כולנו כמובן כבר יודעים את החשיבות שבבניית דפי נחיתה עבור המבצעים, ההנחות והצעות אחרות שלנו. כעת, אנו רוצים להגיע לקהל הרחב ביותר המיועד עבורינו ובדיוק כפי שנעשה בכל עמוד באתר שלנו, עלינו לכלול לינק שיתוף בדפי הנחיתה שלנו למדיה החברתית הרצויה. יש ברשותך צוות שיווק אדיר בקצות אצבעותיך – הקהל שלך! אם המבקרים שלך החליטו להוריד ולמלא את פרטיהם עבור המבצע שלך, מדוע לא להזמין אותם לשתף את התוכן ולעודד אנשים אחרים להשתתף במבצע?
אחרי שהמרת את המבקרים שלך ללידים, אפשר להם להפיץ את המבצע בקרב חבריהם בפייסבוק, עוקביהם בטוויטר והקשרים בלינקדין. ככל שתצליח להוביל יותר מבקרים אל דף הנחיתה, כך תוכל לייצר עוד לידים עבור העסק. כעת, ננסה לעזור לך להוסיף לינק שיתוף אל הרשתות החברתיות בדפי הנחיתה שיזכו אותך בהזדמנויות חדשות.
בניית לינק שיתופי:
במידה ובניית עמודי הנחיתה שלך נעשית באמצעות מערכת דיוור מתקדמת, אפשרויות השיתוף של עמוד הנחיתה לרשתות חברתיות היא בדרך כלל אחת מאפשרויות המערכת. לשם כך אני רוצה להמליץ לכם על בניית עמודי נחיתה במערכת של Viplus או Activetrail שתי מערכות הדיוור הנוחות והמתקדמות ביותר בשוק הישראלי היום. כמובן שיש את תוכנת רב מסר המצוינת ותוכנות רבות וטובות נוספות, אך השתים הראשונות הן החביבות עליי ביותר, בשל אפשרויות העיצוב והבניה המודולריים והפשוטים.
אפשרות נוספת היא ליצור את הלינקים בעצמך ולעצב אותם בהתאם לדף הנחיתה או להתאים להם כותרת מתאימה כמו – "שתף את הכתבה שלנו", התאמה עצמית מאפשרת לך להתאים את השיתוף לטעם האישי שלך ולרצון הייעודי. האפשרות השנייה היא ליצור לינקים שיתופיים עם האיירונים הרשמיים של כל אתר, אפשרות זו, מאפשרת למבקר ולליד שלך להבין באופן אוטומתי את המסר ואת הרצון שלך לשתף את המבצע.
כדי ליצור לינק באופן ידני ואישי, הפוך את הטקסט או התמונה שלך להיפר-לינק על ידי הצעדים הבאים:
עבור לינקים לפייסבוק ולינקדין, השתמש בURL של דף הנחיתה שלך. הלינקים השיתופיים עבור אתרים אלו, יציגו את המטא-תיאור של העמוד שלך כברירת מחדל עבור הפירסום. לכן, עליך למקסם את המטא-תיאור הן עבור אפשרויות החיפוש, והן עבור אפשרויות השיתוף.
יצירת היפר-לינק לטוויטר הוא דבר מעט יותר מסובך, כיוון שעליך להזין בו את ה"ציוץ" אותו תרצה לשתף ולא רק את הURL של הדף שלך. כדי למקסם את ה"ציוצים" השיתופיים בטוויטר, עליך לעקוב אחר שלושה מרכיבים הכרחיים ב"ציוץ"
ייזכור מודגש של העסק. מאוד חשוב להזכיר בתוך הציוץ את שם החברה בעזרת סימן ה@, כך שההודעה תפרסם את החברה שלך יחד עם המבצע עצמו.
-
כותרת המבצע. ודא שהינך כולל תיאור של הסיבה בגללה כדאי לקרוא, לראות ולהשתתף במבצע. כלול את זה בגוף ההודעה שלך.
-
לינק לדף הנחיתה. המטרה העיקרית היא להוביל צופים ומבקרים חדשים אל דף הנחיתה שלך והשלמת תהליך עידכון הפרטים בתוכו. לכן, עליך לכלול תמיד את הלינק לדף בתוך הציוץ שלך. טוויטר יקצרו את הלינק עבורך באופן אוטומטי אלא אם תעדיף לקצר אותו בעצמך.
כדי ליצור לינק שיתופי עם האייקונים המקוריים של האתרים, בקר בכל רשת חברתיות שונה שבה תרצה שהדף שלך ישותף ושם תוכל למצוא קודים לשיבוץ בדף שלך.
למרות שאינך יכול להפוך את השיתופים לאישיים, הרבה יותר קל, יותר רווחי ויותר ברור עבור המשתמשים להפעיל את השיתוף בצורה כזו. בנוסף, יש לך אפשרות למדוד ביתר קלות את מספר השיתופים ובכך אף להגביר את השיתופים של הדף.
מעל כל לינק מקורי, מוצב מספר השיתופים בכל אחת מן הרשתות והמבקרים יוכלו לאמוד את פופולאריות המבצע או העסק שלך. כאשר מבקרים רואים כי אחרים שיתפו, ראו והשתתפו במבצע, הם מסיקים כי אחרים נהנים מן העסק שלך והמבצעים וזהו גורם פסיכולוגי חזק המשפיע על החלטת מבקרים לשתף ולהשתתף במבצעים השונים.
למרות שישנו יתרון גדול בהשפעה הפסיכולוגית של האייקונים המקוריים, שתי אופציות השיתוף יכולות להיות אפקטיביות ביותר. אל לך לשכוח כי קודם כל, האיכות של התוכן הוא הגורם המרכזי לכך שמבקרים ירצו להשתתף במבצע ולשתף אותו ולא תצורת הלינקים לשיתוף. השתמש באפשרות המתאימה לך ביותר או תבחן את שתי האפשרויות ובחר בזו שמניבה לך תוצאות טובות יותר.
זקוקים לחברה מקצועית לשיווק באינטרנט שתסייע לכם בבניית עמודי הנחיתה ובשיווק עמודי הנחיתה? SocialLead Digital marketing מנהלת ומפעילה עבור לקוחותיה אסטרטגיות מתקדמות לשיווק באינטרנט. צרו עמנו קשר עוד היום לקביעת פגישת היכרות ללא עלות וללא התחייבות: 09-7447740 או שלחו הודעה באמצעות טופס יצירת קשר המצוי למעלה מצד שמאל.
לכתבות נוספות בסדרת כתבות על עמודי נחיתה:
חשיבות ומיקסום דף הנחיתה שלך – כתבה ראשונה בסדרה
כיצד לגרום לדף הנחיתה שלך להגיע לרשתות החברתיות עם חברים? כתבה שניה בסדרה
דף הנחיתה שלך כמטפח לידים – כתבה שלישית בסדרה