שימו לב, כתבנו: סקסיות בכותרת! וגם השתמשנו בתמונה סקסית…
ועוד רגע תבינו למה. אחת השאלות המהותיות ביותר בעבודת השיווק היא הכותרות. אז בואו ניגש ישר לעניין ונלמד את נוסחת הקסמים ליצירת כותרת נוטפת סקסיות!
- צרו כותרת שעובדת! אם אתם הולכים לכתוב כתבה על נושא מאוד ספציפי שמדבר לקהל ספציפי – מעין "כתבת נישה" כבר בכותרת תפנו אל הנישה. אם אנחנו רוצים לדבר על שיווק בפייסבוק למגזר העסקי – חשוב שכבר הכותרת תדגיש שמדובר בשיווק B2B או בשיווק למגזר העסקי. כך תמשכו מיד את קהל היעד – וזו המטרה!
- אמת בפרסום! אל תפגיזו בכותרת מושכת שאינה מדייקת! לו היינו שמים כותרת: "עשר חברות B2B שהצליחו לשווק בפייסבוק כל כך טוב שוויתרו על כל ערוץ שיווק אחר" – אם זה נכון, אז אין בעיה, אך אם כל המטרה של הכותרת למשוך קוראים לכתבה שלנו ולשכנע אותם לשווק בפייסבוק – הכותרת הזו פתטית. כמו כן, לא ליפול לכותרות של "כל המוחות הכי גדולים בישראל", "המאפרת הכי טובה בארץ!" או כל מיני כותרות שמשקפות את דעתכם האישית ואין להן כל אחיזה במציאות, בצורה כזו אתם תאבדו את אמון הקוראים שלכם מהר מאוד! אלא אם כן אכן זו המאפרת הכי טובה בארץ עם קבלות מוכחות ואכן אתם מתייחסים לכל המוחות הכי גדולים בישראל, ולא סתם לחברים שלכם או לשותפים העסקיים שלכם, שבזה הרגע הכתרתם אותם כ"מוחות הכי גדולים של ישראל"

- צרו כותרות סקסיות – זה שאנחנו נצמדים לעובדות, לא אומר שאנחנו מייבשים את הקוראים! בתוך האמת הצרופה ניתן למצוא הרבה מאוד תבלינים עסיסיים שיהפכו את האמת למבהיקה ומפתה! יכולנו לכתוב בכותרת למייל זה: עשר עצות לכתיבת כותרת מעניינת. זו גם כותרת טובה, אך שימוש בהוכחה – "נוסחת קסמים מוכחת" ובשפה מאוד בוטה וברורה "כותרות סקסיות בטירוף" לאחר מכן הדגשנו את הקלות ביישום הנוסחה, כך שגם מי שלא ניחן בכישרון כתיבה ייכנס לכתבה כדי ללמוד כיצד לבנות כותרות סקסיות בקלות. כשאתם בונים כותרת דמיינו מי קהל היעד – חשבו על אדם אחד שמייצג את קהל היעד לכתבה הזו – וכעת נסחו כתבה שמדברת ומשכנעת בדיוק את האדם הזה! פרסונליזציה זו אחת הטכניקות החזקות ביותר ליצירת כותרת מושכת וקולעת לקהל היעד. בהמשך לדוגמה הקודמת, לו רצינו להכין כתבה שמבהירה שפייסבוק מתאים לחברות שמשווקות B2B כלומר שיווק למגזר עסקי היינו בוחרים באחת מהכותרות הבאות:
- חמש חברות B2B שעושות שיווק גאוני בפייסבוק
- עשר עמודי פייסבוק מדהימים שפונים למגזר העסקי בישראל
- חושבים שפייסבוק מתאימה לשיווק ללקוחות פרטיים בלבד? עשר עמודי פייסבוק ישראליים שישנו את דעתכם!
- פייסבוק לעסקים? עשר חברות שיכולות ללמד אתכם דבר או שניים על שיווק בפייסבוק לעסקים. הכותרת הראשונה חביבה עלינו במיוחד, כיוון שהיא משתמשת במילה חיובית ובעלת עצמה רבה – "גאוני" – מי לא רוצה לשווק באופן גאוני? ומצד שני, פייסבוק עדיין נתפש ככלי שיווק יעיל יותר מול לקוחות פרטיים, והעובדה שמדובר בחברה שמשווקת למגזר עסקי, הופך את הכותרת למעניינת הרבה יותר. יש הרבה חברות שמשווקות למגזר עסקי בלבד ואנשי השיווק שלהם בטוחים שאין להם מה לחפש בפייסבוק רק מהסיבה שהם פונים למגזר עסקי, למרות שהם היו שמחים מאוד לנצל את הבמה האדירה הזו לשיווק שלהם, אם רק היו מראים להם כיצד.
4. נסו להתאים את הכותרת למנועי חיפוש SEO – דבר נוסף שאנו מנסים לשלב בכותרות שלנו הוא התאמה למנועי חיפוש, כיוון שאין מדובר בכותרות למייל בלבד, ולעיתים אותה כותרת תופיע בבלוג שלנו ככותרת למייל שלנו בסטאטוס שאנו מעלים ברשתות חברתיות ועוד, כלומר ניסוח כותרת טובה ומותאמת למנועי חיפוש יכולה לגרום לתוכן שלנו לעלות במיקום טוב במנועי חיפוש.
- למשל את הכותרת הזו: "עשר עמודי פייסבוק מדהימים שפונים למגזר העסקי בישראל", היינו משנים ל: "עשר חברות שפונות למגזר העסקי ועושות שיווק מדהים בפייסבוק", מהסיבה שהמילה "שיווק בפייסבוק" מתאימה לנו יותר מהמילה "עמודי פייסבוק" מבחינת התאמת מילות מפתח לתחום העיסוק שלנו.
התאמת הכותרות למנועי חיפוש תאריך את חיי התוכן שלכם ותפיץ אותו למחוזות נוספים
5. תבחרו בדרך הקצרה! כל כותרת שיצרתם, יכולה להיות קצרה יותר מבלי לפגוע באיכות הכותרת. נסו לייצר כותרות קצרות מ – 70 תווים. לא בטוח שתצליחו, אבל תנסו. גם הכותרת האחרונה יכולה להיות קצרה יותר, מן הסתם, במקום:"עשר חברות שפונות למגזר העסקי ועושות שיווק מדהים בפייסבוק" – ניתן לקצר ל: "10 חברות B2B שעושות שיווק מדהים בפייסבוק" ירדנו ל – 43 תווים מ – 51 תווים! ככל שהכותרת קצרה ומדוייקת יותר – כך היא מושכת יותר.
6. הוסיפו תמונה שמשקפת את הבוטות בכותרת ומושכת אנשים פנימה. כמו התמונה שהשתמשנו כאן! התמונה מפתה להמשיך לקרוא, והיא בהחלט משקפת את נושא הכתבה – מדובר במשיכה, מה צריך לעשות כדי להיות מושך יותר, ממגנט יותר, סקסי יותר, כזה שמסקרן להמשיך ולהעמיק פנימה… לו היינו בוחרים בתמונה בוטה יותר, בזוג עירום למשל – זה היה הורס את הקסם ואת הסקרנות, הדיוק בבחירה צריך להיות במילים המדויקות ובתמונה במדויקת. צריך לזכור שבהרבה מקומות שיתוף לינק לפוסט בבלוג שלכם מושך גם את התמונה הראשית של הפוסט, ובמקרים מסוימים מאפשר לכם לבחור בין התמונות שמפורסמות בפוסט. אמנם נדמה שכרגע חרגנו מעט מהעניין עצמו – הכותרת, אך כיוון שבמקרים רבים התמונה נצמדת לכותרת, אנו רואים בתמונה חלק מהכותרת. וחשוב לא פחות – התמונה מעבירה מסר בצורה מאוד עצמתית ללא הצורך במילים, ולכן ככל שהתמונה תהיה נוטפת סקס, כך הכותרת תהייה מובנת יותר ומושכת יותר.
מקווים שהנוסחה ברורה ושתצליחו להשתמש בה בקלות. גם אנחנו עובדים לפי כללי אצבע אלו, ולאחר מספר תרגולים – הנוסחה הופכת לטבע שני ביצירת כותרות, לא תדעו לייצר כותרות גרועות
בהצלחה. אם יש לכם שאלות, אתם מוזמנים להשאירן כאן בתגובות, אם יש לכם טיפים נוספים, אתם מוזמנים לשתף את כולנו כאן בתגובות ולשפר את הדרך ליצירת כותרות סקסיות

רוצה חברת שיווק שתנהל עבורך את הבלוג, את השיווק במייל ותדע כיצד לפצח את קהל היעד שלך? צריך פשוט להרים טלפון: 052-7756200 או להשאיר פרטים בטופס ואנחנו נחזור אליכם בהקדם: