• Facebook
  • Twitter
  • Google+
  • YouTube
  • LinkedIn
  • Pinterest
  • Contact
קידום בפייסבוק | קידום בגוגל | קידום עסקים |
  • שיווק באינטרנט
  • בלוג שיווק בדיגיטל
  • קורסים מקצועיים
  • רשתות חברתיות
    • פייסבוק
    • קידום באינסטגרם
    • קידום ביוטיוב
  • צור קשר
  • שיווק באינטרנט
  • בלוג שיווק בדיגיטל
  • קורסים מקצועיים
  • רשתות חברתיות
    • פייסבוק
    • קידום באינסטגרם
    • קידום ביוטיוב
  • צור קשר
קידום בפייסבוק | קידום בגוגל | קידום עסקים |
  • שיווק באינטרנט
  • בלוג שיווק בדיגיטל
  • קורסים מקצועיים
  • רשתות חברתיות
    • פייסבוק
    • קידום באינסטגרם
    • קידום ביוטיוב
  • צור קשר
  • שיווק באינטרנט
  • בלוג שיווק בדיגיטל
  • קורסים מקצועיים
  • רשתות חברתיות
    • פייסבוק
    • קידום באינסטגרם
    • קידום ביוטיוב
  • צור קשר
שיווק במדיה חברתית – חמש סיבות לעשות – retweet בטוויטר
ראשי » רשתות חברתיות » טוויטר » שיווק במדיה חברתית – חמש סיבות לעשות – retweet בטוויטר

שיווק במדיה חברתית – חמש סיבות לעשות – retweet בטוויטר

21 בספטמבר 2011 16:36 אין תגובות Irit davidson

כשאנחנו בוחנים משתמש טוויטר וחושבים לעקוב אחר הדרך שלנו להחליט אם לעקוב אחריו או לא עוברת דרך כמות האינטראקציה שהוא מייצר עם משתמשים אחרים שעוקבים אחריו והוא עוקב אחריהם. האם הוא שואל שאלות, עונה על שאלות והכי חשוב האם הוא עושה retweet לציוצים של חבריו.

באופן עקרוני כמעט כולם: כל בלוגר, איש עסקים או משתמש פרטי מצייצים את התוכן שלהם, וזה בסדר גמור! זו החוזקה של הרשת הזו שמאפשרת לנו לצייץ עצמנו לדעת. אבל צריך לזכור שמדובר בפלטפורמה חברתית ולא בערוץ שידור פרטי. ציוץ ללא אינטראקציה מזכיר את ההוא שמגיע למסיבות ורק מספר ומדבר על עצמו כל הזמן – not cool . לבסוף הם מוצאים עצמם מדברים רק על עצמם, וגם רק עם עצמם…

Re-tweet זו האפשרות החברתית החזקה ביותר בטוויטר והרי לכם חמש סיבות לעשות re-tweet לחברים שלכם:

  1. אתם עוזרים לחבר. כשאתם עושים retweet לתוכן של חבר זה כמו להגיד "שיחקת אותה אחי" "עבודה טובה, גבר…" "ביצוע מעולה" ובנוסף יתרון פרקטי – כל העוקבים שלכם רואים את הציוץ שלו שצוייץ על ידכם ומניע עוד תנועה לתוכן של החבר שלכם, אולי גם לאתר שלו אם זה לינק. זה דבר נכון ויפה לעשות ובדרך כלל זוכה להערכה של החבר.
  2. סביר להניח שאם עשיתם re tweet  על משהו, מדובר בתוכן איכותי שיכול לעניין מאוד את העוקבים שלכם. אתם נותנים להם ערך מוסף מעבר לתוכן שלכם. אתם הופכים להיות מקור מידע נרחב יותר, איכותי יותר ואמין יותר.
  3. אתם תשיגו בדרך זו יותר re tweets לתוכן שלכם. אחרים ייראו בכם חברים שיתופיים, שמנסים לעזור לחברים ולעוקבים שלהם – זה מעורר השראה ורצון לגמול לכם ואולי לזכות ב re tweet מכם, הרי כבר הוכחתם את עצמכם כחברתיים ולא שדרנים.
  4. יותר אנשים יירצו לעקוב אחריכם. אם אתם מפרגנים לחברים ומקדמים את הציוצים שלהם, יש לכם ערך בעיני חברי טוויטר – וזה ערך בפני עצמו J
  5. חברים שממליצים באמצעות #followFriday  ימליצו עליכם. מדוע? מכל הסיבות שמנינו למעלה! התנהלות חברתית ברשת חברתית פועלת כמו מגנט לסיכה.

לסיכום, אנשים פועלים ברשתות חברתיות בשל האפשרות לייצר אינטראקציה עם אנשים חדשים נחמדים וחברותיים. מי שמגיע לרשתות חברתיות – משדר את משנתו הסדורה ומתעופף, ימצא את עצמו מדבר עם עצמו! חברים פשוט יתעלמו ממנו ואולי אף יבטלו את החברות שלהם איתן. ומהצד השני חברים שמשתפים תוכן של חברים, מגיבים, מוסיפים ערך לשיחה שנוצרת ברשתות החברתיות נתפשים כחברים אמינים ובעלי השפעה עם הזמן. לעיתים הדרך הטובה ביותר לחשוף את עצמכם היא דרך שיתוף תכנים של אחרים: re tweet זו הדרך לשיתוף תכנים בטוויטר.

 

שיתוף
  • Facebook
  • Google
  • LinkedIn
  • Twitter
  • Pinterest
  • Email
  • Print
retwit טוויטר ציוצים שיווק באינטרנט שיווק במדיה חברתית שיווק ברשתות חברתיות
« הקודם
הבא »
השארת תגובה

ביטול

חיפוש תוכן באתר
פוסטים לאינסטגרם ערוכים ומוכנים בשבילך

להשיג יותר לקוחות, יותר פניות, יותר עוקבים, יותר לייקים

מדריך אינסטגרם להורדה בחינם: חמישה טיפים קלים ליישום מיידי!

90% מהמשתמשים הפעילים באינסטגרם רכשו לפחות פעם אחת שירות או מוצר באינסטגרם! ועם מעל 4 מיליון משתמשי אינסטגרם פעילים בישראל… מאוד חשוב לקפוץ לעגלה הדוהרת הזו ולהתחיל מיד בחיזוק הפרופיל העסקי שלכם באינסטגרם, ולעשות את הצעדים הדרושים להצלחת השיווק שלכם באינסטגרם!

לחצו עכשיו על הקישור והורידו את המדריך שלכם

הדרכות וסדנאות NLP לחברות ולאירגונים

רתמת פעם את כוחו המופלא של ה- NLP כדי להגיע עם הצוות להצלחות יוצאות דופן? טכניקות NLP עוזרות לפתח גישה אפקטיבית ונעימה לבקש בקשות בדרכים מדוייקות ליצירת השפעה ושכנוע על אנשים. כך שצוותים שלומדים טכניקות NLP מצליחים להגיע יחד לתוצאות יוצאות דופן

הדרכות NLP לחברות ולאירגונים
הדרכות NLP לחברות ולאירגונים
תוכן קטלני ליוטיוב - איך לגרום לאנשים לצפות בסרטונים שלך עד הסוף
שפת גוף נכונה מול מצלמה

עקבו אחר ערוץ היוטיוב שלנו

ערוץ היוטיוב שלנו מתעדכן בכל שבוע עם סרטון רלוונטי לקידום השיווק הדיגיטלי שלך: ברשתות החברתיות, במייל תוך שימוש בכלי NLP ליצירת השפעה ושכנוע

להרשמה בחינם למגזין הדיגיטלי על שיווק באינטרנט

רוצה לקבל התראה בכל פעם שכתבה חדשה, טיפים בוידאו, מידע על כנסים, סדנאות וקורסים על שיווק בדיגיטל עולים לאתר או קורים? לחצו על הקישור והירשמו ללא עלות וללא התחייבות

תקנון האתר

תקנון אתר

שתפו את העמוד בפינטרסט
Theme by Pojo.me - WordPress Themes
Powered by WordPress
גלילה לראש העמוד
loading ביטול
Post was not sent - check your email addresses!
Email check failed, please try again
Sorry, your blog cannot share posts by email.
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס