עמודי פייסבוק מאפשרים לנו שליטה מסוימת בעיצוב העמוד. אנו יכולים להעלות את הלוגו של המותג שלנו, להעלות תמונת נושא מעוצבת – את זה כולם יודעים וכולם בדרך כלל עושים, בדרך זו או אחרת. אך פייסבוק מאפשר לנו לעצב דברים נוספים בעמוד – ובכתבה הבאה נלמד אתכם לעצב טאבים בפייסבוק ועמוד פנימי – כלומר ברגע שיילחצו על הטאבים יוכלו להיכנס לעמוד פנימי שגם אותו תוכלו לעצב.
השלב הראשון מתחיל בקיומו של עמוד עסקי בפייסבוק אותו אתם מנהלים. אם אין לכם עמוד עסקי בפייסבוק תעצרו כאן – תפתחו עמוד עסקי בפייסבוק ותחזרו לכאן.
על מנת שיהיה קל וברור, הכתבה הזו תהיה כתבה בתמונות.
הכתבה הזו תעסוק בעיצוב הטאבים המסומנים באדום בתמונה מעל
הפוסט הזה עוסק בהטמעת שלושת הטאבים המסומנים באדום ובהטמעת הברושורים הפנימיים שמתקבלים לאחר הלחיצה על הטאב.
אנו ממליצים לגשת למעצבת גרפית שתכין עבורכם את הטאבים והברושורים הפנימיים, כל המידות מפורטות בכתבה הבאה: מידות לעיצובים לרשתות חברתיות – אפריל 2013
לאחר שיש ברשותכם את העיצובים במידות הנכונות ובעיצוב המתאים למותג שלכם עליכם להטמיע אותם בפייסבוק. אם כך כנסו לכתובת הבאה: https://woobox.com/ זהו אתר שמספק אפליקציות שונות ביניהן עיצוב הטאבים והברושורים הפנימיים בעמודי פייסבוק. לחצו על הכפתור get started הנמצא למעלה בצד ימין – בתמונה למטה הקפנו עבורכם את הכפתור במסגרת אדומה.
זהו צילום מסך של האתר והכפתור עליו עליכם ללחוץ כדי להתחיל
לאחר שתלחצו תגיעו לעמוד בו תשאלו האם אתם מוכנים לאפשר למערכת הניהול של האתר לבצע שינויים בחשבון הפייסבוק שלכם – תאשרו זאת ותבחרו בעמוד עבורו ברצונכם להטמיע את העיצובים (במידה ויש לכם יותר מעמוד עסקי אחד שאתם מנהלים) בפעם הראשונה העמוד יהיה ריק ותופיע השורה הבאה: No Sweepstakes were found. Add a Sweepstakes תלחצו על הקישור הכחול שמציע לכם להוסיף לשונית חדשה (add a sweepstakes) ותגיעו לעמוד הבא:
הוספת טאב חדש – התחלת העבודה מכאן
עליכם למלא בקפידה את השדות הבאים, תוך שימוש במילות מפתח במטרה להפוך את הטאב ליעיל ופעיל.
תתחילו למלא את הפרטים, כמובן שאתם יכולים למלא פרטים בעברית. בכותרת תמלאו את שם הטאב שתרצו – בואו נעשה זאת יחד – וכעת נבחר עמוד שלנו שנקרא: Go green – my organic garden נאמר שאנחנו רוצים ללמד באמצעות עמוד זה כיצד לגדל ירקות אורגניים בגינה. אז הלשונית הראשונה שנפתח תהיה: "איך לגדל עגבניות אורגניות"
אנו נמלא בכותרת את השם שבחרנו: "איך לגדל עגבניות אורגניות" נמלא תיאור קצר (לא יותר מ – 400 תווים) כלשהו שמתאר את הטאב. ולאחר מכן נעלה את התמונה הגדולה שיצרנו – הברושור. בדוגמא כאן אנו משתמשים בתמונה ללא כיתוב – אך תוכלו להשתמש בכל עיצוב שתייצרו ובהמשך נעלה לכאן כמה עיצובים לדוגמה מבית היוצר של SocialLead Digital Marketing. לאחר מכן מופיעה שורה שבה אתם יכולים לשתול לינק ולקשר את התמונה לאיזו כתובת חיצונית שתרצו: (link post-entry image to URL:
לאחר שסיימתם רדו עם העכבר עד לתחתית העמוד – לחצו על Save ואז האתר יישלח לכם הודעות עדכון כי השינויים שלכם נשמרו (your changes have been saved)
לחצו למעלה על שם העמוד – כפי שמסומן בתמונה מטה:
לחצו על שם העמוד
כעת תראו את העבודה שלכם, לחצו על הטמעה לפייסבוק (install facebook tab)ובעצם העבודה שלכם תוטמע בפייסבוק. אם מאיזו סיבה תמונת הטאב לא הוטמעה כראוי (זה קורה לפעמים). כנסו לעריכת עמוד הפייסבוק שלכם, לחצו על יישומים (apps) מצאו את היישום של sweepstakes לחצו על עריכת הגדרות (edit settings) לפי השם המותאם אישית תראו בדיוק באיזה טאב מדובר (בהנחה שהטמעתם יותר מטאב אחד וברצונכם לעדכן טאב מסויים) ומעל תלחצו על שנה (change) בתמונה מותאמת אישית(custom tab image)
עדכון תמונת טאב לפייסבוק באמצעות פאנל הניהול של עמוד הפייסבוק
עוד אפשרות נחמדה באפליקציה הזו. כשאתם נכנסים לטאב כמנהלי העמוד תראו למעלה מצד ימין את כפתור ההגדרות (settings) לחצו עליו
עדכון הגדרות האפליקציה
כעת תגיעו לממשק הניהול של האפליקציה ותוכלו לערוך אותה בכל עת שתרצו. בנוסף תוכלו לייצר תחרות בטאב זה, כאשר פרטי התחרות יעוצבו לתוך התמונה שתטמיעו. מי שירצה להשתתף בתחרות יצטרך להשאיר לכם פרטי התקשרות, אותם תוכלו להוסיף לרשימת הדיוור שלכם. כיצד? בסרגל הכלים משמאל תמצאו את הקטגוריה form fields לחצו על הלינק
מכאן תעדכנו את השדות הרצויים לכם בטופס שיופיע מעל או מתחת לברושור שלכם
כאן תוכלו להגדיר מספר שדות לטופס ההרשמה לתחרות את מיקום הטופס ולאן הפרטים יישלחו, כמו כן תוכלו להגדיר בברירת מחדל כי האימייל, תאריך יום ההולדת והמיקום הגיאוגרפי של הנרשמים יישמרו בטופס שלכם – שמרו את הטופס – ומעל או מתחת לברושור שלכם יופיע טופס ההרשמה. בנוסף – שימו לב בעריכת האפליקציה קיימת אפשרות להכניס לינק לתקנון התחרות או להוסיף כללי השתתפות מתחת לתמונה. אם אתם מחליטים לערוך תחרות כלשהי, מומלץ להתייעץ עם יועץ משפטי ולעגן את התחרות בתקנון או כללי השתתפות.
כך נראה בטאב החדש בפייסבוק – לחיצה עליו תביא אותנו למסך הבא
קיבלנו ברושור מעוצב ומעליו טופס הרשמה לרשימת התפוצה שלנו, תפשנו שתי ציפורים במכה
בהצלחה.
אם הסתבכתם או שיש לכם שאלות, תוכלו להעלות אותן כאן בתגובות
מעדיפים שחברה מקצועית תבצע עבורכם את העבודה?
SocialLead Digital Marketing מתכננת ומבצעת אסטרטגיות שיווק מתקדמות באינטרנט
ולנו מחלקת עיצוב שפועלת בעצה אחת עם מחלקת הקריאייטיב כאן
צרו עמנו קשר עוד היום
ותתחילו להיראות טוב ברשתות חברתיות: 09-7447740
שלום,
עושה את הכל לפי ההנחיה שלכם,
כיצד הופך שייראה לכל אחד ולא ל admin בלבד.
אם מבין נכון זה בתשלום?
תודה
בתשלום סמלי לחודש. אך כל ההפקה וההטמעה שעולה הרבה מאוד כסף, אינה עולה.
היי,
אני חושב ששינו את כל עניין העיצוב של התוכנה, ככה שכל מה שעשיתם פה עם התמונות לא שווה כל כך הרבה כי כל המיקומים השתנו.
אני אישית לא מצליח עכשיו לעשות את מה שעשיתם, שילמתי להם לפי חודש 19$ כדי שאני יוכל להשתמש בתוכנה, לא כל כך הסתדר לי,
מה הסיכוי שתעלו מדריך מעודכן?
תודה.
הי רותם,
צודק התוכנה השתנתה!
זו כתבה מאפריל ומתישהו בדרך חלו שינויים.
נשקול להכין מדריך מעודכן בקרוב.
אירית
האם אישור כל הדרישות של האפליקציה בה אנו משתמשים לצורך שינוי פני הדף לא חושפת את העוקבים שלי לספאם?
הי כרמלו,
לא זה לא חושף אותם לספאם, כדי שהאפליקציה תוכל לפעול צריך לאפשר גישה לדטה בעמוד.
יומקסים,
אירית