• Facebook
  • Twitter
  • Google+
  • YouTube
  • LinkedIn
  • Pinterest
  • Contact
קידום בפייסבוק | קידום בגוגל | קידום עסקים |
  • שירותי השיווק שלנו
    • שיווק במייל
    • ניהול בלוג
    • כתיבה שיווקית
    • שיווק ברשתות החברתיות
    • בניית עמודי נחיתה
    • קורסים מקצועיים בשיווק דיגיטלי
    • עריכת סרטונים שיווקיים
    • בין לקוחותינו
  • בלוג שיווק בדיגיטל
    • רשתות חברתיות
    • קידום באינסטגרם
    • פייסבוק
    • קידום ביוטיוב
    • קורסים מקצועיים
  • צור קשר
  • שירותי השיווק שלנו
  • בין לקוחותינו
  • ניהול השיווק בדיגיטל
  • שיווק במייל
  • תיק עבודות
  • דוגמאות עיצוב ללקוחות
  • תוכן לאתר אינטרנט ולבלוג עסקי
  • מיתוג עסקי
  • פרסום קמפיין בפייסבוק
  • סדנאות שיווק
  • פרסום בגוגל
  • בלוג שיווק באינטרנט
  • קורס שיווק באינטרנט
  • צור קשר
  • מתנה: מדריך גיוס לייקים
קידום בפייסבוק | קידום בגוגל | קידום עסקים |
  • שירותי השיווק שלנו
    • שיווק במייל
    • ניהול בלוג
    • כתיבה שיווקית
    • שיווק ברשתות החברתיות
    • בניית עמודי נחיתה
    • קורסים מקצועיים בשיווק דיגיטלי
    • עריכת סרטונים שיווקיים
    • בין לקוחותינו
  • בלוג שיווק בדיגיטל
    • רשתות חברתיות
    • קידום באינסטגרם
    • פייסבוק
    • קידום ביוטיוב
    • קורסים מקצועיים
  • צור קשר
  • שירותי השיווק שלנו
  • בין לקוחותינו
  • ניהול השיווק בדיגיטל
  • שיווק במייל
  • תיק עבודות
  • דוגמאות עיצוב ללקוחות
  • תוכן לאתר אינטרנט ולבלוג עסקי
  • מיתוג עסקי
  • פרסום קמפיין בפייסבוק
  • סדנאות שיווק
  • פרסום בגוגל
  • בלוג שיווק באינטרנט
  • קורס שיווק באינטרנט
  • צור קשר
  • מתנה: מדריך גיוס לייקים
התפקיד המכריע של קופירייטינג מושחז ביצירת מודעות פייסבוק מוכרות!
ראשי » רשתות חברתיות » אינסטגרם » התפקיד המכריע של קופירייטינג מושחז ביצירת מודעות פייסבוק מוכרות!

התפקיד המכריע של קופירייטינג מושחז ביצירת מודעות פייסבוק מוכרות!

29 באוגוסט 2023 7:24 אין תגובות Irit davidson

לפרוץ את מחסום ה- Scroll down בפייסבוק
דרך קופי אקטיבי ומניע במהירות לרכישה או הרשמה

בין אם אתם כבר משקיעים סכומי כסף נכבדים בפרסום בפייסבוק, או שוקלים להתחיל להשקיע בפרסום בפייסבוק, אסור לכם לזלזל בכוחה של המילה הכתובה במודעה! כיוון שטקסט שמנוסח במבנה נכון, תוך שימוש בשפת ההשפעה, מהווה כלי מכריע להצלחת הפרסום בפייסבוק ובאינסטגרם! למעשה זה ההבדל הענק בין לשחרר מודעה ממומנת לפייסבוק/אינסטגרם שהגולשים פשוט גוללים במחי אצבע הלאה, או נעצרים באחת לביצוע רכישה או הרשמה.

בואו נבין מה צריכה להיות החשיבה כשבאים לנסח קופירייטינג מושחז עבור המודעות הממומנות בפייסבוק ובאינסטגרם, מה טקסט מדוייק אמור להשיג עבורכם:

מה גורם לנו להתעכב על מודעה בפייסבוק ובאינסטגרם?

1. מיגנוט מהיר של תשומת הלב:

בעולם הגלילה המהיר של המדיה החברתית, המודעה שלך צריכה למגנט את תשומת ליבם של המשתמשים במהירות. שורת פתיחה מסקרנת וחזקה תסקרן ותגרום לעצירת הגלילה ומיקוד במודעה שלך, במקום לגלול אותה הלאה עם כל יתר המודעות המשמימות…

מדובר גם בשורת הפתיחה של הטקסט, וגם בכותרת ה- Headline בתוך המודעה.

2. מעורבות:

אם לא תדע לבנות, לרקום, לפסל ולעצב מילים, לא תוכל לייצר קופירייטינג משכנע מספיק שיעודד את המשתמשים להגיב למודעה שלך! לייקים זה סבבה, אבל אנחנו רוצים לגרום להם להגיב, לבקש לרכוש, להשאיר ליד, לשתף, לשאול שאלות נוספות… לפתח מעורבות עם המודעה.

מחקרים של פייסבוק מוכיחים, מעל לכל ספק, כי מודעות עם מעורבות ממירות הרבה יותר לקוחות לפעולה הרצויה. בין אם זה הרשמה לכנס, הדרכה, הורדת אפליקציה, רכישת מוצר אונליין או כל פעולה שבחרת לקדם עם המודעה שלך.

3. סטוריטלינג אפקטיבי:

קופירייטינג מדהים מאפשר לך לספר סיפור קצר, אבל סופר משכנע על המוצר או השירות שלך. ולא צריך להיות סופר או משורר, צריך לדעת להשתמש בתבניות המדוייקות ליצירת סיפור משכנע במספר שורות מצומצם.

סיפורים טובים ומותאמים למוצר או לשירות, שכתובים היטב ייצרו קשר רגשי, ויהפכו את המותג שלך לבלתי נשכח.

4. ניסוח פשוט וברור:

ניסוח מדויק ותמציתי מבטיח שההודעה שלך מעבירה את המסר בפשטות, בקלות, בחדות ובמהירות.

כך שהגוללים שנעצרו על המודעה שלך, יבינו מייד מה אתה מציע ומדוע זו הצעה בעלת ערך עבורם. במודעות קופי חזקות: פחות זה יותר!

5. קול המותג וזהות המותג:

נרצה להשתמש בשפה עקבית. השפה כוללת את המילים, את הסגנון, ואת הערכים.

מותג עקבי ונאמן לעצמו מושך אליו את הקהל הנכון עבורו ובונה הכרה ואמון במותג. קופירייטינג מעולה משתמש בניסוחים קבועים לצד חידושים ושינויים מה שעוזר לקהל לזהות מיד את המותג ולהסתקרן מהחידושים והעידכונים. גם אם זה לגבי אותו מוצר או שירות בדיוק!

6. טיפול יעיל בהתנגדויות:

לכל מוצר או שירות יש את ההתנגדויות הנפוצות: יקר מדיי, זול וחשוד מדיי, רחוק, קרוב, שונה, לא משנה מה… אנחנו מכירים את ההתנגדויות הנפוצות, וברוב המקרים הן באמת הסיבה להימנעות הקהל מלהגיב או לקנות את המוצרים והשירותים שלנו.

קופירייטינג טוב לא מתעלם מההתנגדויות! אלא שותל מענה מושלם שמסיר בקלות את ההתנגדויות: מספק פתרונות, והסבר הגיוני שפשוט מעקר את ההתנגדות מתוכן.

7. קריאה לפעולה ( CTA ):

משמעות הקריאה לפעולה היא להבהיר למשתמש מה עליו לעשות עכשיו: להשאיר פרטים בטופס? לעבור לעמוד נחיתה? לקרוא עוד? ואז להשאיר פרטים? או לרכוש? כשהקריאה לפעולה מנוסחת בצורה פשוטה וברורה, ולא באופן מרומז, כאילו שאנחנו מתביישים או שיש משהו להסתיר… אז הגולש ירגיש נוח ובטוח להתקדם הלאה ולרכוש או להשאיר פרטים באופן מיידי.

8. מגנט היתרונות:

רוב המודעות שעוברות לנו בפיד סוקרות בפנינו רשימה משמימה של תכונות. וזה לא מעניין! זה לא מושך! וברוב המקרים אנחנו אפילו לא מבינים למה התכונות האלה טובות בכלל?? במקום רק לרשום תכונות, קופירייטינג חד מתמקד באופן בו המוצר או השירות יעיל למי שרוכש או צורך אותו. איך הוא הופך בעיה כואבת לפתרון. איך בעזרת המוצר או השירות שלך אזורים חסרים יתמלאו בידע, כלים, טעם, צבע, לא משנה מה, שיחזירו את השמחה והודאות לחייו או חייה… זו ורק זו היא הגישה שהופכת את הגולש ללקוח שלכם! למישהו שרוצה להשאיר פרטים או לרכוש. כי אנחנו הסברנו לו את הערך של המוצר או השירות שלנו.

9. התאמה אישית:

מערכת הפרסום של פייסבוק ואינסטגרם יותר ממערכות פרסום אחרות מאפשרת לנו להבין למי המודעה שלנו מופנית. וכך אנחנו  יכולים להתאים את הקופירייטינג כמו כפפה לידו של הגולש. בהתאם לגיל, מין, אזור גיאוגרפי, תחומי עניין…
כך נוכל לדעת איזה מילים, איזה סגנון/סלנג, איך בדיוק לדבר לליבו ולהיות רלוונטי לגולש הספציפי לקבוצת המודעות הזו.

10. התאמה לניידים:

במערכת הפרסום של פייסבוק ואינסטגרם, לא רק שנוכל להתאים לקהל ספציפי, אלא גם למכשיר ממנו מסתכל הגולש על המודעה, נוכל לקצר את השורות ולהטמיע את הקישורים בהתאם למסך ממנו גולל הגולש. כדי לוודא איך זה נראה יש אפשרות לפתוח תצוגה מקדימה במערכת שמדמה בדיוק את התצוגה בנייד כך נוכל לוודא שלא רק המילים, אלא אפילו המבנה מושך ועושה חשק לקרוא.


לנייד מסך קטן, וזה לבד מכתיב את הצורך לקצר ולהיות תמציתי, כי אנשים יעדיפו לקבל את מנת הקופי שלהם כמו מנת גורמה משובחת ומתומצתת למסך הקטן.

11. בדיקה ואופטימיזציה:

לאחרונה פייסבוק הוסיפה כמעט לכל החשבונות מודעות את האופציה לבחון את ההבדל בין טקסט אחד למישנהו באותה מודעה. וזה מאפשר לך להשתמש בכמה סוגי קופי שונים – עד 5 ואריאציות (זה מה שהמערכת מאפשרת) ואז ניתן לראות בכל מודעה איזה טקסט עובד טוב יותר ולהגיע לתוצאות יוצאות דופן מהפרסום.

לסיכום:

מודעות ממומנות לא מצליחות בזכות הקופי לבדו זה חייב להשתלב עם האלמנטים הויזואליים האחרים של המודעה שלך, כמו תמונות או קטעי וידאו, כדי ליצור מסר מגובש ומשכנע. המטרה היא ליצור טקסט שילכוד את תשומת הלב של הגוללים בפייסבוק ובאינסטגרם, ויעביר ערך שישכנע אותם לנקוט בפעולה מיידית! כי בסופו של דבר כשאנחנו משלמים הרבה כסף עבור המודעות שלנו זה קריטי שהטקסט והעיצוב יובילו לתוצאות טובות שהולכות ומשתפרות בקמפיינים שלך בפייסבוק ובאינסטגרם.

אנחנו בסושיאל ליד דיגיטל מרקטינג פיתחנו שיטה לכתיבה מהירה של טקסטים למודעות, תוך שימוש בכלי בינה מלאכותית, אבל בעיקר עם השאלות הנכונות והיכרות נכונה עם המוצרים והשירותים של הלקוח.

בעזרת שיטה פשוטה אנחנו הפכנו לאמנים בניסוח מהיר ואפקטיבי של מודעות פייסבוק ואינסטגרם, לצד עיצוב קריאייטיב וסרטונים שלא ניתן להתעלם מהם!

רוצה לשפר את יכולת ניסוח המודעות לקמפיינים שלך בפייסבוק?

מוזמן להצטרף אלינו לסדנת: קופי חריף🌶️ מדוייק ומנפץ ⚡התנגדויות!
למודעות בפייסבוק ובאינסטגרם
הרשמה כאן בקישור:
סדנת: קופי חריף🌶️ מדוייק ומנפץ ⚡התנגדויות!

מחפש.ת חברה שמתמחית בביצועים יוצאי דופן ותוצאות חסרות תקדים בפרסום בפייסבוק ובאינסטגרם? השאירו פרטים בטופס ונחזור אליכם בהקדם עם הצעת מחיר.

שיתוף
  • Facebook
  • Google
  • LinkedIn
  • Twitter
  • Pinterest
  • Email
  • Print
« הקודם
הבא »
השארת תגובה

ביטול

חיפוש תוכן באתר
פוסטים לאינסטגרם ערוכים ומוכנים בשבילך

להשיג יותר לקוחות, יותר פניות, יותר עוקבים, יותר לייקים

מדריך אינסטגרם להורדה בחינם: חמישה טיפים קלים ליישום מיידי!

90% מהמשתמשים הפעילים באינסטגרם רכשו לפחות פעם אחת שירות או מוצר באינסטגרם! ועם מעל 4 מיליון משתמשי אינסטגרם פעילים בישראל… מאוד חשוב לקפוץ לעגלה הדוהרת הזו ולהתחיל מיד בחיזוק הפרופיל העסקי שלכם באינסטגרם, ולעשות את הצעדים הדרושים להצלחת השיווק שלכם באינסטגרם!

לחצו עכשיו על הקישור והורידו את המדריך שלכם

הדרכות וסדנאות NLP לחברות ולאירגונים

רתמת פעם את כוחו המופלא של ה- NLP כדי להגיע עם הצוות להצלחות יוצאות דופן? טכניקות NLP עוזרות לפתח גישה אפקטיבית ונעימה לבקש בקשות בדרכים מדוייקות ליצירת השפעה ושכנוע על אנשים. כך שצוותים שלומדים טכניקות NLP מצליחים להגיע יחד לתוצאות יוצאות דופן

הדרכות NLP לחברות ולאירגונים
הדרכות NLP לחברות ולאירגונים
תוכן קטלני ליוטיוב - איך לגרום לאנשים לצפות בסרטונים שלך עד הסוף
שפת גוף נכונה מול מצלמה

עקבו אחר ערוץ היוטיוב שלנו

ערוץ היוטיוב שלנו מתעדכן בכל שבוע עם סרטון רלוונטי לקידום השיווק הדיגיטלי שלך: ברשתות החברתיות, במייל תוך שימוש בכלי NLP ליצירת השפעה ושכנוע

להרשמה בחינם למגזין הדיגיטלי על שיווק באינטרנט

רוצה לקבל התראה בכל פעם שכתבה חדשה, טיפים בוידאו, מידע על כנסים, סדנאות וקורסים על שיווק בדיגיטל עולים לאתר או קורים? לחצו על הקישור והירשמו ללא עלות וללא התחייבות

תקנון האתר

תקנון אתר

שתפו את העמוד בפינטרסט
Theme by Pojo.me - WordPress Themes
Powered by WordPress
גלילה לראש העמוד
loading ביטול
Post was not sent - check your email addresses!
Email check failed, please try again
Sorry, your blog cannot share posts by email.
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס