כתבה ראשונה בנושא: "שיווק וויראלי"
שיווק ויראלי מהווה שיטת שיווק חדשה יחסית אשר עסקים גדולים כמו קטנים עושים בה שימוש. שיטה זו מכוונת לשימוש ברשתות חברתיות להגדלת המודעות לגבי המותג או להגברת המכירות, כמו להרחבת קהל הלקוחות. השיווק הויראלי הוא שימושי ומהיר. מהרגע שהשיווק הויראלי מוצלח, לא צריך לקחת יותר מכמה שעות וכבר רבים, אם לא כולם, יכירו את העסק שלך, ידעו מה השירותים שאתה מספק וירצו בשירותיך – כי כולם מכירים אותך.
כדי להפוך את השיווק שלך לויראלי עליך להכיר את סוגי הויראליות הקיימים ולדעת איזה מהם הוא הטוב ביותר בשביל העסק שלך או באילו מהם תוכל להפיק תועלת.
1. העבר הלאה – בצורה זו, מידע והודעות מועברות מאדם לאדם בשרשרת בעת שיחות או בהקשר לשיחות המתנהלות. כאשר קבוצת אנשים מתעניינת בדבר מה, היא בדרך כלל מעבירה מאחת לשנייה מידע לגבי הנושא ברשתות החברתיות. נסה להפוך את העסק שלך לעניין ופרסם בדף העסק שלך דברים מעוררים.
2. תמרץ – זוהי טכניקה שבה אדם המכוון את חבריו או קרוביו לעסק שלך מקבל תגמול כלשהו על ידי החברה. טכניקה זו היא מאוד נפוצה, כמעט בכל עסק ישנו מבצע "חבר מביא חבר" ועליך לחשוב על האופציה, זו יכולה להיות צורה טובה להביא אליך קהל נוסף.
3. הסוואה – עשה שימוש בשיווק מוסווה כדי להפיץ את המידע הרצוי לך למספר האנשים הגדול ביותר האפשרי בזמן הקצר ביותר. עשה חושבים והתאם את השיווק המוסווה המתאים לך. זהו שיווק רווחי ודאי.
4. צור רכילות – רכילות תמיד עובדת. תוכל ליצור מחלוקת ולאתגר את גבולות הטעם הטוב. כשהמחלוקת תיצור דיון, זו תיצור תנועה ופירסום מפה לאוזן.
5. שימוש במאגר נתונים – בהזמנת חברים במאגר הנתונים של קהילה מסוימת ופירסום נוכחות בקהילה, המשתמשים עצמם יעשו את העבודה בשבילך וייצרו שרשרת קשרים אשר תפרסם את העסק ותצמח באופן טבעי. החשיפה הפתאומית והמתמשכת תעודד אנשים נוספים להירשם לעסק שלך, לאתר העסק, לפרופיל.
תוכל לגרום לתוכן העסק שלך להיות וויראלי בעזרת שלוש עצות תמציותיות ומכוונות מטרה:
1. קצר ולעניין. על התוכן להיות תמציתי ומספק כדי שאפשר יהיה להעבירו בקלות מאדם לאדם ויהיה ברור מספיק כדי שיתפוס תאוצה.
2. חינמי. על התוכן להיות בהישג יד, ללא כל עלות כדי שהאנשים ירצו להמשיך להעבירו.
3. כתיבה מושכת. על התוכן להיות כתוב היטב ומושך מספיק כך לעורר את מירב התגובות ותשומת הלב. השקיע בכך.
השיווק הויראלי עובד. ראה את הפירסומים של יו טיוב העוברים מאדם לאדם ובין לילה "אוספים" יותר ממליון צפיות. כמו בכל דבר, גם בשיווק הויראלי צריך להשקיע, אבל הרווחים במקרה זה (אם עושים עבודה טובה) גדולים בהרבה מן ההשקעה.
זקוקים לחברה מקצועית לשיווק באינטרנט שתסייע לכם באמצעות שיווק ויראלי?
SocialLead Digital Marketingמנהלת ומפעילה עבור לקוחותיה אסטרטגיות מתקדמות לשיווק באינטרנט
צרו עמנו קשר עוד היום לקביעת פגישת היכרות ללא עלות וללא התחייבות: 09-7447740
או שלחו הודעה באמצעות טופס יצירת קשר המצוי למעלה מצד שמאל
חלק ב' של הכתבה: