כבר הכותרת מעידה על השינוי שחל בי ועל האומץ שמאפשר לי להיות אשת שיווק מובילה בתחום השיווק אונליין. בעבר רק הכותרת היתה גורמת לי להסמיק מבושה ולמחוק מיד את הכותרת: "אני מובילה? לא, אני פשוט עושה את עבודתי טוב"! כשהמציאות היא, שאני כן מובילה, ומאות כבר הלכו אחרי, אלפים עוקבים אחרי ומתייעצים אתי. והשינוי האמיתי שחל ביכולת שלי לעזור ליותר אנשים ולהוביל בתחום שלי, הוא ההחלטה להוביל ולעזור ליותר אנשים!
ומדוע אני מספרת לך את זה? מכיוון שכל השיווק שאני עושה עבור עצמי, עבור החברה שלי ועבור לקוחותיי מושפע בראש ובראשונה ממה שאני חושבת על עצמי, ממה שאני מאמינה בו, ובעיקר מהדרך בה אני בחרתי ללכת! גם עבורך הדרך להוביל בתחום שלך טמונה בהחלטה שלך: זה באמת החלום שלך? להוביל? אם כן, עכשיו עליך לתכנן את הדרך…
ונחזור אליי לרגע, הבחירה שלי להיות מובילה בתחום השיווק הדיגיטלי חייבה אותי לספק קבלות לבחירות ולהחלטות שלי! הבנתי שעל מנת להיות מובילה, אני צריכה להכיר את השטח, כל שביל, כל נתיב וכל אבן בדרך, הרי בחרתי לקחת אנשים אחרי וכדאי מאוד שלא אוביל אותם לשוקת שבורה במהלך המסלול המשותף.

מאחורי ההחלטה הזו יש המון אחריות, אבל גם המון התלהבות, התרגשות וסיפוק אדיר. יש לי נטייה לעשות דברים טיפשיים בהקשר לכך: כמו להסתכל מי קרא את הדיוור שלי, או מי לחץ לייק, וכל מייל תשובה שאני מקבלת עם שאלות ובקשה שאשתף בידע ואעזור לחברות לארגונים ולבעלי עסקים קטנים ובינוניים פשוט מחממת לי את הלב, וגורמת לי להבין שהמאמץ שאני משקיעה בהכרה מעמיקה של שטח האונליין, של נתיבי המדיה השונות, כל כנס שאני משתתפת בו, כל קורס שאני עושה, כל מאמר או סרטון שאני צופה, קוראת ולומדת – שווה את המאמץ, כיוון שהידע הזה אינו נשאר רק אצלי, אני חולקת אותו ומובילה אחרים יחד אתי במסע המופלא הזה.
אבל זו הדרך שלי, זה מי ומה שאני בחרתי להיות בתור אשת שיווק, לך יכולה להיות דרך אחרת לחלוטין! אבל חשוב לדעת מראש "מי אני רוצה להיות? איזה ערך אני עצמי מביא לתחום שאני משווק?" האם יש חדשנות במסרים שלי? האם יש יצירתיות במסרים שלי? האם במסרים שלי יש ערך אמתי עבור מי שאני משווקת לו? ועוד שאלות שכל איש שיווק חייב לשאול את עצמו.
היתה לי שיחה עם הבן שלי, גל צחייק, לפני כמה ימים, ואני סיפרתי לו שאני מאמינה שההרגשה עמה קם איש השיווק בבוקר, מה הוא חושב על הבוס שלו, או על המוצר שלו, או על עצמו – משפיע מאוד על השיווק שלו. והוא הסכים אתי מיד! אבל אז אמרתי לו: "אני חושבת שאיש שיווק חייב להאמין במוצר שלו במאה אחוז ולשווק אותו באמונה שלמה. מאוד חשוב להבין ולאהוב את המוצר" וכאן הבן שלי חלק עליי ואמר: "אני חושב שאיש השיווק האולטימטיבי הוא זה שמאוהב בלקוחות שלו! מהמקום הזה כל השאר יוביל להצלחה!" חשבתי על זה דקה או שתים ונדהמתי! הקטנצ'יק הזה אומר משהו לחלוטין מדויק, ואני אפילו לא חשבתי על זה!
תחשבו מה השיחה הזו עם הבן שלי יצרה אצלי כאשת שיווק? מיד קפצה לי התובנה: "אני באמת אוהבת את הלקוחות שלי, ואני יכולה לאהוב גם את הלקוחות הפוטנציאליים שלי! להיות מאוהבת בצורך שלהם לשווק, בתשוקה שלהם להגדיל את העסק או המותג, מהנחישות שלהם להפיץ את המסר החשוב שלהם בכל במה אפשרית!"

אני באמת אוהבת אנשים כאלה, שלא מתביישים ולא חוששים, ובאים לעולם עם המוצר, השירות או המסר שלהם ומוכנים לחשוב על כל דרך אפשרית כדי לגרום ליותר אנשים לשמוע על מה שהם מציעים, להסכים איתם ומכאן להיות לקוחות שלהם, או מצביעים עבורם, או מה שזה לא יהיה!
גם הבחירה שלך צריכה להיות ממקום נקי, מה באמת מלהיב אותך? מה באמת מרגש אותך? מה יגרום לך להתעורר בכל בוקר עם פרפרים בבטן לקראת היום החדש? וזה ידרוש ממך ללמוד ולהבין ולהיות מעודכן.
בכל תחום ידע הוא כוח אדיר! ושליטה במידע מובילה לשליטה בשטח לאחר מכן, אבל בתחום השיווק הצורך במידע הוא בלתי נדלה! זה שלמדת שיווק לפני חמש או עשר שנים, לא רלוונטי למה שמתרחש היום! גם אם למדת לפני שנתיים, זה כבר פחות רלוונטי אם בכלל, איש שיווק טוב חייב להתעדכן ולהיות עם אצבע על הדופק כל הזמן! וזה עוד הרבה יותר משמעותי בתחום השיווק הדיגיטלי, כיוון שהחידושים והשינויים הם מהירים וקיצוניים. מה שהיה ממש בסדר שנה שעברה, הוא טעות מוחלטת השנה!
ולכן ריכזתי את כל השינויים המשמעותיים ביותר בשנת 2014, כדי להבין מה עליי לעשות שונה השנה משנה שעברה. חקרתי ולמדתי והבנתי מה הם השינויים וכיצד עליי לשווק ב – 2015! סיימתי את כל הבדיקות והמחקר שערכתי ויצאתי עם תובנות מרעישות ומדהימות, ופתאום חשבתי: כל הידע האדיר הזה יישאר אצלי וישרת אותי ואת לקוחותיי בלבד? הרי אני רוצה להיות אשת שיווק מובילה, אז איך זה יכול להיות נכון אם אני אוגרת כל כך הרבה מידע ולא חולקת אותו? וכך נולד הרעיון לערוך כנס לאנשי שיווק ולשתף אותם בידע שצברתי, אבל כדי להפוך את זה למעניין יותר, החלטתי לשלב בכנס את הבן שלי, שהוא מומחה להתפתחות אישית והעובדה שהוא לידי כל הזמן רק משפרת את האדם שאני ואת אשת השיווק שאני!
ובנוסף, החלטתי לשלב את בעלי, מוטי דוידסון, שהוא איש עסקים מצליח בתחום הנדל"ן והוא שאחראי על המכירות בעסק שלי ועושה את זה בהצלחה יתרה. הידע של מוטי בתחום המכירות הוא הרבה יותר נרחב מהמכירות שהוא עושה עבורי או בנדל"ן, הוא גם מרצה בתחום זה ויש לו המון ידע חדשני ושונה לתת בתחום המכירות.

ולבסוף, חשבתי שזה יהיה נכון לחשוף בכנס שלי את הסטארט-אפ החדש שלנו! משהו שהולך לשנות את כללי המשחק או כמו שהאמריקאיים אוהבים להגיד: "It is a real 'game changer'" ומשתתפי הכנס שלנו יהיו הראשונים לגלות במה מדובר ומה הולך להיות הדבר החם הבא בתחום השיווק.
כל המידע על הכנס שלי, נמצא בקישור הבא:
אני השינוי! יחד נהפוך את 2015 לשנת השיווק הטובה בחייך ואני ממש אשמח שנהיה שם יחד, אני על הבמה ולך יישמר כיסא בקהל 😛 כי התוכן שיועבר בכנס יכול להיות 'the real game changer' בשיווק שלך השנה!
לנוחיותך השארנו לך כאן טופס הרשמה לקבלת פרטים נוספים ולהרשמה לכנס. רק להשאיר פרטים בטופס הבא ונציג מטעמנו יחזור אליך בהקדם: