לפרוץ את מחסום ה- Scroll down בפייסבוק
דרך קופי אקטיבי ומניע במהירות לרכישה או הרשמה
בין אם אתם כבר משקיעים סכומי כסף נכבדים בפרסום בפייסבוק, או שוקלים להתחיל להשקיע בפרסום בפייסבוק, אסור לכם לזלזל בכוחה של המילה הכתובה במודעה! כיוון שטקסט שמנוסח במבנה נכון, תוך שימוש בשפת ההשפעה, מהווה כלי מכריע להצלחת הפרסום בפייסבוק ובאינסטגרם! למעשה זה ההבדל הענק בין לשחרר מודעה ממומנת לפייסבוק/אינסטגרם שהגולשים פשוט גוללים במחי אצבע הלאה, או נעצרים באחת לביצוע רכישה או הרשמה.
בואו נבין מה צריכה להיות החשיבה כשבאים לנסח קופירייטינג מושחז עבור המודעות הממומנות בפייסבוק ובאינסטגרם, מה טקסט מדוייק אמור להשיג עבורכם:
1. מיגנוט מהיר של תשומת הלב:
בעולם הגלילה המהיר של המדיה החברתית, המודעה שלך צריכה למגנט את תשומת ליבם של המשתמשים במהירות. שורת פתיחה מסקרנת וחזקה תסקרן ותגרום לעצירת הגלילה ומיקוד במודעה שלך, במקום לגלול אותה הלאה עם כל יתר המודעות המשמימות…
מדובר גם בשורת הפתיחה של הטקסט, וגם בכותרת ה- Headline בתוך המודעה.
2. מעורבות:
אם לא תדע לבנות, לרקום, לפסל ולעצב מילים, לא תוכל לייצר קופירייטינג משכנע מספיק שיעודד את המשתמשים להגיב למודעה שלך! לייקים זה סבבה, אבל אנחנו רוצים לגרום להם להגיב, לבקש לרכוש, להשאיר ליד, לשתף, לשאול שאלות נוספות… לפתח מעורבות עם המודעה.
מחקרים של פייסבוק מוכיחים, מעל לכל ספק, כי מודעות עם מעורבות ממירות הרבה יותר לקוחות לפעולה הרצויה. בין אם זה הרשמה לכנס, הדרכה, הורדת אפליקציה, רכישת מוצר אונליין או כל פעולה שבחרת לקדם עם המודעה שלך.
3. סטוריטלינג אפקטיבי:
קופירייטינג מדהים מאפשר לך לספר סיפור קצר, אבל סופר משכנע על המוצר או השירות שלך. ולא צריך להיות סופר או משורר, צריך לדעת להשתמש בתבניות המדוייקות ליצירת סיפור משכנע במספר שורות מצומצם.
סיפורים טובים ומותאמים למוצר או לשירות, שכתובים היטב ייצרו קשר רגשי, ויהפכו את המותג שלך לבלתי נשכח.
4. ניסוח פשוט וברור:
ניסוח מדויק ותמציתי מבטיח שההודעה שלך מעבירה את המסר בפשטות, בקלות, בחדות ובמהירות.
כך שהגוללים שנעצרו על המודעה שלך, יבינו מייד מה אתה מציע ומדוע זו הצעה בעלת ערך עבורם. במודעות קופי חזקות: פחות זה יותר!
5. קול המותג וזהות המותג:
נרצה להשתמש בשפה עקבית. השפה כוללת את המילים, את הסגנון, ואת הערכים.
מותג עקבי ונאמן לעצמו מושך אליו את הקהל הנכון עבורו ובונה הכרה ואמון במותג. קופירייטינג מעולה משתמש בניסוחים קבועים לצד חידושים ושינויים מה שעוזר לקהל לזהות מיד את המותג ולהסתקרן מהחידושים והעידכונים. גם אם זה לגבי אותו מוצר או שירות בדיוק!
6. טיפול יעיל בהתנגדויות:
לכל מוצר או שירות יש את ההתנגדויות הנפוצות: יקר מדיי, זול וחשוד מדיי, רחוק, קרוב, שונה, לא משנה מה… אנחנו מכירים את ההתנגדויות הנפוצות, וברוב המקרים הן באמת הסיבה להימנעות הקהל מלהגיב או לקנות את המוצרים והשירותים שלנו.
קופירייטינג טוב לא מתעלם מההתנגדויות! אלא שותל מענה מושלם שמסיר בקלות את ההתנגדויות: מספק פתרונות, והסבר הגיוני שפשוט מעקר את ההתנגדות מתוכן.
7. קריאה לפעולה ( CTA ):
משמעות הקריאה לפעולה היא להבהיר למשתמש מה עליו לעשות עכשיו: להשאיר פרטים בטופס? לעבור לעמוד נחיתה? לקרוא עוד? ואז להשאיר פרטים? או לרכוש? כשהקריאה לפעולה מנוסחת בצורה פשוטה וברורה, ולא באופן מרומז, כאילו שאנחנו מתביישים או שיש משהו להסתיר… אז הגולש ירגיש נוח ובטוח להתקדם הלאה ולרכוש או להשאיר פרטים באופן מיידי.
8. מגנט היתרונות:
רוב המודעות שעוברות לנו בפיד סוקרות בפנינו רשימה משמימה של תכונות. וזה לא מעניין! זה לא מושך! וברוב המקרים אנחנו אפילו לא מבינים למה התכונות האלה טובות בכלל?? במקום רק לרשום תכונות, קופירייטינג חד מתמקד באופן בו המוצר או השירות יעיל למי שרוכש או צורך אותו. איך הוא הופך בעיה כואבת לפתרון. איך בעזרת המוצר או השירות שלך אזורים חסרים יתמלאו בידע, כלים, טעם, צבע, לא משנה מה, שיחזירו את השמחה והודאות לחייו או חייה… זו ורק זו היא הגישה שהופכת את הגולש ללקוח שלכם! למישהו שרוצה להשאיר פרטים או לרכוש. כי אנחנו הסברנו לו את הערך של המוצר או השירות שלנו.
9. התאמה אישית:
מערכת הפרסום של פייסבוק ואינסטגרם יותר ממערכות פרסום אחרות מאפשרת לנו להבין למי המודעה שלנו מופנית. וכך אנחנו יכולים להתאים את הקופירייטינג כמו כפפה לידו של הגולש. בהתאם לגיל, מין, אזור גיאוגרפי, תחומי עניין…
כך נוכל לדעת איזה מילים, איזה סגנון/סלנג, איך בדיוק לדבר לליבו ולהיות רלוונטי לגולש הספציפי לקבוצת המודעות הזו.
10. התאמה לניידים:
במערכת הפרסום של פייסבוק ואינסטגרם, לא רק שנוכל להתאים לקהל ספציפי, אלא גם למכשיר ממנו מסתכל הגולש על המודעה, נוכל לקצר את השורות ולהטמיע את הקישורים בהתאם למסך ממנו גולל הגולש. כדי לוודא איך זה נראה יש אפשרות לפתוח תצוגה מקדימה במערכת שמדמה בדיוק את התצוגה בנייד כך נוכל לוודא שלא רק המילים, אלא אפילו המבנה מושך ועושה חשק לקרוא.
לנייד מסך קטן, וזה לבד מכתיב את הצורך לקצר ולהיות תמציתי, כי אנשים יעדיפו לקבל את מנת הקופי שלהם כמו מנת גורמה משובחת ומתומצתת למסך הקטן.
11. בדיקה ואופטימיזציה:
לאחרונה פייסבוק הוסיפה כמעט לכל החשבונות מודעות את האופציה לבחון את ההבדל בין טקסט אחד למישנהו באותה מודעה. וזה מאפשר לך להשתמש בכמה סוגי קופי שונים – עד 5 ואריאציות (זה מה שהמערכת מאפשרת) ואז ניתן לראות בכל מודעה איזה טקסט עובד טוב יותר ולהגיע לתוצאות יוצאות דופן מהפרסום.
לסיכום:
מודעות ממומנות לא מצליחות בזכות הקופי לבדו זה חייב להשתלב עם האלמנטים הויזואליים האחרים של המודעה שלך, כמו תמונות או קטעי וידאו, כדי ליצור מסר מגובש ומשכנע. המטרה היא ליצור טקסט שילכוד את תשומת הלב של הגוללים בפייסבוק ובאינסטגרם, ויעביר ערך שישכנע אותם לנקוט בפעולה מיידית! כי בסופו של דבר כשאנחנו משלמים הרבה כסף עבור המודעות שלנו זה קריטי שהטקסט והעיצוב יובילו לתוצאות טובות שהולכות ומשתפרות בקמפיינים שלך בפייסבוק ובאינסטגרם.
אנחנו בסושיאל ליד דיגיטל מרקטינג פיתחנו שיטה לכתיבה מהירה של טקסטים למודעות, תוך שימוש בכלי בינה מלאכותית, אבל בעיקר עם השאלות הנכונות והיכרות נכונה עם המוצרים והשירותים של הלקוח.
בעזרת שיטה פשוטה אנחנו הפכנו לאמנים בניסוח מהיר ואפקטיבי של מודעות פייסבוק ואינסטגרם, לצד עיצוב קריאייטיב וסרטונים שלא ניתן להתעלם מהם!
רוצה לשפר את יכולת ניסוח המודעות לקמפיינים שלך בפייסבוק?
מוזמן להצטרף אלינו לסדנת: קופי חריף🌶️ מדוייק ומנפץ ⚡התנגדויות!
למודעות בפייסבוק ובאינסטגרם
הרשמה כאן בקישור:
סדנת: קופי חריף🌶️ מדוייק ומנפץ ⚡התנגדויות!
מחפש.ת חברה שמתמחית בביצועים יוצאי דופן ותוצאות חסרות תקדים בפרסום בפייסבוק ובאינסטגרם? השאירו פרטים בטופס ונחזור אליכם בהקדם עם הצעת מחיר.