כתבה חמישית בסדרה
עיצוב אתר בשפה המקומית – הגישו לקהל היעד את המנה החביבה עליהם
כדי שהאתר שלך יעבוד באופן מקומי בכל איזור, עליו לגעת בעיצוב נכון ולהיות בנוי בצורה הנכונה ביותר לאיזור הספציפי. אם אתה רוצה לקוחות מכל איזור שאליו אתה פונה ולהפוך לעסק המספק שירות בינלאומי, עליך להבין את המקום אליו אתה פונה ולדעת מה באמת אתה יכול לספק שהמקומיים ירצו לקנות.
לפני הכל, עליך לספק למקום את מה שהוא רוצה לראות ולהביא את האתר שלך קרוב לטעם הנכון ולצבעוניות המתאימה. אספנו עבורכם מספר אלמנטים שכדאי להתחשב בהם בזמן עיצוב האתר הגלובלי.
השתמש בפונטים מוכרים – כאשר אתה מעצב אתר גלובלי, חשוב מאוד להשתמש בפונטים מוכרים ומזוהים בכל העולם. הדבר יעזור לך לוודא כי הטקסט מוצג בצורה נכונה ברוב מסכי המחשב. כדי להיות בטוח במאה אחוזים, בחר באחד מהפונטים הבאים:
א. Times New Roman
ב. Arial
ג. Verdana.
- צור עיצוב אתר גמיש – אתרים חוצי-תרבויות צריכים לכלול עמודים גמישים ככל האפשר. סיבה בסיסית לכך היא בשל אורך המילים; גרמנית למשל נוטה למילים ארוכות יותר מהאנגלית והאנגלית מהעברית, שפות שונות דורשות מרווחים שונים ויש שפות שמצריכות יותר מקום מאשר אחרות. נסה להמנע ממבנים עם טקסט בנוי; הרווח צריך לאפשר גמישות להתרחבות או הצטמצמות לפי גודל המלל.
- למד את משמעות הצבעים – בדוק מה צבעים מסויימים מבטאים במדינות שונות לפני עיצוב האתר. ברוב מדינות אירופה ואמריקה, לבן מקושר לטוהר ולנישואין אבל בסין, יפן ואיזורים שונים באפריקה, לבן הוא צבע המסמל אבלות. לא כדאי להשתמש באתר המקומי בצבעים שליליים עבור התרבות המקומית שכן האתר יעלה קונוטציות שלא יעזרו לך להתקדם שם.
- השתמש בתאריך הנכון – וודא שהתאריכים באתר, בפירסומים בבלוג שלך ועוד, מסונכרנים לתאריכים של מדינות אחרות. למשל, ב21 ביוני 2012 – התאריך בישראל יירשם 21/06/12 אבל בסקוטלנד, התאריך צריך להירשם 06/21/12.
- מקסם את תמחור העסק – וודא שמדינות שונות יוכלו לשלם במטבע המקומי. כשלקוחות נאלצים לשלם במטבע חוץ, הם יחפשו חברה אחרת שתאפשר להם לשלם במטבע מקומי. פנייה בינלאומית ומשיכה בינלאומית משמעה צורות מטבע שונות. בנוסף וודא משלוחים עולמיים כך שמבקרים בינלאומיים יוכלו לרכוש את המוצרים שלך במדינות מעבר לים וכך שהחוויה תהיה ידידותית למשתמש.
עיצוב האתר באופן מושך מקומית הוא דבר חשוב ביותר עבור העסק שלך. רווח ומכירה הוא דבר שצריך להרוויח ויש להשקיע בכדי להשיג תוצאות. עליך לדעת, לזכור ולהבין שהאתר שלך ימשוך את לקוחות היעד רק אם תעשה כל מה שביכולתך כדי לספק עבורם חוויה נעימה. החוויות הנעימות הן תלויות תרבות, אסוציאציות, צבעוניות נכונה, תוכן מושך ובניית אתר ידידותי כך שהאדם המקומי ירגיש "בבית" ולא יחוש שהוא "נלחם" עם אתר חיצוני ממקום בלתי נגיש. הייה נגיש וקל לשימוש והבנה. בנה אתר פשוט שלא דורש מהלקוח ידע מקצועי והלקוחות ירצו את מה שאתה יכול לתת.
זקוקים לחברה מקצועית שתייעץ לכם באיפיון של אתר האינטרנט שלכם? שתלווה אתכם בתהליך ותדע כיצד להניח את אבני היסוד הבסיסיים לבניית אתרים שגוגל אוהב? שתסייע לכם להשיק אתר גלובלי? SocialLead Communications פועלת בשיתוף פעולה מלא עם webITnow , ובונה עבור לקוחותיה אתרי סחר, תדמית, תוכן, אינדקס, גלריה ועוד, תוך התייחסות מלאה לכל צרכי האתר, הן מבחינת קידום, מיתוג ושיווק.
לאחר בניית האתר אנו נלווה את כל התהליך השיווקי באינטרנט של החברה או המותג שלכם, באמצעות קידום אורגני בגוגל, קידום ממומן בגוגל, שיווק ברשתות חברתיות, פרסום ברשתות חברתיות ועוד. צרו עמנו קשר עוד היום לקביעת פגישת היכרות ללא עלות וללא התחייבות: 09-7447740 או שלחו הודעה באמצעות טופס יצירת קשר המצוי למעלה מצד שמאל. כל השירותים הניתנים על ידינו הם מודולריים – ואינם מחייבים רכישת סל המוצרים המלא.