לינקדין הינה הרשת החברתית-מקצועית הגדולה ביותר באינטרנט כיום, היא מונה כמאה שלושים וחמישה מיליון חברים והיא מכוונת במיוחד לקהל העסקים המקצועיים. אם הינך בעל עסק מקצועי ואינך נוכח בלינקדין – אתה ללא כל ספק, מפספס הזדמנויות יקרות ערך המאפשרות לעסקים לצמוח ולהתחבר ברמה עולמית.
בכתבות הבאות אנו ננסה לעזור לך לפתח את הנוכחות שלך בלינקדין, לבנות את הפרופיל שלך ולשווק את העסק שלך בצורה האופטימלית ברשת העסקית הזו.
הכל טמון בפרופיל מלא
כדי לבנות את ההשפעות שהינך מעוניין להשיג, להניב קשרים ופניות ולמצוא אפשרויות עסקיות רבות ערך עליך קודם כל, לבסס את הפרופיל שלך.
לינקדין מבהירה לך מהו פרופיל מלא ומראה לך באחוזים עד כמה הפרופיל שלך שלם, שאף למאת האחוזים. הצורה האפקטיבית ביותר להציג מי אתה באמצעות הכישורים שלך, הרקע שלך, הנסיון ואיזורי ההתמקצעות שלך היא בעזרת פרופיל מלא ומדוייק. הפרופיל המלא אף יציג אותך ברשת כמוסמך יותר. עליך לזכור כי המקום הראשון שבו אנשים חדשים יחשפו אליך הוא בעזרת הפרופיל וכשזה מבוסס אתה ממוקם בצורה טובה יותר גם בשלבים מתקדמים יותר, בהם תוכל להגדיל את השפעותיך ולבנות את עסקך.
צעדים להשלמת הפרופיל:
העלה תמונה מקצועית – זוהי ההזדמנות הטובה ביותר לרושם ראשוני מעולה והיא אף חיונית ביותר למשיכת קשרים חדשים. שים לב כי התמונה מתארת אותך או את עסקך בצורה הטובה ביותר.
- צור כותרת משכנעת – בראש הפרופיל יש לך אופציה לכתוב 120 תווים לתיאור עסקך ומשיכת תשומת ליבם של לקוחות פוטנציאליים. השתמש במילות מפתח קצרות, תיאוריות ומושכות כדי שאנשי המקצוע הנכונים יוכלו לגלות אותך.
- ציין את משרתך הנוכחית ולפחות שתי משרות קודמות – השתמש במילות מפתח תיאוריות אשר ציטטת בכותרת הפרופיל אם תוכל ותאר את תפקידך בכל אחת מן המשרות.
- השלם את סעיף ה"תקציר" בפרופיל – זוהי ההזדמנות שלך לתאר את עצמך ולתאר כיצד אתה או העסק שלך עוזר לקהל לקוחותיך במילותיך. אנו ממליצים לכתוב זאת בגוף שלישי כדי שלא תשתמש רבות במילה "אני", דבר שיכול להרתיע.
- השלם את סעיף ה"התמחויות" בפרופיל – השתמש במילים ממוקדות לקוח. כלומר, חשוב על מה שהלקוח מחפש, שכן מילים אלו יהיו המונחים אשר יעזרו לך "לצוץ" בתוצאות החיפוש בתוך לינקדין. כאשר תחשוב על מילות מפתח לסעיף זה, התמקד במשפטים, שאלות או מילים שאנשים בשוק שלך עלולים לחפש כדי למצוא מישהו בעל הרקע, הנסיון והשירות שהינך מציע.
- תן המלצות קודם – בקש המלצות שניתן להציג בפרופיל. תצטרך להשתמש בשלוש המלצות לפחות כדי שלינקדין "תסמן" את הפרופיל שלך כשלם. הצורה הטובה ביותר לקבל המלצות היא קודם כל לתת המלצות!
- השלם את סעיפי ה"תחומי עניין" ו"קבוצות וארגונים" בפרופיל – כל אחד מן המונחים שתכתוב בסעיפים אלו יובילו אותך אל משתמשים אחרים ברשת השותפים לתחומי העניין ולקבוצות והארגונים שלך.
ניצול כוחה של הרשת העסקית המצליחה ביותר מתחיל בבניית פרופיל איתן, מלא, מקצועי ונוכח. ברשת זו יש לך את האופציה לבטא ולהראות כיצד אתה בולט מבין ההמון, כיצד אתה מבדיל את עסקך ממליון עסקים אחרים ברשת, ולגרום לאלו המבקרים בפרופיל שלך לרצות ללמוד עוד על העסק ובסופו שלך דבר ליצור איתך קשר.
זקוקים לחברה מקצועית לשיווק באינטרנט שתסייע לכם בקידום העסקים שלכם בלינקדין? SocialLead Communications מנהלת ומפעילה עבור לקוחותיה אסטרטגיות מתקדמות לשיווק באינטרנט. צרו עמנו קשר עוד היום לקביעת פגישת היכרות ללא עלות וללא התחייבות: 09-7447740 או שלחו הודעה באמצעות טופס יצירת קשר המצוי למעלה מצד שמאל.