初めてカジノでプレイする予定がある場合、ここですべてがどのように機能するかについて疑問があるかもしれません。カジノ エンターテイメントの世界がどのように機能するかを理解するには、人気の仮想ギャンブル クラブを代表するサイトにアクセスする必要があります。 askgamblers.com、casino.org、onlinecasinoosusume.jp などのポータルでは、ゲーム業界の世界をすぐに理解するのに役立つ日本およびその他の国のデジタル カジノのレビューにアクセスできます。 日本で最高のギャンブル クラブ: ウェブ カジノでプレイする際に知っておくべきことをすべて、onlinecasinoosusume.jp/ でカジノ セクション アナリストの野崎 宏一と一緒に調べてください。 コラムアナリストの野崎宏一氏が率いる専門家グループは、数年間にわたって日本で最高のウェブカジノをテストし、人気のあるレビューで議論してきました。 2024 年も例外ではなく、ギャンブル愛好家には、日本人にとってトップのオンライン カジノ リストに含める価値があると正当に考えられる人気のオンライン カジノが数多く揃っています。
לפרוץ את מחסום ה- Scroll down בפייסבוק דרך קופי אקטיבי ומניע במהירות לרכישה או הרשמה בין אם אתם כבר משקיעים
אלו האסטרטגיות הכי אפקטיביות להגדלת העסק ב – 2023: רוצה להגדיל את העסק באמצעות תוכן אורגני באינסטגרם? לוודא שמעלים תוכן
כבר שנים שאנחנו מעצבים לבעלי עסקים, חברות ואירגונים ברכות לכל חגי ישראל זה התחיל בעיצוב ברכות לקאבר של העמוד העסקי
כתבה ראשונה בסדרה כשמדברים על קריאייטיב, רוב המשווקים חושבים שמדובר בעיצוב. אבל קריאייטיב זה בעצם השילוב בין אסטרטגיה שיווקית מדויקת,
כבר שנים שאנחנו מעצבים לבעלי עסקים, חברות ואירגונים ברכות לכל חגי ישראל זה התחיל בעיצוב ברכות לקאבר של העמוד העסקי
מותאם לעסקים נותני שירות B2B וגם B2C פוסט עסקי מוצלח באינסטגרם לפני שתצללו פנימה לרעיונות עצמם, רציתי לספר לכם מדוע
התשובה של אינסטגרם לטיק טוק - כל מה שמעניין ומסקרן לדעת!
בשיווק הדיגיטלי ובמיוחד ברשתות החברתיות שידורים חיים זו אחת האסטרטגיות המובילות להזרמת קהל מתעניינים, לידים ומכירות לעסק כל עסק בכל
אחת הדרכים האפקטיביות ביותר לשיפור חד משמעי של השיווק הדיגיטלי שלך בכל עבודת השיווק שלנו בדיגיטל אנחנו חייבים תוכן איכותי!
אנחנו רוצים להכין סדרת הדרכות חדשה בוידאו לקהל שלנו, והתלבטנו באיזה נושא להתמקד, החלטנו להיעזר בחכמת ההמונים ולבקש מכם לסמן
חשוב מאוד להעלות לפחות 3 פעמים בשבוע סטורי עסקי לאינסטגרם, לא מצליחים לחשוב על רעיונות מעולים לסטורי עסקי באינסטגרם? קבלו
טיפים חזקים לשיווק ברשתות החברתיות ב - 2020 - תובנות חדשות לאחר הקורונה
20 20 20 – משיגים פי 20 ב – 2020 ערוצי שיווק – איפה לפעול כדי להשיג פי – 20
20 20 20 – משיגים פי 20 ב – 2020 קהילה – איך לבנות קהל נאמן פי – 20 ב
20 20 20 – משיגים פי 20 ב – 2020 עקביות – איך הקהל יסמוך עליך יותר ויקנה ממך יותר
20 20 20 – משיגים פי 20 ב – 2020 בהירות – איך הקהל יבין אותך יותר טוב ב –
עיצבנו מגוון מטורף של תמונות וסרטונים עם ברכות ל - 2020 מותאמים לפייסבוק ואינסטגרם, להורדה בחינם מהאתר שלנו
ברכות לחנוכה מעוצבות לסטורי של פייסבוק ואינסטגרם
אם עד היום אין לך ערוץ יוטיוב, הנה עשר סיבות להפסיק לוותר לעצמך! להפסיק לתרץ תירוצים! ולפתוח ערוץ יוטיוב לעסק
כבר שנים שאנחנו מציעים לבעלי עסקים, חברות ואירגונים ברכות מעוצבות לכל חגי ישראל לקאבר של העמוד העסקי שלהם בפייסבוק, להורדה
עשרות עיצובים לראש השנה מותאמים לסטורי של אינסטגרם להורדה בחינם מהאתר שלנו
טיפים לשיווק בפייסבוק ב – 2019 כתיבת תוכן, סוגי תוכן ואסטרטגיית תוכן כתבה שניה בסדרה אחרי הכתבה הראשונה שבה היו
ברכות לשבועות מעוצבות לסטורי של פייסבוק ואינסטגרם
כתיבת תוכן, סוגי תוכן ואסטרטגיית תוכן כתבה ראשונה בסדרה אם אתם משווקים כבר בפייסבוק (שזה הדבר הכי הגיוני וב –
אנחנו משתמשים בהאשטגים בפייסבוק, אם כי בצורה הרבה יותר עדינה מאשר באינסטגרם, והסיבה לכך טמונה בעובדה שמחקרים הוכיחו שריבוי האשטגים
ברכות לראש השנה מעוצבות לאינסטגרם ראש השנה הוא אחד החגים החשובים ביותר עבורנו, וזו הזדמנות מצוינת לברך לקוחות פוטנציאליים, לקרב
מעודכן ל – 2022 תמונות נושא מעוצבות לולנטיינס – חג האהבה עודכן ב – 11/2/2022 כבר שנים שאנחנו מעצבים לבעלי
איך תיצור ערוץ ביוטיוב לעסק שלך אם אתם קוראים את המאמר הזה, אז אנחנו בטח לא צריכים לספר לכם שתוכן
מה זה סרטון הסבר? זמן קצר אחרי שחברת אחסון וירטואלית קטנה החלה את פעילותה לפני מספר שנים, הם הבינו שיש
כבר דיברנו על המבנה הבסיסי של סיפור טוב – וזה מקום טוב להתחיל ממנו. אבל המבנה לבד, זה לא מספיק
איך לגרום לסיפור שלך להתעלות מעל כל יתר הסיפורים? היום כדי למכור יותר צריך להגיע לקהל עם מסרים ברורים יותר,
בין אם יש לכם התלבטות לגבי מערכת הדיוור עמה תעבדו, או שיש לכם מערכת דיוור שאתם מרוצים ממנה, אבל לא
אחד הבלוגים המובילים בישראל הבלוג של פאבל ישראלסקי, דירג את המאמרים הפופולאריים בישראל על שיווק דיגיטלי ב – 2016 במאמר שבו
בלי תנועת גולשים משמעותית – אפשר לסגור את החנות אונליין שלך! הנעת תנועה לאתר הסחר האלקטרוני שלך מסייעת בהכנסת לקוחות רלוונטיים
לאחר מעל 5 שנות ניהול תיקי לקוחות, שמנו לב לצורך נוסף שקיים אצל רבים מהפונים אלינו. יש להם עסק חדש
קמפיין השבוע: "הספקה לתעשיה חוגגת 40 שנה" בכל שבוע יש לנו ב"סושיאל ליד" כל כך הרבה קמפיינים שמניבים הצלחה,
העמודים העסקיים שלנו בפייסבוק שוב משתנים! מדובר בשינוי משמעותי מאוד עם הרבה יתרונות חדשים. בימים האחרונים התחלנו לראות שינוי במראה
כתבה שניה בסדרה שלום אם לא קראת את הכתבה הראשונה בסדרה אני ממליצה לך לעצור כאן, לקרוא את הכתבה הראשונה
אם עקבת אחריי וקראת תכנים נוספים שלנו, בודאי שמת לב שאנחנו לא מתמקדים באסטרטגיית שיווק אונליין בודדת, אלא מתמקצעים במגוון
בשבוע שעבר בין התאריכים 24-26 בפברואר 2016 הלכנו לסדנה מיוחדת של מכללת קגן NLP תחת הכותרת "סמינר השפעה 2016 עם
אחת השאלות הרציניות ביותר איתן מתמודד כל מפרסם בפייסבוק או בכל זירה אחרת. יש מפרסמים מנוסים שלא חסרים להם רעיונות,
פעמים רבות אני נתקלת בבעלי עסקים או במשווקים ששואלים אותי בפליאה: "מה לשלם כסף לפרסום בפייסבוק?" יש בעלי עסקים ומשווקים
אחד הדברים שנעלמים ממרבית הטקסטים השיווקיים שאני קוראת – זו בהירות! לא ברור" מה מנסים למכור לי? מה רוצים שאעשה עם
שנת 2015 הוכיחה כי השיווק אונליין משתלט על העולם ובתוכו יש כמה מגמות בולטות ביותר. מדוע הכותרת הגדולה והמאיימת שבה
איך לשווק אירועים באינטרנט ולהשיג יותר משתתפים באירוע
יצאנו לטיול באירופה וחזרנו מלאים בחוויות. נו טוב… 13 ימים, חמש מדינות ו – 4,000 ק"מ מייצרים אינספור חוויות. אבל
בכתבה הקודמת דנו בסוגי התהליכים האוטומטיים הקיימים, מה היתרונות המשמעותיים ביצירת תהליכי שיווק אוטומטיים לעסק או למותג שלך וניסינו לתהות
ביום רביעי האחרון ה – 21 באוקטובר בשעה 9:00 בבוקר קרה דבר בסושיאל ליד! אמנם זו הפעם השישית שאנחנו מקיימים
יצירת תהליכי שיווק אוטומטיים לשיפור התוצאות ולחיסכון בזמן ובכסף! כמשווקים הכוח שלנו נמדד בגודל של בסיס הנתונים שלנו, את זה
הידעת? 1 מ- 7 אנשים ב-עו-לם כבר נמצא בפייסבוק! וכשאתה הבעלים של רשת חברתית כל כך חזקה, זה מחייב לשדרג ולהתאים
רוצים לדעת איך לנהל נכון את עמוד הפייסבוק שלכם? סדרת טיפים מצולמים בוידאו שיזניקו את ניהול העמוד שלכם בפייסבוק. מוזמנים
כל כך הרבה פעמים אנחנו נתקלים בבעלי עסקים או במנהלי שיווק שטוענים כי למרות ההשקעה הרבה אתר האינטרנט של העסק
עשרת הטיפים שיגרמו ללקוחות לאהוב את התוכן שלכם, לבטוח במותג שלכם וליצור עמכם קשר מיידי!
הצ'ק ליסט המושלם לשיווק אונליין! כל מה שצריך לדעת ולבצע כדי לייצר תוצאות! מוזמנים להיכנס לכתבה ולקרוא, בסיומה, אם אהבתם,
בעלי עסקים קטנים ובינוניים ומשווקים שרוצים להשיג תוצאות בתקציב נמוך יוכלו ליהנות בעידן הדיגיטלי משלל אפשרויות בתקציבים מאוד נמוכים באופן
הידעת? 94% מהחלטות הרכישה מתבצעות לאחר התייעצות עם משפחה או חברים. הנתון המדהים הזה מדגיש כי אנשים משתפים זה עם
תשע טקטיקות רבות עוצמה להגברת אחוזי ההמרות בעמודי הנחיתה ובעמודי האונליין שלך בקלות ומיד
ל"ג בעומר הוא חג של גיבורים! בר כוכבא הצליח לנצח אריה, לא פחות, מה שמעיד על עוז רוחו. וזו הזדמנות
זה לא סוד שאחד היתרונות הבולטים בין השיווק שלך לשיווק של המתחרים שלך טמון במילים ובכתיבה. מי שיודע להשתמש במילים
לכל תחום עסקי יש את המאפיינים הייחודיים שלו. הפעם החלטנו להתמקד במסעדות ובתי קפה ולהסביר לכם בעלי המסעדות/בתי הקפה, איך
אחד הדברים הטובים ביותר שיכול לקרות לתוכן שלכם, הוא הפצה ויראלית של התוכן על ידי קהל היעד שלכם. בואו להבין
הרבה כותבי תוכן לא מודעים לעובדה שקריאה ממסך שונה בתכלית מקריאה של ספר או מגזין. העין סורקת את המסך, מזהה
תכנון נכון של עמוד הפייסבוק מתחיל מבניית תכנית שיווק כוללת למותג! התכנית הגדולה תכלול אסטרטגיה משמעותית לשיווק בפייסבוק. כשאנחנו רוצים לספק תוצאות טובות,
מדוע חשוב שיהיה לעסק או למותג שלך עמוד פייסבוק עסקי? איך מתחילים? דגשים לעיצוב בעמוד הפייסבוק העסקי שלך
כבר יש לך בלוג, התחלת לכתוב, יש לך לא מעט קוראים וזה מתחיל להיראות לא רע בכלל ואפילו מראה תוצאות
מציאת התוכן הרלוונטי והמעניין ביותר לקהל הלקוחות הפוטנציאליים שלך הוא האתגר הגדול ביותר בניהול בלוג. אם זה מה שמטריד אותך,
פעמים רבות אני נשאלת על ידי מנהלי שיווק או בעלי עסקים "את חושבת שכדאי לפתוח בלוג לעסק/חברה שלי"? ואני רוצה
אחד הדברים החשובים ביותר בכל העניין של עמודי נחיתה, הוא הנעת תנועה לעמוד הנחיתה. מה הטעם ליצור עמוד נחיתה מעולה
כעת, אנחנו יודעים כמעט את כל מה שצריך כדי למשוך אל דף הנחיתה שלנו לידים וכיצד אותו דף, יהפוך את
כל כך הרבה שינויים קרו ב – 2014 בזירות הדיגיטליות בכלל ובאתרים המובילים בפרט – שאי אפשר לשווק ב –
כבר הכותרת מעידה על השינוי שחל בי ועל האומץ שמאפשר לי להיות אשת שיווק מובילה בתחום השיווק אונליין. בעבר רק
הכתבה עודכנה ביולי 2016 זו בטח אחת הכותרות הכי יומרניות שכתבתי עד היום! הרי לאף אחד אין מדד מדויק לגבי
השיווק במייל הוא עניין הרבה יותר מורכב מכפי שהרבה משווקים חושבים, זה שאנחנו שולחים מייל, לא אומר שאנחנו מצליחים להשיג
אפשר ממש לדמיין את זה, את הרגע הזה בו קראת כתבה מאוד מעניינת על מוצר שמאוד מעניין אותך. נניח שהמוצר
סיכום כנס DIG IT 2014 – הועידה הרביעית לשיווק דיגיטלי כשהתבקשתי להשתתף בפאנל העוסק בשיווק הוליסטי בכנס DIG IT ה
תחזית שיווק לשנת 2015 לפי מקורות מוסמכים בארה"ב, תחזית השיווק לשנה הבאה הולכת להמשיך את מגמת ההתעצמות של השיווק הדיגיטלי ואף
לפני כשבועיים לקוח שלנו השיק את אחד ממלונות הרשת לאחר שיפוץ מסיבי, שדרוג משמעותי של חזות המלון ובנוסף הידוק הקונספט
גם מי שכבר משווק בעזרת ווידאו ובין אם זה תחום חדש עבורך, לא ניתן להשיג כלום משיווק בווידאו, אלא אם כן
האינטרנט רווי בתוכן והלקוחות שלך טובעים בים המידע, תיבת הדואר הנכנס באימייל מפוצצת, התוכן בפייסבוק מלא בתכנים, ולא הכל מוגש
מדוע הכרחי לשווק במייל – הגדלת רשימת התפוצה – כתבה ראשונה בסדרה במחקר שנערך לאחרונה בארה"ב התברר כי 75.8% מהמשווקים
כל העיצובים להורדה בחינם מהאתר עודכן ב – 22/09/2023 יום הכיפורים הוא יום מאוד חשוב בישראל, וזו הזדמנות מצוינת לתקשר
הפעם בניגוד לכתבות אחרות בהן אני משתדלת להציג רעיונות חדשים ומשמעותיים בשיווק אונליין, אסטרטגיות שיווק, שיווק אופליין ועוד, החלטתי לספר
מדוע אני לא ממליצה לכם בשום אופן להוסיף צ'אט אונליין לאתר האינטרנט שלכם לפני שאתם קוראים את הכתבה הזו? בודאי
החברה שלנו קיימת כל כך הרבה זמן… שיש לנו גם כתבות על גוגל פלוס באתר, אבל הרבה יותר רלוונטי עבורכם
עודכן ב – 14/1/2022 כבר שנים שאנחנו מעצבים לבעלי עסקים, חברות ואירגונים ברכות לכל חגי ישראל זה התחיל בעיצוב ברכות
מעודכן ב30/8/2023 ברכות לתחילת שנת הלימודים מעוצבות לפייסבוק ולאינסטגרם התחלת שנת הלימודים זה אירוע משמעותי ביותר עבור מרביתנו, וזו הזדמנות
כבר שנים שאנחנו מעצבים לבעלי עסקים, חברות ואירגונים ברכות לכל חגי ישראל זה התחיל בעיצוב ברכות לקאבר של העמוד העסקי
חג האהבה הוא חג כל כך רומנטי ומרגש, וזו הזדמנות מצוינת לברך לקוחות פוטנציאליים, לקרב אותם אליכם, לשמח אותם. ותמונת
עודכן ב – 14/9/2023 ראש השנה הוא אחד החגים החשובים ביותר עבורנו, וזו הזדמנות מצוינת לברך לקוחות פוטנציאליים, לקרב אותם
עודכן ב – 28/9/23 חג סוכות הוא אחד משלושת הרגלים ונחשב חג חשוב מאוד ביהדות, וזו הזדמנות מצוינת לברך לקוחות
חג חנוכה הוא חג מלא אור ושמחה, וזו הזדמנות מצוינת לברך לקוחות פוטנציאליים, לקרב אותם אליכם, לשמח אותם. ותמונת הנושא
חג מולד הוא חג כל כך שמח וצבעוני, וזו הזדמנות מצוינת לברך לקוחות פוטנציאליים מעבר לים, לקרב אותם אליכם, לשמח
שנה אזרחית חדשה, שהיא גם שנת עסקים חדשה, וזו הזדמנות מצוינת לברך לקוחות פוטנציאליים, לקרב אותם אליכם, ולאחל להם הצלחה
פורים שמח – ברכות מעוצבות לפייסבוק ולאינסטגרם, לסטורי ולפיד כבר שנים שאנחנו מעצבים לבעלי עסקים, חברות ואירגונים ברכות לכל חגי
עודכן ב – 24/04/2023 כבר שנים שאנחנו מציעים לבעלי עסקים, חברות ואירגונים ברכות מעוצבות לכל חגי ישראל לקאבר של העמוד
אחת האסטרטגיות היעילות להעלאת האנגייג'מנט – המעורבות עם קהל היעד, בעמודי פייסבוק היא החלפת תמונת הנושא, ה cover מעת לעת.
אחת האסטרטגיות היעילות להעלאת האנגייג'מנט – המעורבות עם קהל היעד, בעמודי פייסבוק היא החלפת תמונת הנושא, ה cover מעת לעת.
הידעתם כמה תשקיעו כדי לגייס לקוח חדש, לעומת העלות שבמכירה חוזרת ללקוח קיים? מחקרים מוכיחים כי חברות וארגונים משלמות פי
במה שונה השיווק במסרונים (שיווק ב-SMS)? שימו לב לנתון המדהים הבא: שיווק במסרונים מייצר קרוב ל – 98% פתיחה, מרביתם
האם אתם משתמשים בקריאה לפעולה בשיווק שלכם? מה בדבר קריאה לפעולה דינאמית? מה זו קריאה לפעולה דינאמית? כשאתם מבקשים מאנשים
בעבר חייו של משווק היו די פשוטים. היו לו שני ערוצי טלוויזיה, מתוכם רק אחד מסחרי, היה מספר מצומצם של
כתבה ראשונה בסדרה כבר מזמן אנחנו אומרים שניתן להפוך מתעניינים בפייסבוק וברשתות החברתיות ללקוחות משלמים בעסק שלך! סדרת הכתבות הזו
היום עם חלוקת תיבת המייל של ג'ימייל למיילים ולפרסומים, עצם העובדה שהנמענים שלכם ממשיכים לעבור לפרסומים שלהם ולהציץ במה שקורה
כתבה שלישית בסדרת כתבות לשיפור אסטרטגיית השיווק במייל אם הצלחתם להגיע למייל של הלקוח במצב בו נתונות תיבות המייל בימינו
כתבה שניה בסדרת כתבות בנושא שיווק נכון באמצעות מיילים שיווקים אם אתם עדיין מתלבטים אם לשווק באמצעות המייל או לא
זו הכתבה הראשונה בסדרת כתבות שתסייע לכם לבסס אסטרטגיית שיווק במייל שתייחד אתכם מהמתחרים ותסייע לכם לגייס לקוחות חדשים ולשמר
בסוף שנת 2013 השאלה כבר אינה "האם לשווק ברשתות חברתיות" – היום ברור שעסקים חייבים לשווק ברשתות חברתיות – עכשיו
שימו לב, מספר הטלפון שלנו השתנה, ועכשיו המספר שלנו הוא: 052-7756200 איך נראית תכתובת מקצועית שיוצאת מהעסק שלך? איך נראה
"פירגנו לכם בלייק – עכשיו תורכם", או, "עשינו לייק לעמוד שלכם – תפרגנו חזרה" ועוד גירסאות שונות ומשונות של מאמצים
מי מכם עוקב אחר בלוג כלשהו? בלוג בישול? בלוג טיולים? בלוג טכנולוגיה וגאדג'טים? לא משנה באיזה נושא, מדוע אתם ממשיכים
שימו לב, כתבנו: סקסיות בכותרת! וגם השתמשנו בתמונה סקסית… ועוד רגע תבינו למה. אחת השאלות המהותיות ביותר בעבודת השיווק היא
מה זה תוכן דיגיטלי? ראשית חשוב להבין, מה זה תוכן דיגיטלי? ובכן, תחת הכותרת "תוכן דיגיטלי" נמצא מידע רב ומגוון!
אחת האסטרטגיות היעילות להעלאת המעורבות עם קהל היעד, בעמודי פייסבוק היא החלפת תמונת הנושא, ה cover מעת לעת. יש זמנים שאתם
אתמול פייסבוק יצאה בהצהרה חדשה, תחת הכותרת: "קווים מנחים לקידום בפייסבוק". זו אחת ההצהרות החשובות שיצאו בעת האחרונה, והיא משרטטת
עודכן אוגוסט 2016 אחרי שעברתם את תהליך ההקמה של העסק ויש לכם עסק עובד, עליכם לדאוג לשמן את העסק בלקוחות
עודכן אוגוסט 2016 אנו מרבים להשתמש במונח "קמפיין ברשתות חברתיות" וכשאנחנו אומרים זאת למה הכוונה? קמפיין זה מסע שיווקי במהלכו
שבוע טוב ובוקר טוב, איך אתם מתכננים לנהל את עמודי הפייסבוק שלכם השבוע? איך אתם מתכננים לנהל את עמודי הפייסבוק
מחר חג האהבה! כולם ידברו היום ומחר על רומנטיקה, זוגיות, אהבה
לאחר שצילמנו הרבה מאוד תמונות וערכנו אותן לתמונות מדליקות, הכנו סרטון שמעביר את החוויה בקלילות בשלוש דקות בלבד, מוזמנים לצפות
רוצים להגביר את החשיפה של המותג שלכם? להגדיל את החשיפה של המוצרים ו/או השירותים שלכם? לייצר תוכן לרשתות החברתיות שלכם?
לפני מספר שבועות העלינו סטטוס של חתונה חד מינית – חתונה אחת שתי שמלות… הסטאטוס הפך לדבר החם ביותר ברשת
ביום חמישי האחרון עידן חזר לביתו בחמש לפנות בוקר וג'וני, הכלב שלו, נעלם. מיד החלה מסכת מפרכת של חיפושים אחר
המחזור הבא של הקורס שלנו: קורס בניית קמפיין שיווקי באינטרנט! אתם חייבים את זה להצלחת העסק שלכם! קראו בעיון את
אחת האסטרטגיות המובילות לבניית אמון עם קהל הלקוחות שלכם היא הקמת בלוג. בלוג הוא בעצם מעין יומן אישי, אך ברגע
השיח עם הציבור כבר מזמן עזב את העיתון ועבר לפייסבוק, טוויטר, יוטיוב ושאר רשתות חברתיות. דפי העיתון מצטמצמים ויחד עמו
עמודי פייסבוק מאפשרים לנו שליטה מסוימת בעיצוב העמוד. אנו יכולים להעלות את הלוגו של המותג שלנו, להעלות תמונת נושא מעוצבת
חלק חשוב בזהות הדיגיטלית שלנו ברשתות חברתיות הוא העיצוב. עיצוב עמוד הפייסבוק שלנו, עיצוב באנר בעמוד החברה שלנו בלינקדאין ועיצוב
יום יום כאשר אתם עושים החלטות שיווק, אתם כנראה לא חושבים לקחת פסק זמן ולבצע ניסוי, אתם עסוקים בכתיבה או
אתמול, ה- 7 במרץ 2013, פייסבוק הכריזה על השינוי שעומד להתרחש בניוז פיד שלנו בפייסבוק. כרגיל המהלך לווה במסע פרסום
חשוב לפרסם בפייסבוק בכסף? תקשיבו לנתונים ותחליטו: בישראל – 4 מיליון משתמשים בפייסבוק בממוצע כל משתמש שוהה 1/2 שעה ביום
היום כולם מבינים את החשיבות של שיווק באינטרנט, את הביטויים: שיווק באינטרנט, בניית אתרים, קידום אתרים או קידום בגוגל, שיווק
Heck Tampa Bay went an absurd amount of games in a row losing in under degree weather until they broke
לו אני מנכ"ל גוגל – נדמה לי שאתמול היה היום ממנו גוגל חששה. אמנם קשה לשנות הרגלי צריכה וההרגל לחפש
שיווק בינלאומי ברשתות חברתיות – כתבה שלישית בסדרה בצעו אופטימיזציה של עמוד הפייסבוק שלכם כך שיתאים לקהל בינלאומי! לכמה מהרשתות החברתיות
שיווק בינלאומי ברשתות חברתיות – כתבה שניה בסדרה מוכנים לשיגור הקמפיינים הבינלאומיים שלכם ברשתות חברתיות? כך תתחילו ותשמרו על ארגון
כתבה מעניינת מאוד בה פגשתי והחלטתי להביא אליכם תרגום קל ונוח של הכתבה, אך אם אתם מעדיפים לקרוא את הכתבה
כשמדברים על סיכום שנה ברשתות חברתיות צריך לזכור כי לרשתות החברתיות יש יותר מצד אחד שמעניין לסקור. מצד אחד יש
כתבה ראשונה בסדרת כתבות העוסקת בשיווק בינלאומי ברשתות חברתיות כחלק מבניית אסטרטגיה שיווקית עולה שאלת מפתח – מי קהל היעד
שמונה תפיסות מוטעות, נפוצות ומסוכנות – לגבי שיווק בדוא"ל במונחים של שיווק בערוצים דיגיטליים, שיווק במייל נחשב מהותיקים ביותר. יותר
כתבה שלישית בסדרת שיווק פנימי. שיווק פנימי נוטל מאיתנו יותר זמן והשקעה מאשר אפשרויות שיווק מסורתיות ואחרות. ולמרות זאת, זוהי
כתבה שנייה בסדרת שיווק פנימי. בכתבה הקודמת, הבהרנו שהשיווק הפנימי הוא אחת הצורות החשובות ביותר לשווק את העסק שלך. הבנו
כתבה ראשונה בסדרת שיווק פנימי. שיווק פנימי, מתכוון לשיווק שבו אתה מאפשר ללקוחות שלך למצוא אותך, במקום לנסות ולחפש את
כתבה חמישית בסדרת עמודים עסקיים בלינקדין. את הבסיס לבניית עמוד עסקי בלינקדין כבר הבנו. כעת, עלינו לחשוב בצורה עמוקה יותר
כתבה רביעית בסדרת עמודים עסקיים בלינקדין. אנחנו יודעים כעת מדוע כדאי לנו מאוד לקחת חלק ברשת של לינקדין, אנחנו מבינים
כתבה שלישית בסדרת עמודים עסקיים בלינקדאין. העמודים העסקיים בלינקדין עברו מהפך מרענן וטוב מבחינת עיצוב. אך עדיין, השינויים הבולטים והברורים
כתבה שנייה בסדרת עמודים עסקיים בלינקדין. (עודכן פברואר 2016) אחרי שהבנו שלינקדין היא רשת טובה עבור העסק, נחקור את התכונות הספציפות
כתבה ראשונה בסדרת עמודים עסקיים בלינקדאין. לינקדין נחשבת כיום לרשת החברתית המקצועית הגדולה ביותר בעולם. כמשווקים או כאנשי עסקים ובעלי
כתבה רביעית בסדרת ניסויים במייל שיווקי. עד עתה, דיברנו על אלמנטים מגוונים שיהיה עלינו לבחון לפני שאנו שולחים את המייל
כתבה שלישית בסדרת ניסויים במייל שיווקי. לא כל מייל שיווקי עובד עבור המותג שלנו. ובאופן כללי יותר, מיילים שיווקיים לא
כתבה שנייה בסדרת ניסויים במייל שיווקי. פעמים רבות אנחנו מחליטים כחלק מן האסטרטגיה השיווקית שלנו לשלוח ללידים וללקוחות הרשומים לנו
כתבה ראשונה בסדרת ניסויים במייל שיווקי. מיילים שיווקיים הם לא נוסחה ידועה מראש. ישנם הרבה מבנים, הרבה עיצובים והרבה תכנים,
כתבה שישית בסדרת פרסום ממומן בפייסבוק הגענו לשלב הסופי, הצעת מחיר לרשת החברתית הגדולה ביותר בעולם. לפני שאתה נלחץ מן
כתבה חמישית בסדרת פרסום ממומן בפייסבוק כאשר אנו בונים למותג שלנו קהל יעד, אנו מגדירים את מחיר הפרסומת שלנו ואת
כתבה רביעית בסדרת פרסום ממומן בפייסבוק עד עכשיו, הגענו להבנה ששימוש בפרסומות של פייסבוק היא דרך כדאית לתת דחיפה לעסק
כתבה שלישית בסדרת פרסום ממומן בפייסבוק אופציית הפרסומים בפייסבוק היא רחבה יותר ממה שעלולים לחשוב. בפייסבוק, ישנה אפשרות לסיפורים ממומנים
כתבה שנייה בסדרת פרסום ממומן בפייסבוק. כשאתה מפרסם משהו בפייסבוק, אתה יוצר באופן אוטומתי פרסומת מחייבת. כלומר, אתה יוצר פרסום
כתבה ראשונה בסדרת פרסום ממומן בפייסבוק שימוש במודול הפרסום הממומן של פייסבוק מספקת עבורינו את אחת ההזדמנויות השיווקיות הטובות ביותר
כתבה שביעית בסדרת שיווק אהוב. כדי להשיג שיווק שהוא אהוב על ידי הקהל, עלינו להפיץ אותו כמה שיותר ולדאוג שרבים
כתבה שישית בסדרת שיווק אהוב. אנחנו ממש קרובים למטרה. כבר יש לנו הצעה, יש לנו דפי נחיתה וקריאות לפעולה, מיקמנו
כתבה חמישית בסדרת שיווק אהוב. כעת, לאחר שווידאת שלידים חדשים יקבלו טיפוח הולם, עליך להתחיל לחשוב על תנועה לכיוון דף
כתבה רביעית בסדרת שיווק אהוב. אחרי שעיצבת הצעה שיווקית מדהימה ומיקמת אותה באתר שלך, עליך לחשוב כיצד להמשיך הלאה ולטפח
משקיעים זמן רב וכסף בשיווק בפייסבוק – אך לא מגיעים לתוצאות? אתם חייבים פרסום בפייסבוק להגדלת החשיפה ולהגדלת האוהדים בעמוד
כתבה שלישית בסדרת שיווק אהוב. כדי להתחיל וליצור לידים חדשים עקב ההצעה השיווקית שלך, עליך למקם את ההצעה במקום נראה
כתבה שנייה בסדרת שיווק אהוב. חשוב כמו מפרסם. הקמפיין השיווקי שלך צריך להיות בנוי על הצעת שיווק מוצקה אשר מפנה
כתבה ראשונה בסדרת שיווק אהוב לא כל שיווק הוא שיווק טוב לטווח הארוך, כולנו יודעים את זה. אך לעתים, אנו
כאשר אתה כבעל העסק, מרגיש כי העסק מוכן לצעד הבא – לצלול במעמקי הרשתות החברתיות ולפתוח פרופיל עסקי פעיל ברשת
רוב העסקים, כפי שכבר ציינו, נוטים להימשך אל המדיות החברתיות כדי לקדם עצמם ולצמוח בצורה חדשנית יותר שתאפשר פרישה רחבה.
כיום כבר אין לנו כל ספק כי המדיה החברתית מכילה בחובה אינספור הזדמנויות להנעת עסקים חדשים ולהגדלת הכנסותיהם. אך לפני
כתבה חמישית בסדרת קריאות לפעולה בראש ובראשונה חשוב להבין כי המטרה ביצירת קריאה לפעולה מושכת היא לגרום ליותר אנשים ללחוץ
כתבה רביעית בסדרת קריאות לפעולה. בעלי עסק רבים מאמינים כי אין צורך בתוכן מושקע עבור קיראות לפעולה; הם מחזיקים באמונה
כתבה שלישית בסדרת קריאות לפעולה. קריאות לפעולה הן פעמים רבות עוצמתיות יותר כאשר אנו מערבים את המוצר או השירות שאנו
כתבה שנייה בסדרת קריאות לפעולה. כאשר אנו יוצרים קריאה לפעולה שתיצור עבורינו לידים, לא תמיד מספיק להציב את הקריאה במיקום
כתבה ראשונה בסדרת קריאות לפעולה. קריאה לפעולה היא המפתח ליצירת לידים. הקריאות לפעולה כוללות שניים מהחלקים הקריטיים ביותר בתהליך ייצור
כתבה שביעית בסדרת הכלים של גוגל. אם חשבת שהמדיה החברתית מסתכמת בטוויטר, פייסבוק ולינקדין – חשוב שנית. כבר זמן מה,
כתבה שישית בסדרת הכלים של גוגל. אחרי שכבר נתנו לכם את כל הכלים לניהול וטיפוח העסק, כמו גם לשיווקו ושידרוג
ניהול עמוד פייסבוק עסקי – הוא עניין למקצוענים! כיצד אנו בונים קמפיינים מצליחים עבור לקוחותינו בפייסבוק?
כתבה חמישית בסדרת כלי גוגל. בכתבות הקודמות, עסקנו בכלים שימושיים ביותר לעסק שיכולים לעזור לך לשלוט, לשווק ולפתח את המותג
כתבה רביעית בסדרת כלי גוגל. עד עתה הספקנו להבין כיצד להשתמש בכלי מילות המפתח, במסמכים ובקמפיינים הממומנים של גוגל כדי
כתבה שלישית בסדרת כלי גוגל. כל המשווקים יודעים שכדי להעלות את הדירוג של עסק, מותג או חברה מסוימת במנועי החיפוש,
כתבה שנייה בסדרת כלי גוגל. כפי שכבר הבהרנו בכתבה הראשונה, רבים מאיתנו לא מודעים – אך גוגל היא תוכנה מורכבת
כתבה ראשונה בסדרת כלי גוגל. רבים מאיתנו לא יודעים זאת, אך גוגל מלא בכלים שונים שאם נדע כיצד להשתמש בהם,
כתבה עשירית ואחרונה בסדרת גוגל+ מעבר לכל מה שכתבנו עד עתה שעלול לעזור לך לקדם את עמוד הגוגל+ שלך, ישנן
כתבה תשיעית בסדרת גוגל+ כפי שכתבתנו בכתבות הראשונות של הסדרה, כפתור ה1+ מאפשר לאנשים לשתף את התוכן שלך במעגלים שלהם
כתבה שמינית בסדרה. אחת התכונות הטובות והייחודיות שיש לגוגל+ להציע היא ההתפלגות הנמצאת באפליקציית המעגלים שלה. מעגלים מאפשרים לך לשתף
כתבה שביעית בסדרת גוגל+ יש צורות רבות למשוך לידים אל העסק שלך על ידי גוגל+, אחת הדרכים הטובות ביותר היא
כתבה חמישית בסדרת גוגל+ עד עכשיו, כבר כתבנו מספיק כתבות שמבהירות עד כמה חשוב להרחיב את מעגל הרשתות החברתיות שבהן
כתבה רביעית בסדרת גוגל פלוס גוגל+ דומה לרשתות חברתיות אחרות כאשר זה מגיע לשיווק. כמו בשאר הרשתות, גוגל+ אוהבת תמונות,
כתבה שלישית בסדרת גוגל+ אחרי שבנינו את הפרופיל שלנו ופתחנו עמוד עסק מושקע, עלינו לדעת כיצד ההשקעה תשפיע על העסק
כתבה שנייה בסדרת גוגל+ עכשיו, אחרי שהבנו כיצד גוגל+ יכולה לתרום לעסק שלנו, עלינו לקחת את הצעדים הראשונים ולהקים עמוד
כתבה ראשונה בסדרת גוגל+ רובנו מכירים את המושג – שיווק ברשתות חברתיות. אבל לא כולנו מבינים את החשיבות שבהשקעה בשיווק
עמודי נחיתה: כתבה חמישית ואחרונה בסדרה אחרי שצברנו מספיק מידע באשר לדפי נחיתה, מטרותיהם, היתרונות שלהם והצורות לגרום להם לייצר
לאחר שמיקסמת את דף הנחיתה שלך ואיפשרת למבקרים להפיץ אותו בכל הרשתות החברתיות הרצויות, אתה מתחיל לייצר לידים. ייצור לידים
כל הכתבות שלנו פונות למגזר העסקי – הפעם אנו פונים בעיקר למגזר הפרטיכמה פעמים מצאתם את עצמכם מול חברה או
כולנו כמובן כבר יודעים את החשיבות שבבניית דפי נחיתה עבור המבצעים, ההנחות והצעות אחרות שלנו. כעת, אנו רוצים להגיע לקהל
דף נחיתה הוא אחד הדברים החשובים ביותר בהליך השיווקי. הוא מאפשר לך כבעל עסק לשאוב מידע על מבקרים בדף בצורת
כתבה שישית בסדרה שיווק האתר הגלובלי שלך ברשת עד עתה, ניסינו לקדם את האתר הגלובלי שלנו ולמקסם את הופעתו בתוצאות
כתבה חמישית בסדרה עיצוב אתר בשפה המקומית – הגישו לקהל היעד את המנה החביבה עליהם כדי שהאתר שלך יעבוד באופן
כתבה רביעית בסדרה יצירת מערך שיווק דיגיטלי מונחה אתר גלובלי כעת, אחרי שלמדנו את הקידום בסריקת העמוד, עלינו לדעת כיצד
כתבה שלישית בסדרה כיצד עושים שימוש נכון במילות מפתח באתרים בינלאומיים כדי לקדם את האתר הגלובלי שלך בצורה נכונה, לא
כתבה שניה סדרת כתבות העוסקת בשיווק אתר גלובלי שיווק אתר גלובלי – מילות מפתח בהתאמה לפי מדינות ולפי שפות אחרי
כיצד להשיק אתר גלובלי משלך? כאשר אנו מעוניינים בשיווק ממשי שיתפוס בארצות רבות ויביא אלינו לקוחות פוטנציאליים בשפות שונות, עלינו
זה לא ממש משנה אם אתם מנהלי שיווק או מנהלי מותג ,אם אתם פלאנרים במשרד פרסום או מנהלי מדיה חברתית
סרטונים שיווקיים: טיפים להשגת צופים ושימור תשומת לבם עליך לדעת אמת אכזרית על הסרטונים הרצים באינטרנט: למרות שישנה אפשרות כי
מדוע בעלי עסקים ותיקים נרתעים ומסתייגים משיווק ברשתות חברתיות? זה יישמע מעט מוזר – אבל הטלוויזיה כמעט מתה והעיתון גוסס!
ייעוץ תקשורתי – מה זה ומי צריך את זה בכלל? עסקים מחפשים יחסים עם הציבור. מחפשים את הדרך ללבו של
כתבה חמישית בסדרה: "שליטה בשיווק ברשתות חברתיות" ניטור הפעילות ברשתות חברתיות ושיפור התוצאות בקמפיינים הבאים לאחר העבודה הקשה שהשקענו בשיווק
בניית אסטרטגיה שיווקית מנצחת ברשתות החברתיות המובילות כתבה רביעית בסדרה "שליטה בשיווק ברשתות החברתיות המובילות" בכתבות הקודמות הצגנו אסטרטגיות שחשפו
כתבה שלישית בסדרת כתבות המשרטטת אסטרטגיית השפעה ויצירת תכנית שיווק יעילה ואפקטיבית ברשתות חברתיות כאמור חלק חשוב בשיווק באינטרנט עובר
כתבה שניה בסדרה: שליטה בשיווק ברשתות החברתיות המובילות בכתבה הראשונה בסדרה, כתבנו על הצורה שבה תוכל להרחיב את קהל הלקוחות
כתבה ראשונה בסדרה: שליטה בשיווק ברשתות החברתיות המובילות מאז ומעולם השיווק והפירסום היו עמודי הטווח עבור חברות, מותגים ומוצרים (אם
שיווק באינטרנט לעסקים כשאתה נמצא בשלב בו עליך לנסח את התוכן המילולי של העסק שלך, להכין תוכן שיווקי לאתר או
אחרי שראינו את סוגי השיווק הויראלי ואיך להפוך תוכן לויראלי, תוכל להבין כעת, כיצד השיווק הויראלי פועל ובצורה זו, לבנות
כתבה ראשונה בנושא: "שיווק וויראלי" שיווק ויראלי מהווה שיטת שיווק חדשה יחסית אשר עסקים גדולים כמו קטנים עושים בה שימוש.
בחלק זה של הכתבה נעסוק בעיצוב ושיווק האינפוגרפיקה, למעשה זה שלב הוצאת הרעיון מהכוח אל הפועל ומשם לתודעת ההמונים –
אינפוגרפיקה היא מוצר גרפי המכיל נתונים ומידע רב בצורה גרפית ונעימה לעין. הסיבה לפופולאריות המסתמנת של אינפוגרפיקות נעוצה בוויראליות הרבה
בניית אמון באינטרנט הוא דבר מהותי ביותר אם ברצונך לשווק את המותג שלך ולזכות בלקוחות רצויים. עם זאת, בניית האמון
להלן פירוט הנושאים בכל אחד מהמפגשים:
לאחר שפתחת קבוצה בלינקדין, הגיע הזמן לשווק אותה- השיווק מתחיל קודם כל בעריכת היכרות בין הקבוצה לבעלי מקצוע רלוונטיים ברשת
הקבוצות בלינקדין הן מקום חשוב לשיווק ואין להמעיט בערכן. המטרה בקבוצה היא לאפשר לאנשים בעלי אינטרסים דומים להתאסף, לדון ולשתף
עכשיו, אתם כבר יודעים כיצד להשלים את הפרופיל שלכם במאה אחוזי מיצוי וכיצד לגרום ללקוחות חדשים וקיימים למצוא את הפרופיל
לאחר שכבר השלמת את הפרופיל שלך במאת האחוזים ברשת, אין כל ספק שתרצה להפוך את הפרופיל ליעיל, מושך וקל לאיתור
לינקדין הינה הרשת החברתית-מקצועית הגדולה ביותר באינטרנט כיום, היא מונה כמאה שלושים וחמישה מיליון חברים והיא מכוונת במיוחד לקהל העסקים
לאחר ביקור ורכישה באתר שלך, או לאחר התקלות קצרה בבלוג החברה, לקוח נרשם לקבלת מיילים מטעם העסק. עבור המשווק, זוהי
כתיבת מייל לקמפיין שיווקי יכולה להיות דבר מרתיע. בעיקר, כיוון שהיא צריכה לנווט באופן מוצלח בגבול שבין יצירתיות לבין פסיכולוגיית
התוכן בעמוד העסק שלך הוא המנוף השיווקי העיקרי שיש ברשותך בשיווק באינטרנט ברשתות חברתיות, הרצון שלנו הוא להפעיל את התוכן
חברת SocialLead Communications מתמחה בשיווק באינטרנט לעסקים ירוקים. עסקים ירוקים מציעים ללקוחותיהם מוצרים שהחוט המקשר ביניהם הוא הערך המוסף שהם
עד עכשיו, ראינו מהם המאפיינים הבולטים ביותר של "ציר הזמן" בפייסבוק וכיצד לנצל מאפיינים אלו בשיווק באינטרנט של העסק שלנו.
אז כבר ראינו איך שימוש נכון בוויזואליות והתמדה בדף עסק פעיל ומושקע יכול לתרום לשיווק באינטרנט של העסק שלך. עכשיו
כדי להשתמש בשיווק באינטרנט בצורה הנכונה ביותר, במיוחד אחרי שראינו את המאפיינים הראשוניים של הפלטפורמה החדשה והויזואלית של פייסבוק, צריך
בימים הקרובים תעלה לכאן סדרת כתבות המפרטת את המאפיינים של הטיימליין החדש ומציעה לכם כיצד למנף את התכונות החדשות לשיווק
כחלק מאסטרטגיית ה שיווק באינטרנט של העסק שלכם כבר יש לכם אתר אינטרנט ואתם בוחנים כיצד לגרום לתנועה להגיע לאתר
הרשת החברתית בתמונות – פינטרסט – כתבה רביעית בסדרה בתום שלוש כתבות בהן סקרנו את הרשת החברתית פינטרסט, אנו מקווים
פינטרסט – רשת חברתית חדשה באה לשכונה (חלק שלישי) עיצוב פרופיל נכון ברשת החברתית פינטרסט לאחר שהבנו מי זו הרשת
רשת חברתית בתמונות – פינטרס – כתבה שניה בסדרה כיצד ניתן לבחון את כוחה של רשת חברתית ככלי בעל ערך
מי זו הרשת החברתית פינטרסט והאם היא מתאימה לצורך שיווק באינטרנט ? כיצד אוכל להכיר את הרשת טוב יותר ובאילו
ניהול משבר במדיה חברתית בשבת האחרונה התעוררתי לעוד שבת גשומה בחורף 2012 – וכמנהגן של שבתות גשומות – כולנו הצטנפנו
בין אם החברה שלכם רוכבת על גל השיווק באינטרנט וברשתות חברתיות ובין אם לא הגיע הזמן לצלול למים העמוקים ולשלות
למה לחדד את הקריאה לפעולה במיילים השיווקיים שלי? – הקמפיין שלי עובד מצוין! שיווק באמצעות מיילים שיווקיים הוא אחד הערוצים
שיווק במדיה חברתית הוא חלק חשוב באסטרטגיית שיווק באינטרנט של כל עסק. עוגת המשאבים הולכת ומשתנה ויותר משאבים מוקצים לשיווק
שלוש טיפים לקידום אתרים ב 2012 מצוטט מהעמוד של מורנו'ס שיווק באינטרנט שיווק באינטרנט מבוסס לא מעט על קידום אתרים
שיווק באינטרנט בעיניים של גוגל גוגל יוצאת לקרב! היא הודיעה בעבר כי אתרים שיטמיעו את +1 של הרשת החברתית של
אופטימיזציית שיווק באינטרנט באמצעות כלי ה "web-master tools" של גוגל גוגל פיתחה כלי למנהלי אתרים כדי לסייע להם במלאכת השיווק
מדוע אתם חייבים שיווק באינטרנט? שימו לב למידע המטורף שנמצא באינפוגרפיה הנ"ל, וכדי להקל עליכם הבה נמנה את המידע המרכזי
שיווק באינטרנט יוביל תנועה רבה יותר לאתר האינטרנט שלכם, יגדיל את כמות הלקוחות שלכם, יחזק את המיתוג של החברה שלכם
לתחום שיווק באינטרנט ובפרט לתחום השיווק ברשתות חברתיות יש כללים מאוד ברורים, ויש צעדים יעילים ולא יעילים. מעבר לכך יש
מה זו "סדנת מכירות באינטרנט – מליד לעסקה" בניתם אתר אינטרנט ואתם אפילו מאוד פעילים ברשתות חברתיות, כתוצאה משיווק באינטרנט
סקירת שוק מחפשי העבודה ברשתות חברתיות מי לא עבר תהליך חיפוש עבודה? מי לא מכיר את השלבים השונים בתהליך חיפוש
בעלי עסקים זקוקים לקורס פייסבוק! בעלי עסקים כבר מזמן משווקים באינטרנט, אך בשנים האחרונות התחדדה מגמת השיווק באינטרנט ומתמקדת בשיווק
מי צריך קורס שיווק באינטרנט ובמדיה חברתית שיווק באינטרנט הוא כלי השיווק החזק ביותר נכון להיום. אך מה זה שיווק
העוסקים בשיווק באינטרנט זקוקים למגוון כלים על מנת להעריך את תוצאות עבודתם ולשפר את הביצועים והתוצאות על בסיס קבוע. רשת
מדוע שיווק באינטרנט מדוע שיווק באינטרנט? ובכן המדיה החזקה ביותר בעולם היא האינטרנט – ללא ספק! בעלי עסקים כבר מבינים
תוכן לאתר שמוביל לתנועה רבה ולזמן שהייה גבוה באתר תוכן לאתר הוא אחד הפרמטרים המכריעים באסטרטגיית השיווק של אתר האינטרנט
החלטתם להעלות קמפיין ממומן בגוגל! עצרו – אם אתם לא יודעים כיצד אתם עלולים לשלם הרבה ולהפיק תוצאות בינוניות! לא
כפי שסיכמנו בחלק הראשון שעסק בכתיבת כותרות שמוכרות לצורך שיווק באינטרנט – הכותרת היא החלק החשוב ביותר בכל קטע כתיבה:
חלק ראשון בכתבה הזו תוכלו ללמוד כיצד לייצר כותרות מוכרות ובקלות! מייל שיווקי הוא אחד האמצעים המשמעותיים ביותר בשיווק באינטרנט,
פוסט אורח של אמיר אבן טוב עסקים קטנים רבים מבינים אט אט את הכח העצום שבשיווק באינטרנט בכלל ובמדיה החברתית
המייל הזה ישנה את אחוזי ההמרה של משלוח המיילים השיווקיים שלך – חובה לקרוא את הכתבה עד הסוף ולפעול לפי
מדיה חברתית בדרך למציאת עבודה – לינקדאין ומציאת עבודה הבוס קרא לך לחדרו, ביקש לסגור את הדלת, שלא כהרגלו, לאחר
כיצד לגרום ליותר אנשים בפייסבוק ללחוץ לייק ולהגיב על הסטאטוס שלכם? בשלב זה מרבית העסקים מבינים שחלק בלתי נפרד מאסטרטגיית
לא מעט נאמר על שיווק בפייסבוק, על כוחה של המדיה החברתית ועל יצירת מותגים חזקים באמצעות פייסבוק. אם נאמר לכם
מחקר שנערך לאחרונה בארה"ב גילה כי 52% ממנהלי השיווק בחברות אינם משווקים במדיה חברתית. אף על פי שידוע כי המדיה
מאז ומעולם שלט הביטוי "בעל המאה הוא בעל הדיעה". אבל זמנים משתנים, היום הכוח עובר למסה – לעם! אנשים מתחילים
עשרה טיפים ליצירת אירוע עסקי מוצלח –תוך שימוש במדיה חברתית כפלטפורמה (חלק שני) בחלק הראשון העלנו חמישה טיפים כיצד להכין
(חלק ראשון) מאז תחילתו של העידן הדיגיטלי חל שיפור ניכר בכמות ההזדמנויות לייצר נטוורקינג מקצועי תוך שימוש במדיה הדיגיטלית. האינטרנט
אנחנו אנשי המדיה והווב שקועים ברשת שעות רבות של היום ונדמה כאילו כל העולם במדיה החברתית. למעשה המציאות רחוקה מאוד
לאנשים יש חשבונות טוויטר, פרופילים בפייסבוק ובלוגים – החכמה היא לאתר את האנשים עם ההשפעה הרבה ביותר ברשת ולהתחבר אליהם.
הרבה אנשים רואים בלינקד אין לוח מודעות מהולל לדורשי עבודה, אך הרשת הזו היא בעצם כלי מדהים לשיווק B2B (עסקים
עולם השיווק עובר מהפך בשנים האחרונות. משווקים וותיקים ומנוסים טענו בתחילת הדרך כי המדיה החברתית היא טרנד חולף, אבל עם
אחד הנושאים שיכולים להשפיע באופן ניכר על הצלחתו או חוסר הצלחתו של בלוג – שימוש במילות מפתח וביטויי מפתח בבלוג.
כיצד מנוע החיפוש של גוגל עובד? מנוע החיפוש של גוגל משתמש בתוכנות הנקראות "רובוטים" המנווטת את דרכן ברשת באופן קבוע
כשאנחנו משווקים ברשתות חברתיות ישנן כמה אבני דרך שמצביעות על איכות השיווק שלנו. אנחנו אוהבים לברר בגוגל אנליטיקס מה קורה
היום בזירה העסקית יש לרשתות חברתיות תפקיד מכריע במיתוג ומיצוב יעיל של עסקים. מיתוג העסק שלכם במדיה חברתית מאפשר לכם
לבטיו של בלוגר מתחיל אז החלטתם לפתוח בלוג חדש – יש לכם אג'נדה ברורה ואתם רוצים להפיץ את משנתכם ברבים.
10 טיפים שישנו את מאזן העוקבים שלכם טוויטר נמצא בישראל כבר כמה שנים, אך עדיין לא מייצר את הבאזז שפייסבוק
מדוע חשוב לכם לנתח את האתר שלכם סיימתם לבנות אתר אינטרנט לחברה או למותג שלכם, או שכבר יש לכם אתר
הרשתות החברתיות צומחות לרוחב, לאורך ולעומק… בכל פעם משתתף שחקן חדש לזירת הרשתות החברתיות – שחקן רציני, וגם השחקנים הקיימים
קמפיין PPC – תשלום לפי קליק (Pay Per Click) הוא קמפיין אינטרנטי המתוכנן למשוך לקוחות פוטנציאליים לאתר שלכם. אתרים רבים
הכתבה עודכנה בינואר 2016 ישנן מספר תכונות פחות מוכרות בסביבת עמודי פייסבוק שיכולות לשקף בצורה טובה מאוד את המותג שלכם. בואו
פוסט אורח הוא פוסט שאתם כותבים ולא מפרסמים על האתר שלכם, אלא באתר של בלוגר אחר מקביל לתחום פעילותכם אם
האם הקוראים שלכם עושים מה שאתם רוצים שהם יעשו? האם הם לוחצים על הקישורים שאתם שותלים? מזמינים את הספר האינטרנטי
כשמדובר בהפיכה לבלוגר איכותי יותר ובניית בלוג מצליח חשוב שתבינו שכישורי הכתיבה שלכם ויצירת אינטראקציה עם גולשים חשובה מאוד! שיפור
לפייסבוק יש בעיית דימוי. האתר התחיל כרשת שמספקת את האפשרות להצביע על פרופיל מהמין השני – לדרג … זה הכל
רוצים לבנות קשרים עסקיים אמתיים ברשת? עליכם לאתר את המקומות בהם תוכלו להוסיף ערך באופן עקבי וקבוע, לשהות בהם ולייצר
כמעט כל אחד יכול לנסח מאה וארבעים תווים ללחוץ על כפתור ולקרוא לזה טוויט. אבל היום יש הרבה מקורות תוכן
כשאנחנו בוחנים משתמש טוויטר וחושבים לעקוב אחר הדרך שלנו להחליט אם לעקוב אחריו או לא עוברת דרך כמות האינטראקציה שהוא
מה עושים עם טוויטר? הרבה מאוד חברים – מהרשת ומחוץ לרשת שפעילים מאוד ברשתות חברתיות אומרים לי שהם לא אוהבים
תכנית שיווק היא מפת הדרך השיווקית של העסק. התכנית השיווקית כוללת הגדרת יעדים ברורים, פירוט הפעולות הנדרשות להשגת היעדים, כאשר
מה החשיבות של החלפת קישורים לצורך קידום אתרים אחד המדדים לפופולריות של אתר ברשת היא כמות ההפניות לאתר מאתרים אחרים.
מילות מפתח ככלי בסיס לקידום אתרים לכל תחום יש את הז'רגון המקצועי שלו. ובאותה מידה לכל קהל יעד יש את
גוגל הוא המלך! המתכון המושלם לכתיבה מלכותית…. כי קידום אתרים עושים באהבה או שלא עושים בכלל…. בניית אתר עם תוכן
לינקדאין היא רשת חברתית עיסקית המובילה בעולם עם מעל ל- 100,000,000 חברים רשומים מכל רחבי העולם ומיליוני פרופילים של חברות.
המדיה החברתית כבר מזמן הפכה לערוץ שיווק לגיטימי, יחד עם זאת יש הרבה רעשי לוואי ותופעות משנה שמעיבים על השמחה:
שיווק חברתי הוא המנוע החדש! הוא ה"הייבריד" של עולם השיווק…. הייתם מעזים לנסוע ברכב ללא מנוע? אז מדוע לפתוח עסק
בואו נתחיל לשווק באינטרנט וכדי שלא יתפשו אתכם ללא הז'רגון המקצועי הכנו לכם "תרגומון" כיס לדרך שתוכלו לנהל שיחה שוטפת
מדריך פייסבוק דף פייסבוק | קבוצה בפייסבוק | איתור חברים בפייסבוק | אירוע בפייסבוק | הודעות בפייסבוק | שיווק בפייסבוק