• Facebook
  • Twitter
  • Google+
  • YouTube
  • LinkedIn
  • Pinterest
  • Contact
קידום בפייסבוק | קידום בגוגל | קידום עסקים |
  • שיווק באינטרנט
  • בלוג שיווק בדיגיטל
  • קורסים מקצועיים
  • רשתות חברתיות
    • פייסבוק
    • קידום באינסטגרם
    • קידום ביוטיוב
  • צור קשר
  • שיווק באינטרנט
  • בלוג שיווק בדיגיטל
  • קורסים מקצועיים
  • רשתות חברתיות
    • פייסבוק
    • קידום באינסטגרם
    • קידום ביוטיוב
  • צור קשר
קידום בפייסבוק | קידום בגוגל | קידום עסקים |
  • שיווק באינטרנט
  • בלוג שיווק בדיגיטל
  • קורסים מקצועיים
  • רשתות חברתיות
    • פייסבוק
    • קידום באינסטגרם
    • קידום ביוטיוב
  • צור קשר
  • שיווק באינטרנט
  • בלוג שיווק בדיגיטל
  • קורסים מקצועיים
  • רשתות חברתיות
    • פייסבוק
    • קידום באינסטגרם
    • קידום ביוטיוב
  • צור קשר
קידום אתרים בצורה יעילה
ראשי » רשתות חברתיות » טוויטר » קידום אתרים בצורה יעילה

קידום אתרים בצורה יעילה

15 במרץ 2012 16:02 2 תגובות Irit davidson

כחלק מאסטרטגיית ה שיווק באינטרנט של העסק שלכם כבר יש לכם אתר אינטרנט ואתם בוחנים כיצד לגרום לתנועה להגיע לאתר שלכם. יש הרבה מאוד דרכים יעילות וחכמות להניע תנועה לאתר שלכם, אך הפעם נתרכז באחת האסטרטגיות החשובות ביותר – קידום אורגני של האתר שלכם במנוע החיפוש הגדול והחזק בעולם – גוגל.

אם עדיין אינכם יודעים מה הן מילות המפתח שעליכם לקדם וכיצד בוחרים מילות מפתח לקידום, כדאי שתתחילו עם המאמר הזה:

מילות מפתח ככלי בסיסי לקידום אתרים

לאחר שנבחרו מילות המפתח ואנחנו יודעים מה אנחנו מקדמים: את האתר שלנו ובאילו מילות מפתח, בואו נתחיל לעבוד:

תוכן לאתר – כיצד בונים נכון תוכן לאתר ככלי לקידום אתרים ולמשיכת גולשים

  1. עריכת תוכן הכולל בתוכו את מילות המפתח – נאמר שאנחנו רוצים לקדם אתר בתחום הגינון והוא משווק כרגע בקר השקיה חכם, אנו נגלה שמילות המפתח החשובות לו הן: מערכת השקיה, מחשב השקיה וגינה חסכונית במים. כשאנו נכין כתבות על בקר ההשקיה המתקדם נשלב פנימה השוואה למחשב השקיה, נדבר על מערכת ההשקיה וכיצד היא עובדת ונגיע למסקנה כי באמצעות הבקר תתקבל גינה חסכונית במים.
    חשוב מאוד – אל תכתבו מהר והרבה , כדי שגוגל יאהב את האתר שלכם כיוון שהוא מלא בתוכן, גם אם מדובר בתוכן באיכות נמוכה… תכתבו ללקוחות שלכם – תזכו לזמן שהייה ממושך באתר, לאחוז נטישה נמוך וגוגל ילמד לאהוב אתכם.
  2. כשאנחנו אומרים תוכן אנחנו מתכוונים לפחות שני תכנים חדשים ואיכותיים בכל שבוע – קשה? לא אמרנו שזה קל. אבל חשוב לשמור על טריות תוכן ורלוונטיות באופן שוטף כדי שגוגל יסמן את האתר שלנו כאתר מוביל בתחומו.
  3. בסוף כל כתבה שימו לינקים לכתבות נוספות באותו נושא, ובגוף הכתבה, רצוי בתחילתה שימו לינק לעמוד הבית על מילת המפתח שלכם, אם נחזור לדוגמת בקר ההשקיה ובהנחה שהמילה העיקרית שאנחנו מקדמים היא מערכות גינון מתקדמות, נשתול את הביטוי: מערכות גינון מתקדמות, בתחילת הטקסט, באופן שייראה טבעי בתוך הטקסט ונבנה עליו לינק לעמוד הבית, בנוסף בסוף הכתבה נציע לקוראים לקרוא כתבות דומות באתר שלנו וניתן ארבע כתבות כשאילו ארבעה לינקים פנימיים נוספים, כלומר בכל שבוע אנו מוסיפים עשרה לינקים פנימיים לאתר – זה יפעל לטובתכם מהר מאוד!
  4. דבר אחרון – אנו תקווה שבונה האתרים שלכם השאיר אפשרות להשאיר תגובה לפוסטים שלכם באתר – אם לא, תשקיעו עוד קצת ותוסיפו את האפשרות למתן תגובות – גוגל אוהב את זה וינקד אתכם כמעניינים בהתאם לאינטראקציה שתיווצר עם התוכן שלכם באתר.

לינקים חיצוניים לאתר שלכם ככלי לקידום אתרים

  1. תפתחו חשבונות בכמה שיותר רשתות חברתיות ותעלו לשם לינקים לאתר שלכם כל שבוע או שבועיים, כדי לשמור את הפרופיל והלינקים שבתוכו רלוונטיים לספירה של גוגל. כך תיצרו לינקים נכנסים חדשים בכל שבוע. מעבר לכך, כשאתם שותלים את התוכן שלכם בפיזור גבוה ברשת, יש סבירות גבוהה יותר שייפגשו בו אנשים שיאהבו אותו וישתפו את התוכן שלכם בפייסבוק שלהם או בכל מקום אחר – כך יוצרים הפצה וויראלית.

כדי להקל עליכם הכנו עבורכם רשימה של רשתות חברתיות בהן כדאי לכם להפעיל חשבון פעיל:
www.facebook.com

www.twitter.com

www.linkedin.co

www.pinterest.com

www.cafe.themarker.com

www.plus.google.com

זה לא כל כך הרבה כמו שזה נראה – והיעילות של זה אינה מוטלת בספק

יצירת אינטראקציה עם גולשים ככלי לקידום אתרים

  1. לאחר שפתחתם חשבונות בכמה רשתות חברתיות, חשוב להזמין את הגולשים באתר להצטרף אליכם ברשתות החברתיות, שיתלו באתר שלכם "לייק בוקס" שמזמין לעשות לייק בפייסבוק, ציפור שמזמינה לעקוב אחר הציוצים שלכם בטוויטר, +1 שמזמין לחבב אתכם בשפתו של גוגל (את זה גוגל אוהב הכי הרבה), ונעץ שמזמין את הגולשים לנעוץ את התמונות היפות שבאתר שלכם בלוחות הנעיצה שלהם בפינטרסט. גוגל  מעריך מאוד את הניסיון של אתר ליצור קשר אמתי עם גולשיו, ומעריך אף יותר, כשאלו באים ואוהבים את התוכן באתר ומשתפים במקומות אחרים.
  2. זוכרים שביקשנו מכם להשאיר מקום לתגובות של גולשים באתר שלכם? עכשיו אנחנו שולחים אתכם לאתרים של המתחרים שלכם ומבקשים מכם להגיב על הפוסטים שלהם, ולא מכיוון שאנחנו רוצים לשפר את הדירוג שלהם, אלא כיוון שגוגל סופר לכם לינקים חיצוניים, גם כאלה שמגיעים באמצעות תגובה בבלוג – יותר לינקים חיצוניים – יותר אהבת גוגל – והרי על זה כל הכתבה J

נדמה שנתנו לכם מספיק עבודה. לא בטוח שזה לבד יביא אתכם למקום הראשון בגוגל, אבל אתם תתקדמו בדירוג ותזכו לתנועת גולשים נוספת לאתר.

אם נדמה לכם שזה לא בשבילכם, שאין לכם זמן להשקיע בזה, אתם מחפשים חברת קידום אתרים שתעשה את העבודה עבורכם – SocialLead Communications מטפלת עבור לקוחותיה בקידום אתרים אורגני, צרו עמנו קשר עוד היום לקבלת הצעת מחיר לקידום האתר שלכם: 09-7447740 או השאירו פרטים בטופס הנ"ל:

שיתוף
  • Facebook
  • Google
  • LinkedIn
  • Twitter
  • Pinterest
  • Email
  • Print
אסטרטגיות שיווק אונליין בקשה להצעת מחיר חברת שיווק באינטרנט חברת שיווק ברשתות חברתיות קידום אתרים שיווק באינטרנט שיווק ברשתות חברתיות תוכן לאתר
« הקודם
הבא »
2 תגובות
  1. יאיר 6 באפריל 2012 בשעה 10:13 הגב

    יופי של מאמר מחכים וחשוב. כל הכבוד! יאיר א.

    • mygal 7 באפריל 2012 בשעה 10:18 הגב

      תודה יאיר,
      בימים הקרובים תעלה סדרה של כתבות על הטיימליין החדש לעמודים עסקיים של פייסבוק, ועל אסטרטגיות מתקדמות לשימוש בטיימליין החדש של פייסבוק.
      מוזמן להגיע ולקרוא…

השארת תגובה

ביטול

חיפוש תוכן באתר
פוסטים לאינסטגרם ערוכים ומוכנים בשבילך

להשיג יותר לקוחות, יותר פניות, יותר עוקבים, יותר לייקים

מדריך אינסטגרם להורדה בחינם: חמישה טיפים קלים ליישום מיידי!

90% מהמשתמשים הפעילים באינסטגרם רכשו לפחות פעם אחת שירות או מוצר באינסטגרם! ועם מעל 4 מיליון משתמשי אינסטגרם פעילים בישראל… מאוד חשוב לקפוץ לעגלה הדוהרת הזו ולהתחיל מיד בחיזוק הפרופיל העסקי שלכם באינסטגרם, ולעשות את הצעדים הדרושים להצלחת השיווק שלכם באינסטגרם!

לחצו עכשיו על הקישור והורידו את המדריך שלכם

הדרכות וסדנאות NLP לחברות ולאירגונים

רתמת פעם את כוחו המופלא של ה- NLP כדי להגיע עם הצוות להצלחות יוצאות דופן? טכניקות NLP עוזרות לפתח גישה אפקטיבית ונעימה לבקש בקשות בדרכים מדוייקות ליצירת השפעה ושכנוע על אנשים. כך שצוותים שלומדים טכניקות NLP מצליחים להגיע יחד לתוצאות יוצאות דופן

הדרכות NLP לחברות ולאירגונים
הדרכות NLP לחברות ולאירגונים
תוכן קטלני ליוטיוב - איך לגרום לאנשים לצפות בסרטונים שלך עד הסוף
שפת גוף נכונה מול מצלמה

עקבו אחר ערוץ היוטיוב שלנו

ערוץ היוטיוב שלנו מתעדכן בכל שבוע עם סרטון רלוונטי לקידום השיווק הדיגיטלי שלך: ברשתות החברתיות, במייל תוך שימוש בכלי NLP ליצירת השפעה ושכנוע

להרשמה בחינם למגזין הדיגיטלי על שיווק באינטרנט

רוצה לקבל התראה בכל פעם שכתבה חדשה, טיפים בוידאו, מידע על כנסים, סדנאות וקורסים על שיווק בדיגיטל עולים לאתר או קורים? לחצו על הקישור והירשמו ללא עלות וללא התחייבות

תקנון האתר

תקנון אתר

שתפו את העמוד בפינטרסט
Theme by Pojo.me - WordPress Themes
Powered by WordPress
גלילה לראש העמוד
loading ביטול
Post was not sent - check your email addresses!
Email check failed, please try again
Sorry, your blog cannot share posts by email.
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס