כתבה שניה בסדרה
שלום אם לא קראת את הכתבה הראשונה בסדרה אני ממליצה לך לעצור כאן, לקרוא את הכתבה הראשונה שבקישור: שיווק אוטומטי בעידן דיגיטלי או לפחות לחזור אליה בסיום הכתבה הזו. ונחזור לעניינינו. בפני המשווק הדיגיטלי ניצבים אתגרים רבים ובעיקר תחרות עצומה. על מנת לבלוט מעל המתחרים עליך להיות בעל עצמה שיווקית. בעלי עסקים קטנים ומשווקים קצת פחות מנוסים מעט נרתעים מהגישה הזו, אבל אין מה לעשות, כשבשורה התחתונה רוצים להביא תוצאות צריך לעשות עבודה! היופי הוא, שהרבה מהעבודה ניתן לבצע באופן אוטומטי. וככל שנייצר יותר תהליכים אוטומטיים כך נצליח לבלוט מעל המתחרים בקלות, מבלי לעבודד קשה מדיי.
לכן אני מחפשת בעבודה שלי מערכות מתקדמות שמספקות מענה מקסימלי לשיווק שלנו ולשיווק של לקוחות סושיאל ליד. מערכת הדיוור עמה אני בחרתי לעבוד, כלומר זו המערכת העיקרית שעימה אנו משתמשים אבל לא היחידה, מערכת Smoove. מה היתרונות המשמעותיים שמצאתי בה? מאיפה נתחיל… או קיי, אלו הסיבות העיקריות לבחור במערכת הדיוור Smoove, קחו אוויר… זה הולך להיות ארוך:
- הממשק הידידותי. כל כך קל, פשוט ונוח לעבוד עם התוכנה הזו שזה פשוט ממכר…
- יצירת עמודי נחיתה וטפסים להטמעה באתר שמאפשרים לרכז את כל בסיס הנתונים של הלקוחות שנרשמים במערכת אחת מסודרת.
- שדות ללא הגבלה, מאחר ואנחנו מכינים את עמודי הנחיתה במערכת חשוב לנו להוסיף כמה שדות שנרצה ללא הגבלה, זה משפר בצורה דרמטית את יכולת מיון המידע וחלוקת הלקוחות לפי איסוף מידע על כל לקוח ובהתאם לכך גדלות אפשרויות ההפצה לרשימות ספציפיות.
- כל עמוד נחיתה וטופס יכול להיות משוייך לרשימה ספציפית או לכמה רשימות שנרצה, כך שנוכל למיין את כל הלקוחות ברשימה לפי התכנים שעניינו אותם.
- מעבר לסינון הראשוני באמצעות רשימות שמחוברות לטפסים ולעמודי נחיתה, במיילים שאנו שולחים יש לנו אפשרות להוסיף קישורים חכמים שמאפשרים להכניס לקוחות לרשימות בהתאם לתכנים ספציפיים שעניינו אותםועליהם הם לחצו.
- מענה אוטומטי, מאפשר שליחת מייל מיד לאחר הצטרפות לרשימה מסוימת. כל מדריך חינמי, שאנו מפיצים להורדה בהרשמה לרשימת הדיוור שלנו, מחובר לרשימה שמי שהצטרף אליה, מקבל מיד את המדריך.
- שיגור אוטומטי, לאחר מכן ניתן לתכנן סדרת מסרים עם תוכן שרלוונטי לתוכן דרכו הצטרף לרשימה שלנו. כלומר, אם לצורך העניין לקוח נרשם לקבלת מדריך למטייל באיטליה, ומיד לאחר הכנסת שמו והמייל שלו הוא קיבל את המדריך. אנחנו יכולים לשלוח לו הצעות לרכישת חופשות באיטליה, לצד כתבות שמסקרות אזורים שונים באיטליה במשך מספר שבועות, נאמר ששה, כך שיעלה הסיכוי שירכוש דרכנו חופשה. במידה ואנו מציעים מוצרי מידע ואין לנו מוצר למכור כמו חופשה, ניתן לשלוח כתבות איכותיות במשך מספר שבועות לאחר הורדת המדריך, כדי לבסס את הסמכות והמובילות שלנו בתחום. ועכשיו, נשאלת שאלה מיליון הדולר: מאיפה יגיעו אנשים לעמוד הנחיתה הזה וירשמו לקבלת המדריך? ואני אומרת לך, לחזור לכתבה הראשונה בסדרה, ולהבין שבעזרת הפצת מסר לקבוצות בפייסבוק שמפנה לעמוד הנחיתה בו ניתן להירשם ולקבל מדריך חינמי או מבצע מיוחד/חסר תקדים/לזמן מוגבל… וכך אנחנו מייצרים פעולה אוטומטית מלאה. תוכנה אחת מפיצה לקבוצות בפייסבוק באופן אוטומטי, מי שנרשם מקבל את המוצר החינמי המובטח באופן אוטומטי, ולאחר מכן הוא מקבל סדרת מסרים אוטומטית משך מספר שבועות. ועכשיו אתם באמת יכולים לטוס לתאילנד ולטייל על החוף, בזמן שהשיווק שלכם ממשיך לעבוד. תמיד מומלץ שיהיה לכם לפטופ מחובר עם ווי פיי בסביבה רק כדי לוודא שהכל רץ ומתנהל כשורה… ואם זה נשמע לכם מצוין – זו רק חצי הדרך! חכו שאסביר לכם על מערכת האוטומציה החדשה של ה Smoove
- יתרון נוסף של מערכת הדיוור Smoove הם הקמפיינים לסמארטפון. יש לך אפשרות לייצר עמודי נחיתה שמותאמים לסמארטפונים, ובהם אפשרויות חשובות כמו שלח SMS או התקשר, אבל האפשרות הכי חשובה שיש שם… היא האפשרות לשתף בווטסאפ – שזו אפשרות מטורפתתתת שאנשים למעשה יכולים לנהל שיחת מכירה עם קבוצת החברים שלהם בווטסאפ בקלות, כיוון שזה משהו שמעניין את כולם. זו יכולה להיות קבוצת חברים, או קבוצת ווטסאפ של הצוות שלך בעבודה שהם ישתפו איתם את המוצר או השירות שלנו – כמה זה מגניב? מאוד מגניב!
- בעמודי הנחיתה יש מגוון אדיר של אפשרויות כמו גלרית תמונות, אפשרות עריכת התמונות בתוך התוכנת דיוור, בלוק של אירוע עם מפה ואפשרות להכניס ליומן ולהתחבר לווייז – כמה זה מגניב? מאוד מגניב! ויש אפשרות להוסיף שעון עם ספירה לאחור, לחבר קישור ל pay pal או מגוון תוכנות סליקה אחרות כמו קארד קום וטרנזילה.ולמעשה בניית עמודי הנחיתה נעשה בשיטה של Drag & Drop עם אפשרויות עריכה ועיצוב נרחבות לכל בלוק, והכל בפשטות, בקלות ובנוחות.
- יש למערכת אפשרויות CRM שמאפשרות לעקוב אחר הטיפול בלידים ולשלוח מסר לאדם באירגון שאמון על המשך הטיפול בליד – איש המכירות למשל…
- המערכת גם מאפשרת ליצור לשונית מגניבה לפייסבוק שמתממשקת באופן מושלם עם מערכת הדיוור שלך ונראית מעולה, מוזמנים להציץ בלשונית שלנו בפייסבוק:
- ואם כל זה לא מספיק המערכת מחוברת גם למסרונים וניתן לשלוח מסרונים ללקוחות שנרשמו והשאירו גם את מספר הטלפון שלהם בטופס. למעשה אנו מנהלים מועדוני לקוחות מאוד איכותיים באמצעות מערכת הדיוור הכל כך נוחה של Smoove
ואם זה לא מספיק, למערכת הדיוור Smoove יש מערכת אוטומציה סופר משוכללת שמאפשרת למערכת לפעול לפי פרמטרים של if then כלומר אם אז… ניתן לתכנן תהליכים במערכת שמשמעותם, במקום לייצר מערכת מסרים "טיפשה" שפשוט שולחת 5, 6, 10 מסרים ללקוח שביצע פעולה אחת מסכנה. המערכת מאפשרת לבנות תהליך חכם. בוא ניתן לרגע דוגמה. אם אני שולחת לך מייל ראשוני ובו אני מציעה לך לרכוש את מטמון הפוסטים שלנו לאינסטגרם
בזמן הרכישה יש לך אפשרות לשדרג ולרכוש מוצר חדש, אם רכשת מוצר אחד – תקבל מייל עם המוצר והבונוס שרכשת, ואם שדרגת ורכשת שני מוצרים תקבל מייל עם שני המוצרים שרכשת ושני הבונוסים של של המוצרים. לאחר מכן יש סדרה של כמה מיילים שמטרתם לייצר לידים לשירות של סושיאל ליד – האם זה עובד? ברור שכן!
להרשמה למערכת הדיוור של Smoove לחצו על הקישור הבא: Smoove_Registration באופן עקרוני מגיעה לכם הטבה מיוחדת אם אתם נרשמים דרך סושיאל ליד, מעבר לשימוש חינמי במערכת עד 200 נמענים, תקבלו חבילה של 500 SMS מתנה.
ואם נדמה לכם שזה מספיק… אז חכו לשבוע הבא, כי כל המידע הזה שנאסף במערכת הדיוור הולך לייצר לנו עוד ועוד לידים באופן אוטומטי, אנחנו לא מוותרים עד שנסיים למצות את התהליך השיווקי ולבנות אמון וסמכות עם הלקוחות שלנו.
חבל שאין צילומי מסך או משהו ויז'ואלי שידגים את מה שאת מדברת עליו.
יצא לך להתנסות במערכת האוטומציות של אקטיב טרייל? מהניסיון שלי איתה בזמן האחרון היא מאד נוחה ואינטואיטיבית וקיבלתי תוצאות יפות בעקבות דיוורים אוטומטיים שהוצאתי מהמערכת שלהם. את מתכוונת להכניס מערכות אוטומטיות נוספות לסדרה?
היי אורן,
באחת הכתבות הכתבות הבאות בסדרה נסקור את המערכת המעולה של אקטיב טרייל. זה אכן בתכנית.
העניין שיש כמה פונקציות מאוד משמעותיות שקיימות במערכת של VIPlus ולא קיימות במערכת של אקטיבטרייל, ןלכן התחלתי עם המערכת שהעיניי לפחות כרגע, מספקת את המענה המושלם ביותר
כתבה מדהימה. פירסמתי את הקישור שלה במערכת viplus . אני חדשה שם , ולא ידעתי את האפשרויות האלה. עדיין לא הגעתי אליהן. מקווה שתוציאי עוד כתבות על האפשרויות שם. תודה.
היי גבריאלה,
שמחה שאהבת 🙂 אם יש לך שאלות נוספות על המערכת את מוזמנת לשאול כאן או לשלוח לנו מייל, ונשמח לעזור
אירית דוידסון
09-7447740