שיווק באינטרנט לעסקים
כשאתה נמצא בשלב בו עליך לנסח את התוכן המילולי של העסק שלך, להכין תוכן שיווקי לאתר או תוכן לשיווק ברשתות חברתיות, מנועי חיפוש ועוד, ולבטח אתה חש שאתה מוכן לחלוטין למשימה, ואפילו מלא התלהבות – אולם, עליך להבין כי מדובר באומנות השיחה, וכך יש להתייחס לניסוח התכנים בזירה הדיגיטלית.
איך תוכל לוודא – שלא תשעמם עד דמעות את הגולשים שלך או החברים שלך ברשתות החברתיות?
באיזו דרך תוכל להעביר מידע על העסק – שתרתק את הצד השני?
בדיוק כמו בדייט, כשאתה מספר על עצמך –
לספר על העסק שלך דורש קצת הכנה מראש, שיחה והקשבה.
אתה יכול לגלות את הסיפורים המעניינים על העסק שלך – אם תשאל את עצמך או את הסובבים אותך בחברה השאלות הנכונות:
1. מה מיוחד או יוצא דופן בחברה שלנו?
2. מה מעניין לגבי הדרך בה נוסדה החברה? מה מעניין לדעת על המייסד שלה?
3. איזו בעיה החברה שלכם מנסה לפתור?
4. מה היה מקור ההשראה לעסקים שלך?
5. אילו רגעים מלאי התפעלות עברו על החברה? (רגעים בהם כל שיכולתם שלהגיד היה – וואו!)
6. איך התפתחה החברה?
7. באיזו דרך בלתי שגרתית ובלתי צפויה אפשר לספר את סיפור החברה?
8. אילו עובדות שאתה חושב שהן משעממות ושגרתיות – ייחשבו מגניבות בעיני אנשים אחרים?
זקוקים לחברה מקצועית לשיווק באינטרנט שתסייע לכם לספר את תכני העסק שלכם ברשתות החברתיות, באתר האינטרנט ובזירה הדיגטלית בכלל? SocialLead Communications מנהלת ומפעילה עבור לקוחותיה אסטרטגיות מתקדמות לשיווק באינטרנט, תוך יצירת תכנים המספרים את סיפוריו של העסק בזירה הדיגיטלית. צרו עמנו קשר עוד היום לקביעת פגישת היכרות ללא עלות וללא התחייבות: 09-7447740 או שלחו הודעה באמצעות טופס יצירת קשר המצוי למעלה מצד שמאל.
*הכתבה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
לשון הכתוב מצויינת בזכר – מטעמי נוחות בלבד.
מקור התמונה: http://www.huffingtonpost.com/paul-szep/ithe-daily-szepi-story-te_b_167979.html