דף נחיתה הוא אחד הדברים החשובים ביותר בהליך השיווקי. הוא מאפשר לך כבעל עסק לשאוב מידע על מבקרים בדף בצורת ליד. דף נחיתה טוב ואיכותי, ימקד עבורך קהל מיועד, כגון תנועה משיווק מוצרים במיילים או מבקרים אשר לחצו על קמפיין ממומן וכך קידמו אותו. לכן, מאוד חשוב לבנות דף נחיתה איכותי וייחודי לכל הצעה שהינך מייצר. תוכל לבנות דפי נחיתה אשר מאפשרים למבקרים להוריד את תוכן ההצעות שלך או כאלה המאפשרים הרשמה להצעות שונות כמו התנסות במוצר בחינם או קבלת הדגמה של המוצר.
דפי נחיתה, מאפשרים לך להשיג את מטרותיך באופן אפקטיבי יותר ולהפוך אחוז גבוה של המבקרים שלך ללידים איכותיים. דפי הנחיתה מאפשרים למבקרים שלך לראות את המבצעים וההצעות שלך בצורה פשוטה יותר, שכן הם לא צריכים להגיע לאתר שלך כדי לחפש את המבצע המבוקש.
שליחת המבקרים שלך אל דף נחיתה מאפשר להם להבין באופן ברור – מה עליהם לעשות כדי לממש את המבצע ומונע מהם תיסכול מיותר שעלול לגרום להם להתחרט בתהליך. בשליחת דף נחיתה ברור, סביר להניח כי רוב המבקרים בו ימלאו את הפרטים ויגמרו את התהליך, מה שיהפוך אותם ללידים עבורך.
ישנם כמה מרכיבי מפתח שהופכים דף נחיתה לאיכותי ואפקטיבי ומאפשרים הפיכת מבקרים ללידים.
להלן מספר טכניקות לבניית דף נחיתה מצליח:
השתמש בכותרת, תיאור ופריסה ברורים כדי להעביר את ערך המבצע וליצור תמריץ רציני להורדה או הרשמה אליו.
-
השאר את המבקרים שלך מרוכזים במילוי התבנית על ידי הסרת הסחות דעת שונות, כמו קישורי ניווט למיניהם.
-
כלול בדף קישורים לשיתוף ברשתות החברתיות, כך תעודד מבקרים להפיץ את ה"שמועה" על המבצעים שלך.
-
קשר את עמוד הנחיתה לרשימה ספציפית במערכת הדיוור שלך, כך שתוכל לעקוב אחר הלידים שמגיעים מעמוד הנחיתה הספציפי. שתול קוד גוגל אנליטיקס בעמוד הנחיתה שלך, וכעת תוכל לחשב את אחוזי ההמרה של העמוד ולדעת האם העמוד מייצר את התוצאות הרצויות, או שנדרשת עבודה נוספת לביצוע אופטימיזציה לביצועי עמוד הנחיתה.
אנחנו ממליצים לך להשתמש במערכת הדיוור של VIPlus, הן לדיוור שלך והן לבניית עמודי הנחיתה שלך, בקלות, בנוחות ובמהירות, בקישור הבא מחכה לך הטבה מיוחדת בהתחברות ל VIPlus -
בנה את הדף לטובת המשתמש כך שיהיה לו קל למלא את פרטיו ולא ייקח לו יותר מדי זמן לעשות כן. אל תוסיף שדות מיותרים!
-
לאחר מילוי הפרטים או הרכישה, שלח את הגולשים לעמוד תודה ששתול באתר שלך. בעמוד התודה הצע לגולש ערך נוסף, כמו הרשמה לבלוג שלך או קבלת מבצעים והטבות ייחודיות, כך תוכל להמשיך ולשמור עם הגולש על קשר.
-
עקוב אחר שיעור ההמרות שלך מקרוב ובדוק לעיתים קרובות אפשרויות לשיפור. השתמש במדדים שלך ובתוצאות הבדיקות שהינך עורך לקידום דפי הנחיתה כך שהם ימשיכו ליצור עבורך לידים איכותיים.
חשוב שדף הנחיתה יהיה ברור, ידידותי למשתמש ומושך כך שהמבקר ימשיך לשהות ולקרוא בו. דאג שהתוכן יהיה איכותי מספיק כך שיוביל למילוי פרטים וודא שהמבצע שהינך מציע הוא באמת מבצע איכותי ומושך. לפני שאתה פונה למרכיבי מפתח אלה, עליך לדעת בוודאות שהמבצע אותו אתה מציע מושך מספיק עבוד קהל היעד. בדוק זאת בעזרת משפחה, חברים, עמיתים, עובדים ולקוחות קיימים ברשתות החברתיות או על ידי סקר באתר הבית. ישנם דרכים רבות להבין מה מושך את קהל היעד שלך, חקור את הנושא לפני יצירת דף נחיתה עבור מבצע שעלול להוביל לכישלון מראש.
תפקידו הראשי של דף הנחיתה הוא למשוך אליך לידים איכותיים ואין ספק שכמעט כל עסק היום יודע להצטייד בדפי נחיתה מושכים ולכן בלידים איכותיים רבים, אל תפספסו את ההזדמנות לפורמט נוסף שימשוך אליכם קהל נוסף, זהו אמצעי טוב לשיווק מוצלח.
זקוקים לחברה מקצועית לשיווק באינטרנט שתסייע לכם בניסוח ועיצוב דף נחיתה איכותי? SocialLead Communications מנהלת ומפעילה עבור לקוחותיה אסטרטגיות מתקדמות לשיווק באינטרנט. צרו עמנו קשר עוד היום לקביעת פגישת היכרות ללא עלות וללא התחייבות: 09-7447740 או שלחו הודעה באמצעות טופס יצירת קשר המצוי למעלה מצד שמאל.
לכתבות נוספות בסדרת כתבות על עמודי נחיתה:
חשיבות ומיקסום דף הנחיתה שלך – כתבה ראשונה בסדרה
כיצד לגרום לדף הנחיתה שלך להגיע לרשתות החברתיות עם חברים? כתבה שניה בסדרה
דף הנחיתה שלך כמטפח לידים – כתבה שלישית בסדרה