• Facebook
  • Twitter
  • Google+
  • YouTube
  • LinkedIn
  • Pinterest
  • Contact
קידום בפייסבוק | קידום בגוגל | קידום עסקים |
  • שיווק באינטרנט
  • בלוג שיווק בדיגיטל
  • קורסים מקצועיים
  • רשתות חברתיות
    • פייסבוק
    • קידום באינסטגרם
    • קידום ביוטיוב
  • צור קשר
  • שיווק באינטרנט
  • בלוג שיווק בדיגיטל
  • קורסים מקצועיים
  • רשתות חברתיות
    • פייסבוק
    • קידום באינסטגרם
    • קידום ביוטיוב
  • צור קשר
קידום בפייסבוק | קידום בגוגל | קידום עסקים |
  • שיווק באינטרנט
  • בלוג שיווק בדיגיטל
  • קורסים מקצועיים
  • רשתות חברתיות
    • פייסבוק
    • קידום באינסטגרם
    • קידום ביוטיוב
  • צור קשר
  • שיווק באינטרנט
  • בלוג שיווק בדיגיטל
  • קורסים מקצועיים
  • רשתות חברתיות
    • פייסבוק
    • קידום באינסטגרם
    • קידום ביוטיוב
  • צור קשר
חשיבות ומיקסום דף הנחיתה שלך – כתבה ראשונה בסדרה
ראשי » שיווק באינטרנט » חשיבות ומיקסום דף הנחיתה שלך – כתבה ראשונה בסדרה

חשיבות ומיקסום דף הנחיתה שלך – כתבה ראשונה בסדרה

6 באוגוסט 2012 17:11 אין תגובות ronen

דף נחיתה הוא אחד הדברים החשובים ביותר בהליך השיווקי. הוא מאפשר לך כבעל עסק לשאוב מידע על מבקרים בדף בצורת ליד. דף נחיתה טוב ואיכותי, ימקד עבורך קהל מיועד, כגון תנועה משיווק מוצרים במיילים או מבקרים אשר לחצו על קמפיין ממומן וכך קידמו אותו. לכן, מאוד חשוב לבנות דף נחיתה איכותי וייחודי לכל הצעה שהינך מייצר. תוכל לבנות דפי נחיתה אשר מאפשרים למבקרים להוריד את תוכן ההצעות שלך או כאלה המאפשרים הרשמה להצעות שונות כמו התנסות במוצר בחינם או קבלת הדגמה של המוצר.

דפי נחיתה, מאפשרים לך להשיג את מטרותיך באופן אפקטיבי יותר ולהפוך אחוז גבוה של המבקרים שלך ללידים איכותיים. דפי הנחיתה מאפשרים למבקרים שלך לראות את המבצעים וההצעות שלך בצורה פשוטה יותר, שכן הם לא צריכים להגיע לאתר שלך כדי לחפש את המבצע המבוקש.

שליחת המבקרים שלך אל דף נחיתה מאפשר להם להבין באופן ברור – מה עליהם לעשות כדי לממש את המבצע ומונע מהם תיסכול מיותר שעלול לגרום להם להתחרט בתהליך. בשליחת דף נחיתה ברור, סביר להניח כי רוב המבקרים בו ימלאו את הפרטים ויגמרו את התהליך, מה שיהפוך אותם ללידים עבורך.

ישנם כמה מרכיבי מפתח שהופכים דף נחיתה לאיכותי ואפקטיבי ומאפשרים הפיכת מבקרים ללידים.

כל מאמצי השיווק באינטרנט מתנקזים לעמודי נחיתה
כל מאמצי השיווק באינטרנט מתנקזים לעמודי נחיתה

להלן מספר טכניקות לבניית דף נחיתה מצליח:

השתמש בכותרת, תיאור ופריסה ברורים כדי להעביר את ערך המבצע וליצור תמריץ רציני להורדה או הרשמה אליו.

  1. השאר את המבקרים שלך מרוכזים במילוי התבנית על ידי הסרת הסחות דעת שונות, כמו קישורי ניווט למיניהם.

  2. כלול בדף קישורים לשיתוף ברשתות החברתיות, כך תעודד מבקרים להפיץ את ה"שמועה" על המבצעים שלך.

  3. קשר את עמוד הנחיתה לרשימה ספציפית במערכת הדיוור שלך, כך שתוכל לעקוב אחר הלידים שמגיעים מעמוד הנחיתה הספציפי. שתול קוד גוגל אנליטיקס בעמוד הנחיתה שלך, וכעת תוכל לחשב את אחוזי ההמרה של העמוד ולדעת האם העמוד מייצר את התוצאות הרצויות, או שנדרשת עבודה נוספת לביצוע אופטימיזציה לביצועי עמוד הנחיתה.
    אנחנו ממליצים לך להשתמש במערכת הדיוור של VIPlus, הן לדיוור שלך והן לבניית עמודי הנחיתה שלך, בקלות, בנוחות ובמהירות, בקישור הבא מחכה לך הטבה מיוחדת בהתחברות ל VIPlus

  4. בנה את הדף לטובת המשתמש כך שיהיה לו קל למלא את פרטיו ולא ייקח לו יותר מדי זמן לעשות כן. אל תוסיף שדות מיותרים!

  5. לאחר מילוי הפרטים או הרכישה, שלח את הגולשים לעמוד תודה ששתול באתר שלך. בעמוד התודה הצע לגולש ערך נוסף, כמו הרשמה לבלוג שלך או קבלת מבצעים והטבות ייחודיות, כך תוכל להמשיך ולשמור עם הגולש על קשר.

  6. עקוב אחר שיעור ההמרות שלך מקרוב ובדוק לעיתים קרובות אפשרויות לשיפור. השתמש במדדים שלך ובתוצאות הבדיקות שהינך עורך לקידום דפי הנחיתה כך שהם ימשיכו ליצור עבורך לידים איכותיים.

חשוב שדף הנחיתה יהיה ברור, ידידותי למשתמש ומושך כך שהמבקר ימשיך לשהות ולקרוא בו. דאג שהתוכן יהיה איכותי מספיק כך שיוביל למילוי פרטים וודא שהמבצע שהינך מציע הוא באמת מבצע איכותי ומושך. לפני שאתה פונה למרכיבי מפתח אלה, עליך לדעת בוודאות שהמבצע אותו אתה מציע מושך מספיק עבוד קהל היעד. בדוק זאת בעזרת משפחה, חברים, עמיתים, עובדים ולקוחות קיימים ברשתות החברתיות או על ידי סקר באתר הבית. ישנם דרכים רבות להבין מה מושך את קהל היעד שלך, חקור את הנושא לפני יצירת דף נחיתה עבור מבצע שעלול להוביל לכישלון מראש.

תפקידו הראשי של דף הנחיתה הוא למשוך אליך לידים איכותיים ואין ספק שכמעט כל עסק היום יודע להצטייד בדפי נחיתה מושכים ולכן בלידים איכותיים רבים, אל תפספסו את ההזדמנות לפורמט נוסף שימשוך אליכם קהל נוסף, זהו אמצעי טוב לשיווק מוצלח.

זקוקים לחברה מקצועית לשיווק באינטרנט שתסייע לכם בניסוח ועיצוב דף נחיתה איכותי? SocialLead Communications מנהלת ומפעילה עבור לקוחותיה אסטרטגיות מתקדמות לשיווק באינטרנט. צרו עמנו קשר עוד היום לקביעת פגישת היכרות ללא עלות וללא התחייבות: 09-7447740 או שלחו הודעה באמצעות טופס יצירת קשר המצוי למעלה מצד שמאל.

לכתבות נוספות בסדרת כתבות על עמודי נחיתה:

חשיבות ומיקסום דף הנחיתה שלך – כתבה ראשונה בסדרה

כיצד לגרום לדף הנחיתה שלך להגיע לרשתות החברתיות עם חברים? כתבה שניה בסדרה

דף הנחיתה שלך כמטפח לידים – כתבה שלישית בסדרה

כיצד תדע אם עמוד הנחיתה שלך מוצלח ומשפיע? כתבה רביעית בסדרה

אלמנטים לבדיקה בדף הנחיתה – כתבה חמישית בסדרה

שיתוף
  • Facebook
  • Google
  • LinkedIn
  • Twitter
  • Pinterest
  • Email
  • Print
אסטרטגיות שיווק אונליין בקשה להצעת מחיר דף נחיתה דפי נחיתה חברת שיווק באינטרנט חברת שיווק ברשתות חברתיות עמוד נחיתה עמודי נחיתה
« הקודם
הבא »
השארת תגובה

ביטול

חיפוש תוכן באתר
פוסטים לאינסטגרם ערוכים ומוכנים בשבילך

להשיג יותר לקוחות, יותר פניות, יותר עוקבים, יותר לייקים

מדריך אינסטגרם להורדה בחינם: חמישה טיפים קלים ליישום מיידי!

90% מהמשתמשים הפעילים באינסטגרם רכשו לפחות פעם אחת שירות או מוצר באינסטגרם! ועם מעל 4 מיליון משתמשי אינסטגרם פעילים בישראל… מאוד חשוב לקפוץ לעגלה הדוהרת הזו ולהתחיל מיד בחיזוק הפרופיל העסקי שלכם באינסטגרם, ולעשות את הצעדים הדרושים להצלחת השיווק שלכם באינסטגרם!

לחצו עכשיו על הקישור והורידו את המדריך שלכם

הדרכות וסדנאות NLP לחברות ולאירגונים

רתמת פעם את כוחו המופלא של ה- NLP כדי להגיע עם הצוות להצלחות יוצאות דופן? טכניקות NLP עוזרות לפתח גישה אפקטיבית ונעימה לבקש בקשות בדרכים מדוייקות ליצירת השפעה ושכנוע על אנשים. כך שצוותים שלומדים טכניקות NLP מצליחים להגיע יחד לתוצאות יוצאות דופן

הדרכות NLP לחברות ולאירגונים
הדרכות NLP לחברות ולאירגונים
תוכן קטלני ליוטיוב - איך לגרום לאנשים לצפות בסרטונים שלך עד הסוף
שפת גוף נכונה מול מצלמה

עקבו אחר ערוץ היוטיוב שלנו

ערוץ היוטיוב שלנו מתעדכן בכל שבוע עם סרטון רלוונטי לקידום השיווק הדיגיטלי שלך: ברשתות החברתיות, במייל תוך שימוש בכלי NLP ליצירת השפעה ושכנוע

להרשמה בחינם למגזין הדיגיטלי על שיווק באינטרנט

רוצה לקבל התראה בכל פעם שכתבה חדשה, טיפים בוידאו, מידע על כנסים, סדנאות וקורסים על שיווק בדיגיטל עולים לאתר או קורים? לחצו על הקישור והירשמו ללא עלות וללא התחייבות

תקנון האתר

תקנון אתר

שתפו את העמוד בפינטרסט
Theme by Pojo.me - WordPress Themes
Powered by WordPress
גלילה לראש העמוד
loading ביטול
Post was not sent - check your email addresses!
Email check failed, please try again
Sorry, your blog cannot share posts by email.
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס