• Facebook
  • Twitter
  • Google+
  • YouTube
  • LinkedIn
  • Pinterest
  • Contact
קידום בפייסבוק | קידום בגוגל | קידום עסקים |
  • שיווק באינטרנט
  • בלוג שיווק בדיגיטל
  • קורסים מקצועיים
  • רשתות חברתיות
    • פייסבוק
    • קידום באינסטגרם
    • קידום ביוטיוב
  • צור קשר
  • שיווק באינטרנט
  • בלוג שיווק בדיגיטל
  • קורסים מקצועיים
  • רשתות חברתיות
    • פייסבוק
    • קידום באינסטגרם
    • קידום ביוטיוב
  • צור קשר
קידום בפייסבוק | קידום בגוגל | קידום עסקים |
  • שיווק באינטרנט
  • בלוג שיווק בדיגיטל
  • קורסים מקצועיים
  • רשתות חברתיות
    • פייסבוק
    • קידום באינסטגרם
    • קידום ביוטיוב
  • צור קשר
  • שיווק באינטרנט
  • בלוג שיווק בדיגיטל
  • קורסים מקצועיים
  • רשתות חברתיות
    • פייסבוק
    • קידום באינסטגרם
    • קידום ביוטיוב
  • צור קשר
כיצד תמשכו את קהל היעד שלכם אליכם?
ראשי » שיווק באינטרנט » כתבות מומלצות » כיצד תמשכו את קהל היעד שלכם אליכם?

כיצד תמשכו את קהל היעד שלכם אליכם?

5 באוקטובר 2012 14:37 אין תגובות Jessica

כתבה שנייה בסדרת שיווק אהוב.

חשוב כמו מפרסם. הקמפיין השיווקי שלך צריך להיות בנוי על הצעת שיווק מוצקה אשר מפנה אל המאפיינים של השיווק האהוב. כפי שכבר אמרנו, מרכיב חשוב ביותר בשיווק האהוב הוא היותו חינוכי ומועיל. לכן, עליך להעלות באופן עקבי רעיונות לתכנים מעולים חדשים. עם זאת, ההשקעה הזו עלולה להיות מתישה. כדי להתמודד עם הדרישות ליצירת תכנים חדשים, עליך לחשוב כמו מו"ל.

כמו המו"לים, עליך לבנות לעצמך תמונה מפורטת ומדוייקת של קהל היעד שלך כדי לבנות תוכן מהותי עבורו.

מיהם הלקוחות האידאליים שלך ומי הלקוחות הפוטנציאליים? מה הדאגות העיקריות שלהם, הצרכים ותחומי העניין העיקריים שלהם? היכן ניתן להשיג אותם – במנועי חיפוש, ברשתות חברתיות או בבלוגים – ואיזה סוג תכנים הם מעדיפים? שאלות אלו יעזרו לך לפתח דמויות קונים עבור האסטרטגיה שלך.

התמקד בשלב הנכון. לתוכן יש תפקיד מרכזי וקריטי בכל שלב שיווקי, מיצירת המודעות לגבי החברה שלך ועד להפיכת לידים ללקוחות. אך סוגי התכנים שבהם עליך להשתמש כדי להשיג את המטרות השונות בכל שלב, הם לעתים שונים מאוד האחד מן השני.

  • ·         מודעות. זהו השלב שבו המשתמשים מתוודעים למותג שלך או מבינים שיש להם צורך במוצר או בשירות שלך.
  • ·         מחקר או חינוך. המשתמש מזהה את הבעיה וחוקר עבור פתרונות פוטנציאליים, כולל המוצר או השירות שלך.
  • ·         השוואה או תוקף. המשתמש בוחן את האופציות ומתחיל לצמצם את רשימת הספקים האפשריים של המוצר או השירות.
  • ·         רכישה. המשתמש מחליט ממי לרכוש את המוצר או השירות המוצע.

תוכן שמושך תנועה ולידים. בשביל להשיק קמפיין שיווקי עצמתי, עליך להתמקד בשלב הראשון – יצירת מודעות דרך התוכן השיווקי שלך. זה אומר שההצעה השיווקית שלך צריכה למשוך הרבה תנועה וליצור לידים חדשים עבור העסק שלך. ישנם סוגים שונים של פורמטים ונושאים שתוכל להשתמש בהם כדי להשיג את המטרה.

כדי למצוא את הנושא שמושך הכי הרבה תשומת לב מקהל היעד שלך, ראשית עליך לחפש במידע בעל נגישות. תוכל למשל לבדוק את הבלוגים הפופולאריים ביותר שפירסמת, לבחון מהם העמודים הנצפים ביותר באתר שלך ולבדוק את הביצועים הקודמים שלך – כל אלה, ידריכו אותך לכיוון תוכן שיווקי חדש. אם אין לך גישה פנימית לתוכנות ניתוח שיווקי, חפש בדומיין הראשי ( הטרנדים של טוויטר, חדשות גוגל, גוגל טרנדים ועוד) סיפורים פופולארים על התעשייה שלך. תוכל ליצור כל תוכן מחדש בעזרת חידוש קל של חוויות אישיות, עצות מקצועיות ותגובות לחומר הקיים.

באיזה פורמט להשתמש: מבחינת הפורמט, ישנם סוגים שונים של פורמטים, ממבוססי טקסט כמו ניוזלטרים, דוחות וספרי הדרכה להורדה, דרך סמינרים אינטרנטיים ועד לסרטונים וראיונות.

מאוד חשוב שבדרך למציאת פורמט ותוכן נכון, תזכור את ההעדפות של קהל היעד שלך ושל דמויות הקונים הפוטנציאליים שיצרת ותתאים את כל הגורמים לדמויות אלה.

כמובן, שאתה לא צריך להיות היחיד אשר בונה עבור החברה שלך תכנים שיווקיים. תוכל להשתמש בקולות שונים וייחודיים מתוך הארגון שלך. תוכל להשתמש באנשים מכלל המחלקות אשר נוגעים בתחום אחר של התעשייה, אם זה באנשי שירות לקוחות, במנהלי מוצר, באנשי הטכנולוגיה של העסק ועוד – זכור שלכל אחד יש נקודת מבט שונה וייחודית על אספקטים שונים של העסק שלך. הפוך את העובדים שלך לתורמים ובקש מהם לכתוב יחד ספרון הדרכה למשהו מסוים שקשור למוצר או לשירות. ראיין מספר עובדים ופרסם את הראיונות בסרטונים קצרים המשתפים את התחום המקצועי שלהם. הזמן את העובדים לעשות מצגות או לענות על שאלות בסמינר אינטרנטי.

תוכל אף לצאת מגבולות החברה שלך כדי לחפש עזרה ביצירת תוכן. ישנן חברות שיוצרות תוכן עבורך וישנם עצמאיים שישמחו ליצור תוכן עבור העסק שלך, ישנם עורכים שיוכלו לנהל עבורך בלוג, ספרוני הדרכה ועובודות כתיבה אחרות. תוכל לבחור נושא מרכזי, טון וקהל יעד ולהדריך את הכותב לתוכן הרצוי.

כמעט כל תוכן ניתן לשכתב מחדש ולהכניס בפורמט אחר. תוכל לפרסם מחדש תכנים קודמים בפורמטים אחרים ולנצל אותו עד תום. הפוך את זה להרגל – חפש אחר תכנים קודמים שתוכל לחדש בפורמטים שונים וערוך אותם כך שיתאימו לצורת הגשה שונה.

 זקוקים לחברה מקצועית לשיווק באינטרנט שתסייע לכם בבניית שיווק אהוב ואיכותי?

SocialLead Digital Marketing מנהלת ומפעילה עבור לקוחותיה אסטרטגיות מתקדמות לשיווק באינטרנט.

צרו עמנו קשר עוד היום לקביעת פגישת היכרות ללא עלות וללא התחייבות: 09-7447740

או פשוט למלא פרטים בטופס הנמצא מטה, ואנחנו נחזור אליך בהקדם:

כתבות נוספות בסדרה:

1. יצירת שיווק אהוד ואהוב עבור המותג שלך

3. כיצד ליצור לידים חדשים באמצעות שיווק נכון?

4. כיצד יוצרים תהליך אוטומטי שמייצר זרם עבודה?

5. כיצד בונים הצעה שיווקית לקשרים קיימים?

6. יצירת התלהבות מהמותג באמצעות בלוגים ורשתות חברתיות

7. כך תגרום לוויראליות של התוכן שלך ברשתות חברתיות!

שיתוף
  • Facebook
  • Google
  • LinkedIn
  • Twitter
  • Pinterest
  • Email
  • Print
בקשה להצעת מחיר חברה לשיווק ברשתות חברתיות ניהול בלוג מקצועי שיווק שיווק אסטרטגי שיווק במדיה חברתית שיווק גרילה
« הקודם
הבא »
השארת תגובה

ביטול

חיפוש תוכן באתר
פוסטים לאינסטגרם ערוכים ומוכנים בשבילך

להשיג יותר לקוחות, יותר פניות, יותר עוקבים, יותר לייקים

מדריך אינסטגרם להורדה בחינם: חמישה טיפים קלים ליישום מיידי!

90% מהמשתמשים הפעילים באינסטגרם רכשו לפחות פעם אחת שירות או מוצר באינסטגרם! ועם מעל 4 מיליון משתמשי אינסטגרם פעילים בישראל… מאוד חשוב לקפוץ לעגלה הדוהרת הזו ולהתחיל מיד בחיזוק הפרופיל העסקי שלכם באינסטגרם, ולעשות את הצעדים הדרושים להצלחת השיווק שלכם באינסטגרם!

לחצו עכשיו על הקישור והורידו את המדריך שלכם

הדרכות וסדנאות NLP לחברות ולאירגונים

רתמת פעם את כוחו המופלא של ה- NLP כדי להגיע עם הצוות להצלחות יוצאות דופן? טכניקות NLP עוזרות לפתח גישה אפקטיבית ונעימה לבקש בקשות בדרכים מדוייקות ליצירת השפעה ושכנוע על אנשים. כך שצוותים שלומדים טכניקות NLP מצליחים להגיע יחד לתוצאות יוצאות דופן

הדרכות NLP לחברות ולאירגונים
הדרכות NLP לחברות ולאירגונים
תוכן קטלני ליוטיוב - איך לגרום לאנשים לצפות בסרטונים שלך עד הסוף
שפת גוף נכונה מול מצלמה

עקבו אחר ערוץ היוטיוב שלנו

ערוץ היוטיוב שלנו מתעדכן בכל שבוע עם סרטון רלוונטי לקידום השיווק הדיגיטלי שלך: ברשתות החברתיות, במייל תוך שימוש בכלי NLP ליצירת השפעה ושכנוע

להרשמה בחינם למגזין הדיגיטלי על שיווק באינטרנט

רוצה לקבל התראה בכל פעם שכתבה חדשה, טיפים בוידאו, מידע על כנסים, סדנאות וקורסים על שיווק בדיגיטל עולים לאתר או קורים? לחצו על הקישור והירשמו ללא עלות וללא התחייבות

תקנון האתר

תקנון אתר

שתפו את העמוד בפינטרסט
Theme by Pojo.me - WordPress Themes
Powered by WordPress
גלילה לראש העמוד
loading ביטול
Post was not sent - check your email addresses!
Email check failed, please try again
Sorry, your blog cannot share posts by email.
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס