כתבה שביעית בסדרת גוגל+
יש צורות רבות למשוך לידים אל העסק שלך על ידי גוגל+, אחת הדרכים הטובות ביותר היא על ידי חומרים ויזואליים. החומרים הויזואליים מעבירים לנו רגשות, אסוציאציות ותוכן אינסופי מבלי שצריך להשתמש במילה אחת.
תמונות וסרטונים בגוגל+ נותנים לך יתרון עצום בהשגת ויצירת אפשרויות ללידים. בדומה לטיימליין של פייסבוק, בגוגל+ יש לך את האפשרות להוסיף תמונת רקע ותמונת פרופיל. אם תרצה, תוכל ליצור אלבומים ולמנף את תווית הסרטונים כך שתוכל להוסיף סרטונים רלוונטיים.
הדבר החשוב ביותר, הוא לזכור שעם תמונות וקטעי וידאו, יש שתי צורות שבהן ניתן להוסיף לינקים אל דף הנחיתה שלך.
- הוספת לינק לדף הנחיתה בתמונה או בסרטון עצמו.
- הוספת לינק לתיאור של התמונה או הסרטון.
כאשר אנו מוסיפים לינק בשני המיקומים הללו, אתה מגביר את הסיכויים שמשתמשי גוגל+ ילחצו על הלינק ויבקרו בדף הנחיתה שלך. במילים אחרות, אתה מוביל יותר תנועה אל האתר שלך (תנועה שתוכל אז, להמיר ללידים).
כדי שהדבר יעבוד, כמובן, עליך לשתף סרטונים ותמונות מושכות ומשכנעות ביותר. בגוגל+ מציעים לשתף תמונות וסרטונים בלעדיים עם המעריצים של המותג שלכם ועם העוקבים שלכם. אל תשכח שאתה יכול לערוך את התמונות ישירות בגוגל+ ותוכל אפילו לשתף תמונות אנימציה GIF – צורה מעולה למשוך תשומת לב אל העמוד שלך.
יש לנו מספר עצות שיעזרו לכם למשוך אליכם את הקהל הרצוי ויגבירו את התנועה אל אתר הבית שלכם:
הוסף לינקים לתיאור התמונה. עלינו לזכור שתמונה טובה, תגרום לנו תמיד לקרוא את התיאור בצידה או מתחתיה. כאשר תציב מול המבקרים תמונות מעולות, מושכות ומשכנעות, כל העיניים ינדדו בהכרח אל תיאור התמונה ובה, ימתין להם כיתוב ולינק שיוביל אותם אל האתר שלך. כדאי מאוד, להוסיף בכיתוב קריאה לפעולה שתחייב אותם ללחוץ על הקישור.
הוסף לינק לתמונה עצמה. אין לשכוח שניתן גם להוסיף את הלינק אל התמונה עצמה. אם לדעתך, המסר שאתה מנסה להעביר יכול להשתייך להפנייה לעמוד מסוים, אז עשה זאת והוסף URL לתמונה.
אם התמונת פרופיל שלך היא גם הלוגו של החברה והמותג עצמו, אז הצבת לינק בתמונה הוא דבר קל ביותר ובולט ביותר.
הוספת לינקים לסרטון. כמו בתמונה, קל מאוד להציב לינק בתוך סרטון. כדי למשוך את הקהל באופן טוב יותר ומחייב יותר, הצב את הלינק בסוף הסרטון לאחר שהצופה כבר חווה את מה שהצלחת להעביר לו בזמן הסרטון. לכן, עליך להשקיע בסרטון אנרגיות ויצירתיות רבה כך שהלינק בסופו יחייב את הצופה להיכנס אליו ולהמשיך לחקור לגבי המותג. תמיד עדיף להוסיף את הלינק גם בתיאור הוידאו ולא רק בתוך הסרטון עצמו.
הפתיע את המשתמשים בויזואליות ייחודית. הצורה הטובה ביותר למשוך את תשומת לב הקהל ולמשוך את הלקוחות הפוטנציאליים לפעולה ממשית ולרצות להגיע אל האתר שלך, היא בעזרת עבודה חזותית טובה ומושקעת. כאשר אנחנו משקיעים את המוחות היצירתיים ביותר שלנו עבור האלמנטים הויזואליים, אנחנו מצליחים למשוך לקוחות פוטנציאליים באופן המהיר ביותר. אנחנו חיים בעידן ויזואלי ואין ספק שאנחנו אוהבים לראות עיצוב ויזואלי מעולה. התמונה, יכולה להוביל את המשתמש לפעולה, לעיתים, יותר מאשר הקריאה עצמה.
השתדל להשתמש בחומרים יצירתיים, איכותיים ושההשקעה בהם נעשתה בחכמה. עיצוב ויזואלי, כפי שניתן להבין, הוא אחד הדברים החשובים ביותר כאשר אנו נוגעים במיתוג. נסה להציב בגוגל+ תמונות וסרטונים ייחודיים שיביאו לתוצר חיובי עבורך והשתמש בצבעים שמעבירים את המסר שהחברה שלך מנסה להעביר.
זקוקים לחברה מקצועית לשיווק באינטרנט שתסייע לכם בקידום העסקים שלכם ברשתות החברתיות?
SocialLead digital Marketing מנהלת ומפעילה עבור לקוחותיה אסטרטגיות מתקדמות לשיווק באינטרנט
צרו עמנו קשר עוד היום לקביעת פגישת היכרות ללא עלות וללא התחייבות: 09-7447740
או שלחו הודעה באמצעות טופס יצירת קשר המצוי למעלה מצד שמאל
כתבות נוספות בסדרה:
גוגל פלוס לעסקים – מה זה ומדוע?
היתרונות של גוגל+ במנוע החיפוש של גוגל
הדרכים הטובות ביותר לשיווק בגוגל+
יצירת לידים דרך תמונות וסרטונים בגוגל+
כיצד לקדם את העסק שלך בעזרת פונקציית ה1+ בגוגל+