כתבה שביעית בסדרת שיווק אהוב.
כדי להשיג שיווק שהוא אהוב על ידי הקהל, עלינו להפיץ אותו כמה שיותר ולדאוג שרבים ישתפו אותו במדיות החברתיות ויהנו מהתכנים שלנו. עד עכשיו כבר עברנו על המאפיינים המרכזיים אשר גורמים לתכנים שלך, להצעות שלך, לקריאות לפעולה ולכל מה שקשור להצעה עצמה ולמותג להיות אהוב ואהוד בעייני הקהל. כעת הגיע הזמן לשווק את הדברים באופן ממשי כך שיגיעו לכמה שיותר אנשים ולא רק קבוצה קטנה ומצומצמת שתזכה ליהנות מן הדברים שאתה מציע.
עלינו לגשת למדיות החברתיות. זה נכון שטוויטר, פייסבוק, לינקדין, גוגל+ ופינטרסט הן כולן רשתות חברתיות שונות לחלוטין. ובכל זאת, יש להן דבר מהותי משותף: האלמנט המאפשר לשתף ולהחליף מידע. לכן, עם יצירת הצעה שיווקית מעולה לקידום, יש לך עבודה מאוד מאוד פשוטה במדיה החברתית כי כעת, יש לך תוכן איכותי לשתף. להלן כמה נקודות שעליך להתחשב בהן בזמן קידuם ההצעה שלך בערוצים החברתיים השונים:
תכנן את זמן הקידום. תכנן מראש באיזו תדירות תרצה להעלות ולשתף הצעות חדשות כדי להבטיח שהעמוד העסקי שלך לא הופך לתחליף חברתי של דואר זבל. וודא שאתה מפעיל אותו ומנקה אותו מפירסומים זרים, כמו גם מעדכן דברים מושכים וחדשים. הכנס דברים מעניינים שלא בהכרח קשורים קשר ישיר למוצר שלך, אלא דברים שמגבירים באופן עקיף את יתרון השירות. תן לקהל שלך דברים מעניינים ואל תשעמם אותם עם הצעות עסקיות בלבד או הסברים מונוטומיים על המוצרים שלך. תן להם דברים שמעניין אותם לשמוע. כיצד לעשות? איך להיפטר מ…? כיצד למנוע? כיצד לעזור? או דברים מעניינים אחרים.
החלט באילו רשתות תתמקד. ישנם אינספור אתרים חברתיים שבהם את יכול לקדם, לפרסם ולשווק את המותג שלך. אך עליך לדעת אילו רשתות יעזרו לך להגיע לקהל היעד האולטימטיבי עבורך ולא "לירות לכל הכיוונים". אין לך אפשרות להקדיש זמן שווה לכל הרשתות ולהמשיך לעדכן, לשתף, לפרסם ולהגיב בכל הרשתות באופן שווה. לכן, זהה שלוש רשתות שיתרמו לעסק שלך בצורה הטובה ביותר ואת אלו שמספקים עבורך תוצאות והתמקד בהם.
מפה את התוכן שלך על בסיס הרשתות השונות. רשתות חברתיות שונות הן אפקטיביות בפרסום סוגים שונים של תוכן. בעוד שתוכן ויזואלי הוא מעולה עבור פינטרסט ופייסבוק, ומילים פשוטות הן נהדרות עבור טוויטר ולינקדין, ביו-טוב לא תוכל להשתמש באותם תכנים ויש צורך בסרטונים בלבד כדי להפיץ את התוכן שלך. ברר איזה רשת חברתית נוגעת הכי הרבה בפורמט הרצוי לך ובסוג השיווק שאתה מספק בצורה הטובה ביותר.
השתמש בסולמית. כאשר אתה מקדם ומשווק את החומרים שלך בטוויטר ו\או בגוגל+, שקול את השימוש בסולמית. יש יותר בסולמית מאשר הוספת סימן לפני מילה כתובה. למעשה, הוספת סולמית לציוץ בטוויטר לא תספק עבורך תוצאות – עליך להוסיף את הסולמית והמילה לתוך קמפיין ממשי כדי שזה יספר עבורך שיווק טוב ואיכותי.
תבקש מחברי העמוד לשתף תוכן. אל תבקשו בכל פעם מחברי העמוד לשתף את התוכן שלכם, אך כשיש לכם הצעה טובה מאוד וכדאית מאוד עבור הלקוחות שלכם תוכלו לבקש מחברי העמוד לעדכן גם את חבריהם בהצעה הזו באמצעות שיתוף לפרופיל האישי שלהם. אנשים אינם משתפים סתם, אך כשמבקשים מהם לשתף – וזו בקשה הוגנת ולא זרם בקשות בלתי פוסק – יש סבירות טובה מאוד שאחוז מסויים ישתף את ההצעה שלכם ובכך יסייע בהגדלת הוויראליות שלכם ברשת.
ככל שתפתח את ההצעות השיווקיות שלך, חשוב על הסולמית ועל מה שהיא יכולה להוסיף לפירסום שלך או כיצד היא יכולה להיות רלוונטית לקמפיין. נסה להשתמש בסולמית בעמוד הנחיתה, במיילים השיווקיים וכמובן, בעידכונים במדיות החברתיות. זה יעזור להעביר דיונים רבים בנושא אליך ולתת לך אפשרות לקבל תגובות ולעורר עניין סביב הקמפיין.
המדיות החברתיות הן פלטפורמה קלה לשימוש וידידותית לכולם. כל אחד יכול ללמוד בחמש דקות את הרשת החברתית הרלוונטית עבורו, אך עליך להשקיע זמן במדיות החברתיות שבחרת ולספק לקהל שלך את מה שהוא מצפה לו. אם תנטוש את הקידום ברשתות ותפסיק להשקיע, אל תהיה מופתע אם הלקוחות יפסיקו להתעניין.
זקוקים לחברה מקצועית לשיווק באינטרנט שתסייע לכם בבניית שיווק אהוב ואיכותי?
SocialLead Digital Marketing מנהלת ומפעילה עבור לקוחותיה אסטרטגיות מתקדמות לשיווק באינטרנט.
צרו עמנו קשר עוד היום לקביעת פגישת היכרות ללא עלות וללא התחייבות: 09-7447740
או פשוט למלא פרטים בטופס הנמצא מטה, ואנחנו נחזור אליך בהקדם:
כתבות נוספות בסדרה:
1. יצירת שיווק אהוד ואהוב עבור המותג שלך
2. כיצד תמשכו את קהל היעד שלכם אליכם?
3. כיצד ליצור לידים חדשים באמצעות שיווק נכון?
4. כיצד יוצרים תהליך אוטומטי שמייצר זרם עבודה?
5. כיצד בונים הצעה שיווקית לקשרים קיימים?
6. יצירת התלהבות מהמותג באמצעות בלוגים ורשתות חברתיות