מיתוג עסקי

מיתוג או תהליך בניית מותג

מה הוא מותג?

המותג של חברה/עסק/מוצר הוא עולם הערכים, התחושות והייחוד שלכם מול המתחרים ולמען לקוחותיכם. זה הכוונון המדויק בין הסמלים, הצבעים, הטקסטים, האווירה לבין מה שאתם מנסים לשדר אליהם.  באופן מילולי ובלתי מילולי.

כיצד בונים מותג?

כשנכנסים להליך מיתוג צריך להתייחס למספר עניינים,

  • מה המטרה? מדוע אנו הולכים על הליך מיתוג או מיתוג מחדש, ומה היעדים  שאנו רוצים להשיג.
  • מיתוג איכותי הוא מיתוג שמבליט את הבידול שלכם מהמתחרים. בידול הוא תועלת שאינה קשורה בתחום הליבה של השירות או המוצר שלכם אלא זהו ערך מוסף וייחודי לכם שמעורר את התשוקה של קהל היעד שלכם להתחבר דווקא למוצר או לשירות שלכם.

לאחר מכן מגיע שלב הפתרונות ובחינת מכלול האפשרויות שיובילו לכיבוש היעד ומתוכם לבנות  אסטרטגיה שתבטיח תשדורת בהירה לכל אורך השדרה… כלומר, כשייכנסו לעסק שלכם אם הוא און-ליין או אוף-ליין כשייפגשו אתכם או עם נציג מטעמכם ירגישו מיד את מה שרציתם לשדר.

זהו תהליך שמתחיל מהבנת הליבה של החברה ומשם מנסחים את שפת המותג, את צבעיו וסמליו ובונים מהתוצרים אסטרטגיה שתסייע ללקוח להבין מדוע הוא בוחר וימשיך לבחור במותג שלכם. כיצד הלקוח ירגיש בנוח עם המותג, יזדהה עמו ויחשוק בו. תשוקה היא רגש הכרחי בהליך התחברות למותג.

כיצד מבטיחים שהמיתוג יעבוד?

חוליה חשובה בבניית מותג היא יצירת זהות מיתוגית. הזהות המיתוגית היא השתקפות המותג בקרב הלקוחות, אל לנו לייצר אשליות שאיננו מסוגלים לספק את הסחורה. הלקוח חייב לבטוח במותג, ולהרגיש את ערכיו בכל פעם שהוא נפגש עמו, וכשישאל עליו ידע לדקלם בקלות את המסר שכן הוא חלק בלתי נפרד מהחוויה.

חשוב להבין שלוגו ועיצוב גראפי מהותיים בתהליך בניית מותג, אך במידה והמוצר או השירות לא ישקפו בצורה מדויקת את מה שניסיתם לומר אין ערך למותג. כלומר, זה יישאר מה שאתם אומרים, חייבת להיות הלימה בין המיתוג למוצר או השירות.

חברת Social Lead Digital Marketing מעניקה שירותי בניית מותג לעסקים, חברות ומוצרים.

לקבלת הצעת מחיר חייגו עכשיו: 09-7447740

או השאירו פרטים בטופס הבא ונחזור אליכם בהקדם: