• Facebook
  • Twitter
  • Google+
  • YouTube
  • LinkedIn
  • Pinterest
  • Contact
קידום בפייסבוק | קידום בגוגל | קידום עסקים |
  • שיווק באינטרנט
  • בלוג שיווק בדיגיטל
  • קורסים מקצועיים
  • רשתות חברתיות
    • פייסבוק
    • קידום באינסטגרם
    • קידום ביוטיוב
  • צור קשר
  • שיווק באינטרנט
  • בלוג שיווק בדיגיטל
  • קורסים מקצועיים
  • רשתות חברתיות
    • פייסבוק
    • קידום באינסטגרם
    • קידום ביוטיוב
  • צור קשר
קידום בפייסבוק | קידום בגוגל | קידום עסקים |
  • שיווק באינטרנט
  • בלוג שיווק בדיגיטל
  • קורסים מקצועיים
  • רשתות חברתיות
    • פייסבוק
    • קידום באינסטגרם
    • קידום ביוטיוב
  • צור קשר
  • שיווק באינטרנט
  • בלוג שיווק בדיגיטל
  • קורסים מקצועיים
  • רשתות חברתיות
    • פייסבוק
    • קידום באינסטגרם
    • קידום ביוטיוב
  • צור קשר
8 עובדות מעניינות וחשובות על רילס של אינסטגרם
ראשי » שיווק באינטרנט » 8 עובדות מעניינות וחשובות על רילס של אינסטגרם

8 עובדות מעניינות וחשובות על רילס של אינסטגרם

25 באוקטובר 2021 15:01 אין תגובות Irit davidson

אמנם אינסטגרם היא פלטפורמה אחת, אבל עבור מנהלי שיווק ומשווקים, יצירת תוכן לאינסטגרם יכול להיות כאב ראש לא קטן… זה התחיל מהפיד, ואליו הצטרפו סרטוני ה – IGTV ואז הצטרף הסטורי ועכשיו גם הרילס.

בטוח שכבר בא לך לוותר על התענוג בכלל… אבל רגע, לא כל כך מהר! עם מיליארד עוקבים פעילים בחודש, אינסטגרם זו זירה שחובה עלינו כמשווקים לפעול בה בעקביות! והשחקן האחרון שהצטרף, הרילס, הרבה משווקים מפספסים לגמרי את החשיבות שלו ומדלגים ישירות לפיד ולסטורי, ואולי מעלים משהו ל – IGTV כשיש להם בסל איזה סרטון ארוך מדקה…

אז שימו לב לכמה עובדות מאוד מעניינות וחשובות על רילס ותתחילו לתכנן את האסטרטגיה שלכם גם לשם.

עובדות מעניינות וחשובות על רילס של אינסטגרם

כשאנחנו מעלים סרטון לרילס הוא יזכה להרבה יותר חשיפות מאשר סרטון שעולה לפיד של אינסטגרם, ולא רק החשיפות רבות יותר אלא גם במספרים וגם באחוזים המעורבות עם פיסות התוכן שעולות לרילס היא הרבה יותר גדולה מאשר סרטונים או תמונות שעולים לפיד. ואחרי כל ההשקעה ביצירת תוכן, לא חבל לקבל כמות קטנה יותר של חשיפות?

עובדות מעניינות וחשובות על רילס של אינסטגרם

יש אפשרות לשתף כל סרטון שעולה לרילס גם לפיד, ואפילו לבחור תמונה ולחתוך אותה כך שזה יראה טוב בפיד. המשמעות של זה היא הגדלה נוספת של החשיפות, כיוון שאז הסרטון שלכם יופיע בשני פידים שונים של אינסטגרם, הפיד הראשי והפיד של הרילס, ושוב כמות החשיפות שלכם עולה.

אני רוצה שתשווקו אותי באינסטגרם

עובדות מעניינות וחשובות על רילס של אינסטגרם

זה כבר מזמן ידוע שניתן ליצור פיד מוצרים גם באינסטגרם כמו בפייסבוק ובגוגל, ולתייג את המוצרים בפוסטים שלכם באינסטגרם. גם ברילס תוכלו לתייג מוצרים ואנשים יוכלו ללמוד יותר על המוצרים ואפילו להיכנס ולרכוש מוצרים מכם ישירות מהרילס, באמצעות הודעה פרטית או מעבר ישירות לעמוד המוצר.

עובדות מעניינות וחשובות על רילס של אינסטגרם

אנשים יכולים למצוא את הרילס שיצרתם ב- 4 מקומות שונים בפלטפורמה של אינסטגרם: בחיפוש של אינסטגרם עולים גם תכנים של רילס, בפיד של הרילס, כשאנשים מחפשים מוסיקה לתוכן שלהם הם רואים איזה תכנים נעשו לאחרונה עם המוסיקה הזו וכך גם משם אנשים יכולים לגלות את התוכן שיצרתם, ולבסוף באמצעות ההאשטגים שתטמיעו בטקסט של הסרטון. זה מגביר משמעותית את הסיכוי שקהל היעד שלכם ימצא את התוכן שיצרתם.

אני רוצה שתשווקו אותי באינסטגרם

עובדות מעניינות וחשובות על רילס של אינסטגרם

זה ידוע שרילס פותחה על ידי אינסטגרם כדי לתת תשובה ניצחת לטיק טוק שצמחה ופרחה במהירות ואיימה להוות תחליף לקהל הצעיר של אינסטגרם, אז בכדי למשוך את הקהל הצעיר העלו את הרילס עם אפשרויות עריכה מדליקות והגבלת אורך הסרטונים, כדי ליצור תכנים מהודקים ומסקרנים, אבל כדי להוות תשובה חזקה למשווקים הם דאגו לשמר יותר שטח פרסום בכל פיסת תוכן, כך שמשווקים יאהבו את הרילס יותר. 

עובדות מעניינות וחשובות על רילס של אינסטגרם

ההצלחה של רילס של אינסטגרם גרמה לאח הגדול והבוגר של אינסטגרם, פייסבוק להכריז לאחרונה שממש בקרוב רכיב הרילס של אינסטגרם יהיה זמין לנו גם בפייסבוק, וכך נוכל להשתמש בסרטוני הרילס שלנו באינסטגרם גם עבור הקהל שלנו בפייסבוק.

עובדות מעניינות וחשובות על רילס של אינסטגרם

אם אתם מחפשים הוכחה לערך האמיתי של רילס, והאם זה באמת שווה להשקיע בזה מאמץ, שימו לב מי הם המותגים המובילים ברילס: נטפליקס, ליגת ה NBA בכדורסל, רדבול, לואי ויטון ואסוס – מותגים מובילים במגוון תחומים, מיוצרי תוכן, אופנה, אנרגיה איקומרס, ספורט – תחומים ענקיים ומותגים מובילים בעולם בתחומם. אז אין כאן שאלה האם זה שווה, כל אחד מהמותגים האלה רואה תוצאות עסקיות אמיתיות כתוצאה מהשימוש ברילס לקידום המותג.

עובדות מעניינות וחשובות על רילס של אינסטגרם

חידוד קטן לעובדה הקודמת… זה לא רק שליגת ה – NBA בכדורסל פעילה מאוד ורואה תוצאות עסקיות אמיתיות מהפעילות ברילס של אינסטגרם, אלא גם מרבית הקבוצות בליגה ובטח כל הקבוצות המובילות בליגה, פעילות ברילס וזוכות לתוצאות אמיתיות מהפעילות שם.

עובדות מעניינות וחשובות על רילס של אינסטגרם

כשרילס עלתה לאוויר היא היתה זמינה במספר מצומצם של מדינות ולכמות מוגבלת של משתמשים במדינות אלו, היום רילס זמינה באופן מלא כבר ב – 50 מדינות.

אינסטגרם ממשיכה לגדול ולהתפתח, ומעבר לפעילות של רילס היא כל הזמן מחדשת ומשפרת את האפשרויות, אבל כדי להצליח באמת נדרשת אסטרטגיה חדה שמטרתה ליצור יותר מעורבויות ולהניע את קהל היעד לאתר שלכם, לעמודי הנחיתה או המכירה שלכם, ואפילו להודעות הפרטיות ומשם בעבודה נכונה להפוך אותם ללקוחות משלמים.

יש לך רעיון איך לגרום לעוקבים שלך ליצור איתך קשר עמוק יותר? עד שיהפכו ללקוחות בשמחה?

אני רוצה שתשווקו אותי באינסטגרם

אם אהבת את הכתבה אולי תאהב גם:

11 רעיונות מבריקים לכתיבת פוסטים עסקיים מדוייקים בפיד של אינסטגרם

רעיונות לתוכן אטרקטיבי ברשתות החברתיות

איך מדלגים על השטויות וכותבים סיפור מוכר!

שיתוף
  • Facebook
  • Google
  • LinkedIn
  • Twitter
  • Pinterest
  • Email
  • Print
« הקודם
הבא »
השארת תגובה

ביטול

חיפוש תוכן באתר
פוסטים לאינסטגרם ערוכים ומוכנים בשבילך

להשיג יותר לקוחות, יותר פניות, יותר עוקבים, יותר לייקים

מדריך אינסטגרם להורדה בחינם: חמישה טיפים קלים ליישום מיידי!

90% מהמשתמשים הפעילים באינסטגרם רכשו לפחות פעם אחת שירות או מוצר באינסטגרם! ועם מעל 4 מיליון משתמשי אינסטגרם פעילים בישראל… מאוד חשוב לקפוץ לעגלה הדוהרת הזו ולהתחיל מיד בחיזוק הפרופיל העסקי שלכם באינסטגרם, ולעשות את הצעדים הדרושים להצלחת השיווק שלכם באינסטגרם!

לחצו עכשיו על הקישור והורידו את המדריך שלכם

הדרכות וסדנאות NLP לחברות ולאירגונים

רתמת פעם את כוחו המופלא של ה- NLP כדי להגיע עם הצוות להצלחות יוצאות דופן? טכניקות NLP עוזרות לפתח גישה אפקטיבית ונעימה לבקש בקשות בדרכים מדוייקות ליצירת השפעה ושכנוע על אנשים. כך שצוותים שלומדים טכניקות NLP מצליחים להגיע יחד לתוצאות יוצאות דופן

הדרכות NLP לחברות ולאירגונים
הדרכות NLP לחברות ולאירגונים
תוכן קטלני ליוטיוב - איך לגרום לאנשים לצפות בסרטונים שלך עד הסוף
שפת גוף נכונה מול מצלמה

עקבו אחר ערוץ היוטיוב שלנו

ערוץ היוטיוב שלנו מתעדכן בכל שבוע עם סרטון רלוונטי לקידום השיווק הדיגיטלי שלך: ברשתות החברתיות, במייל תוך שימוש בכלי NLP ליצירת השפעה ושכנוע

להרשמה בחינם למגזין הדיגיטלי על שיווק באינטרנט

רוצה לקבל התראה בכל פעם שכתבה חדשה, טיפים בוידאו, מידע על כנסים, סדנאות וקורסים על שיווק בדיגיטל עולים לאתר או קורים? לחצו על הקישור והירשמו ללא עלות וללא התחייבות

תקנון האתר

תקנון אתר

שתפו את העמוד בפינטרסט
Theme by Pojo.me - WordPress Themes
Powered by WordPress
גלילה לראש העמוד
loading ביטול
Post was not sent - check your email addresses!
Email check failed, please try again
Sorry, your blog cannot share posts by email.
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס