כתבה שמינית בסדרה.
אחת התכונות הטובות והייחודיות שיש לגוגל+ להציע היא ההתפלגות הנמצאת באפליקציית המעגלים שלה. מעגלים מאפשרים לך לשתף תכנים שונים עם קבוצות שונות וחברות משתמשות בהם על מנת להפריד בין הקהלים השונים ולטפח כל קהל בצורה המתאימה לו. אתה בטוח מסוגל לחלק את סוג הלקוחות שלך לאיפיונים שונים ולהתנהגויות רכישה שונות – לכל קבוצה תוכל ליצור מעגל וכך, לדעת כיצד לנהוג עם כל מעגל בנפרד.
אם אתה סוכן מכירות של מכוניות למשל, אתה יודע שלדבר על רכבים עם אמא לשלושה ילדים שונה בתכלית משיחה על רכבים עם אשת מקצוע שנוטה לצאת לנסיעות עסקים רבות. קהילות שונות הן בעלות צרכים שונים לחלוטין וכל קהילה מצפה לקבל מידע רלוונטי עבור המטרות שלה.
אם עדיין לא בנית את המעגלים שלך בעמוד הגוגל+ העסקי שלך, יש ברשותך שתי אופציות כדי להתחיל:
- לרשום קבוצות שונות של אנשים במעגלים ספציפיים.
- לשאול את העוקבים שלך לאיזה מעגל הם חושבים שהם משתייכים ולתת איפיונים לכל מעגל.
האופציה הראשונה נותנת לך חופש מוחלט בבחירת האיניבידואלים לכל קבוצה. כלומר, תוכל ליצור מעגלים שונים עבור לקוחות, עמיתים ומובילי דעת בתעשייה, כך, תבטיח כי תשלח את המידע הנכון לאנשים הנכונים. כל מידע שתשתף עם העמיתים שלך יהיה שונה מן המידע שתשתף עם הלקוחות.
למרות שהאופציה הראשונה היא זו שמושכת יותר עבורינו, לעיתים כדאי לפנות לאופציה השנייה ולשאול באופן ישיר את החברים לאיזה מעגל הם היו רוצים להשתייך. הדבר מאפשר לך להבין אותם טוב יותר ולכוון בדיוק לצרכים של כל אחד. באופן טבעי, כאשר אתה שואל את העוקבים לאיזה מעגל הם רוצים להשתייך, סביר כי התכנים שתפרסם לאחר מכן במעגל שלהם יהיה רלוונטי יותר ומדוייק יותר כלפיהם ולכן הם ימשיכו וישתפו את המידע עם מעגלים פנימיים שלהם. אל תשכח כי תמיד תוכל לשייך אדם ספציפי למספר מעגלים וכי תוכל לשתף כל מידע עם מספר המעגלים שתבחר.
מדוע כדאי לי להשתמש במעגלים של גוגל פלוס?
התפלגות המעגלים מאוד חשובה כאשר אתה רוצה לארגן את שיטת התקשורת שלך עם אנשים מסוימים וכמובן, אם אתה רוצה שכל מעגל יהיה מרוצה מהמידע שאתה משתף איתו.
כאשר אתה משתף מידע מסוים עם אחד המעגלים, כל חברי המעגל מקבלים עדכון במייל לגבי הפרסום שלך. אחרי שתעצב את עדכון הגוגל+, לחץ על הלחצן השמאלי במעגלים שבהם אתה עומד לשתף את הפרסום ובחר את מרובע ה"עדכן את החברים בפירסום הנ"ל". באופן זה, החברים של המעגל הזה יקבלו מייל המעדכן אותם לגבי הפירסום שלך.
כי למנוע דואר זבל במעגלים, גוגל+ מגבילה את מספר החברים שיכולים לקבל עדכון במייל על הפרסום שלך ל100 חברים. כך שאם אתה רוצה להשתמש באופציה הזאת, וודא שהמעגלים שלך לא מכילים יותר מ100 חברים ושלח להם רק מידע חיוני ורלוונטי. אחרת, אנשים יכולים "להשתיק" את הפרסומים שלך ולא לקבל יותר עדכונים בעתיד, או אפילו לחסום אותך.
בעזרת המעגלים והמיילים המעדכנים את חברי המעגלים שלך, תוכל לשווק הן ברשת החברתית והן במיילים שיווקיים. היתרון ברור ביותר, תוכל לוודא שאנשים יקבלו את הפירסום וימשיכו בהפצתו. במקרה זה, הדבר החשוב ביותר הוא לשלוח רק חומר רלוונטי באמת ולוודא שהמידע מעניין את חברי המעגלים שלך. אם ברצונך לשווק בצורה שתגביר את הלקוחות שלך, עשה שיווק חכם ביותר ותבחן את המידע והפירסומים לפני שליחה.
זקוקים לחברה מקצועית לשיווק באינטרנט שתסייע לכם בקידום העסקים שלכם ברשתות החברתיות?
SocialLead digital Marketing מנהלת ומפעילה עבור לקוחותיה אסטרטגיות מתקדמות לשיווק באינטרנט
צרו עמנו קשר עוד היום לקביעת פגישת היכרות ללא עלות וללא התחייבות: 09-7447740
או שלחו הודעה באמצעות טופס יצירת קשר המצוי למעלה מצד שמאל
כתבות נוספות בסדרה:
גוגל פלוס לעסקים – מה זה ומדוע?
היתרונות של גוגל+ במנוע החיפוש של גוגל
הדרכים הטובות ביותר לשיווק בגוגל+
יצירת לידים דרך תמונות וסרטונים בגוגל+
כיצד לקדם את העסק שלך בעזרת פונקציית ה1+ בגוגל+