8 עובדות מעניינות וחשובות על רילס של אינסטגרם
השארת תגובה
אמנם אינסטגרם היא פלטפורמה אחת, אבל עבור מנהלי שיווק ומשווקים, יצירת תוכן לאינסטגרם יכול להיות כאב ראש לא קטן… זה התחיל מהפיד, ואליו הצטרפו סרטוני ה – IGTV ואז הצטרף הסטורי ועכשיו גם הרילס.
בטוח שכבר בא לך לוותר על התענוג בכלל… אבל רגע, לא כל כך מהר! עם מיליארד עוקבים פעילים בחודש, אינסטגרם זו זירה שחובה עלינו כמשווקים לפעול בה בעקביות! והשחקן האחרון שהצטרף, הרילס, הרבה משווקים מפספסים לגמרי את החשיבות שלו ומדלגים ישירות לפיד ולסטורי, ואולי מעלים משהו ל – IGTV כשיש להם בסל איזה סרטון ארוך מדקה…
אז שימו לב לכמה עובדות מאוד מעניינות וחשובות על רילס ותתחילו לתכנן את האסטרטגיה שלכם גם לשם.
כשאנחנו מעלים סרטון לרילס הוא יזכה להרבה יותר חשיפות מאשר סרטון שעולה לפיד של אינסטגרם, ולא רק החשיפות רבות יותר אלא גם במספרים וגם באחוזים המעורבות עם פיסות התוכן שעולות לרילס היא הרבה יותר גדולה מאשר סרטונים או תמונות שעולים לפיד. ואחרי כל ההשקעה ביצירת תוכן, לא חבל לקבל כמות קטנה יותר של חשיפות?
יש אפשרות לשתף כל סרטון שעולה לרילס גם לפיד, ואפילו לבחור תמונה ולחתוך אותה כך שזה יראה טוב בפיד. המשמעות של זה היא הגדלה נוספת של החשיפות, כיוון שאז הסרטון שלכם יופיע בשני פידים שונים של אינסטגרם, הפיד הראשי והפיד של הרילס, ושוב כמות החשיפות שלכם עולה.
זה כבר מזמן ידוע שניתן ליצור פיד מוצרים גם באינסטגרם כמו בפייסבוק ובגוגל, ולתייג את המוצרים בפוסטים שלכם באינסטגרם. גם ברילס תוכלו לתייג מוצרים ואנשים יוכלו ללמוד יותר על המוצרים ואפילו להיכנס ולרכוש מוצרים מכם ישירות מהרילס, באמצעות הודעה פרטית או מעבר ישירות לעמוד המוצר.
אנשים יכולים למצוא את הרילס שיצרתם ב- 4 מקומות שונים בפלטפורמה של אינסטגרם: בחיפוש של אינסטגרם עולים גם תכנים של רילס, בפיד של הרילס, כשאנשים מחפשים מוסיקה לתוכן שלהם הם רואים איזה תכנים נעשו לאחרונה עם המוסיקה הזו וכך גם משם אנשים יכולים לגלות את התוכן שיצרתם, ולבסוף באמצעות ההאשטגים שתטמיעו בטקסט של הסרטון. זה מגביר משמעותית את הסיכוי שקהל היעד שלכם ימצא את התוכן שיצרתם.
זה ידוע שרילס פותחה על ידי אינסטגרם כדי לתת תשובה ניצחת לטיק טוק שצמחה ופרחה במהירות ואיימה להוות תחליף לקהל הצעיר של אינסטגרם, אז בכדי למשוך את הקהל הצעיר העלו את הרילס עם אפשרויות עריכה מדליקות והגבלת אורך הסרטונים, כדי ליצור תכנים מהודקים ומסקרנים, אבל כדי להוות תשובה חזקה למשווקים הם דאגו לשמר יותר שטח פרסום בכל פיסת תוכן, כך שמשווקים יאהבו את הרילס יותר.
ההצלחה של רילס של אינסטגרם גרמה לאח הגדול והבוגר של אינסטגרם, פייסבוק להכריז לאחרונה שממש בקרוב רכיב הרילס של אינסטגרם יהיה זמין לנו גם בפייסבוק, וכך נוכל להשתמש בסרטוני הרילס שלנו באינסטגרם גם עבור הקהל שלנו בפייסבוק.
אם אתם מחפשים הוכחה לערך האמיתי של רילס, והאם זה באמת שווה להשקיע בזה מאמץ, שימו לב מי הם המותגים המובילים ברילס: נטפליקס, ליגת ה NBA בכדורסל, רדבול, לואי ויטון ואסוס – מותגים מובילים במגוון תחומים, מיוצרי תוכן, אופנה, אנרגיה איקומרס, ספורט – תחומים ענקיים ומותגים מובילים בעולם בתחומם. אז אין כאן שאלה האם זה שווה, כל אחד מהמותגים האלה רואה תוצאות עסקיות אמיתיות כתוצאה מהשימוש ברילס לקידום המותג.
חידוד קטן לעובדה הקודמת… זה לא רק שליגת ה – NBA בכדורסל פעילה מאוד ורואה תוצאות עסקיות אמיתיות מהפעילות ברילס של אינסטגרם, אלא גם מרבית הקבוצות בליגה ובטח כל הקבוצות המובילות בליגה, פעילות ברילס וזוכות לתוצאות אמיתיות מהפעילות שם.
כשרילס עלתה לאוויר היא היתה זמינה במספר מצומצם של מדינות ולכמות מוגבלת של משתמשים במדינות אלו, היום רילס זמינה באופן מלא כבר ב – 50 מדינות.
אינסטגרם ממשיכה לגדול ולהתפתח, ומעבר לפעילות של רילס היא כל הזמן מחדשת ומשפרת את האפשרויות, אבל כדי להצליח באמת נדרשת אסטרטגיה חדה שמטרתה ליצור יותר מעורבויות ולהניע את קהל היעד לאתר שלכם, לעמודי הנחיתה או המכירה שלכם, ואפילו להודעות הפרטיות ומשם בעבודה נכונה להפוך אותם ללקוחות משלמים.