ללא עלות וללא התחייבות

תקנון האתר

תקנון אתר

שתפו את העמוד בפינטרסט
Theme by Pojo.me - WordPress Themes
Powered by WordPress
גלילה לראש העמוד
loading ביטול
Post was not sent - check your email addresses!
Email check failed, please try again
Sorry, your blog cannot share posts by email.
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס