עמודי נחיתה: כתבה חמישית ואחרונה בסדרה
אחרי שצברנו מספיק מידע באשר לדפי נחיתה, מטרותיהם, היתרונות שלהם והצורות לגרום להם לייצר עבורינו את הלידים הרצויים; הבנו כיצד לבחון את הגרסאות השונות כדי ליצור בסופו של דבר את הגרסא הטובה ביותר שתמקסם את ההישגים שלנו.
עכשיו, הגיע הזמן להבין באילו אלמנטים עלינו לגעת ואילו אלמנטים חשוב כי נבחן לפני יצירת דף נחיתה סופי שייצא אל העולם ויעבוד עבורינו. הכנו עבורכם רשימה מפורטת של אלמנטים שכדאי לבדוק:
- כותרת הדף. בדוק אם הכותרת בעלת "קריצה" עובדת טוב יותר והאם עדיף לך להשתמש בכותרת יבשה בעלת מידע תיאורי וברור. לא תמיד כותרות שמתגרות בקורא או נותנות לו טוויסט מסוים עובדות, הכל תלוי במוצר, במבצע, בחברה ובשירות המסופק. בדוק אם כדאי לשחק עם המילים ולתת למבקרים כותרת שתוביל לפואנטה אבל אל תפחדו לתת כותרת ברורה ומובהקת שתבהיר את התוכן ותתן מידע יבש, יש קהל שמעדיף לדעת מראש בדיוק למה הוא נכנס.
- טופס מילוי הפרטים. בדוק אם האיזור בו הליד צריך למלא את פרטיו הוא איזור ברור ושלא ניתן להתבלבל בנסיון למלא אותו. בדוק אם יש צורות ברורות יותר לתאר את המתבקש ואם יש אופן אחר, פשוט יותר, למלא את המבוקש. תמיד כדאי כי למבקרים יהיה ברור לחלוטין כיצד למלא את הפרטים שלהם ואילו צעדים עליהם לעשות כדי לסיים את התהליך. זכור כי אף אחד לא אוהב להסתבך ואין מבקר שיצא מגדרו כדי לנסות ולהיות לקוח שלך.
- מספר הפרטים. כמה פרטים על הליד למלא בטופס? בדוק מהם הפרטים החשובים ביותר שהינך צריך מן הלקוח הפוטנציאלי כדי ליצור איתו קשר או לסיים את הליך המבצע. בנוסף, בדוק אילו פרטים אתה צריך כדי להבין אם הליד הוא איכותי או לא. שוב, אף אחד לא יקדיש שעה מזמנו רק כדי למלא את הפרטים על דף הנחיתה, על הטופס להיות קצר ומדוייק וזריז למילוי.
- צבע לחצן הטופס. בדוק אם הצבע בולט ומושך את העין, ודע אם הוא מסיח את דעת המבקרים מן הדף עצמו. נסה להגיע לגוון שבולט מספיק אך לא מסיח את דעת המבקר מן התוכן.
- גודל לחצן הטופס. חוץ מצבע, עליך לבדוק אם הלחצן קטן מדי או גדול מדי עבור המבקרים. וודא שהמבקרים מצליחים להבחין בלחצן ולמצוא אותו ושהוא אינו גדול מדי וגונב את תשומת הלב מן הדף עצמו.
- הגדרת לחצן הטופס. בדוק שההגדרה על הלחצן ברורה מספיק למבקרים כך שהם יידעו מה מצפה להם אחרי שילחצו עליו, האם יהיה עליהם לקבל הודעת מייל ממך? האם הם יצטרכו למלא פרטים נוספים בהמשך? האם הם יצטרכו לנקוט בפעולה נוספת? בחן מה הלחצן שלך מעביר, אם הוא מסכם את הצעדים שעל המבקר לעשות, אם הוא רק ההתחלה או אם עליו לקבל הודעה שתסביר לו את ההמשך. בדוק שהכתוב על הלחצן מושך מספיק כך שמבקרים ירצו ללחוץ עליו אחרי שסיימו למלא את פרטיהם.
- פריסת העמוד. בדוק היכן כדאי לך למלא את טופס מילוי הפרטים והיכן כדאי למקם את התוכן. האם מבקרים מגיבים טוב יותר כשהתוכן מימין והטופס משמאל או להיפך? אולי כשהטופס מתחת לתוכן או מעליו? בדוק היכן עליך להציב תמונה או וידאו והיכן למקם את כל מה שתיכננת להכניס בדף הנחיתה. בדוק אפשרויות שונות שכן קהלים שונים מגיבים אחרת למיקומים שונים.
- כותרת הטופס. בדוק שכותרת הטופס שלך מעבירה באופן ברור את ההודעה שאתה רוצה 'למסור' ללקוח, וודא שהכותרת מבהירה מה אתה רוצה ממנו ואיזה כותרת מושכת יותר אנשים למלא את פרטיהם.
- תמונה. אם אתה מתכנן להציב תמונות, בדוק אילו תמונות גורמות למחוייבות גדולה יותר ואילו תמונות רלוונטיות יותר עבור המותג, המוצר והמבצע. וודא שהתמונה לא מבלבלת ומעניינת מספיק.
- כיתוב תמונה. בדוק אם עליך להכניס גם כיתוב עם התמונה, אם הכיתוב יוסיף לה או יגרע ממנה וודא שהתמונה עוזרת להבהיר את המבצע או ההצעה והיא אינה מסיחה את הדעת כך ששאר הדף יהיה חסר משמעות. לא בטוח שצריך תמונה כלל. בדוק את האפשרויות ואת התגובות של הקהלים לקיום או חוסר בתמונה ונסה להבין מה יעבוד טוב יותר במקרה שלך.
- גודל וגופן האותיות. בדוק באיזה גודל ובאיזה גופן כדאי להציג את התוכן והכותרות וודא שהכותרת מודגשת מספיק כך שניתן להבין כי זו כותרת נפרדת. בדוק אילו גופנים עובדים טוב יותר ומושכים יותר מאחרים ובחן אילו גדלים מאפשרים למבקרים לקרוא את הדברים, להבינם ולמלא את הפרטים.
- שימוש בוידאו. בחן אם שימוש בוידאו יתרום לדף הנחיתה. האם וידאו יוכל להוכיח את ערך המבצע והמוצר או השירות? האם כדאי להכניס וידאו? זכור תמיד שכל המוסיף גורע ושאין סיבה להעמיס על המבקר, אך אם הוידאו יגרום למבקר להפוך לליד, אין סיבה הגיונית להשאירו בחוץ.
- לחצני שיתוף. וודא אם השימוש בלחצני שיתוף על דפי הנחיתה מגבירים את כמות המבקרים והלידים ובדוק אם הדבר לא מסיח את דעתם ומוביל אותם אל העמוד החברתי שלך במקום? האם עדיף להכניס שיתוף להודעה שנשלחת באופן פרטי לליד אחרי מילוי הפרטים או שכדאי להכניסו לדף הנחיתה?
- שימוש בהמלצות. בדוק אם המלצות גורמות לעלייה בכמות הלידים והיכן עליהם לקרוא את ההמלצות במהלך הדף? האם ההמלצות טובות רק למבצעים מסוימים והאם ההמלצות גורמות למבקרים להתעניין יותר בממליץ מאשר במוצר.
- חותמת אישור מצד שלישי. בדוק אם אישורים מצד שלישי, כגון אישור על איכות יכולים לעזור בדף הנחיתה שלך. לעיתים אישורים מגורמים חיצוניים עוזרים להפוך את המבקר לליד ולעיתים הוא מפריע בדרך, בחן אילו מן האופציות היא הנכונה עבורך.
כפי שכבר הבנו בכתבות הקודמות, הכדאיות ביצירת דף נחיתה היא גבוהה מאוד אם רוצים לייצר לידים חדשים עבור המותג. אך לא די ביצירת דף נחיתה, איכות דף הנחיתה והבדיקה המבהירה כי הדף שיצרתם הוא הנכון ביותר עבורכם היא חשובה לא פחות מעצם קיום הדף. בחנו את האפשרויות השונות ודעו בסופו של דבר שהדף המעולה שלכם, יעשה בשבילכם עבודה מדהימה ויגרום לייצור לידים מהיר וגבוה.
זקוקים לחברה מקצועית לשיווק באינטרנט שתסייע לכם למקסם את דף הנחיתה? SocialLead D Digital Marketing מנהלת ומפעילה עבור לקוחותיה אסטרטגיות מתקדמות לשיווק באינטרנט. צרו עמנו קשר עוד היום לקביעת פגישת היכרות ללא עלות וללא התחייבות: 09-7447740 או פשוט למלא פרטים בטופס הנמצא מטה, ואנחנו נחזור אליך בהקדם:
לכתבות נוספות בסדרת כתבות על עמודי נחיתה:
חשיבות ומיקסום דף הנחיתה שלך – כתבה ראשונה בסדרה
כיצד לגרום לדף הנחיתה שלך להגיע לרשתות החברתיות עם חברים? כתבה שניה בסדרה
דף הנחיתה שלך כמטפח לידים – כתבה שלישית בסדרה